abonnement Unibet Coolblue
pi_188439469
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:32 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

zo kan je niet discussiëren
Als discussies uit feiten bestaat heb je toch juist geen discussie? Dan is het allemaal zwart/wit. Toch?

Ik persoonlijk vind dat veel.

Maar goed, het gaat me er gewoon om dat ik niet vind dat Veltman Ajax beter maakt. En dat we allemaal ook weten (ga ik vanuit) dat Veltman ook persoonlijk geen ontwikkeling meer door zal maken. Dit is het. Veltman zal niet beter meer worden. En alle spelers om hem heen hebben dat groeipotentieel nog wel.

Als je op je top zit en je bent een meerwaarde, dan ben je meer dan welkom. Bij Veltman zie ik die meerwaarde niet. Voeg daar aan toe dat 'ie ook niet meer beter zal worden (en dat bij Ajax de afgelopen jaren de standaard toch wat is gegroeid) en dan geef ik liever de voorkeur aan anderen.

Maar wat je daarstraks zei ben ik met je eens, back-up voor de rechtsback positie. Prima.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 10:41:06 #102
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188439508
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:38 schreef Fargo het volgende:

[..]

Als discussies uit feiten bestaat heb je toch juist geen discussie? Dan is het allemaal zwart/wit. Toch?

Ik persoonlijk vind dat veel.

Maar goed, het gaat me er gewoon om dat ik niet vind dat Veltman Ajax beter maakt. En dat we allemaal ook weten (ga ik vanuit) dat Veltman ook persoonlijk geen ontwikkeling meer door zal maken. Dit is het. Veltman zal niet beter meer worden. En alle spelers om hem heen hebben dat groeipotentieel nog wel.

Als je op je top zit en je bent een meerwaarde, dan ben je meer dan welkom. Bij Veltman zie ik die meerwaarde niet. Voeg daar aan toe dat 'ie ook niet meer beter zal worden (en dat bij Ajax de afgelopen jaren de standaard toch wat is gegroeid) en dan geef ik liever de voorkeur aan anderen.

Maar wat je daarstraks zei ben ik met je eens, back-up voor de rechtsback positie. Prima.
maar ik vind juist dat Veltman wel stappen heeft gemaakt, die is echt heel goed terug gekomen van zijn blessure, en vind hem nu beter dan Dest(daar geef ik je wel gelijk in je groei argument) en centraal ook beter dan Maggasjan.

dus Veltman eruit zou wat mij betreft niet verstandig zijn, al zie ik in hem geen basis speler nee.

gewoon als eerste optie achter nous op rechts, die wil ik namelijk niet meer op het middenveld zien.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 10:42:25 #103
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_188439524
Schijt aan alles, we zijn door. w/
pi_188439552
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:42 schreef Vriezzer het volgende:
Schijt aan alles, we zijn door. w/
Dit dus :)

Alvarez gaat ook nog komen jongens, het is nu gewoon die voorrondes overleven.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 10:44:56 #105
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188439555
wat mij betreft moet je spelen met

-Neres -- Tadic -- Ziyech
------ Marin -- vd beek
----------- Blind
Nico Martinez Schuurs Nous

Alvarez valt af te wachten, die zou ik (als de verhalen waar zijn) voor Martinez erin zetten, want die gaat nico opvolgend.

vraag mij af wat schuurs heeft gedaan bij TH?
heeft TH een dochter
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 10:45:49 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188439563
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:38 schreef Fargo het volgende:

[..]

Als discussies uit feiten bestaat heb je toch juist geen discussie? Dan is het allemaal zwart/wit. Toch?

Ik persoonlijk vind dat veel.

Maar goed, het gaat me er gewoon om dat ik niet vind dat Veltman Ajax beter maakt. En dat we allemaal ook weten (ga ik vanuit) dat Veltman ook persoonlijk geen ontwikkeling meer door zal maken. Dit is het. Veltman zal niet beter meer worden. En alle spelers om hem heen hebben dat groeipotentieel nog wel.

Als je op je top zit en je bent een meerwaarde, dan ben je meer dan welkom. Bij Veltman zie ik die meerwaarde niet. Voeg daar aan toe dat 'ie ook niet meer beter zal worden (en dat bij Ajax de afgelopen jaren de standaard toch wat is gegroeid) en dan geef ik liever de voorkeur aan anderen.

Maar wat je daarstraks zei ben ik met je eens, back-up voor de rechtsback positie. Prima.
wel met je eens hoor al denk ik dat Ten Hag hem nu opstelt omdat hij tactisch de meeste Ajax bagage heeft, Schuurs heeft dat nog niet en die vond ik in de 1 tegen 1 ook niet geweldig, ik neem aan dat Alvarez ook een kans gaat krijgen op die plek al is dat waarschijnlijk pas na die kwalificatie periode.
pi_188439567
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
wat mij betreft moet je spelen met

-Neres -- Tadic -- Ziyech
------ Marin -- vd beek
----------- Blind
Nico Martinez Schuurs Nous

Alvarez valt af te wachten, die zou ik (als de verhalen waar zijn) voor Martinez erin zetten, want die gaat nico opvolgend.

vraag mij af wat schuurs heeft gedaan bij TH?
heeft TH een dochter
Dat middenveld ben ik niet kapot van.
pi_188439573
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:41 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

maar ik vind juist dat Veltman wel stappen heeft gemaakt, die is echt heel goed terug gekomen van zijn blessure, en vind hem nu beter dan Dest(daar geef ik je wel gelijk in je groei argument) en centraal ook beter dan Maggasjan.

dus Veltman eruit zou wat mij betreft niet verstandig zijn, al zie ik in hem geen basis speler nee.

gewoon als eerste optie achter nous op rechts, die wil ik namelijk niet meer op het middenveld zien.
Hij is ook beter en verder dan Dest, en beter dan Magallan. Dest is nog wat te wild, maar zit hem al wel op de hielen. En die heeft potentie.

Nogmaals, hij hoeft van mij ook niet weg. Maar ik word toch altijd een beetje verdrietig als ik hem in de basisopstelling zie. Vind dat Ajax een hoger niveau moet nastreven dan dat we met Veltman eventueel kunnen bereiken.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 10:46:53 #109
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188439581
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:46 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Dat middenveld ben ik niet kapot van.
Blind en Marin hebben tijd nodig om aan elkaar te wennen, dat zag je gisteren duidelijk weer.
als dat niet snel beter wordt moet TH ingrijpen, maar zou niet weten hoe.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 10:47:23 #110
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188439592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:46 schreef Fargo het volgende:

[..]

Hij is ook beter en verder dan Dest, en beter dan Magallan. Dest is nog wat te wild, maar zit hem al wel op de hielen. En die heeft potentie.

Nogmaals, hij hoeft van mij ook niet weg. Maar ik word toch altijd een beetje verdrietig als ik hem in de basisopstelling zie. Vind dat Ajax een hoger niveau moet nastreven dan dat we met Veltman eventueel kunnen bereiken.
eens, dan zijn we het eens. ideale twaalfde man dus.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188439624
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:44 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Dit dus :)

Alvarez gaat ook nog komen jongens, het is nu gewoon die voorrondes overleven.
Dit is het ook gewoon. Er zal nog veel geschoven gaan worden. En je merkt zelfs dat spelers als Neres en Ziyech nog niet naar hun kwaliteiten presteren. Even augustus doorkomen (hopelijk zonder kleerscheuren) en dan ziet het er al weer heel anders uit.
pi_188439628
Ik denk dat Propper nog steeds de beste optie is om op het middenveld te spelen. Zal nu een stuk duurder zijn. Marin is toch meer een vdBeek positie. Had in België wel een goed schot, en ook wat diepgang. Pröpper heeft denk ik wel het tactisch inzicht om CVM naast Blind te spelen
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 14 augustus 2019 @ 10:50:12 #113
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188439648
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:46 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Blind en Marin hebben tijd nodig om aan elkaar te wennen, dat zag je gisteren duidelijk weer.
als dat niet snel beter wordt moet TH ingrijpen, maar zou niet weten hoe.
wat me bij Blind opvalt is dat hij het moeilijk kan belopen, hij is echt de beste in de opbouw maar zeker als het niet helemaal goed staat heb je verdedigend weinig aan hem
pi_188439687
Er mag simpelweg nog wel een middenvelder bij. Jongens als Eiting, De Wit, Ekkelenkamp, S. de Jong, Gravenberch en Labyad hebben het niveau (nog) niet.

Hou je dus eigenlijk alleen Marin en Van de Beek over. Met eventueel Blind als middenvelder (wat gisteren geen succes was). Of je moet gaan schuiven met Ziyech, maar dan speel je met de punt naar achteren en heb je eigenlijk weer een '6' nodig.
pi_188439691
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat me bij Blind opvalt is dat hij het moeilijk kan belopen, hij is echt de beste in de opbouw maar zeker als het niet helemaal goed staat heb je verdedigend weinig aan hem
Ik blijf erbij, die eindigt nog in de laatste linie. Defensieve zekerheid > zijn opbouwende kwaliteiten.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 10:54:00 #116
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188439716
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:52 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik blijf erbij, die eindigt nog in de laatste linie. Defensieve zekerheid > zijn opbouwende kwaliteiten.
zou ik echt zonde vinden, want ik zie zoveel potentie bij Schuurs, die heeft zich echt waanzinnig verbeterd. Maar dan zou je dus een centrum Alvarez Blind krijgen uiteindelijk, waar an sich niks mis mee zou zijn. maar beidde zouden zomaar nog jaren bij Ajax kunnen blijven, dus schrijf je de groei van Schuurs wel enorm af.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188439718
Martinez moet je er echt niet uithalen hoor, beste man van het seizoen tot nu toe.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 10:54:12 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188439719
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:52 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik blijf erbij, die eindigt nog in de laatste linie. Defensieve zekerheid > zijn opbouwende kwaliteiten.
die defensieve zekerheid was er door De Ligt, Blind is meer een libero type en dat ging vorig seizoen geweldig met die beul naast hem
  woensdag 14 augustus 2019 @ 10:55:11 #119
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_188439736
Ik blijf overigens wel van mening dat Ziyech gewoon minder op goal moet schieten van buiten de 16. Hij is een geweldige speler, maar het is toch zonde dat hij van afstand blijft schieten. Ik ben er van overtuigd dat je veel meer goals maakt als hij dit niet meer doet en gewoon een goede pass geeft. Het is eigenlijk gewoon een soort van mogelijkheden verprutsen. Heel soms schiet hij er een keer eentje in van die afstand, maar meestal is het gewoon een kansloze poging die ook helemaal niet gevaarlijk is.

Wel balen dat Schone er nu niet meer is voor de vrije trappen. Als als hij 'm nam had ik goede hoop dat er een goal uit zou komen, en nu zal Ziyech ze allemaal gaan nemen neem ik aan.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 10:55:22 #120
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188439740
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:54 schreef Simmertje het volgende:
Martinez moet je er echt niet uithalen hoor, beste man van het seizoen tot nu toe.
je moet ook verder kijken, als je hem dit seizoen als vaste cv zet, heb je volgend seizoen een probleem als hij op links moet gaan spelen, dat is weer wennen. (daar is hij voor gehaald meen ik)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 10:56:29 #121
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188439758
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:55 schreef GwaiLow het volgende:
Ik blijf overigens wel van mening dat Ziyech gewoon minder op goal moet schieten van buiten de 16. Hij is een geweldige speler, maar het is toch zonde dat hij van afstand blijft schieten. Ik ben er van overtuigd dat je veel meer goals maakt als hij dit niet meer doet en gewoon een goede pass geeft. Het is eigenlijk gewoon een soort van mogelijkheden verprutsen. Heel soms schiet hij er een keer eentje in van die afstand, maar meestal is het gewoon een kansloze poging die ook helemaal niet gevaarlijk is.

Wel balen dat Schone er nu niet meer is voor de vrije trappen. Als als hij 'm nam had ik goede hoop dat er een goal uit zou komen, en nu zal Ziyech ze allemaal gaan nemen neem ik aan.
Marin lijkt het te kunnen. wel eens met ziyech's afstandsschoten, zijn zelden gevaarlijk, gisteren ook weer een paar keer mijn hoofd geschut als hij schoot.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188439772
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:54 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

zou ik echt zonde vinden, want ik zie zoveel potentie bij Schuurs, die heeft zich echt waanzinnig verbeterd. Maar dan zou je dus een centrum Alvarez Blind krijgen uiteindelijk, waar an sich niks mis mee zou zijn. maar beidde zouden zomaar nog jaren bij Ajax kunnen blijven, dus schrijf je de groei van Schuurs wel enorm af.
Ik vind het heel fijn om te zien dat Schuurs zich echt ontwikkeld heeft, maar zelfs in deze fase denk ik dat een basisplek nog net wat te vroeg komt. Zelf denk ik dat als we nu nog een succesvol (nationaal) seizoen draaien dat Blind nog een keer kiest voor het buitenland. Dan heb je Alvarez centraal met Schuurs, die nog een jaar meer bagage heeft.

Qua solide blok zou ik gokken dat we met Blind en Alvarez het beste koppel hebben.
pi_188439803
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

die defensieve zekerheid was er door De Ligt, Blind is meer een libero type en dat ging vorig seizoen geweldig met die beul naast hem
Eens hoor, maar een soortgelijke rolverdeling met Alvarez voor De Ligt is toch zo'n vreemde gedachte niet?
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:00:16 #124
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188439824
ik moet Alvarez eerst maar eens zien.
wat ik wel gezien heb, zijn Martinez en Schuurs, die het gewoon zeer behoorlijk deden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188439825
Mijn zegje: Ik vond Ajax gisteren onthutsend slecht spelen en heel veel geluk hebben. Laten we wel wezen: Als de Grieken een beetje scherper waren geweest met de counters dan lag Ajax eruit. Gewoon eruit! Ajax mist gewoon een goede middenvelder voor het evenwicht want die vd Beek kan het niet allemaal belopen. En met een middenvelder bedoel ik het type Wouters. Schone vulde die plek met Franky De Jong mooi in om eventuele tegenstoten van de tegenstander goed op te vangen , maar nu zie ik helemaal niemand staan. Oh ja. Ziyech werkte gisteren als een paard. _O_
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:02:26 #126
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188439852
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:55 schreef GwaiLow het volgende:
Ik blijf overigens wel van mening dat Ziyech gewoon minder op goal moet schieten van buiten de 16. Hij is een geweldige speler, maar het is toch zonde dat hij van afstand blijft schieten. Ik ben er van overtuigd dat je veel meer goals maakt als hij dit niet meer doet en gewoon een goede pass geeft. Het is eigenlijk gewoon een soort van mogelijkheden verprutsen. Heel soms schiet hij er een keer eentje in van die afstand, maar meestal is het gewoon een kansloze poging die ook helemaal niet gevaarlijk is.

Wel balen dat Schone er nu niet meer is voor de vrije trappen. Als als hij 'm nam had ik goede hoop dat er een goal uit zou komen, en nu zal Ziyech ze allemaal gaan nemen neem ik aan.
Dat haal je er niet uit joh die schoten, van mij hoeft hij in ieder geval niet de vrije trappen rechtstreeks op goal te nemen. Die pass in ongeveer de 10e minuut op Donny was wel heerlijk.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:02:47 #127
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188439855
quote:
15s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:00 schreef rmrt2010 het volgende:
Mijn zegje: Ik vond Ajax gisteren onthutsend slecht spelen en heel veel geluk hebben. Laten we wel wezen: Als de Grieken een beetje scherper waren geweest met de counters dan lag Ajax eruit. Gewoon eruit! Ajax mist gewoon een goede middenvelder voor het evenwicht want die vd Beek kan het niet allemaal belopen. En met een middenvelder bedoel ik het type Wouters. Schone vulde die plek met Franky De Jong mooi in om eventuele tegenstoten van de tegenstander goed op te vangen , maar nu zie ik helemaal niemand staan. Oh ja. Ziyech werkte gisteren als een paard. _O_
op veel punten oneens.
zo slechts was ajax niet, zijn alleen totaal niet in balans, die grieken speelde een vreselijke goede wedstrijd, maar zijn terecht niet door hoor. Ziyech werkte hard inderdaad, maar speelde geen dijk van een wedstrijd. oh en het is frenkie.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:02:53 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188439856
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:58 schreef Fargo het volgende:

[..]

Eens hoor, maar een soortgelijke rolverdeling met Alvarez voor De Ligt is toch zo'n vreemde gedachte niet?
of Schuurs als die het oppikt, die Alvarez schijnt ook verdedigende middenvelder te kunnen spelen, er zijn wel wat opties alleen niet veel tijd om het uit te proberen.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:02:59 #129
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188439859
quote:
15s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:00 schreef rmrt2010 het volgende:
Franky De Jong
Wie?
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:07:08 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188439916
quote:
15s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:00 schreef rmrt2010 het volgende:
Mijn zegje: Ik vond Ajax gisteren onthutsend slecht spelen en heel veel geluk hebben. Laten we wel wezen: Als de Grieken een beetje scherper waren geweest met de counters dan lag Ajax eruit. Gewoon eruit! Ajax mist gewoon een goede middenvelder voor het evenwicht want die vd Beek kan het niet allemaal belopen. En met een middenvelder bedoel ik het type Wouters. Schone vulde die plek met Franky De Jong mooi in om eventuele tegenstoten van de tegenstander goed op te vangen , maar nu zie ik helemaal niemand staan. Oh ja. Ziyech werkte gisteren als een paard. _O_
zeker niet ongelukkig, sowieso een scheids die 3 penalties geeft mag je gewoon blij mee zijn ook al waren ze terecht er zijn er weinig die dat doen. Met Nijhuis als scheids lagen we er gewoon uit, al denk ik dat qua kansen Ajax er toch wat meer had.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:13:48 #131
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_188440039
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
wat mij betreft moet je spelen met

-Neres -- Tadic -- Ziyech
------ Marin -- vd beek
----------- Blind
Nico Martinez Schuurs Nous

Alvarez valt af te wachten, die zou ik (als de verhalen waar zijn) voor Martinez erin zetten, want die gaat nico opvolgend.

vraag mij af wat schuurs heeft gedaan bij TH?
heeft TH een dochter
Ik zou Nico's scorend vermogen niet willen opofferen. Die heeft vorig seizoen al de nodige doelpunten gemaakt en daar gaat hij nu vrolijk mee door.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:14:19 #132
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188440050
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:13 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Ik zou Nico's scorend vermogen niet willen opofferen. Die heeft vorig seizoen al de nodige doelpunten gemaakt en daar gaat hij nu vrolijk mee door.
? hoe bedoel je?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:22:48 #133
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188440213
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:44 schreef mokkiemok het volgende:

vraag mij af wat schuurs heeft gedaan bij TH?
heeft TH een dochter
Schuurs gaat wel spelen. Ten Hag probeert nu zekere korte termijn keuzes te maken heb ik de indruk
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188440433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Schuurs gaat wel spelen. Ten Hag probeert nu zekere korte termijn keuzes te maken heb ik de indruk
Denk ik ook, die wil nu alleen maar de CL halen. Als die eenmaal binnen is kan je tijdens de oefenwedstrijdjes in de eredivisie tegen PSV en consorten de jeugd wat meer ervaring laten opdoen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:35:15 #135
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_188440458
Alvarez moet gewoon samen met blind CV en dan martinez als cvm. Of alvarez met schuurs en blind als cvm.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:37:11 #136
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188440492
20 augustus 21.00 APOEL - Ajax
28 augustus 21.00 Ajax - APOEL
pi_188440502
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
20 augustus 21.00 APOEL - Ajax
28 augustus 21.00 Ajax - APOEL
Bedankt Hans
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:37:58 #138
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188440508
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:37 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Bedankt Hans
Geen probleem Piet
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:44:14 #139
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_188440610
Af en toe lees ik dat Paok beter was dan Ajax en het verdiende om door te gaan etc etc. Paok is een goede ploeg, en heeft het goed gedaan, maar Ajax was in allebei de duels gewoon de betere ploeg hoor. De statistieken van van beide wedstrijden kun je erop nakijken, Ajax was verreweg de beste. Toch maken ze het zichzelf erg lastig omdat ze nog wat scherpte missen. Gewoon een hele terechte overwinning voor Ajax, ondanks dat ze zeker nog niet top speelde.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:44:15 #140
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188440611
Waarom het aanvalsspel van Ajax tegen PAOK Saloniki hoop biedt voor de toekomst

Hoewel Ajax een lastige avond had, toonden de Amsterdammers dinsdagavond tegen PAOK Saloniki ook aan welke aanvallende kwaliteiten ze in huis hebben. Gevarieerde patronen, voetballen in kleine ruimtes, overlappende backs, diepgang, tussen de linies spelen: de kampioen van de Eredivisie heeft het allemaal in huis. Ajax kwam tot weinig écht grote kansen, maar het spel in balbezit biedt perspectief en hoop voor de toekomst. Wij laten de belangrijkste wapens zien.

Door Ruud Bijnen


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:47:24 #141
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_188440673
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:14 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

? hoe bedoel je?
Je schrijft: "Alvarez valt af te wachten, die zou ik (als de verhalen waar zijn) voor Martinez erin zetten, want die gaat nico opvolgend."

Dit vat ik op als: Alvarez gaat Martinez opvolgen als CV. Martinez volgt Tagliafico op als LB. Tagliafico komt dan op de bank terecht.

Dat zie ik niet zo zitten. Hij heeft in 65 wedstrijden voor Ajax 8 doelpunten gemaakt en daarbovenop 9 assists gegeven.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:48:53 #142
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188440702
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:47 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Je schrijft: "Alvarez valt af te wachten, die zou ik (als de verhalen waar zijn) voor Martinez erin zetten, want die gaat nico opvolgend."

Dit vat ik op als: Alvarez gaat Martinez opvolgen als CV. Martinez volgt Tagliafico op als LB. Tagliafico komt dan op de bank terecht.

Dat zie ik niet zo zitten. Hij heeft in 65 wedstrijden voor Ajax 8 doelpunten gemaakt en daarbovenop 9 assists gegeven.
ik heb het over volgend seizoen he, nico blijft nog een jaar maar zie hem volgend seizoen echt wel vertrekken, of we moeten dit seizoen weer halve finale CL halen.
nico speelt niet alles, dus martinez krijgt achter hem zat minuten, dus in feiten klaarstomen voor volgend seizoen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188440704
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:47 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Je schrijft: "Alvarez valt af te wachten, die zou ik (als de verhalen waar zijn) voor Martinez erin zetten, want die gaat nico opvolgend."

Dit vat ik op als: Alvarez gaat Martinez opvolgen als CV. Martinez volgt Tagliafico op als LB. Tagliafico komt dan op de bank terecht.

Dat zie ik niet zo zitten. Hij heeft in 65 wedstrijden voor Ajax 8 doelpunten gemaakt en daarbovenop 9 assists gegeven.
Volgend seizoen Kees
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:49:43 #144
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188440713
'Jovic alweer uit de gratie bij Zidane'
Een bizar gerucht uit Spanje. Real Madrid-trainer Zinedine Zidane zou niet onder de indruk zijn van topaankoop Luka Jovic en niet onwelwillend staan tegenover een verhuur van de Serviër, die deze zomer voor tientallen miljoenen overkwam van Eintracht Frankfurt. Mede door een blessure kwam de 21-jarige Jovic nog niet veel in actie tijdens de voorbereiding, maar ook als hij fit zou zijn, zou Zidane de voorkeur geven aan Karim Benzema. (Bron: Marca)

Jovic verhuren aan AFCA? :D
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zķ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:50:27 #145
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_188440724
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:48 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik heb het over volgend seizoen he, nico blijft nog een jaar maar zie hem volgend seizoen echt wel vertrekken, of we moeten dit seizoen weer halve finale CL halen.
nico speelt niet alles, dus martinez krijgt achter hem zat minuten, dus in feiten klaarstomen voor volgend seizoen
Dan kijk je wel erg ver vooruit. Er gaat zoveel meer veranderen aan de selectie dat het nog maar de vraag is of je Martinez niet beter klaarstoomt als CVM.
pi_188440787
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:08 schreef Fargo het volgende:
Ben wel echt helemaal klaar met Veltman nu. Zal er voor de nuancering nog 'in het centrum' bijzetten. Aardige jongen, kind van de club, prima 12e man...maar die komt toch op alle fronten tekort? Heb me echt dood geërgerd bij de 0-1.
lekker de handjes op de rug en geen moeite doen om op de bal te verdedigen inderdaad, dat zijn fouten die hij altijd wel zal blijven maken... ik snap niet zo goed wat Schuurs nu heeft misdaan, maar ik verwacht dat we uiteindelijk met een centrum Alvarez-Blind gaan spelen, met Martinez ervoor...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:54:08 #147
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188440801
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:50 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Dan kijk je wel erg ver vooruit. Er gaat zoveel meer veranderen aan de selectie dat het nog maar de vraag is of je Martinez niet beter klaarstoomt als CVM.
ik mag hopen dat de club dat ook doet.

ervanuitgaande dat Alvarez echt zo goed is, heb je dus voor cv drie smaken die in mijn ogen basismateriaal zijn. (ik laat Blind hier even buiten)

je hebt Alvarez dan
je hebt Martinez, die het zeer naar behoren doet.
en je hebt Schuurs die veel potentie laat zien, en wedstrijden nodig heeft om deze groei vast te houden.

als je dan een centrum maakt met Alvarez en Martinez, kan dat wellicht prima werken, maar dan heb je volgend seizoen het probleem, wanneer nico weg gaat. dat je Martinez eigenlijk naar links wil zetten. dan Moet je Perr dus wederom voor de leeuwen gooien, en martinez eigenlijk ook, want andere positie.
Zet je nu Martinez achter Nico, wanneer Alvarez klaar is voor de basis, dan zal hij nog zat minuten maken om hem tevreden te houden, maar ga je wel werken aan een centrum die voor de komende 2/3 jaar gewoon staat.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:00:01 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188440890
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
Waarom het aanvalsspel van Ajax tegen PAOK Saloniki hoop biedt voor de toekomst

Hoewel Ajax een lastige avond had, toonden de Amsterdammers dinsdagavond tegen PAOK Saloniki ook aan welke aanvallende kwaliteiten ze in huis hebben. Gevarieerde patronen, voetballen in kleine ruimtes, overlappende backs, diepgang, tussen de linies spelen: de kampioen van de Eredivisie heeft het allemaal in huis. Ajax kwam tot weinig écht grote kansen, maar het spel in balbezit biedt perspectief en hoop voor de toekomst. Wij laten de belangrijkste wapens zien.

Door Ruud Bijnen


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel prima maar dat is dus ook wel een verschil omdat die 4 voorin al een tijdje samen spelen
pi_188441014
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 12:09:24 #150
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188441038
UeFa MaFfIa _O_


Griekse kranten furieus na uitschakeling PAOK: 'UEFA MAFFIA' -
quote:
Een dag na de uitschakeling van PAOK Saloniki door Ajax wordt er in de Griekse kranten keihard uitgehaald naar de UEFA en scheidsrechter Craig Pawson.

Volgens de Griekse media is het de UEFA blijkbaar alles aan gelegen om Ajax in de Champions League te krijgen. Daarbij kiezen ze voor niet mis te verstane bewoordingen.

"UEFA, dit is oplichting!", kopt SDNA. "Wat er in Amsterdam is gebeurd, noemen we fraude. Het is een groot schandaal." Het medium somt vervolgens alle fouten op waarmee Pawson PAOK in hun ogen heeft benadeeld.

'Zeer verdacht'
Naast het opmerkelijke aantal van drie strafschoppen, wijst SDNA op de duw van Nico Tagliafico bij zijn doelpunt. Bovendien menen ze dat PAOK een vrije trap op een kansrijke positie is onthouden en dat er er veel te vroeg werd afgefloten.

"Deze opsomming is geen grap. Nee, het is een duidelijke omschrijving van een zeer verdacht optreden van een zeer verdachte scheidsrechter."

Metrosport kiest voor de kop "UEFA MAFFIA". Volgens die krant was PAOK klaar om geschiedenis te schrijven. "Maar dat was buiten Craig Poison gerekend."

En ook Forza ("Mafioso made in England") en Gazzetta ("Pawson floot wel heel erg in het voordeel van Ajax") zijn van mening dat Ajax hulp van hogerhand kreeg.
https://nos.nl/l/2297511
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_188441046
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:55 schreef GwaiLow het volgende:
Ik blijf overigens wel van mening dat Ziyech gewoon minder op goal moet schieten van buiten de 16. Hij is een geweldige speler, maar het is toch zonde dat hij van afstand blijft schieten. Ik ben er van overtuigd dat je veel meer goals maakt als hij dit niet meer doet en gewoon een goede pass geeft. Het is eigenlijk gewoon een soort van mogelijkheden verprutsen. Heel soms schiet hij er een keer eentje in van die afstand, maar meestal is het gewoon een kansloze poging die ook helemaal niet gevaarlijk is.

Wel balen dat Schone er nu niet meer is voor de vrije trappen. Als als hij 'm nam had ik goede hoop dat er een goal uit zou komen, en nu zal Ziyech ze allemaal gaan nemen neem ik aan.
Goede passes geeft hij anders genoeg. Zijn schoten zjin juist wel gevaarlijk, maar vaak mis. Dat komt wellicht omdat hij te scherp mikt, precies in het hoekje, ver buiten bereik van de keeper, maar als je dan niet 100% zuiver schiet gaat hij naast. Je hebt ook spelers die altijd tussen de palen schieten, maar vaak kan de keeper hem dan vangen. Misschien dat hij iets meer het risico voor lief moet nemen dat de keeper hem heeft. Vaak schieten van afstand is ook belangrijk, behalve dat het uiteindelijk toch oplevert dwingt het verdedigers ook om ruimte voor de pass te laten.

Zijn vrije trappen zijn ook goed getrapt, maar altijd net naast of over. Althans, hij heeft het de laatste tijd vooral aan Schone gelaten en bij Twente ging het ook beter dan die eerste fase bij Ajax dat hij ze nog vaak nam, dus misschien is dat gewoon iets geweest dat over gaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188441059
Ik mis Lasse
Gino ♥
pi_188441068
Hij had gister wel een prachtig geplaatst schot die de keeper de volgende 30 keer niet houdt, hij had daar wel een goaltje verdiend. :P
-nee-
pi_188441074
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Goede passes geeft hij anders genoeg. Zijn schoten zjin juist wel gevaarlijk, maar vaak mis. Dat komt wellicht omdat hij te scherp mikt, precies in het hoekje, ver buiten bereik van de keeper, maar als je dan niet 100% zuiver schiet gaat hij naast. Je hebt ook spelers die altijd tussen de palen schieten, maar vaak kan de keeper hem dan vangen. Misschien dat hij iets meer het risico voor lief moet nemen dat de keeper hem heeft. Vaak schieten van afstand is ook belangrijk, behalve dat het uiteindelijk toch oplevert dwingt het verdedigers ook om ruimte voor de pass te laten.

Zijn vrije trappen zijn ook goed getrapt, maar altijd net naast of over. Althans, hij heeft het de laatste tijd vooral aan Schone gelaten en bij Twente ging het ook beter dan die eerste fase bij Ajax dat hij ze nog vaak nam, dus misschien is dat gewoon iets geweest dat over gaat.
Ziyech schiet altijd in de muur. Zijn vrije trappen zijn waardeloos.
Gino ♥
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:13:50 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188441100
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:12 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ziyech schiet altijd in de muur. Zijn vrije trappen zijn waardeloos.
tja hij is geen Schone wat dat betreft
pi_188441226
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:12 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ziyech schiet altijd in de muur. Zijn vrije trappen zijn waardeloos.
Zijn vrije trappen zijn waardeloos maar hij was gisteren echt by far de beste man van het veld.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:24:38 #157
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188441245
was ik trouwens de enige de eerste die heel nerveus werd de eerste 30 minuten met al dat uitglijden?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:25:23 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188441253
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:23 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zijn vrije trappen zijn waardeloos maar hij was gisteren echt by far de beste man van het veld.
mee eens al had hij nog wel een paar keer gevaarlijk balverlies
pi_188441266
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:23 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zijn vrije trappen zijn waardeloos maar hij was gisteren echt by far de beste man van het veld.
Blijft een fantastische speler inderdaad, maar wel een waardeloze vrije trap
Gino ♥
pi_188441275
Griekjes boos omdat ze 3 volkomen terechte pingels tegen kregen.
Ze kunnen zich beter druk maken over de economie in eigen land.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:26:50 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188441282
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
was ik trouwens de enige de eerste die heel nerveus werd de eerste 30 minuten met al dat uitglijden?
ja dat is gewoon in die Arena met het dak dicht, dan slaat de condens op het gras, met het dak open s'avonds ook wel maar minder.
pi_188441423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:26 schreef Pedroso het volgende:
Griekjes boos omdat ze 3 volkomen terechte pingels tegen kregen.
Ze kunnen zich beter druk maken over de economie in eigen land.
idd, ze kunnen volgens sierd al geen kleding meer betalen :'(
hardcoholic
pi_188441740
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:23 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zijn vrije trappen zijn waardeloos maar hij was gisteren echt by far de beste man van het veld.
Zeker, maar waarom hij steeds achter die bal gaat staan is mij een raadsel.

Je zou toch denken dat zo'n Tadic dat ook wel redelijk kan. Huntelaar kan het sowieso beter maar die speelt niet altijd.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 13:17:58 #164
127999 Mavcovic
2016/2017 & 2018/2019 WOW
pi_188442000
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:01 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Zeker, maar waarom hij steeds achter die bal gaat staan is mij een raadsel.

Je zou toch denken dat zo'n Tadic dat ook wel redelijk kan. Huntelaar kan het sowieso beter maar die speelt niet altijd.
Marin kan uitstekend vrije trappen nemen. Gewoon net als met Schöne. Marin van links. Ziyech van rechts.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 13:20:25 #165
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188442037
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:01 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Zeker, maar waarom hij steeds achter die bal gaat staan is mij een raadsel.

Je zou toch denken dat zo'n Tadic dat ook wel redelijk kan. Huntelaar kan het sowieso beter maar die speelt niet altijd.
Marin kan het ook beter, Blind ook wel denk ik. Schuurs als hij erin staat. Maar Ziyech staat (ruim) bovenaan de pikorde.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 13:47:49 #166
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_188442401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Marin kan het ook beter, Blind ook wel denk ik. Schuurs als hij erin staat. Maar Ziyech staat (ruim) bovenaan de pikorde.
Ja, Blind heeft ook altijd een goed schot moet ik zeggen. Blijft het gek vinden dat Ziyech niet een stap terug doet in de vrije trappen pikorde als hij merkt dat het al seizoenen lang totaal niet loopt. Blijkbaar kan ook de trainer hem daar niet vanaf halen. Denk dat we maar voor lief moeten nemen dat Ziyech ze zal blijven nemen, maar dan hebben we iig wel een gemotiveerde en blije Ziyech in de ploeg. Toch wel een beetje onprofessioneel van hem uiteraard. Toen Schone er nog was had hij de vrije trappen gewoon allemaal aan Schone moeten geven, ongeacht op welke plek van het veld de vrije trap was.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 13:50:07 #167
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188442425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:47 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ja, Blind heeft ook altijd een goed schot moet ik zeggen. Blijft het gek vinden dat Ziyech niet een stap terug doet in de vrije trappen pikorde als hij merkt dat het al seizoenen lang totaal niet loopt. Blijkbaar kan ook de trainer hem daar niet vanaf halen. Denk dat we maar voor lief moeten nemen dat Ziyech ze zal blijven nemen, maar dan hebben we iig wel een gemotiveerde en blije Ziyech in de ploeg. Toch wel een beetje onprofessioneel van hem uiteraard. Toen Schone er nog was had hij de vrije trappen gewoon allemaal aan Schone moeten geven, ongeacht op welke plek van het veld de vrije trap was.
Hij zal zelf wel denken dat hij het goed kan, toch een ego hé. Bij Real waren er ook (veel) betere specialisten dan Ronaldo maar die jankte hem ook vanuit elke plek op goal.
pi_188442547
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja dat is gewoon in die Arena met het dak dicht, dan slaat de condens op het gras, met het dak open s'avonds ook wel maar minder.
Ajax supporters be like

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_188442576
Misschien kan Ajax Sneijder laten meelopen om de spelers te helpen met hun traptechniek, tweebenigheid, vrije trappen en afstandsschoten.

Denk niet dat Ziyech luistert naar Ten Hag, Poulsen of L'Ami maar naar Sneijder wellicht wel.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:02:05 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188442580
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ajax supporters be like

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat zo? Ik weet wel dat het vooral in de avond een glijbaan is maar als thuisspelende ploeg moet je dat toch wel weten
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:03:30 #171
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188442600
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
20 augustus 21.00 APOEL - Ajax
28 augustus 21.00 Ajax - APOEL
Godverdomme weer tot 12 uur voordat het afgelopen is :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188442636
https://www.at5.nl/artike(...)OTauDkJ8eMiX6ztxHv1U

:') wat een opgefokt volk toch die Grieken.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:10:06 #173
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_188442705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Hij zal zelf wel denken dat hij het goed kan, toch een ego hé. Bij Real waren er ook (veel) betere specialisten dan Ronaldo maar die jankte hem ook vanuit elke plek op goal.
Haha ja Ronaldo jankte ze er iig wel in, maar dat doet Ziyech echt zelden haha
pi_188442714
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
was ik trouwens de enige de eerste die heel nerveus werd de eerste 30 minuten met al dat uitglijden?
Yup, ik vond het uberhaupt allemaal heel opgefokt en nerveus gisteren, alsof ze zichzelf voorbij liepen en daardoor ontstond volgens mij ook het gebrek aan verdedigende organisatie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:11:00 #175
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188442726
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:10 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Haha ja Ronaldo jankte ze er iig wel in, maar dat doet Ziyech echt zelden haha
Ronaldo heeft net zulk hoge succesrate met vrije trappen als Ziyech. Zeker in zijn tijd bij Real vlogen ze allemaal in muur of naast.
pi_188442732
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:05 schreef Simmertje het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)OTauDkJ8eMiX6ztxHv1U

:') wat een opgefokt volk toch die Grieken.
quote:
De openingstreffer van Diego Biseswar en de gemiste penalty van Tadic gooide nog meer olie op het vuur. Uit frustratie kregen sommige bobo's van PAOK bier in hun nek. Stewards hadden vanaf dat moment hun handen vol aan het blussen van brandjes in het vak, over en weer werden er biertjes en vlaggen naar elkaar gegooid.
Lekker vingertje wijzen naar Grieken. Klein kind.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_188442739
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup, ik vond het uberhaupt allemaal heel opgefokt en nerveus gisteren, alsof ze zichzelf voorbij liepen en daardoor ontstond volgens mij ook het gebrek aan verdedigende organisatie
Er staat ook zo belachelijk veel op het spel meteen zo vroeg in het seizoen.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:11:49 #178
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188442745
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:10 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Haha ja Ronaldo jankte ze er iig wel in, maar dat doet Ziyech echt zelden haha
Ronaldo is qua percentage ook dramatisch hoor, denk nog wel minder dan Ziyech.
pi_188442851
Gaan we weer, hoe goed is dat Apoel eigenlijk? iemand die ook maar iets van ze heeft gevolgd het afgelopen jaar?
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:19:12 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188442890
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:11 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ronaldo is qua percentage ook dramatisch hoor, denk nog wel minder dan Ziyech.
en die mag ze ook blijven nemen, ik hoop toch wel dat er iemand anders opstaat
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:21:09 #181
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188442938
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:17 schreef Simmertje het volgende:
Gaan we weer, hoe goed is dat Apoel eigenlijk? iemand die ook maar iets van ze heeft gevolgd het afgelopen jaar?
APOEL Nicosia. Selectiewaarde: ¤23.48 miljoen. (ter referentie: die van PAOK was ¤69.45 miljoen) Ex-Eredivisie spelers in de selectie:
-Boy Waterman (tweede keeper) ,
-Uros Matic (broer van de bekende Matic, gespeeld bij NAC kan er weinig van)
-Reza Ghoochannejhad. (ex Heerenveen)

Worden vrijwel elk jaar kampioen vorig jaar resultaten europees:
-Eerste kwalificatieronde tegen Suduva uit Litouwen, uit 3-1 verloren thuis konden ze het niet meer goedmaken met 1-0.
-Vervolgens in de tweede kwalificatieronde van EL gewonnen thuis met 5-0 van Flora uit Estland, uit verloren met 2-0.
-3e kwalificatieronde: 2-2 uit tegen Beer Sheva, thuis 3-1 gewonnen.
-Playoff: thuis 1-0 gewonnen van Astana, uit verloren met 1-0 en uiteindelijjk met penaltys. Nadat ze 4/5 misten.

[ Bericht 12% gewijzigd door maxi-mus op 14-08-2019 14:30:55 ]
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:21:49 #182
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_188442955
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:09 schreef ijs_beer het volgende:
UeFa MaFfIa _O_

Griekse kranten furieus na uitschakeling PAOK: 'UEFA MAFFIA' -

[..]

https://nos.nl/l/2297511
Te vroeg afgefloten:?
Ik had juist het idee dat de scheidsrechter zowel voor de rust als aan het einde behoorlijk voorbij de blessuretijd liet spelen.....
pi_188442995
Onana

Dest/Mazraoui - Schuurs/Alvarez - Martinez - Tagliafico

Blind - Op de Beek - Marin

Ziyech - Tadic - Neres

Dankuwel.
pi_188442997
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

APOEL Nicosia. Selectiewaarde: ¤23.48 miljoen. (ter referentie: die van PAOK was ¤69.45 miljoen) Ex-Eredivisie spelers in de selectie:
-Boy Waterman (tweede keeper) ,
-Uros Matic (broer van de bekende Matic, gespeeld bij NAC kan er weinig van)
-Reza Ghoochannejhad. (ex Heerenveen)

Worden vrijwel elk jaar kampioen vorig jaar resultaten europees:
-Eerste kwalificatieronde tegen Suduva uit Litouwen, uit 3-1 verloren thuis konden ze het niet meer goedmaken met 1-0.
-Vervolgens in de tweede kwalificatieronde van EL gewonnen thuis met 5-0 van Flora uit Estland, uit verloren met 2-0.
-3e kwalificatieronde: 2-2 uit tegen Beer Sheva, thuis 3-1 gewonnen.
-Playoff: thuis 1-0 verloren van Astana, uit verloren met 1-0 en uiteindelijjk met penaltys. Nadat ze 4/5 misten.

Al met al dus een stuk minder dan PAOK :Y
pi_188443003
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

APOEL Nicosia. Selectiewaarde: ¤23.48 miljoen. (ter referentie: die van PAOK was ¤69.45 miljoen) Ex-Eredivisie spelers in de selectie:
-Boy Waterman (tweede keeper) ,
-Uros Matic (broer van de bekende Matic, gespeeld bij NAC kan er weinig van)
-Reza Ghoochannejhad. (ex Heerenveen)

Worden vrijwel elk jaar kampioen vorig jaar resultaten europees:
-Eerste kwalificatieronde tegen Suduva uit Litouwen, uit 3-1 verloren thuis konden ze het niet meer goedmaken met 1-0.
-Vervolgens in de tweede kwalificatieronde van EL gewonnen thuis met 5-0 van Flora uit Estland, uit verloren met 2-0.
-3e kwalificatieronde: 2-2 uit tegen Beer Sheva, thuis 3-1 gewonnen.
-Playoff: thuis 1-0 verloren van Astana, uit verloren met 1-0 en uiteindelijjk met penaltys. Nadat ze 4/5 misten.

Ja dit mag geen probleem zijn.

Zal wel niveautje Sturm Graz zijn van vorig jaar.
Oh.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:23:49 #186
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188443009
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:17 schreef Simmertje het volgende:
Gaan we weer, hoe goed is dat Apoel eigenlijk? iemand die ook maar iets van ze heeft gevolgd het afgelopen jaar?
Drie jaar geleden bij de laatste 16. Drie oud spelers uit NL competitie (Matic, Waterman en Chochehzjhjkzbzzjad"

Dat is het zo ongeveer wel. Maar tegen Qarabag was het in ieder geval allemaal weinig indrukwekkend.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188443018
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dit mag geen probleem zijn.

Zal wel niveautje Sturm Graz zijn van vorig jaar.
Mazraoui speelt laatste tijd echt kkslecht trouwens. Viel mij vorig seizoen al paar x op in de CL. Holy ballsack.
pi_188443025
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
Onana

Dest/Mazraoui - Schuurs/Alvarez - Martinez - Tagliafico

Blind - Op de Beek - Marin

Ziyech - Tadic - Neres

Dankuwel.
Hopelijk is het wel weer klaar met Veltman centraal.

Gooi Alvarez er vanaf nu maar in, beste manier om te wennen. Tegen APOEL moet dat wel lukken.
Oh.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:25:05 #189
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188443037
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dit mag geen probleem zijn.

Zal wel niveautje Sturm Graz zijn van vorig jaar.
Dit had ik even snel opgezocht als 'resource' voor het wedstrijdtopic maar het is allemaal weinig indrukwekkend wat die lui de laatste jaren hebben 'gepresteerd'. Freek vond het ook niks (in de podcast), voor zover hij daar wat van weet.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:25:22 #190
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188443044
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hopelijk is het wel weer klaar met Veltman centraal.

Gooi Alvarez er vanaf nu maar in, beste manier om te wennen. Tegen APOEL moet dat wel lukken.
Alvarez van t weekend, kan je altijd nog Schuurs tegen APOEL zetten mocht hij meer tijd nodig hebben.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:26:07 #191
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188443058
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Drie jaar geleden bij de laatste 16. Drie oud spelers uit NL competitie (Matic, Waterman en Chochehzjhjkzbzzjad"

Dat is het zo ongeveer wel. Maar tegen Qarabag was het in ieder geval allemaal weinig indrukwekkend.
Dat was toch in 2012?
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:27:28 #192
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188443094
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat was toch in 2012?
Ja haal eea door elkaar.

Dat was kwartfinale CL
paar jaar terug laatste 16 EL
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:28:15 #193
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_188443111
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

APOEL Nicosia. Selectiewaarde: ¤23.48 miljoen. (ter referentie: die van PAOK was ¤69.45 miljoen) Ex-Eredivisie spelers in de selectie:
-Boy Waterman (tweede keeper) ,
-Uros Matic (broer van de bekende Matic, gespeeld bij NAC kan er weinig van)
-Reza Ghoochannejhad. (ex Heerenveen)

Worden vrijwel elk jaar kampioen vorig jaar resultaten europees:
-Eerste kwalificatieronde tegen Suduva uit Litouwen, uit 3-1 verloren thuis konden ze het niet meer goedmaken met 1-0.
-Vervolgens in de tweede kwalificatieronde van EL gewonnen thuis met 5-0 van Flora uit Estland, uit verloren met 2-0.
-3e kwalificatieronde: 2-2 uit tegen Beer Sheva, thuis 3-1 gewonnen.
-Playoff: thuis 1-0 verloren van Astana, uit verloren met 1-0 en uiteindelijjk met penaltys. Nadat ze 4/5 misten.

Lijken me wel gasten die de boel ff omkopen. Thuis 1-0 verloren van Astana, uit ook 1-0 verloren, en alsnog penaltys mogen schieten
pi_188443143
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dit had ik even snel opgezocht als 'resource' voor het wedstrijdtopic maar het is allemaal weinig indrukwekkend wat die lui de laatste jaren hebben 'gepresteerd'. Freek vond het ook niks (in de podcast), voor zover hij daar wat van weet.
Ik heb net ook de Pantelic Podcast geluisterd ja, maar dat is toch wel een pak minder. Al las ik wel dat we Cyprus nu in de gaten moeten houden voor de coëfficientenlijst en het daardoor dus een extra overwinning kan zijn (en PSV moet waarschijnlijk ook naar Cyprus in de laatste voorronde EL dus dat helpt ook mee dan)
Oh.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:30:26 #195
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188443158
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:28 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Lijken me wel gasten die de boel ff omkopen. Thuis 1-0 verloren van Astana, uit ook 1-0 verloren, en alsnog penaltys mogen schieten
Oeps, was ook nog een kladje. Maar thuis moet 1-0 gewonnen zijn dus. :D
pi_188443159
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:25 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Alvarez van t weekend, kan je altijd nog Schuurs tegen APOEL zetten mocht hij meer tijd nodig hebben.
Misschien Martinez ook maar eens proberen op het middenveld, al vraag ik mij af of hij daar ook de juiste handelingssnelheid en inzicht voor heeft. Goed kunnen opbouwen als verdediger zegt ook niet alles daarover.
Oh.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:31:33 #197
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188443176
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien Martinez ook maar eens proberen op het middenveld, al vraag ik mij af of hij daar ook de juiste handelingssnelheid en inzicht voor heeft. Goed kunnen opbouwen als verdediger zegt ook niet alles daarover.
tegen vvv kan je hem wel omwisselen met blind imo, maar om daar dan meteen Alvarez bij te gooien is misschien wat overdreven, al moet het kunnen tegen vvv.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:32:58 #198
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188443211
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb net ook de Pantelic Podcast geluisterd ja, maar dat is toch wel een pak minder. Al las ik wel dat we Cyprus nu in de gaten moeten houden voor de coëfficientenlijst en het daardoor dus een extra overwinning kan zijn (en PSV moet waarschijnlijk ook naar Cyprus in de laatste voorronde EL dus dat helpt ook mee dan)
Dan ben je ook meteen weer van Cyprus af waarschijnlijk want die hebben dan alleen 2 clubs in de EL als ik mij niet vergis.
pi_188443246
Grieken viesmad :D
pi_188443274
quote:
19s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:31 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

tegen vvv kan je hem wel omwisselen met blind imo, maar om daar dan meteen Alvarez bij te gooien is misschien wat overdreven, al moet het kunnen tegen vvv.
Alvarez heeft 15 miljoen gekost dus zal toch wel iets kunnen, gewoon erin gooien.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')