Ja ik snap dat een puberale misstap van een burgemeesterszoontje meer impact heeft dan dat van de random puber.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen ik weet er ook niet veel van. Het is maar van horen zeggen. Maar een puber met zn maatjes aan het rotzooien, dat gebeurt overal, maar een zoon van de burgemeester.........pffffff de rapen zijn gaar. Dat bedoel ik. En niet zo rooms zijn als de paus, iedereen heeft weleens iets gejat, maar als kind van......is het heel iets anders.
Dit ja, naam voluit in de 4 artikelen op de voorpagina.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Telegraaf voert altijd een hetze tegen Linkse partijen, gewoon een riool krantje
Dat maakt het niet goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik snap dat een puberale misstap van een burgemeesterszoontje meer impact heeft dan dat van de random puber.
KIEK DAN!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was een kwisvraag, denk ik.
Goed teken ! Smakelijk straksquote:
Uh, deze mevrouw heeft wel een voorbeeld functie, als iemand dat in A'dam heeft dan is zij het wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, naam voluit in de 4 artikelen op de voorpagina.
Slaap lekker Disana, en ik maakte maar een grapje hoor.quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Slaap lekker Disana, en ik maakte maar een grapje hoor.
Zwanger ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |