Nee, want het is toch normaal dat het via je darmen eruit komt?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De keren dat je het wel hebt, verbaas je je er dan over?
Nipt aanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik voorspel een mokersaaie wedstrijd die Feyenoord gelijk speelt of nipt aan wint.
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik heb die van mij al maanden niet meer aangehad.
Ik heb daar in de zomer altijd minder behoefte aan. Als het zo'n 10 graden of minder is buiten, dan slinger ik hem eerder aan.quote:
Sauna staat op zolder. Beetje gekke plek om een babykamer te maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig een babykamer.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sauna staat op zolder. Beetje gekke plek om een babykamer te maken.
Liever in de kelder ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet mijn probleemquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Begrijpelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb daar in de zomer altijd minder behoefte aan. Als het zo'n 10 graden of minder is buiten, dan slinger ik hem eerder aan.
Het is zomer, debiel.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Mijn snert is bijna klaar
Boeiend.quote:
Ik twijfelde tussen avg en chili con carne maar het is nipt aan dat laatste geworden.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Mijn snert is bijna klaar
2-1quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik van jou ook nog een voorspelling voor vanavond? (Scrummie zei 1-1)
Als je die eerste 5 minuten ziet zou het 0-4 moeten worden, maar goed Feyenoordquote:
Best een redelijk elftal joh, hoewel ik liever Azarkan had ipv Larsson.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je die eerste 5 minuten ziet zou het 0-4 moeten worden, maar goed Feyenoord.
Larsson is echt pure aids ja. Wat een enorme miskoop.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best een redelijk elftal joh, hoewel ik liever Azarkan had ipv Larsson.
Er komt een bult narigheid van de buitenspelers van Heerenveen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Larsson is echt pure aids ja. Wat een enorme miskoop.
Veel wel ja alleen Ziyechgodquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt een bult narigheid van de buitenspelers van Heerenveen.
vakantiequote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijna weekend maat. Of heb je nog vakantie?
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij ons was niet echt plek was met V Persie en Toornstra.
Morgen. Full body. Ik zit inmiddels op een dergelijke leeftijd dat je na 6 weken afwezigheid (lol) de boel weer langzaam op moet bouwen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:22 schreef Doublepain het volgende:
@:Onlogisch
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 15-08-2019 20:21:22 ]_!
Wat heb je getrained vandaag maat
Schouders + Triceps, die staan nu weer zo strak als @Caland morgenavondquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen. Full body. Ik zit inmiddels op een dergelijke leeftijd dat je na 6 weken afwezigheid (lol) de boel weer langzaam op moet bouwen.
Jij dan?
Beest.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schouders + Triceps, die staan nu weer zo strak als @:Caland morgenavond
Jeetje.quote:
Ik hoop niet dat je er deze week veel goed hebt ouwe reus.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jeetje.
Ook al bovenaan in de Toto. De eerste die mij nu niet meer serieus neemt op voetbalgebied krijgt een stomp op zijn neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |