abonnement Unibet Coolblue
pi_188449875
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 20:53 schreef BasEnAad het volgende:
Geenstijl is echt zo triest geworden. Lekker schuimbekken op de redactie over van alles, terwijl de rest van Nederland geen fuck geeft en gewoon doorgaat met leven zonder hoge bloeddruk.
terwijl het eigenlijk gewoon de story was die met dit nieuws komt en geenstijl het (met brong) over heeft genomen :')

haat dan op story :')

deralve is geenstijl altijd een terechte klacht natuurlijk _O-
klacht: zinlooshaten
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:10:59 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_188449914
Hou toch op, Geenstijl is een zure vervelende cynische plek waar niemand wil zijn.
pi_188449970
Haat is nooit zinloos he, je moet het wel kunnen, maar als je het goed doet kan je je heel lekker voelen met haat.
-nee-
pi_188450006
Niets mis met GeenStijl, ze brengen vaak nieuws waar andere media te schijterig voor zijn. Hulde voor GeenStijl.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:30:44 #5
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_188450357
Heb vaak het idee dat de mensen die het cynisch noemen nogal naïef zijn en de wereld het liefste door een grote roze bril willen bekijken. GeenStijl kaart nieuws aan die andere media niet aankaarten. En dat is nou eenmaal vaak negativiteit.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:36:17 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188450472
GS is een verzuurd blogje doorspekt met meningen van die janlullen daar op de reactie. Spijtig genoeg is FOK! ook die kant op gegaan als je ziet wat voor bagger er soms op de FP staat.

Had al dat volk wat dit fantastisch vindt allemaal maar gewoon op GS gezeten
Dan had fOK! er een heel stuk leuker op gemaakt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188450513
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 21:39:20 #8
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_188450555
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:14 schreef DoubleUU het volgende:
Niets mis met GeenStijl, ze brengen vaak nieuws waar andere media te schijterig voor zijn. Hulde voor GeenStijl.
Hear hear.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:36 schreef Dven het volgende:
GS is een verzuurd blogje doorspekt met meningen van die janlullen daar op de reactie. Spijtig genoeg is FOK! ook die kant op gegaan als je ziet wat voor bagger er soms op de FP staat.

Had al dat volk wat dit fantastisch vindt allemaal maar gewoon op GS gezeten
Dan had fOK! er een heel stuk leuker op gemaakt.
Gaap.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_188450644
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:36 schreef Dven het volgende:
Had al dat volk wat dit fantastisch vindt allemaal maar gewoon op GS gezeten
Dan had fOK! er een heel stuk leuker op gemaakt.
Lastig eh, de mening van mensen waar je het niet mee eens bent lezen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2019 21:43:18 ]
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:44:33 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188450671
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:43 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Lastig eh, de mening van mensen waar je het niet mee eens bent lezen.
Nee hoor, stel enkel dat fok er beter op had geweest als er niet een aantal de hele dag continu hetzelfde gezeik aan het baggeren waren.

Lastig he, dat niet inzien :*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:48:14 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188450760
Vaste kliek baggeraars gelijk weer op hun gleufjes getrapt natuurlijk :D _O-
Adios, lekker weer een vrijdagavondje zuur doen :W
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:56:34 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188450916
Geenstijl was boeiend in 2005 ofzo. Maar het is een beetje als Jerry Springer of Jackass. Op een gegeven moment is de lol er wel vanaf.
pi_188451030
Ik vond lul bernhard wel sterk.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_188451258
Tokkiestijl
  Forum Admin woensdag 14 augustus 2019 @ 22:16:53 #15
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_188451376
Volgens mij wordt er meer geschuimbekt tegen GeenStijl dan dat de redactie zich druk maakt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:27:45 #16
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188451583
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:10 schreef BasEnAad het volgende:
Hou toch op, Geenstijl is een zure vervelende cynische plek waar niemand wil zijn.
Niet mee eens. Ik lees het met plezier. Ze maken van veel bronnen gebruik, ook buiten de MSM, waardoor er voor mij een completer beeld rondom bepaalde issues ontstaat.

Zaken die je in een wereld zonder internet domweg nooit had gelezen/gezien, omdat ze niet in het ideaalbeeld van bepaalde vooraanstaande MSM passen. Je kunt namelijk met een gerust hart stellen dat bijvoorbeels de NOS in haar taak om onafhankelijk nieuws te brengen, op een schandalige wijze faalt. Dat komt pas sinds de opkomst van blogs als GeenStijl aan het licht, dus je kunt je wel afvragen wat daarvoor allemaal aan zwaar gekleurd en gefilterd nieuws is gebracht.

Daarnaast wordt GS vaak beticht van 'rechts' zijn, terwijl ze iedereen op de hak nemen. Links, rechts, maakt niet uit. Als ze vinden dat er misstanden zijn, stellen ze dat vaak op scherpe wijze aan de kaak.

Mensen die op de hak worden genomen en daar niet mee om kunnen gaan, terwijl ze met keiharde feiten om de oren worden geslagen, hebben dan als enig verweer nog termen als 'onfatsoenlijk', 'racistisch', 'fascistisch', 'populistisch', etc.

Interviews weigeren ze dan vanaf dat moment, of men zegt gewoon niets. Anderen de maat nemen, maar zelf niet in staat om normaal te reageren bij een eigen misstap.

Prima om dat te laten zien.
pi_188451653
Ik vind GS soms wat puberaal en inderdaad wat negatief, maar dat komt ook doordat er nogal wat mis is in ons maatschappijtje en ik vind het goed als dat kritisch wordt bekeken. Beetje tegenwicht in tijden van overgevoeligheid en lange tenen.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:38:50 #18
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188451785
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:56 schreef Hexagon het volgende:
Geenstijl was boeiend in 2005 ofzo. Maar het is een beetje als Jerry Springer of Jackass. Op een gegeven moment is de lol er wel vanaf.
Het is niet lollig bedoeld. Ze maken wel eens luchtige topics met een kwinkslag, maar het zijn vooral onderwerpen gericht op de actualiteit. Dus hoe dat in 2005 boeiend kon zijn maar nu niet meer, vind ik wat vreemd.

Is ongeveer hetzelfde als zeggen "Het nieuws was in 2005 nog boeiend, maar de lol is er nu wel vanaf."
pi_188451835
Beetje dom dit. Zinloos gehaat, maar zelf ook haten...
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:42:05 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188451849
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:38 schreef Repentless het volgende:

[..]

Het is niet lollig bedoeld. Ze maken wel eens luchtige topics met een kwinkslag, maar het zijn vooral onderwerpen gericht op de actualiteit. Dus hoe dat in 2005 boeiend kon zijn maar nu niet meer, vind ik wat vreemd.

Is ongeveer hetzelfde als zeggen "Het nieuws was in 2005 nog boeiend, maar de lol is er nu wel vanaf."
Op een schreeuwerige ongenuanceerde nieuwsfeiten verdraaien was in 2005 nog bijzonder maar op een gegeven moment ken je het truukje wel.
pi_188451877
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:56 schreef Hexagon het volgende:
Geenstijl was boeiend in 2005 ofzo. Maar het is een beetje als Jerry Springer of Jackass. Op een gegeven moment is de lol er wel vanaf.
Dit ja. GeenStijl is vergelijkbaar met de Telegraaf...vooral veel onzin.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:45:33 #22
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188451916
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Op een schreeuwerige ongenuanceerde nieuwsfeiten verdraaien was in 2005 nog bijzonder maar op een gegeven moment ken je het truukje wel.
Ik vind ze zelden nieuwsfeiten verdraaien, eerlijk gezegd. Wat zie jij als verdraaien?
pi_188452110
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:45 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ik vind ze zelden nieuwsfeiten verdraaien, eerlijk gezegd. Wat zie jij als verdraaien?
Ze posten alleen maar nieuws dat past bij hun denkbeelden. Omdat nieuws wat daar buiten valt niet wordt gepost krijgt men een vertekend beeld van de werkelijkheid. Iets wat zich terugvertaald in mensen die te pas en te onpas topics openen op Fok! waarin allochtonen negatief in het nieuws komen, maar ander nieuws niet topic waardig lijken te vinden.

En dan maar weer de bekende oneliners posten. Wat een verrijking zeg. Was gewoon op GS gebleven met jullie rechts-radicale prietpraat.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  woensdag 14 augustus 2019 @ 23:12:39 #24
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188452502
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:56 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ze posten alleen maar nieuws dat past bij hun denkbeelden. Omdat nieuws wat daar buiten valt niet wordt gepost krijgt men een vertekend beeld van de werkelijkheid. Iets wat zich terugvertaald in mensen die te pas en te onpas topics openen op Fok! waarin allochtonen negatief in het nieuws komen, maar ander nieuws niet topic waardig lijken te vinden.

En dan maar weer de bekende oneliners posten. Wat een verrijking zeg. Was gewoon op GS gebleven met jullie rechts-radicale prietpraat.
Wat je noemt is geen voorbeeld van het verdraaien van nieuwsfeiten.

Daarnaast is het logisch dat ze alleen topics plaatsen die passen bij hun denkbeelden. Ze zijn namelijk geen nieuwssite, maar een blog. En zoeken verdieping in actuele zaken die hun aandacht hebben.

Ze behandelen overigens een breed scala aan topics, niet uitsluitend 'allochtonen'. Het gaat onder andere over klimaatdrammerij, corruptie bij de overheid, misstanden bij de EU, religieus fundamentalisme (zowel Christendom als Islam), BN-ers, showbizz, maatschappelijke discussies, politiek, etc.

'Rechts-radicale prietpraat' is precies het soort dooddoener dat ik in mijn eerdere post bedoelde. Als je feiten niet kunt ontkrachten, noem je het maar snel 'rechts-radicaal' en 'prietpraat', zodat je geen argumenten meer nodig hebt.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 01:51:10 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_188454557
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:27 schreef Repentless het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik lees het met plezier. Ze maken van veel bronnen gebruik, ook buiten de MSM, waardoor er voor mij een completer beeld rondom bepaalde issues ontstaat.

Zaken die je in een wereld zonder internet domweg nooit had gelezen/gezien, omdat ze niet in het ideaalbeeld van bepaalde vooraanstaande MSM passen. Je kunt namelijk met een gerust hart stellen dat bijvoorbeels de NOS in haar taak om onafhankelijk nieuws te brengen, op een schandalige wijze faalt. Dat komt pas sinds de opkomst van blogs als GeenStijl aan het licht, dus je kunt je wel afvragen wat daarvoor allemaal aan zwaar gekleurd en gefilterd nieuws is gebracht.

Daarnaast wordt GS vaak beticht van 'rechts' zijn, terwijl ze iedereen op de hak nemen. Links, rechts, maakt niet uit. Als ze vinden dat er misstanden zijn, stellen ze dat vaak op scherpe wijze aan de kaak.

Mensen die op de hak worden genomen en daar niet mee om kunnen gaan, terwijl ze met keiharde feiten om de oren worden geslagen, hebben dan als enig verweer nog termen als 'onfatsoenlijk', 'racistisch', 'fascistisch', 'populistisch', etc.

Interviews weigeren ze dan vanaf dat moment, of men zegt gewoon niets. Anderen de maat nemen, maar zelf niet in staat om normaal te reageren bij een eigen misstap.

Prima om dat te laten zien.
:7 volledig eens. Vaak staan er meerdere bronnen in hun artikelen. Dus het is niet zomaar een hersenspinsel van de redactie, om bepaalde bevolkingsgroepen negatief neer te zetten.

Er zijn al vaker mensen opgepakt omdat Geenstijl aan de "schandpaal" nagelde. Prima toch, ze helpen de politie een handje en maken zo de maatschappij weer wat veiliger.

Maar ook het gegraai in de publieke sector komt vaak aan bod. Zo krijg je ook een beter inzicht in de baantjescarousel van de politiek/sector die teert op belastinggeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maikuuul op 15-08-2019 04:58:04 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 15 augustus 2019 @ 03:13:41 #26
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_188454613
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 23:12 schreef Repentless het volgende:

[..]

Wat je noemt is geen voorbeeld van het verdraaien van nieuwsfeiten.

Daarnaast is het logisch dat ze alleen topics plaatsen die passen bij hun denkbeelden. Ze zijn namelijk geen nieuwssite, maar een blog. En zoeken verdieping in actuele zaken die hun aandacht hebben.

Ze behandelen overigens een breed scala aan topics, niet uitsluitend 'allochtonen'. Het gaat onder andere over klimaatdrammerij, corruptie bij de overheid, misstanden bij de EU, religieus fundamentalisme (zowel Christendom als Islam), BN-ers, showbizz, maatschappelijke discussies, politiek, etc.

'Rechts-radicale prietpraat' is precies het soort dooddoener dat ik in mijn eerdere post bedoelde. Als je feiten niet kunt ontkrachten, noem je het maar snel 'rechts-radicaal' en 'prietpraat', zodat je geen argumenten meer nodig hebt.
dit

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:27 schreef Repentless het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik lees het met plezier. Ze maken van veel bronnen gebruik, ook buiten de MSM, waardoor er voor mij een completer beeld rondom bepaalde issues ontstaat.

Zaken die je in een wereld zonder internet domweg nooit had gelezen/gezien, omdat ze niet in het ideaalbeeld van bepaalde vooraanstaande MSM passen. Je kunt namelijk met een gerust hart stellen dat bijvoorbeels de NOS in haar taak om onafhankelijk nieuws te brengen, op een schandalige wijze faalt. Dat komt pas sinds de opkomst van blogs als GeenStijl aan het licht, dus je kunt je wel afvragen wat daarvoor allemaal aan zwaar gekleurd en gefilterd nieuws is gebracht.

Daarnaast wordt GS vaak beticht van 'rechts' zijn, terwijl ze iedereen op de hak nemen. Links, rechts, maakt niet uit. Als ze vinden dat er misstanden zijn, stellen ze dat vaak op scherpe wijze aan de kaak.

Mensen die op de hak worden genomen en daar niet mee om kunnen gaan, terwijl ze met keiharde feiten om de oren worden geslagen, hebben dan als enig verweer nog termen als 'onfatsoenlijk', 'racistisch', 'fascistisch', 'populistisch', etc.

Interviews weigeren ze dan vanaf dat moment, of men zegt gewoon niets. Anderen de maat nemen, maar zelf niet in staat om normaal te reageren bij een eigen misstap.

Prima om dat te laten zien.
en dit
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 15 augustus 2019 @ 06:59:49 #27
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_188454831
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:14 schreef DoubleUU het volgende:
Niets mis met GeenStijl, ze brengen vaak nieuws waar andere media te schijterig voor zijn. Hulde voor GeenStijl.
Omdat het enkel nieuws is voor shagrokende gefrustreerde bruinhemden.
pi_188454852
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Op een schreeuwerige ongenuanceerde nieuwsfeiten verdraaien was in 2005 nog bijzonder maar op een gegeven moment ken je het truukje wel.
Zoals we in dit topic lezen zijn er nog genoeg naïeve mensen die de propaganda van geen stijl voor het echte nieuws zogenaamd zonder msm invloeden zien. :D
pi_188454872
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 06:59 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Omdat het enkel nieuws is voor shagrokende gefrustreerde bruinhemden.
Jij klinkt gelukkig totaal niet gefrustreerd, door mensen indirect nazi's te noemen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188455045
Tja, ik vind dat het daar altijd op een minder sympathieke manier wordt gebracht. Ik lees het dus ook niet.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:08:15 #31
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_188455509
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:14 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Jij klinkt gelukkig totaal niet gefrustreerd, door mensen indirect nazi's te noemen.
Bruinhemd gespot!
pi_188456737
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:27 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ze maken van veel bronnen gebruik, ook buiten de MSM, waardoor er voor mij een completer beeld rondom bepaalde issues ontstaat.
Ik heb al sinds jaren niet meer op geenstijl gekeken, dus zonet maar weer eens gedaan, om te kijken of je gelijk hebt. Hieronder een lijstje van de eerste acht artikelen en de bronnen (daarna had ik het wel gezien).

• LOL. PAOK-losers noemen Sierd de Vos racist
Bron: Instagram en youtube

• Reclame

• Drugsdealers al vroeg op weg naar LowLands
Bron: Twitter van ANWB

• LIVE: Femke Halsema witgewassen bij Eva Jinek
Bron: Twitter, twitter en de Telegraaf

• Postzegels straks helemaal niet meer te betalen
Bron: de Volkskrant

• De speechschrijver van Pechtold Felix Klos ZOALS U HEM ZELDEN EERDER ZAG
Bron: Instagram en de website van D66

• Belangrijk advies in strijd tegen erectieproblemen
Bron: de Telegraaf

• Reclame

Naar mijn mening staat er nog steeds verbazend weinig interessants of wereldschokkends op geenstijl. Het aantal niet-MCM bronnen is ook nihil. Kortom, geenstijl is al die ophef eigenlijk niet waard. Lijkt een beetje op een stelletje pubers die "kut" roepen, enkel en alleen om het "kut" roepen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:21:08 #33
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188481507
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 01:51 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

:7 volledig eens. Vaak staan er meerdere bronnen in hun artikelen. Dus het is niet zomaar een hersenspinsel van de redactie, om bepaalde bevolkingsgroepen negatief neer te zetten.

Er zijn al vaker mensen opgepakt omdat Geenstijl aan de "schandpaal" nagelde. Prima toch, ze helpen de politie een handje en maken zo de maatschappij weer wat veiliger.

Maar ook het gegraai in de publieke sector komt vaak aan bod. Zo krijg je ook een beter inzicht in de baantjescarousel van de politiek/sector die teert op belastinggeld.
Hun graaitopics zijn inderdaad smullen geblazen. VVD, PvdA, niemand wordt gespaard.

Bijvoorbeeld (geen directe casus, maar combi van wat je allemaal leest) schaamteloos twee keer Balkenendenorm binnenharken in de zorg, bij voorbaat kansloze peperdure ICT faalprojecten starten waarbij bevriende 'consultants' lekker worden gespekt, maar wel zodanig saneren dat de kwaliteit van de core business, zorg, bedroevend is.

Als resultaat daarvan moeten vertrekken en dan gewoon elders weer een (uit publiek geld) uitstekend betaalde baan krijgen via de politieke baantjescarrousel, terwijl je er overal een puinhoop van maakt. :')

Ik vind het prima om dat aan de kaak te stellen, zodat dit soort praktijken wellicht aan banden kunnen worden gelegd.

Zonder media als GeenStijl bleef dit gewoon onbelicht.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:26:33 #34
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188481570
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:59 schreef knoopie het volgende:

[..]

Ik heb al sinds jaren niet meer op geenstijl gekeken, dus zonet maar weer eens gedaan, om te kijken of je gelijk hebt. Hieronder een lijstje van de eerste acht artikelen en de bronnen (daarna had ik het wel gezien).

• LOL. PAOK-losers noemen Sierd de Vos racist
Bron: Instagram en youtube

• Reclame

• Drugsdealers al vroeg op weg naar LowLands
Bron: Twitter van ANWB

• LIVE: Femke Halsema witgewassen bij Eva Jinek
Bron: Twitter, twitter en de Telegraaf

• Postzegels straks helemaal niet meer te betalen
Bron: de Volkskrant

• De speechschrijver van Pechtold Felix Klos ZOALS U HEM ZELDEN EERDER ZAG
Bron: Instagram en de website van D66

• Belangrijk advies in strijd tegen erectieproblemen
Bron: de Telegraaf

• Reclame

Naar mijn mening staat er nog steeds verbazend weinig interessants of wereldschokkends op geenstijl. Het aantal niet-MCM bronnen is ook nihil. Kortom, geenstijl is al die ophef eigenlijk niet waard. Lijkt een beetje op een stelletje pubers die "kut" roepen, enkel en alleen om het "kut" roepen.
Dat kan, het is ook niet zo dat alles interessant is. Ik vind echter vooral dat ze bij geopolitieke issues ook andere inzichten bieden. In bijvoorbeeld alle anti-Russische propaganda vind ik het wel zo fijn om meerdere standpunten te lezen.

Die informatie kan dan van Twitter komen, maar dat is niet de bron. De bron is de persoon of instantie die het op Twitter plaatst, dus dat is heel breed. Je kunt als lezer dan zelf een afweging maken of je die informatie als betrouwbaar ziet.
pi_188481615
Haten op hatende haters. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')