Een vrouw die om me lacht maakt mijn dag goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet echt. Is genoeg dat ik hier muppet na doet. Haha!
Zie je, ik lach alweer![]()
Leuk je hier te zien
quote:
Ik heb een tijdje een Grind&Brew gehad met verse bonen, maar daar moet je gelijk 2 grote mokken mee zetten als minimumhoeveelheid. ZO'N grote koffiedrinker ben ik nou ook weer niet; 2 - 3 kleine kopjes op een ochtend is genoeg.quote:
Dóór jou lachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Een vrouw die om me lacht maakt mijn dag goed
Heb je de @ van gisteren niet gezien toen ik het over de vaatwasser had?quote:
Is 11 maanden te oud voor een speen?quote:
Dolce Gustoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een tijdje een Grind&Brew gehad met verse bonen, maar daar moet je gelijk 2 grote mokken mee zetten als minimumhoeveelheid. ZO'N grote koffiedrinker ben ik nou ook weer niet; 2 - 3 kleine kopjes op een ochtend is genoeg.
Daarbij heb ik nu pads van het zelfde merk als de bonen die ik in de Grind&Brew heb gehad, en dat is totaal niet te vergelijken met dat slootwater wat je in de supermarkt kunt vinden.
Die van ons is er sinds haar 2de verjaardag vanaf, baby nichtje geboren en ze heeft em aan de baby gegeven, uit haarzelf!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:00 schreef ToT het volgende:
inderen van 3 - 4 mee rondlopen.
Het helpt enorm goed om hem vrolijk te houden.
Ja die wilde ik eerst kopen, maar dat schijnt niet zo goed voor je cholesterol te zijn en dat is bij mij toch al wat verhoogd.quote:
Heb je me gementioned? Heb geen melding gezien. Maar is wel grappigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je de @ van gisteren niet gezien toen ik het over de vaatwasser had?
Mevrouw ToT was in de keuken bezig en hij wilde bij haar zijn, dus zette ik hem daar neer.
Op die foto kijkt hij naar mij terwijl mijn vrouw die foto maakte.
[..]
Is 11 maanden te oud voor een speen?Ik zie er kinderen van 3 - 4 mee rondlopen.
Het helpt enorm goed om hem vrolijk te houden.
Alles wat u wenstquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt beter iets anders kussen dan
Dat kan, als je het interessant genoeg maakt heb je hun aandacht. En op die leeftijd kan je ze vormen (denk ik).quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan de Senseo wel voor z'n snufferd neer zetten en kijken wat er gebeurt?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die van ons is er sinds haar 2de verjaardag vanaf, baby nichtje geboren en ze heeft em aan de baby gegeven, uit haarzelf!![]()
We hebben em in het begin wel gemist, zij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |