Veilig Thuis zou t verder oppakken. Mocht er niks gedaan zijn binnen een paar weken, doe ik zelf aangifte.quote:
Jijquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veilig Thuis zou t verder oppakken. Mocht er niks gedaan zijn binnen een paar weken, doe ik zelf aangifte.
Veilig thuis houdt jou echt niet op de hoogte van het vervolg hoor. Moeder krijgt gewoon een gesprek binnen 6 weken na de melding. Aangifte van wat wil je doen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veilig Thuis zou t verder oppakken. Mocht er niks gedaan zijn binnen een paar weken, doe ik zelf aangifte.
jezus, mag hopen dat je dat niet gaat doen. Geef mij ook maar gelijk aan, mijn kinderen krijgen ook gewoon een tik hoor. oren heb je om te luisteren, als je bewust niet naar me luistert krijg je een tik op je billen, of pak ik ze steven bij hun armen. Helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oren zijn toch om je haar achter te doen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:08 schreef Queryn het volgende:
[..]
jezus, mag hopen dat je dat niet gaat doen. Geef mij ook maar gelijk aan, mijn kinderen krijgen ook gewoon een tik hoor. oren heb je om te luisteren, als je bewust niet naar me luistert krijg je een tik op je billen, of pak ik ze steven bij hun armen. Helemaal niks mis mee.
Mogen meisjes nog wel lang haar? Weg met het "social construct of gender"quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Oren zijn toch om je haar achter te doen!
Ja en, had ze voordat ze mishandelde aan moeten denken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:03 schreef halfway het volgende:
Je weet niet half wat je aanricht als het een onterechte melding is, de huisarts leraren en familie horen ze uit.
Jeugdzorg zal het wel uitzoeken n.a.v. de melding. TS heeft natuurlijk alleen het moment buiten gezien en weet niet wat eraan vooraf is gegaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:39 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Ja en, had ze voordat ze mishandelde aan moeten denken.
Iets zegt me dat jij die vroeger ook wat meer gehad zou moeten hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is geen onterechte melding. Ik zag het gebeuren in de voortuin. Kind was aan het spelen en gooide wat potgrond op de stoep. I.p.v. dat moeder gaat praten, gaf ze een corrigerende tik.
Waaaat??? Waarom doe je dat???quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:30 schreef Brybry het volgende:
Ts, bel Veilig Thuis ook maar even voor mij.
Gisteren mijn kind onder de koude douche gezet. Misschien kun je gelijk even psychologische hulp inschakelen voor m'n kind?
Omdat hij de hut aan het terroriseren wasquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:32 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Waaaat??? Waarom doe je dat???
Maar dan zet je hem toch niet onder een koude douche? Je hebt toch wel voldoende opvoedskills om dit anders op te lossen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:32 schreef Brybry het volgende:
[..]
Omdat hij de hut aan het terroriseren was
1. Kind heeft driftbui+ Het is bloedje heet = Oververhitting.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:35 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Maar dan zet je hem toch niet onder een koude douche? Je hebt toch wel voldoende opvoedskills om dit anders op te lossen?
Nee, gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:38 schreef Brybry het volgende:
[..]
1. Kind heeft driftbui+ Het is bloedje heet = Oververhitting.
Oplossing: Afkoelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |