Een vrouw die om me lacht maakt mijn dag goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet echt. Is genoeg dat ik hier muppet na doet. Haha!
Zie je, ik lach alweer![]()
Leuk je hier te zien
quote:
Ik heb een tijdje een Grind&Brew gehad met verse bonen, maar daar moet je gelijk 2 grote mokken mee zetten als minimumhoeveelheid. ZO'N grote koffiedrinker ben ik nou ook weer niet; 2 - 3 kleine kopjes op een ochtend is genoeg.quote:
Dóór jou lachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Een vrouw die om me lacht maakt mijn dag goed
Heb je de @ van gisteren niet gezien toen ik het over de vaatwasser had?quote:
Is 11 maanden te oud voor een speen?quote:
Dolce Gustoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een tijdje een Grind&Brew gehad met verse bonen, maar daar moet je gelijk 2 grote mokken mee zetten als minimumhoeveelheid. ZO'N grote koffiedrinker ben ik nou ook weer niet; 2 - 3 kleine kopjes op een ochtend is genoeg.
Daarbij heb ik nu pads van het zelfde merk als de bonen die ik in de Grind&Brew heb gehad, en dat is totaal niet te vergelijken met dat slootwater wat je in de supermarkt kunt vinden.
Die van ons is er sinds haar 2de verjaardag vanaf, baby nichtje geboren en ze heeft em aan de baby gegeven, uit haarzelf!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:00 schreef ToT het volgende:
inderen van 3 - 4 mee rondlopen.
Het helpt enorm goed om hem vrolijk te houden.
Ja die wilde ik eerst kopen, maar dat schijnt niet zo goed voor je cholesterol te zijn en dat is bij mij toch al wat verhoogd.quote:
Heb je me gementioned? Heb geen melding gezien. Maar is wel grappigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je de @ van gisteren niet gezien toen ik het over de vaatwasser had?
Mevrouw ToT was in de keuken bezig en hij wilde bij haar zijn, dus zette ik hem daar neer.
Op die foto kijkt hij naar mij terwijl mijn vrouw die foto maakte.
[..]
Is 11 maanden te oud voor een speen?Ik zie er kinderen van 3 - 4 mee rondlopen.
Het helpt enorm goed om hem vrolijk te houden.
Alles wat u wenstquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt beter iets anders kussen dan
Dat kan, als je het interessant genoeg maakt heb je hun aandacht. En op die leeftijd kan je ze vormen (denk ik).quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan de Senseo wel voor z'n snufferd neer zetten en kijken wat er gebeurt?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die van ons is er sinds haar 2de verjaardag vanaf, baby nichtje geboren en ze heeft em aan de baby gegeven, uit haarzelf!![]()
We hebben em in het begin wel gemist, zij niet
Ja ik had een post gemaakt over dat onze vaatwasser kapot was; de etensresten gingen niet van de borden af en veel van de afwas eindigde in scherven en ik vroeg me af of de vaatwasser kapot was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb je me gementioned? Heb geen melding gezien. Maar is wel grappig
Dat scheelt 1 kopje op de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die wilde ik eerst kopen, maar dat schijnt niet zo goed voor je cholesterol te zijn en dat is bij mij toch al wat verhoogd.
Ach beetje pr0n-proza op de vroege ochtend om bij wakker te worden....quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom raak je daar verdrietig van dan?
Oh?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan, als je het interessant genoeg maakt heb je hun aandacht. En op die leeftijd kan je ze vormen (denk ik).
En... istie wakker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach beetje pr0n-proza op de vroege ochtend om bij wakker te worden....
Echt?quote:
Ik woon in Echtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Echt?
https://www.google.com/ma(...)DNDHgQ8gEwC3oECBAQBA
Die zijn zeldzaam iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
.. ben meer van de dominante mannen.
Jammer hoor ik ben echt een zachte jongenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
.. ben meer van de dominante mannen.
Neuh, heb de mijne toch al geclaimd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die zijn zeldzaam idd![]()
Jammer hoor!
Heeft hij een broertje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:15 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Neuh, heb de mijne toch al geclaimd.
Ik heb altijd pechquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Broer, met twee kinderen en een vrouw.
Fixedquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
It's meeting the man of my dreams
And then meeting his habits
Ik ben 23quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat je de referentie niet snapt
30
Dit kan echt nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben 23
Waar refereerde het naar dan?
*geeft klap op je achterhoofdquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Wat heb je gedaan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:40 schreef Fancy2 het volgende:
Godverdomme!
Ik heb weer een onzin note gekregen. R&P is damn moeilijk.
Begrijpelijk jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Iemand in zijn taal iets gevraagd. Levert een note op.
De andere nog veel onbegrijpelijkerquote:
Linkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
De andere nog veel onbegrijpelijker
Spuit 11quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die posts verwijderd, want ik kan zo gauw niks van R&P zien in haar pohi.
Notesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:40 schreef Fancy2 het volgende:
Godverdomme!
Ik heb weer een onzin note gekregen. R&P is damn moeilijk.
Salami?quote:
tut tut doe es lief.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry dat is iets tussen mij en Char.
Doe dan. Kan ik ook in kuttenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:19 schreef Roepstand het volgende:
Ik heb zin om een kuttopic te openen.
Grrrquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry dat is iets tussen mij en Char.
Niet in klbquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:19 schreef Roepstand het volgende:
Ik heb zin om een kuttopic te openen.
Nice.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:36 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT's oma vroeg of ik een fietsje voor hem kon kopen als cadeau van haar voor zijn verjaardag. (Zijzelf is bijna 88 en woont in een dorpje waar niks te vinden is en kan het dus niet zelf kopen.)
Dit is 'm geworden:
[ afbeelding ]
Ikzelf heb nog een driewieler loopfietsje er bij gekocht waarop hij kan oefenen tot hij oud genoeg is voor dit fietsje!
Leuk!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:36 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT's oma vroeg of ik een fietsje voor hem kon kopen als cadeau van haar voor zijn verjaardag. (Zijzelf is bijna 88 en woont in een dorpje waar niks te vinden is en kan het dus niet zelf kopen.)
Dit is 'm geworden:
[ afbeelding ]
Ikzelf heb nog een driewieler loopfietsje er bij gekocht waarop hij kan oefenen tot hij oud genoeg is voor dit fietsje!
Aaaaaaah pwakietjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaags kwartiertje
Zal zo eens kijken wat we aan soep hebben. Verder heb ik nog eten over van gisteren wat me lunch wordt.quote:
En wat was datquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken wat we aan soep hebben. Verder heb ik nog eten over van gisteren wat me lunch wordt.
rijst met wat groenten erdoor geroerbakt.quote:
Fijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
rijst met wat groenten erdoor geroerbakt.
Jouw tijd komt nog wel..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:21 schreef Ivo1986 het volgende:
Hier, zonnig met af en toe een wolkje, rustig en vredig
Jouw bolk ook nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is DTS niet, je act werkt hier niet.
Alles goed natte vriendquote:
Vormen als in gedrag en al natuurlijk😛quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh?
Ff kijken of ik hem in een giraffe kan kneden dan!Heb altijd al een giraffe als huisdier willen hebben!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Vormen als in gedrag en al natuurlijk😛
Je kan hem kwijt in je tuin toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]Te laat......
Misschien dat Burger's Zoo 'm nu kan gebruiken?Ik had de hoogte van het plafond hier wat overschat.
Ah joh als hij loopt te grazen zorgt hij wel voor de grond. Wel wat fruit in de bomen hangen voor hem.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn gazonnetje goftedomme NÉT in orde!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Ah joh als hij loopt te grazen zorgt hij wel voor de grond. Wel wat fruit in de bomen hangen voor hem.
Denk je nou echt dat ik die niet ga reserveren voor eigen misbruikquote:
tr gezetquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik die niet ga reserveren voor eigen misbruik
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik die niet ga reserveren voor eigen misbruik
Als je 'm daarna maar wel weer schoonmaakt he!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:31 schreef Geerd het volgende:
Ik ga even de badkamer een beurt geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daarna zuipen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:31 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
daarna zuipen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:31 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
daarna zuipen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEDAAN!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je 'm daarna maar wel weer schoonmaakt he!
Ik ben al onderweg naar huis.quote:
KRIJG AIDS !!!! 4 gewerkt 1 vrij 3 gewerkt..nu 2 vrij 2 werken ...VAKANCE !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Homoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
KRIJG AIDS !!!! 4 gewerkt 1 vrij 3 gewerkt..nu 2 vrij 2 werken ...VAKANCE !!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij wel.. je vroeg nog of ik de kroeg in gingquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikke?
Niks over gezegd, maar ik heb nog wel wat in de koelkast liggen.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. je vroeg nog of ik de kroeg in ging
I.?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt ie i z'n roes uit te slapen?
Wie is nou eigenlijk die vent in jou ui ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sorry waar had je het ook alweer over?
12 halve liters per dag !!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
De dokter zei wel iets ja, hmm kweenie meer
Geen idee, kwam het random op internet tegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie is nou eigenlijk die vent in jou ui ?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, kwam het random op internet tegen.
Had er maar 3 op, ben op de bank in slaap gevallenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt ie i z'n roes uit te slapen?
Daarom voor het sporten drinkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:39 schreef Geerd het volgende:
godver 2 halve liters op...voel hem nu al was deze...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt door het sporten vanochtend denk ik
Je moeder nam vannacht ook nog een worst in der mond !!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij dacht hij aan een heel ander soort worst toen hij deze zo in z'n mond nam!
Je bent er vroeg bij zeg!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:39 schreef Geerd het volgende:
godver 2 halve liters op...voel hem nu al was deze...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt door het sporten vanochtend denk ik
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:39 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Had er maar 3 op, ben op de bank in slaap gevallen
Ja als je de 88 nadert, heb je soms even een late night snack nodig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moeder nam vannacht ook nog een worst in der mond !!
Tegenvallerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:39 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Had er maar 3 op, ben op de bank in slaap gevallen
Het was Amstel of Heineken, dan maar Amstel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Niet dat ik 3 halve liters van Amstel kan drinken
Heineken is niet mijn favoriet maar dat kan ik wel makkelijk wegtikkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:44 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Het was Amstel of Heineken, dan maar Amstel.
Hoeveel fapjes gaan er nog komen danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja heb al gesport...boodschappen gedaan..badkamer is schoon, wasmachine staat aan...1e fapje al gezet sja
[ afbeelding ]
Zeker een stuk of 3quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeveel fapjes gaan er nog komen dan
Sja wie nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dat 1 van degenen die inmiddels al dood is?
Van Probleemwijken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja wie niet![]()
zijn er al heel veel dood...
Nee man durf ik niet, en 2 veel te duur johquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vrouwelijk hulp bestellen joh
Al 2de keer vandaagquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
ZO een lekkere dikke langs je prostaat voelen glijden !!
Bruin brood is voor mietjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Al 2de keer vandaagVeel bruin brood eten.
Drie tientjes doubletstraatquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee man durf ik niet, en 2 veel te duur joh
Lekker heel donker volkoren met rookvleesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Paardenrookvleesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:17 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Lekker heel donker volkoren met rookvlees
Je bedoelt volkoren brood niet bruin...bruin brood is gewoon wit brood maar dan gecalimaliseerd of hoe de neuk je dat ook schrijftquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige zijn wit/bloem en volkoren meel gemixt, sommige zijn idd geverfd witbroodquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bedoelt volkoren brood niet bruin...bruin brood is gewoon wit brood maar dan gecalimaliseerd of hoe de neuk je dat ook schrijft
Wat jij maar wilt. Volkoren brood met paarenrookvleesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bedoelt volkoren brood niet bruin...bruin brood is gewoon wit brood maar dan gecalimaliseerd of hoe de neuk je dat ook schrijft
Ik ken een leuk spelletje met witbroodquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:24 schreef SoS87 het volgende:
Wit alleen voor tosti, verder altijd volkoren
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken een leuk spelletje met witbrood
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha dat doe je alleen maar omdat je toevallig verloren hebt.
[..]
[..]
Hmmm meeten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:40 schreef Geerd het volgende:
Ik win sws ..haal hem eruit naar achteren hoppaa klaar
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zuipen en hoeren neuken!!!!
Deze kende ik nog nietquote:
Werken is het mooiste dat er is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat over hoeren neuken en nooit meer werken `!!!!!!Werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor werkpaarden jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werken is het mooiste dat er is.
Sssssstquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook een werkpaard.
Ja opzich wel ja...vooral als je ook nog wat overhoud om leuke dingen te doen.....als je moet werken om te overleven ...lijkt me echt super kut..hele weekend aan de de gemeente pils ipv koude kletsers wegtikkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werken is het mooiste dat er is.
Ik werk niet om te overlevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja opzich wel ja...vooral als je ook nog wat overhoud om leuke dingen te doen.....als je moet werken om te overleven ...lijkt me echt super kut..hele weekend aan de de gemeente pils ipv koude kletsers wegtikken
Ja beter kost minder !!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi, eindelijk
[..]
Geregistreerd partnerschap
Ik ook niet gelukkig...meer om nog meer op vakantie te kunnen en shit te kopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik werk niet om te overleven
Echt he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik werk niet om te overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |