Ik kan alles ontvangen, ik ben een bloedslet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Disana en Gooddeal kunnen iedereen blij maken met hun bloed.
Een bloedhoerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan alles ontvangen, ik ben een bloedslet.
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op zetten
Sommige mensen hebben ook altijd geluk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan alles ontvangen, ik ben een bloedslet.
Raar eh? ik heb ook geen ideequote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:55 schreef Amphorapotje het volgende:
Hoi nieuwkomers, ik heb O maar - of + weet ik niet.
Ik weet het alleen maar door mijn zwangerschap. Rhesus baby.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:55 schreef Amphorapotje het volgende:
Hoi nieuwkomers, ik heb O maar - of + weet ik niet.
Ik heb het boven in een mapje ergens, zal nog eens zoeken wat het precies is.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Raar eh? ik heb ook geen idee
Voor mij is dat normaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook altijd geluk.
Nee!quote:
ik weet het serieus niet meer...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat ik het niet weet is wel heel bijzonder
Spuit elf.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op zetten
Het stond wel lievquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee!
Het ging om deze post van mezelf, waarin in plaats van O + eenstond, dus die had ik aangepast, vandaar met zonder smileys.
Ik maar twee andere bloedgroepen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Disana en Gooddeal kunnen iedereen blij maken met hun bloed.
Ik snap geen klote van wat je wil zeggen, maar ik vind het wel primaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee!
Het ging om deze post van mezelf, waarin in plaats van O + eenstond, dus die had ik aangepast, vandaar met zonder smileys.
Niet te hopen dan dat er stinkkaasjes in liggenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga eens even in de koelkast snuffelen.
Die zijn dan wel gelijk stoned voor de rest van hun leven.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maar twee andere bloedgroepen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn dan wel gelijk stoned voor de rest van hun leven.
Ik vergat mijn post waar het om ging erbij te zettenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap geen klote van wat je wil zeggen, maar ik vind het wel primadan krijg ik
kortsluiting bovenin
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Vriendin van mij is op cavia jacht en we hebben er 1 nu die op Trump lijkt
Dat herken ikquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer me maar niet te snappen, niemand snapt mij
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vergat mijn post waar het om ging erbij te zetten
Probeer me maar niet te snappen, niemand snapt mij
Moet dat dan?quote:
Nee, die hebben net gegeten zodat ik daarna rustig kan eten.quote:
Jullie lijken wel een team.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die hebben net gegeten zodat ik daarna rustig kan eten.
Beter. Dat is namelijk gevaarlijk voor ze. Rauwe botten kan geen kwaad maar gare wel, die versplinteren.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die hebben net gegeten zodat ik daarna rustig kan eten.
Leuke sprinkhaanquote:
Mijn katten schooien niet, en nadat ik gegeten heb ruim ik de botjes op, daar kunnen ze echt niet aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Beter. Dat is namelijk gevaarlijk voor ze. Rauwe botten kan geen kwaad maar gare wel, die versplinteren.
Gewoon de frituur in, allemaal vitamientjes.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn katten schooien niet, en nadat ik gegeten heb ruim ik de botjes op, daar kunnen ze echt niet aan.
En uit voorzorg een afspraak bij de tandarts makenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gewoon de frituur in, allemaal vitamientjes.
Nee, gewoon met een hamer het harnas kapot slaan en kijken wat er te eten valtquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:11 schreef tonja het volgende:
[..]
En uit voorzorg een afspraak bij de tandarts maken
Ah à la kreeften en krabbenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, gewoon met een hamer het harnas kapot slaan en kijken wat er te eten valt
quote:
Nee, ik bedoelde dat in het algemeen als reden waarom het hier ineens zo stil is. Zelf ga ik over 10 minuten.quote:
Creeps come out at night.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat in het algemeen als reden waarom het hier ineens zo stil is. Zelf ga ik over 10 minuten.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:23 schreef mario390 het volgende:
meisje bij duitse big brother
heeft la ola welle gekregt om dat zij endelijk groot maken kunnt
Wat is la ola welle?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:23 schreef mario390 het volgende:
meisje bij duitse big brother
heeft la ola welle gekregt om dat zij endelijk groot maken kunnt
Slaap zequote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Na jouw post kan ik niet meer slapen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij hadde 5 dagen niet gekonnt om dat zij geen kaffee hadden
Goeiequote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb weleens kakkerlakken getekend
[ afbeelding ]
ew, Femke is not pleasedquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1533 foksmileys.quote:
Oh, dan kan ik ook schilderen, kozijnen en deuren.quote:
Het was een kwisvraag, denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:28 schreef Disana het volgende:
Oh wacht, nu heb ik hem door: ze kreeg de wave omdat ze eindelijk naar het toilet kon.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik ook schilderen, kozijnen en deuren.
Haar zoon is een crimineeltje.quote:
Jah, meegekregen. Wat zal het daar gezellig zijn aan de eettafelquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Haar zoon is een crimineeltje.![]()
Ze heeft boter op haar hoofd.
Ik had kunnen raden dat het over zijn lievelingsonderwerp ging, haha.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was een kwisvraag, denk ik.
Ze heeft met hem gesproken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, meegekregen. Wat zal het daar gezellig zijn aan de eettafel
Ja alleen blijf ik nu met de vraag zitten of dat wel met een kopje thee erbij was. Dat werd niet vermeldquote:
Geen grote boodschap.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zij kan nog niet groot maken?
liverpool an de lattequote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zij kan nog niet groot maken?
Het heeft twee kanten, voor haar is het niet goed, maar was jij ook zo braaf toen je 15 was. Ik niet. We deden allemaal wel eens wat, maar met minder bekende ouders komt het niet in het nieuws.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Haar zoon is een crimineeltje.![]()
Ze heeft boter op haar hoofd.
Jazeker, die knul is onschuldig.quote:
Ik hoop hetquote:
Ik deed iig geen inbraken met messen op zak.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het heeft twee kanten, voor haar is het niet goed, maar was jij ook zo braaf toen je 15 was. Ik niet. We deden allemaal wel eens wat, maar met minder bekende ouders komt het niet in het nieuws.
Ja dat. De wapens waren nep en ze waren foto's, lekker stoer man, aan het maken. Maar goed, ik moet zeggen dat ik me niet echt heb ingelezen. Het boeit me verder ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het heeft twee kanten, voor haar is het niet goed, maar was jij ook zo braaf toen je 15 was. Ik niet. We deden allemaal wel eens wat, maar met minder bekende ouders komt het niet in het nieuws.
Die zal niet best zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat. De wapens waren nep en ze waren foto's, lekker stoer man, aan het maken. Maar goed, ik moet zeggen dat ik me niet echt heb ingelezen. Het boeit me verder ook niet.
Ik zou alleen wel even een glimp van de huiselijke gezelligheid daar nu mee willen krijgen
Ik moet zeggen ik weet er ook niet veel van. Het is maar van horen zeggen. Maar een puber met zn maatjes aan het rotzooien, dat gebeurt overal, maar een zoon van de burgemeester.........pffffff de rapen zijn gaar. Dat bedoel ik. En niet zo rooms zijn als de paus, iedereen heeft weleens iets gejat, maar als kind van......is het heel iets anders.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Je er een voorstelling van maken is eigenlijk ook al leuk
Sfeer maken, kerstboom opzetten in augustus.quote:
En die zoon zet m in de fikquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sfeer maken, kerstboom opzetten in augustus.
The Wave door een stadionquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van voetbal, maar goed.
En dan is het niet waar?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Telegraaf voert altijd een hetze tegen Linkse partijen, gewoon een riool krantje
Dát. Zwaar overtrokken allemaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik weet er ook niet veel van. Het is maar van horen zeggen. Maar een puber met zn maatjes aan het rotzooien, dat gebeurt overal, maar een zoon van de burgemeester.........pffffff de rapen zijn gaar. Dat bedoel ik. En niet zo rooms zijn als de paus, iedereen heeft weleens iets gejat, maar als kind van......is het heel iets anders.
Terwijl ie een selfie maakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En die zoon zet m in de fik
Dat doen ze allemaal.quote:
Ja ik snap dat een puberale misstap van een burgemeesterszoontje meer impact heeft dan dat van de random puber.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik weet er ook niet veel van. Het is maar van horen zeggen. Maar een puber met zn maatjes aan het rotzooien, dat gebeurt overal, maar een zoon van de burgemeester.........pffffff de rapen zijn gaar. Dat bedoel ik. En niet zo rooms zijn als de paus, iedereen heeft weleens iets gejat, maar als kind van......is het heel iets anders.
Dit ja, naam voluit in de 4 artikelen op de voorpagina.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Telegraaf voert altijd een hetze tegen Linkse partijen, gewoon een riool krantje
Dat maakt het niet goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik snap dat een puberale misstap van een burgemeesterszoontje meer impact heeft dan dat van de random puber.
KIEK DAN!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was een kwisvraag, denk ik.
Goed teken ! Smakelijk straksquote:
Uh, deze mevrouw heeft wel een voorbeeld functie, als iemand dat in A'dam heeft dan is zij het wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, naam voluit in de 4 artikelen op de voorpagina.
Slaap lekker Disana, en ik maakte maar een grapje hoor.quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Slaap lekker Disana, en ik maakte maar een grapje hoor.
Zwanger ja.quote:
het is deze weekquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Slaap lekker Disana, en sterkte voor de komende week.
Het verhaal in de Telegraaf gaat er dan ook voor de vorm om of het een doofpot-affaire zou zijn. Dat is klinkklare onzin. De identiteit van minderjarige verdachten wordt altijd beschermd. Dat het gelekt is, is een slechte zaak.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verhaal in de Telegraaf gaat er dan ook voor de vorm om of het een doofpot-affaire zou zijn. Dat is klinkklare onzin. De identiteit van minderjarige verdachten wordt altijd beschermd. Dat het gelekt is, is een slechte zaak.
Laat haar dan doen wat ze moet doen en laat de media er geen schijnwerper op zetten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uh, deze mevrouw heeft wel een voorbeeld functie, als iemand dat in A'dam heeft dan is zij het wel.
Grote mond over criminaliteit en zelf je zoon niet onder controle hebben valt voor mij moeilijk te rijmen.
Haar kop steekt nu eenmaal boven het maaiveld uit, ze is burgemeester van A'dam.
Ach joh, bij die gasten van Roelvink komt ook alles op straat te liggen, je bent BN-er of niet, doe het dan wel met hart en ziel, en in de openbaarheid.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verhaal in de Telegraaf gaat er dan ook voor de vorm om of het een doofpot-affaire zou zijn. Dat is klinkklare onzin. De identiteit van minderjarige verdachten wordt altijd beschermd. Dat het gelekt is, is een slechte zaak.
In oostenrijk welquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:52 schreef mario390 het volgende:
is zwanger en bevallen niet dat selbe?
Net alsof iedere ouder de oorzaak is van een kleine ontsporing van een kind. WTF.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat haar dan doen wat ze moet doen en laat de media er geen schijnwerper op zetten.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Net alsof iedere ouder de oorzaak is van een kleine ontsporing van een kind. WTF.
Het kind krijgt straf, onafhankelijke OM uit Alkmaar dacht ik, doet het onderzoek. Gewoon doorgaan, niets aan de hand. Er gebeuren wel ergere dingen.
We hebben alleen zo'n kutkrant die daar een artikel van maakt en het met chocoladeletters op de voorpagina zet. Die zoon moet boeten voor de hekel die zij aan z'n moeder hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Net alsof iedere ouder de oorzaak is van een kleine ontsporing van een kind. WTF.
Het kind krijgt straf, onafhankelijke OM uit Alkmaar dacht ik, doet het onderzoek. Gewoon doorgaan, niets aan de hand. Er gebeuren wel ergere dingen.
Ze hebben het heel goed aangepakt, gelijk overgedragen aan een ander parket. Geen belangenverstrengeling.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het ging niet over jou. Ik kan daar ook niet over oordelen, want elk verhaal heeft twee kanten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was 16 jaar en werd bij een vriendje door de politie uit de tuin geplukt.
Had geen idee waarom, op het politiebureau werd mij verteld dat ik had ingebroken, dat was niet waar, we hadden een feestje thuis met meerdere gasten en getuigen.
Heb daar drie dagen opgesloten gezeten en toen mocht ik gaan, ze waren erachter dat ze de verkeerde hadden.
Nooit geen sorry gehad, werd niet eens thuisgebracht, maar zo buiten de deur gezet.
En dat was in de tijd dat mijn vader doodziek met kanker thuis lag.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, een hetze maken, daar zijn wij Nederlanders wel weer goed in. Vooral als het over een ander gaat.
Nee, maar deze knul heeft wel iets op zijn kerfstok, terwijl ik geen idee had waar het over ging.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het ging niet over jou. Ik kan daar ook niet over oordelen, want elk verhaal heeft twee kanten.
Ok.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was 16 jaar en werd bij een vriendje door de politie uit de tuin geplukt.
Had geen idee waarom, op het politiebureau werd mij verteld dat ik had ingebroken, dat was niet waar, we hadden een feestje thuis met meerdere gasten en getuigen.
Heb daar drie dagen opgesloten gezeten en toen mocht ik gaan, ze waren erachter dat ze de verkeerde hadden.
Nooit geen sorry gehad, werd niet eens thuisgebracht, maar zo buiten de deur gezet.
En dat was in de tijd dat mijn vader doodziek met kanker thuis lag.
En dan keihard zeggen: MIJN kinderen doen dat noooooit !quote:
Nou andere landen kunnen er ook wat van hoor..quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, een hetze maken, daar zijn wij Nederlanders wel weer goed in. Vooral als het over een ander gaat.
Ja, da's een goeie.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan keihard zeggen: MIJN kinderen doen dat noooooit !
Ja. Is al de tweede keer dat ik dit verhaal van je lees.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar deze knul heeft wel iets op zijn kerfstok, terwijl ik geen idee had waar het over ging.
Heb je mij ooit erover horen jammeren?
Jahaaaaaaaaaaaaaa even de spulletjes eruit gehaald natuurlijk....quote:
Wat is zijn achtergrond?, heeft hij een strafblad? Hoe reageert hij bij de politie en justitie? Hoe reageert hij thuis? Niemand weet dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar deze knul heeft wel iets op zijn kerfstok, terwijl ik geen idee had waar het over ging.
Heb je mij ooit erover horen jammeren?
Dan weet je iig dat het de waarheid is, en ik 'jammer' niet, ik beschrijf alleen hoe het in andere milieus eraan toe gaat.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Is al de tweede keer dat ik dit verhaal van je lees.
Elk kind haalt wat uit, doet domme dingen. Maar niet elk kind heeft een ouder die in de schijnwerpers staat. En dat is het verschil.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan keihard zeggen: MIJN kinderen doen dat noooooit !
Kutkotersquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Elk kind haalt wat uit, doet domme dingen. Maar niet elk kind heeft een ouder die in de schijnwerpers staat. En dat is het verschil.
Kan, maar dit was in Nederland, dus daar hield ik het maar even bij.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou andere landen kunnen er ook wat van hoor..
Dat ook !quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, da's een goeie.
Slechte vrienden.![]()
Ik ben vandaag niet natgeregend. Tnx to buienradarquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Ander onderwerp. Wat een weertje weer.
Maakt niet uit, ik slaap kan morgen uitslapen als ik wil.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Ander onderwerp. Wat een weertje weer.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet natgeregend. Tnx to buienradar
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik slaap kan morgen uitslapen als ik wil.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Toch had ik het als moeder van niet gebagatelliseerd, ik denk dat dat steekt. Had gewoon gezegd: ja mijn zoon zat hartstikke fout, ben er erg van geschrokken en hij zal zijn straf niet ontlopen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nice!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
https://www.omroepgelderl(...)aal-boven-Achterhoek
Mooi argument voor het verbieden van abortus.quote:Washington (CNN)Republican Rep. Steve King of Iowa questioned on Wednesday whether there would be any population left on Earth if not for rape and incest.
Zo! dat zijn er véél!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi argument voor het verbieden van abortus.
Ik net nog, en gisteravond ook. Beide keren moest ik douchen. Komt door de hont. Precies met een bui beslist hij dat hij nodig moet plassen en het echt niet meer kan ophouden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Met camera hoop ik, anders moet ik je slaan
Bij elke minderjarige wordt zoiets stil gehouden. Nu is er gelekt en mag Femke het rechtlullen. Dat is ook niet eerlijk. Dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Toch had ik het als moeder van niet gebagatelliseerd, ik denk dat dat steekt. Had gewoon gezegd: ja mijn zoon zat hartstikke fout, ben er erg van geschrokken en hij zal zijn straf niet ontlopen.
Kreeg je veel meer sympathie mee, want net wat je zegt: veel jongeren gingen wel eens de fout in.
Halsema: ‘Mijn zoon is een gewone Amsterdamse jongen die inderdaad een fout heeft begaan die hij moet herstellen.'quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Toch had ik het als moeder van niet gebagatelliseerd, ik denk dat dat steekt. Had gewoon gezegd: ja mijn zoon zat hartstikke fout, ben er erg van geschrokken en hij zal zijn straf niet ontlopen.
Kreeg je veel meer sympathie mee, want net wat je zegt: veel jongeren gingen wel eens de fout in.
De volgende keer een hont met ingebouwde buienradar kopenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:08 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik net nog, en gisteravond ook. Beide keren moest ik douchen. Komt door de hont. Precies met een bui beslist hij dat hij nodig moet plassen en het echt niet meer kan ophouden.
Hangjongeren onder de ooievaars.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
Wat een afschuwelijk statement.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi argument voor het verbieden van abortus.
Gehad?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
We vieren vandaag trouwens het éénjarig jubileum van de sprinkhanenplaag. Precies een jaar geleden was @:mootie de eerste die namens de users van de UTO-SC poolshoogte kwam nemen. @:TillyB was de volgende en al gauw vond de hele club hier een nieuw onderkomen onder toeziend oog van de geïnspireerde en gastvrije moderator @:sacha
Bedankt voor het warme onthaal en de gastvrijheid, oudjes. Wat hebben we het leuk gehad, hè?
Dat wist ik niet. Maar feli met het jubileum !quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
We vieren vandaag trouwens het éénjarig jubileum van de sprinkhanenplaag. Precies een jaar geleden was @:mootie de eerste die namens de users van de UTO-SC poolshoogte kwam nemen. @:TillyB was de volgende en al gauw vond de hele club hier een nieuw onderkomen onder toeziend oog van de geïnspireerde en gastvrije moderator @:sacha
Bedankt voor het warme onthaal en de gastvrijheid, oudjes. Wat hebben we het leuk gehad, hè?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had vandaag lekkere macaroni van die mamma
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Halsema: ‘Mijn zoon is een gewone Amsterdamse jongen die inderdaad een fout heeft begaan die hij moet herstellen.'
Ze is wel de burgemeester van de hoofdstad.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Bij elke minderjarige wordt zoiets stil gehouden. Nu is er gelekt en mag Femke het rechtlullen. Dat is ook niet eerlijk. Dus.
Ook waar, maar bedoelde na de lek.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Bij elke minderjarige wordt zoiets stil gehouden. Nu is er gelekt en mag Femke het rechtlullen. Dat is ook niet eerlijk. Dus.
Daar kan haar zoon toch niets aan doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is wel de burgemeester van de hoofdstad.
Of een kat nemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:09 schreef tonja het volgende:
[..]
De volgende keer een hont met ingebouwde buienradar kopen
ja kut is datquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
gemist, was plassen.. maar hij telt wel
Precies, zij bagatelliseert het niet en is zijn moeder.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Halsema: ‘Mijn zoon is een gewone Amsterdamse jongen die inderdaad een fout heeft begaan die hij moet herstellen.'
Ik zeg alle kinderen van PVVérs preventief opsluitenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar kan haar zoon toch niets aan doen?
Voorbeeldfunctie.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar kan haar zoon toch niets aan doen?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Afgelopen jaar. Gaan we gewoon mee door.
Wat gaat de tijd dan snel. Voelt helemaal niet als een jaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zeg alle kinderen van PVVérs preventief opsluiten
Ja straks gaat een neefje de fout in.. En ook over dat minderjarige gedoe. Waar zit dat lek. Welke klootzak heeft dat dan gedaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie.
Stel dat het Amalia was geweest, was het dan ook onder de pet gehouden?
Oke, en van groen links ook danquote:
Ooh, las andere dingen. Messen en een neppistool. Politie die zei dat het in de doofpot moest.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oke, en van groen links ook dan
Ik mag toch hopen dat ie niet achtervolgd wordt door 'journalisten'.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten en als je bekend bent, tja, dan komt het in de kranten en de bladen en bij het journaal.
Jammer dan.
Bezint voor ge begint.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga er verder niet meer op in.
Ik ook niet, het kan me ook weinig schelen. Femke haar functioneren heeft immers niets met dit te maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga er verder niet meer op in.
Hij is toch helemaal niet bekend?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten en als je bekend bent, tja, dan komt het in de kranten en de bladen en bij het journaal.
Jammer dan.
Bezint voor ge begint.
Het is 2019, alles lekt tegenwoordig, zoveel media.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie niet achtervolgd wordt door 'journalisten'.
Denk niet dat de info uit die hoek komt, maar uit een hoek die beroepshalve enige integriteit dient te betrachten.
Wat een dooddoener.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is 2019, alles lekt tegenwoordig, zoveel media.
Inmiddels dus wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is toch helemaal niet bekend?
Het ging om het idee..quote:
Daar heb je ook een rijbewijs voor nodigquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:26 schreef FANN het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een electrische auto
Voor een Biro toch niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je ook een rijbewijs voor nodig
Het was me het jaartje wel met HHB spoilers, gezamenlijke Ajax support, een modwissel, het winnen van ESC, al het Uto vs Oldskool 40+ gezeik, de abrupte komst en vertrek van de shoarma influencer, de ontelbare avonturen van Prish, de 40+ awards, de samenvattingen van Sly, GB's nieuwe topic DM bombardementen, Mario's nieuwe ratseln hobby, de 40+ invasie bij de Tekenshow etc, .quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee, maar fann drinkt wijnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor een Biro toch niet?
[ afbeelding ]
Ik ga het niet meer over een Canta hebben, ik weet nu dat mijn vader bij-snabbelde en ik word er op afgerekendquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor een Biro toch niet?
[ afbeelding ]
Maar we houden 'm in de gaten die sneaky bishquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
Saturnus verdwijnt hier bijna achter de maan:
[ afbeelding ]
Je kan de ringen zelfs een beetje zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
Saturnus verdwijnt hier bijna achter de maan:
[ afbeelding ]
Ik eis ook een vermelding!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het was me het jaartje wel met HHB spoilers, gezamenlijke Ajax support, een modwissel, het winnen van ESC, al het Uto vs Oldskool 40+ gezeik, de abrupte komst en vertrek van de shoarma influencer, de ontelbare avonturen van Prish, de 40+ awards, de samenvattingen van Sly, GB's nieuwe topic DM bombardementen, Mario's nieuwe ratseln hobby, de 40+ invasie bij de Tekenshow etc, .![]()
TillyBquote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het was me het jaartje wel met HHB spoilers, gezamenlijke Ajax support, een modwissel, het winnen van ESC, al het Uto vs Oldskool 40+ gezeik, de abrupte komst en vertrek van de shoarma influencer, de ontelbare avonturen van Prish, de 40+ awards, de samenvattingen van Sly, GB's nieuwe topic DM bombardementen, Mario's nieuwe ratseln hobby, de 40+ invasie bij de Tekenshow etc, .![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee, Oma Nijn heeft gewonnen. Dat had de laatste twee ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je gister nog gewonnen of wah?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer over een Canta hebben, ik weet nu dat mijn vader bij-snabbelde en ik word er op afgerekend
Jij wel?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je gister nog gewonnen of wah?
maar dat heeft die Griek toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je ook een rijbewijs voor nodig
Yups, best goed zelfs.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Je kan de ringen zelfs een beetje zien.
Ik ook !quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer over een Canta hebben, ik weet nu dat mijn vader bij-snabbelde en ik word er op afgerekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |