Wat moet je dan zien?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt me de laatste tijd iets grappigs op als je een bericht van Voetbalzone leest met zo'n lok titel
Als je op deze link klikt (NIET KLIKKEN) dan zie je de titel, maar kijk voor de grap naar de titel van de website (bovenaan je browser)
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=357257
uh ok einde bericht
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt me de laatste tijd iets grappigs op als je een bericht van Voetbalzone leest met zo'n lok titel
Als je op deze link klikt (NIET KLIKKEN) dan zie je de titel, maar kijk voor de grap naar de titel van de website (bovenaan je browser)
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=357257
uh ok einde bericht
Wat ben je toch een enorme idioot.quote:Als je op deze link klikt (NIET KLIKKEN)
?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch een enorme idioot.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
Vrienden
Net even de gym gesloopt.
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Elan opent de aanval!
@:kapiteintje
Ontspanning is toch ook belangrijk? Lekker in 't weekend doen dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik niet gek op, word ik loom van
Is ook meer een vrouwendingquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik niet gek op, word ik loom van
Dag kameraad.quote:
Heb je wel eens dat je moet schijten en dat je die drol gewoon door je darmen heen voelt glijden?quote:
nipt aanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik voorspel een mokersaaie wedstrijd die Feyenoord gelijk speelt of nipt aan wint.
nipt aanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik voorspel een mokersaaie wedstrijd die Feyenoord gelijk speelt of nipt aan wint.
Zeldenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je wel eens dat je moet schijten en dat je die drol gewoon door je darmen heen voelt glijden?
Nipt aan?????quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:59 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |