ja, snap ook niet waarom. Ben altijd positief over N-Hquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oh ja, jij had een provincie-inreisverbod![]()
Je weet donders goed waarom, Spockjuhquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
ja, snap ook niet waarom. Ben altijd positief over N-H
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat doet ie veel minder vaak dan vragen of ie al in Zoetermeer ligt.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nouja, je snapt het wel.
En dan nu in het Nederlands??quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:00 schreef DondersJeu het volgende:
Des gèn avans, èmmèr zagen spannen.
Inderdaad.quote:
De warmte heeft zijn tol geëist.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Noord Holland lijkt uigeput.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Rob op 29-08-2019 21:19:16 ]
Dan wordt het tijd voor het Hoge Noorden.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Noord Holland lijkt uitgeput.
Helaas..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor het Hoge Noorden.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
De warmte heeft zijn tol geëist.Ik klaag over het feit dat de rest van Nederland de kans niet eens krijgt, de hoge snelheid in de verre uithoeken van dat schiereiland maakt me geen donder uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik kom daar net vandaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:09 schreef aKboR het volgende:
[..]
Helaas..
Ik mag niet en ben nu onderweg naar het hoge noorden
Neh. Het is een blijft een kutprovincie om doorheen te rijdenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja. Dat weten we. Actie, of mondje dicht.
Hoezo de kans niet krijgt? Hij ligt toch lekker stil? Dagen de kans gehad om hem op te halen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik klaag over het feit dat de rest van Nederland de kans niet eens krijgt, de hoge snelheid in de verre uithoeken van dat schiereiland maakt me geen donder uit.
Het jaar is nog niet om ... Als je zomaar effe naar Limburg rijdt voor de stok, Groningen is gewoon dezelfde afstand alleen dan even de andere kant op, de afsluitdijk over...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:46 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja zo jammer.
Ik kom verder dit jaar niet meer in het noorden .
😁👍quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:32 schreef nostra het volgende:
Zou vandaag gaan, maar het wordt toch bootje varen met dit weer. Morgen festivalletje, misschien zondag, mits de kater meevalt en ik van Koos mag rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |