Dit. Ik kreeg vroeger ook wel eens een tik voor mn kop als ik zat te klooien. Zie ik echt niet als mishandeling hoor. Stelletje sneeuwvlokjes van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:01 schreef vosss het volgende:
Man man man. Niks mis met af en toe een corrrigerende tik.
Stelletje zachtegekookte genderdebiele achterlijke teringgeneraties![]()
![]()
Ze hadden jullie goddomme wat meer van die tikken moeten geven in jullie jeugd
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:31 schreef Telates het volgende:
Sjonge jonge, niks mis met een corrigerende tik. Wat belachelijk trouwens dat dit blijkbaar verboden is.
TS, niet zo overspannen reageren, een tikje tegen de schouder is ver van echte kindermishandeling. Sowieso onverstandig op een enkel incident te reageren. Mocht je dit nou dagelijks zien zou het een ander verhaal kunnen zijn.
https://www.ad.nl/utrecht(...)d-sloeg-br~ad886d98/quote:De officier van justitie had ter voorbereiding van de zitting er de wetgeving op nageslagen. Ouderwets tuchtigen als straf mag niet meer, maar ouderlijk tuchtrecht bestaat nog steeds. ,,Het mag onder bepaalde omstandigheden, maar het mag niet te ver gaan’’, betoogde officier van justitie Alexandros Sarantoudis. ,,Slaan in het gezicht gaat te ver.’’
En hoe is dat telefoongesprek gegaan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Thanks. Morgen eens bellen met Veilig Thuis
Moet kunnen denk ik zo. Tenzij het vaker gebeurd.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is geen onterechte melding. Ik zag het gebeuren in de voortuin. Kind was aan het spelen en gooide wat potgrond op de stoep. I.p.v. dat moeder gaat praten, gaf ze een corrigerende tik.
Ik kreeg vroeger ook wel eens een tik als ik niet wilde luisteren. Ben er toch groot mee geworden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is geen onterechte melding. Ik zag het gebeuren in de voortuin. Kind was aan het spelen en gooide wat potgrond op de stoep. I.p.v. dat moeder gaat praten, gaf ze een corrigerende tik.
Huishoudelijkquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:47 schreef Mikeytt het volgende:
Bij meld misdaad anoniem kun je toch geen huishoudelijk geweld aangeven? Brief in de bus kan wel, maar erg veel moeite.
Neem aan dat het gewoon niet kan... Ik zal wel een melding doen mét gegevens.
ik neem aan dat je, geheel indachtig dit topic, direct aangifte gedaan hebt tegen je omaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:10 schreef ender_xenocide het volgende:
recente case:
[..]
En mijn oma kon venijnig knijpen in de bovenarm, echt bij het vel en dan iets draaien.
haha zeker, maar dan eerder vanwege de snoepjes en koekjes, al die suikers. Dat is pas kindermishandeling tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:11 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
ik neem aan dat je, geheel indachtig dit topic, direct aangifte gedaan hebt tegen je oma
En hoe is het gegaan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Thanks. Morgen eens bellen met Veilig Thuis
Misschien heeft TS een corrigerende tik gekregen over de telefoon dat hij zich met zijn eigen zaken moet bemoeien...quote:
Veilig Thuis zou t verder oppakken. Mocht er niks gedaan zijn binnen een paar weken, doe ik zelf aangifte.quote:
Jijquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veilig Thuis zou t verder oppakken. Mocht er niks gedaan zijn binnen een paar weken, doe ik zelf aangifte.
Veilig thuis houdt jou echt niet op de hoogte van het vervolg hoor. Moeder krijgt gewoon een gesprek binnen 6 weken na de melding. Aangifte van wat wil je doen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veilig Thuis zou t verder oppakken. Mocht er niks gedaan zijn binnen een paar weken, doe ik zelf aangifte.
jezus, mag hopen dat je dat niet gaat doen. Geef mij ook maar gelijk aan, mijn kinderen krijgen ook gewoon een tik hoor. oren heb je om te luisteren, als je bewust niet naar me luistert krijg je een tik op je billen, of pak ik ze steven bij hun armen. Helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oren zijn toch om je haar achter te doen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:08 schreef Queryn het volgende:
[..]
jezus, mag hopen dat je dat niet gaat doen. Geef mij ook maar gelijk aan, mijn kinderen krijgen ook gewoon een tik hoor. oren heb je om te luisteren, als je bewust niet naar me luistert krijg je een tik op je billen, of pak ik ze steven bij hun armen. Helemaal niks mis mee.
Mogen meisjes nog wel lang haar? Weg met het "social construct of gender"quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Oren zijn toch om je haar achter te doen!
Ja en, had ze voordat ze mishandelde aan moeten denken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:03 schreef halfway het volgende:
Je weet niet half wat je aanricht als het een onterechte melding is, de huisarts leraren en familie horen ze uit.
Jeugdzorg zal het wel uitzoeken n.a.v. de melding. TS heeft natuurlijk alleen het moment buiten gezien en weet niet wat eraan vooraf is gegaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:39 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Ja en, had ze voordat ze mishandelde aan moeten denken.
Iets zegt me dat jij die vroeger ook wat meer gehad zou moeten hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |