Duidelijke taal broeder, we zijn allemaal licht geïntimideerd door je daadkrachtquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:01 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik heb niemand nodig om een deur te openen, echt niet, trust me. En als het nodig is voor iemand anders dan bepaal ik zelf of dat nodig, terecht, en gegund is.
Terecht, je moest een weten. Maar je weet niet. Dus hou je bek gewoon hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Duidelijke taal broeder, we zijn allemaal licht geïntimideerd door je daadkracht
Ik merk dat het je hoog zit. Is er een reden dat je dit als een competitie ziet?quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:04 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Terecht, je moest een weten. Maar je weet niet. Dus hou je bek gewoon hoor.
Die moet eerst nog even bij zijn begeleider vragen of die komende maand weer even een half uurtje onbegeleid op internet mag.quote:
Jij kan TimTim zijn aars redden, ik ook, 100% garantie. En wat de apocalypse of crisis ook is, wij kunnen daar op acteren, maar is Tim het waard.. af en toe denk ik ja en soms denk ik nou nee.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:45 schreef sp3c het volgende:
timtim en ik zijn last man standing tijdens de apocalypse
kutgrappen maken bier drinken alles
heel de dag, iedere daf.
persoonlijk kan ik niet wachten
Bekijk het eens van de andere kant, als jij denkt dat alles en iedereen een probleem is zou je eens moeten denken of misschien jijzelf niet het probleem bent.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:56 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Jij kan TimTim zijn aars redden, ik ook, 100% garantie. En wat de apocalypse of crisis ook is, wij kunnen daar op acteren, maar is Tim het waard.. af en toe denk ik ja en soms denk ik nou nee.
Ik heb skills, ik hoef niet te zeggen wat hoe wie waar, ik heb al genoeg gezegd. En als mensen mij nog niet kennen dan zijn ze echt mongool.
Jullie zijn niet last man standing bro, je hebt hier te maken met een echte echte. Het is geen wedstrijd, zo leren wij dat niet, alleen af en toe die grote bek van dikzak Timmy die behalve heel een erg verveldende ziekte die ik niemand gun en alles en waar we alles ALLES aan hebben gedaan om te steunen gewoon een beetje irritant denkt te zijn terwijl hij gewoon een pamperboy is. Fuck dat.. Dat is iets waar IK dus gewoon niet tegen kan. Geef me dan maar gewoon John of zo.
En ik weet dat ik niet de enige ben, en dan heb ik het niet over 1 persoon.
Toevallig heb ik heel erg veel ervaring in het samenwerken met lastige figuren en vooral in het aansturen daarvan, maar het lijkt godverdomme op FOK! niet te werken, daarom ben ook nog geen eens een week eindredacteur geweest.. Dat is ook tegelijkertijd mijn frustratie naar de buitenwereld. zit ik nou echt in een wereld vol met mongolen? Nee toch?
Ik heb zwart op wit staan dat ik slimmer ben dan 98% van de totale wereldbevolking, ik denk dat ik wel weet waar het probleem ligt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant, als jij denkt dat alles en iedereen een probleem is zou je eens moeten denken of misschien jijzelf niet het probleem bent.
90% van de wereldbevolking heeft dan ook nauwelijks fatsoenlijk onderwijs waardoor ze zich niet kunnen ontwikkelen. De meerderheid is gewoon dom vanwege onwetendheid (en in bepaalde landen incest, maar dat is weer een ander verhaal).quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:02 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik heb zwart op wit staan dat ik slimmer ben dan 98% van de totale wereldbevolking, ik denk dat ik wel weet waar het probleem ligt.
Onderwijs heb je niet nodig, tenzij je achterlijk bent maar dan nog gaat het je niet helpen. Ik heb zelf ook geen moer aan onderwijs gehad, ik wist het al.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
90% van de wereldbevolking heeft dan ook nauwelijks fatsoenlijk onderwijs waardoor ze zich niet kunnen ontwikkelen. De meerderheid is gewoon dom vanwege onwetendheid (en in bepaalde landen incest, maar dat is weer een ander verhaal).
Onderwijs heb ik zelf ook niet zoveel aan gehad, ik leer alleen dingen die mijn interesse hebben. Maar in onderwijs ligt wel de basis, daardoor leer je ook dat er dingen zijn die je niet boeien en je je aandacht kunt besteden aan dingen die je wel boeien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:10 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Onderwijs heb je niet nodig, tenzij je achterlijk bent maar dan nog gaat het je niet helpen. Ik heb zelf ook geen moer aan onderwijs gehad, ik wist het al.
Dat was bij mij altijd het gevaar, bij mijn laatste opleiding was ik in het eerste jaar aan leraren aan het uitleggen hoe het moest, en toen moest ik nog 3 jaar. Omdat ik al 2 eerdere opleidingen had verkloot heb ik me er toen met pijn en moeite doorheen gesleept omdat er op de arbeidsmarkt toch bijna alleen maar gekeken wordt naar papieren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:11 schreef YokiKloon het volgende:
Ik vind het wel altijd leuk om mensen dingen te leren, dat is fantastisch.. maar dat moment dat je je leraar dingen staat uit te leggen en volledig de kaart uit lult dat is best wel raar.
Ja ja, dat is een goed punt, alleen in mijn ogen pure tijdverspilling. Basis dingen komen ook gewoon natuurlijk, school was in mijn tijd kut, school is in deze tijd niet eens kut te noemen, dat is schande voor de kut, het is gewoon om te janken. Volg gewoon je hoofd, doe je ding, zoek het op, leer en creeer.. en als je dat niet kan.. en dat je dus eindigt met een omgekeerde keuken (hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderwijs heb ik zelf ook niet zoveel aan gehad, ik leer alleen dingen die mijn interesse hebben. Maar in onderwijs ligt wel de basis, daardoor leer je ook dat er dingen zijn die je niet boeien en je je aandacht kunt besteden aan dingen die je wel boeien.
Ik had ook gewoon net als 98% van de mensen gewoon een standaard hoekkeuken in het wit en grijs kunnen kiezen bij een keukenboer met 0,0 creativiteit of ruimtelijk inzicht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:17 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ja ja, dat is een goed punt, alleen in mijn ogen pure tijdverspilling. Basis dingen komen ook gewoon natuurlijk, school was in mijn tijd kut, school is in deze tijd niet eens kut te noemen, dat is schande voor de kut, het is gewoon om te janken. Volg gewoon je hoofd, doe je ding, zoek het op, leer en creeer.. en als je dat niet kan.. en dat je dus eindigt met een omgekeerde keuken (haha) dan is het gewoon jammer en nou ja, succes ermee of zo..
Maar, ondanks je rare keuken en dat je raar bent.. jij snapt wel heh.. met je tuin en alles en zo, en je yasmin struggles.. ja. Jij bent anders.
Dus dat. Ik denk dat Tim een hoekkeuken in het grijs en wit heeft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon net als 98% van de mensen gewoon een standaard hoekkeuken in het wit en grijs kunnen kiezen bij een keukenboer met 0,0 creativiteit of ruimtelijk inzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |