Ben jij op latere leeftijdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De meeste mensen worden kaal op latere leeftijd, dus wat is er precies mis met de wens van Typisch?
Kalend, ik ken maar weinig mensen die volledig kaal dood gaan zonder ziekte.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De meeste mensen worden kaal op latere leeftijd, dus wat is er precies mis met de wens van Typisch?
details.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kalend, ik ken maar weinig mensen die volledig kaal dood gaan zonder ziekte.
Echt een ontzettende pauper die te dom is om te poepen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.ad.nl/tennis/(...)oor-boete~abb568c66/
KyrgiosGOD
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kalend, ik ken maar weinig mensen die volledig kaal dood gaan zonder ziekte.
Wel schitterend om naar te kijken. Toch veel mooier dan een Nadal of Djokovic.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een ontzettende pauper die te dom is om te poepen.
Mwuah, dan moet hij wel wat beter en vooral constanter gaan tennissen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel schitterend om naar te kijken. Toch veel mooier dan een Nadal of Djokovic.
Meh. Lastige.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag een voorspelling voor de wedstrijd van vanavond. (van Feyenoord)
Schattig naïef.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat dan de Chinezen mee luisteren, dan heb ik toch liever dat Amerikanen dat doen
Als je 4-0 verliest van pak hem beet Trencin is eigenlijk alles mogelijk.Gelukkig spelen die gasten zonder publiek.quote:
de hele dag door manquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lig je nog steeds in je bed, makker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |