abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188422237
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 13:23 schreef VoMy het volgende:
https://www.welt.de/wirts(...)roesser-denn-je.html
[..]

Ze schijnt ook favoriet te zijn voor de Nobelprijs voor de Vrede. Die zal ze wel niet mogen winnen vanwege haar opvoeding.
Links geïndoctrineerde clubjes en meningen zijn niet serieus te nemen. Niet vergeten dat Obama hem ook ooit gewonnen heeft, met als enige prestatie op zijn CV dat hij zwart was en president van Amerika.
pi_188422268
quote:
[..]

Ze schijnt ook favoriet te zijn voor de Nobelprijs voor de Vrede. Die zal ze wel niet mogen winnen vanwege haar opvoeding.
Wat heeft ze het afgelopen jaar gedaan dan op het gebied van vrede :?
pi_188422281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 13:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook dat zal mij persoonlijk een rotzorg zijn.
Wéér geen antwoord op mn/een vraag. Duidelijk dat je dáár nu wel bewust voor kiest.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 13:01 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat er niet overtrokken, oninhoudelijk gereageerd wordt - door anderen - op de persoon Greta Thunberg, waarbij vooral haar uiterlijk en autisme (ziek, gestoord kind!!) worden benoemd als 'argument'? De aanleiding van dit draadje was ook niet lachwekkend volgens jou, namelijk een rondleiding ergens door iemand met een panty op zijn kop?
Volgens ben jij vergeten dat je op FOK! zit, aangezien je opkijkt van de overtrokken reacties. En diegene die echt overtrokken reacties geven, mengen zich verder niet in de discussie, dus dat zijn sowieso trollen, dat zie je zelf toch ook wel in?

Maar, dit hier is geen enkel een excuus om wat te schelden op iemand die een andere politiek dan de jouwe aanhangt. Het gaat vooral op de manier hoe men misbruik maakt van dit kind met een flink psychiatrisch dossier.

quote:
[..]

Als je het over dieptepunten hebt, is dit een potentiële ''topper''.
pi_188422337
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 13:15 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nee, je diagnostiseert eventjes vanuit je luie stoel dat een kind mentaal ziek is en dat dit een mishandeling is, dat is natuurlijk extreem inhoudelijk en gefundeerd. Een heel boek heb je er zelfs over gelezen? Toe maar. Dan weet je echt wel genoeg ja. Misschien solliciteren bij iets als het PBC, daar zoeken ze vast nog wel een expert als jij, betaalt ook nog wel aardig.

Ik had even helemaal gemsit dat je een heel boek gelezen hebt over Greta Thunberg. Dan heb ik niets gezegd en ben je uiteraard in staat om iemands mentale gesteldheid, opvoeding, etcetera te beoordelen. Waarom doe je niet iets met je kennis? Schakel anders jeugdzorg Zweden in ofzo? Het is bijna misdadig om niet iets te doen met wat je er over weet. De wereld moet toch geholpen worden en jij bent de man om het te doen.
De psychiater heeft haar met die verschillende stoornissen gediagnosticeerd, niet ik.

Misschien moet je even rustig ademhalen en het rustig allemaal even doorlezen want je kritiek is niet erg sterk en legt eigenlijk vooral bloot dat je slecht geinfomeerd bent en direct schuimbekkend op je toetsenbord bent gaan rammen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:34:22 #105
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188422387
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 13:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Links geïndoctrineerde clubjes en meningen zijn niet serieus te nemen. Niet vergeten dat Obama hem ook ooit gewonnen heeft, met als enige prestatie op zijn CV dat hij zwart was en president van Amerika.
Dat sloeg ook nergens op. Net als Al Gore. En in dit geval, hoewel hier nog iets meer sympathie voor te krijgen is, aangezien ze wereldwijd mensen heeft laten demonstreren.
Antifa
pi_188422507
Agh, overal ter wereld worden minderjarigen uitgebuit.

Miljardairs in Amerika vliegen er de oceaan voor over.

Cultuurchristenen vliegen ervoor naar Thailand om de methode Julian Blanc zo effectief mogelijk toe te mogen passen voor een paar duizend euro.

Maar goed, over een aantal jaar vrije democratie in het Westen zal de FBI wel rondlopen op het terrein van Al Gore, nadat hij bungelend in zijn cel is aangetroffen. De klimaatmisbruiker!
pi_188424859
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 10:45 schreef VoMy het volgende:
Dit topic moet toch wel een van de dieptepunten op Fok zijn. Lekker met zn allen op rechts gaan schelden, foeteren op een 16-jarige - dat mag, want ze is autistisch en doet denken aan Volkert ofzo - met meer karakter dan alle rassenstrijders en kastfascisten die zich nu hier om het hardst laten horen.

Wat ben je dan sneu. Dan heb ik het onder andere over
@:Nikonlover, @:VEM2012, @:Scarface88, @:Vader_Aardbei (goh, verrassend), @:Stray_cat, @:Remqo, @:Kapitein_Scheurbuik, @ iedereen die niet op pagina 3 gereageerd heeft en ik dus niet kan zien, jullie zijn slechts als treurige, hysterische pestkoppen met de ontwikkeling van 10-jarigen die enkel zelfvertrouwen kunnen halen uit het aanvallen van andere op het schoolplein die niet bij het clubje hoort. Gefeliciteerd.

Of Greta een slechte opvoeding heeft gehad, weet ik niet (jullie ook niet) maar ze is in ieder geval niet zó slecht opgevoed dat ze een van jullie is geworden, dus dat valt in ieder geval nog mee.
Jij hebt serieus een probleem mee dat ik schrijf dat ik het zorgelijk vindt dat er misbruik wordt gemaakt van een minderjarige met diverse stoornissen, voor politiek gewin?

Of heb je gewoon niet gelezen wat ik schreef?
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:27:19 #108
88815 The_Emotion
98.3
pi_188424913
quote:
Dit topic moet toch wel een van de dieptepunten op Fok zijn. Lekker met zn allen op rechts gaan schelden, foeteren op een 16-jarige - dat mag, want ze is autistisch en doet denken aan Volkert ofzo - met meer karakter dan alle rassenstrijders en kastfascisten die zich nu hier om het hardst laten horen.

@:Nikonlover, @:VEM2012, @:Scarface88, @:Vader_Aardbei (goh, verrassend), @:Stray_cat, @:Remqo, @:Kapitein_Scheurbuik, @ iedereen die niet op pagina 3 gereageerd heeft en ik dus niet kan zien, jullie zijn slechts als treurige, hysterische pestkoppen met de ontwikkeling van 10-jarigen die enkel zelfvertrouwen kunnen halen uit het aanvallen van andere op het schoolplein die niet bij het clubje hoort. Gefeliciteerd.

Of Greta een slechte opvoeding heeft gehad, weet ik niet (jullie ook niet) maar ze is in ieder geval niet zó slecht opgevoed dat ze een van jullie is geworden, dus dat valt in ieder geval nog mee.
Ga je lekker? :D
Waar pest of scheld ik? Verder dan het woordje 'klimaatgoeroe' kwam ik niet :')

Verder is Greta zo autistisch als een bos uien, met een hele scala aan andere psychische klachten. Dat maakt haar ontzettend prikkelbaar en kwetsbaar.
Je hoeft er echt geen dokter voor te zijn om te snappen dat je zo iemand juist uit de schijnwerpers hoort te houden.

Ook als ze een uithangbord zou zijn voor dieselauto's, gasboringen en kolencentrales.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 12:42 schreef VoMy het volgende:

Inhoudelijk sterk allemaal.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:30:41 #109
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188425062
Ahhh daar is ze weer onze Greta.

Superspeciaal kind dat volgens haar debiele moeder CO² kan zien in de lucht.

:') :') :') :')

Best wel zielig voor haar dat mensen haar gebruiken om hun eigen agenda te pushen.
pi_188427194
Triest om te lezen dat Greta als psychisch incapabel wordt neergezet omdat ze een aantal psychische stoornissen heeft. Autisme en OCD beïnvloedt niet het denkvermogen om een mening te hebben over een bepaald onderwerp. Overigens moet Greta uitkijken met wat voor soort activisten ze zichzelf mee associeert, want dat zou nog wel eens deuren kunnen sluiten bij de autoriteiten. Mijn ervaring is dat activistische groepen die bereidwilligheid richting regering tonen en hun strijd via de legale route bewandelen meer voor mekaar krijgen dan die ongetemde volkert-typetjes.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_188427239
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 19:04 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Triest om te lezen dat Greta als psychisch incapabel wordt neergezet omdat ze een aantal psychische stoornissen heeft. Autisme en OCD beïnvloedt niet het denkvermogen om een mening te hebben over een bepaald onderwerp. Overigens moet Greta uitkijken met wat voor soort activisten zichzelf mee associeert, want dat zou nog wel eens deuren kunnen sluiten bij de autoriteiten. Mijn ervaring is dat activistische groepen die bereidwilligheid richting regering tonen en hun strijd via de legale route bewandelen meer voor mekaar krijgen dan die ongetemde volkert-typetjes.
Niet incapabel, maar beperkt, vanwege hun beperking. Vaak ook makkelijk beïnvloedbaar ook.
pi_188427416
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 19:06 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Niet incapabel, maar beperkt, vanwege hun beperking. Vaak ook makkelijk beïnvloedbaar ook.
Mensen verwarren vaak mensen met hoog-functionerend autisme voor laag-functionerende autisten. Greta valt duidelijk niet in de laatste categorie, want anders was het niet mogelijk voor haar om speeches te geven op verschillende internationale tops en heel Europa af te reizen. Ik denk eerlijk gezegd dat het heel moeilijk voor sommige mensen te verkroppen is dat een jong meisje al zo'n sterke mening en invloed heeft op een controversieel thema. Ze gooien het dan maar op haar autisme om het zo af te kunnen doen als onzin.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_188427544
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 19:15 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

Mensen verwarren vaak mensen met hoog-functionerend autisme voor laag-functionerende autisten. Greta valt duidelijk niet in de laatste categorie, want anders was het niet mogelijk voor haar om speeches te geven op verschillende internationale tops en heel Europa af te reizen. Ik denk eerlijk gezegd dat het heel moeilijk voor sommige mensen te verkroppen is dat een jong meisje al zo'n sterke mening en invloed heeft op een controversieel thema. Ze gooien het dan maar op haar autisme om het zo af te kunnen doen als onzin.
Ja inderdaad, al die hoog-functionerende autisten die het zo goed doen in de maatschappij, je ziet ze overal op belangrijke posities.

Deze mensen hebben allerlei problemen in het dagelijks leven, ook al zijn ze goed in bepaalde specifieke vakgebieden.
pi_188431947
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 19:04 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Triest om te lezen dat Greta als psychisch incapabel wordt neergezet omdat ze een aantal psychische stoornissen heeft. Autisme en OCD beïnvloedt niet het denkvermogen om een mening te hebben over een bepaald onderwerp. Overigens moet Greta uitkijken met wat voor soort activisten ze zichzelf mee associeert, want dat zou nog wel eens deuren kunnen sluiten bij de autoriteiten. Mijn ervaring is dat activistische groepen die bereidwilligheid richting regering tonen en hun strijd via de legale route bewandelen meer voor mekaar krijgen dan die ongetemde volkert-typetjes.
Het gaat meer omdat ze kwetsbaar zal zijn. Om te beginnen omdat ze pas 16 jaar is.

Zat voorbeelden van tieners die idioot zijn gaan doen vanwege hun bekendheid. En dat zonder stoornis.

Ik kan niet beoordelen in hoeverre zij kwetsbaarder is, maar dat kunnen die activisten ook niet. En zij nemen derhalve een bewust risico.

Dat is walgelijk.
pi_188433489
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 19:15 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

Als het nou alleen autisme was had je wellicht een punt. Het meisje heeft een heel scala aan stoornissen. En hoewel het sowieso al zeer discutabel is om een kind te gebruiken om een politieke agenda te pushen is het misbruiken van een kind met tal van stoornissen ronduit walgelijk. Haar jeugdige Pippi Langkous voorkomen is een rechtstreeks resultaat van ernstige ondervoeding als gevolg van een zware eetstoornis. Als er 1 kind niet op de voorgrond geschoven dient te worden is het Greta wel. De ouders van Greta zijn volstrekt incapabel en hebben 2 kinderen met ernstige stoornissen voortgebracht. 11 jarigen met zware depressies vanwege het klimaat is een rechtstreeks gevolg van 2 klimaatgekkies als ouders. Het zijn doorgaans geen zaken waar 11 jarigen depressief van raken, maar Greta en haar zusje wel. Toeval? Natuurlijk niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:44:08 #117
88815 The_Emotion
98.3
pi_188433672
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 21:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het gaat meer omdat ze kwetsbaar zal zijn. Om te beginnen omdat ze pas 16 jaar is.

Zat voorbeelden van tieners die idioot zijn gaan doen vanwege hun bekendheid. En dat zonder stoornis.

Ik kan niet beoordelen in hoeverre zij kwetsbaarder is, maar dat kunnen die activisten ook niet. En zij nemen derhalve een bewust risico.

Dat is walgelijk.
Spijker en kop.

Daarnaast wil ik best wel geloven dat Greta oprecht is in haar bevindingen en mening wat milieu en klimaat, wat dat betreft.
Maar die poppenkast die er omheen gebouwd wordt, door familie en nog meer door dubieuze geldschieters, promotors en vage clubjes er omheen, maakt het geheel al minder oprecht.

Ze kan CO2 zien, volgens haar moeder :')
Want een helderziende autistisch kind zegt het, dus is het zo. :')

Ik ben van mening dat ze vooral moet hobbyen ipv lobbyen, want minderjarigen betrekken voor een agenda (of het groen, rood of paars is, is niet aan de orde) en zeker iemand met beperkingen, dan ben je in mijn ogen gewoon fout bezig, al is het wel voor de investeerders een mooi uithangbord om centjes te schrapen.

En ik durf mijn hand in het vuur te leggen, als ze zichzelf opknoopt aan de hoogste windturbine, dan zal er weer 'verontwaardigd' gereageerd worden en ligt de schuld bij de klimaatontkenners, en niet aan de overdosis prikkels die de hele club daarachter gegeven heeft, wat haar tot die wanhoop drijft. :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2019 @ 23:23:07 #118
88815 The_Emotion
98.3
pi_188434682
Al met al, laat een jongere gewoon een jongere zijn, is het autistisch, dan zal er ook een Zweedse FOK! zijn :7
- Ian Malcolm
  woensdag 14 augustus 2019 @ 17:54:37 #119
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188446201
Oh jee, Greta kiest het ruime sop. Met een bootje naar de USA. Als dat maar goed gaat. Straks zit ze vast in de plastic soep ofzo.

https://www.parool.nl/wer(...)is-naar-vs~bcb22f8c/
pi_188446361
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 17:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Oh jee, Greta kiest het ruime sop. Met een bootje naar de USA. Als dat maar goed gaat. Straks zit ze vast in de plastic soep ofzo.

https://www.parool.nl/wer(...)is-naar-vs~bcb22f8c/
Ook meteen in een zeiljacht zonder douche en toilet. Bij die lengte moet je flink je best doen om een boot te vinden zonder minimaal 2 badkamers!
pi_188446608
Dat kind wordt onderweg zo zeeziek dat ze resoluut alle bezwaren om te vliegen per direct laat vallen en in het vervolg gewoon het vliegtuig neemt voor intercontinentale reizen.

Haar volgelingen daarbij in verbijstering achterlatend.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 18:38:20 #122
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_188446966
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 16:36 schreef Sjemmert het volgende:
Ahhh daar is ze weer onze Greta.

Superspeciaal kind dat volgens haar debiele moeder CO² kan zien in de lucht.

:') :') :') :')

Best wel zielig voor haar dat mensen haar gebruiken om hun eigen agenda te pushen.
Oh was dat deze. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_188469770
Overigens moet er straks wel een crew van 5 man naar de VS vliegen om die schuit weer terug te varen.

Maar ja, doen alsof je schoon reist is veel geiler dan een groepsgesprek op Skype.

En dan gaat ze als de geruchten waar zijn de Nobelprijs (voor de Vrede) krijgen voor haar autistische hysterie.
pi_188472962
Modern kindermisbruik en het deugvolk kan niet stoppen met klappen. Ongelofelijk.
pi_188473004
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:33 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

En dus geestelijk beperkt, onverantwoord van alle discipelen om haar als verlosser te zien en onverstandig van haar ouders om haar hieraan bloot te stellen.
:')

Of ze kan daardoor de dingen zien voor wat ze zijn, niet gekleurd door sociale factoren.

Bovendien zijn veel invloedrijke mensen autistisch. Neem een Einstein. Zwaktebod om haar daarom op een bepaalde manier weg te zetten.
pi_188473062
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:07 schreef Oud_student het volgende:
Ze is een soort Jeanne d'Arc, die hoorde ook stemmen en dacht dat zij uitverkoren was om de wereld te redden. Ze werd gebruikt en toen ze niet meer nodig was verbrand.
Ik ben benieuwd wie achter haar zitten en aan de touwtjes trekken.
En het is idd walgelijk dat er misbruik gemaakt wordt van dit gehandicapte kind.
Dat kan eigenlijk alleen Soros zijn
pi_188473440
De tracker van de boot staat overigens al 31 uur uit. Dus wie zegt dat ze nog überhaupt op open zee zit.

https://www.vesselfinder.com/nl/?mmsi=211768710
pi_188473825
quote:

_O_

Dit dus. Volwassen mannen met het schuim op hun bek losgaan over een meisje van 16. Dan heb je echt een rijk leven. :D
pi_188473971
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:42 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

_O_

Dit dus. Volwassen mannen met het schuim op hun bek losgaan over een meisje van 16. Dan heb je echt een rijk leven. :D

Volwassen vrouwen en mannen die met een kind dat behept is met een obsessieve-compulsieve stoornis, selectief mutisme, ADHD en het syndroom van Asperger als handige pr trofee met het schuim op hun bek losgaan vanwege de eigen volwassen idealen.

Dat lijkt mij ,na wat ik tot nu toe heb gezien, een betere omschrijving.
pi_188475940
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:15 schreef -Straw- het volgende:

[..]

:')

Of ze kan daardoor de dingen zien voor wat ze zijn, niet gekleurd door sociale factoren.

Bovendien zijn veel invloedrijke mensen autistisch. Neem een Einstein. Zwaktebod om haar daarom op een bepaalde manier weg te zetten.
Dat mensen naar aanleiding van verhalen over Einstein de diagnose autisme hebben gesteld bij Einstein is lachwekkend en sneu tegelijkertijd.
pi_188476012
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:42 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

_O_

Kindermishandeling goedpraten :r
pi_188476030
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:56 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Volwassen vrouwen en mannen die met een kind dat behept is met een obsessieve-compulsieve stoornis, selectief mutisme, ADHD en het syndroom van Asperger als handige pr trofee met het schuim op hun bek losgaan vanwege de eigen volwassen idealen.

Dus volgens jou is dat kind een of ander mongooltje dat zelf geen idealen bezit?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188476083
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus volgens jou is dat kind een of ander mongooltje dat zelf geen idealen bezit?
Het gaat erom dat sommigen haar als uithangbord gebruiken.
pi_188476099
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat sommigen haar als uithangbord gebruiken.
Wellicht wil ze dat zelf ook? Of telt dat niet omdat dat kind in jouw ogen een willoos debieltje is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188476245
Wat een domme actie van die activisten. Je gaat toch niet gemaskerd je verhaal doen aan een 16 jarige (en de pers).

Wat ontzettend ondoordacht.
Ik ben ook voor het beschermen en behoud van bos, maar die hele boodschap komt zo toch niet over.

Maar goed, ik las ook ergens dat die activisten eerder met uitwerpselen hadden gegooid naar de politie. Dus ik denk dat ze sowieso niet echt nadenken over wat wel zinnige acties zijn :|W
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:11:40 #136
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188476280
Je bent echt een mongool als je achter zo'n autistisch kind aanhobbelt. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_188476309
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:56 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daar komt het wel op neer ja.
pi_188476357
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht wil ze dat zelf ook? Of telt dat niet omdat dat kind in jouw ogen een willoos debieltje is?
Bij minderjarigen vind ik dat je daar niet op in moet gaan. 16 jarigen zijn per definitie nog heel erg weinig bewust van hun keuzes.
pi_188476492
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij minderjarigen vind ik dat je daar niet op in moet gaan. 16 jarigen zijn per definitie nog heel erg weinig bewust van hun keuzes.
Als het gewoon een normale rondleiding was geweest, door bv een bosbeheerder, bioloog of wethouder ofzo dan zie ik het probleem niet. Als dat meisje dat graag doet waarom niet.

Belachelijk vind ik het wel dat de volwassenen denken een slaatje te kunnen slaan uit het rondleiden van een 16 jarige. Aandacht is op deze manier het doel i.p.v. een middel.
pi_188476553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:28 schreef FYazz het volgende:

[..]

Als het gewoon een normale rondleiding was geweest, door bv een bosbeheerder, bioloog of wethouder ofzo dan zie ik het probleem niet. Als dat meisje dat graag doet waarom niet.

Belachelijk vind ik het wel dat de volwassenen denken een slaatje te kunnen slaan uit het rondleiden van een 16 jarige. Aandacht is op deze manier het doel i.p.v. een middel.
Het gaat mij niet om de rondleiding. Natuurlijk is dat prima. Het gaat mij om de media-aandacht die ervoor is en dat de media ook bewust erbij is voor die boodschap.

Zoveel kinderen van haar leeftijd zijn er aan onderdoor gegaan doordat ze beroemd werden. En zelfs genoeg volwassenen!
pi_188476627
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om de rondleiding. Natuurlijk is dat prima. Het gaat mij om de media-aandacht die ervoor is en dat de media ook bewust erbij is voor die boodschap.

Zoveel kinderen van haar leeftijd zijn er aan onderdoor gegaan doordat ze beroemd werden. En zelfs genoeg volwassenen!
Mee eens hoor. Ik vind die media-aandacht en dat als reden hebben om haar rond te leiden ook belachelijk.

Maar helaas draait tegenwoordig alles om aandacht.
pi_188476636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Kindermishandeling goedpraten :r
Waar praat ik het goed? :s
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:16:21 #143
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188479005
Is ze al zeeziek?

GretaThunberg twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 14:38:40 School strike week 52.Pos 47 degrees 17 minutes north and 13 degrees 17 minutes west #fridaysforfuture #schoolstrike4climate #climatestrike https://t.co/ySAc8ZvwEy reageer retweet

[ Bericht 0% gewijzigd door Starhopper op 16-08-2019 17:05:29 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188480324
Ik vind het echt stoer dat ze zeilend gaat, en ik ben ook wel een beetje jaloers. :Y
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:02:40 #145
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188480576
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:16 schreef Nikonlover het volgende:
Is ze al zeeziek?

GretaThunberg twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 14:38:40 School strike week 52.Pos 47 degrees 17 minutes north and 13 degrees 17 minutes west #fridaysforfuture #schoolstrike4climate #climatestrike https://t.co/ySAc8ZvwEy reageer retweet
[ afbeelding ]
Denk het niet.
Antifa
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:11:33 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188480691
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind het echt stoer dat ze zeilend gaat, en ik ben ook wel een beetje jaloers. :Y
Ja :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188481610
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:16 schreef Nikonlover het volgende:
Is ze al zeeziek?

[ afbeelding ]
Wacht ff, ze is nog steeds aan het spijbelen? Ik dacht dat ze niet meer leerplichtig was.
pi_188481648
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Alleen dan wel weer jammer dat er 5 man bemanning wordt ingevlogen om de boot weer terug in Europa te krijgen. :')
pi_188481694
"gemaskerde activisten"
;( |:(
Heb je al gesolliciteerd bij de Telegraaf?
@Nikonlover

(Greta Thunberg laat zich rondleiden door gemaskerde activisten)(???)

[ Bericht 19% gewijzigd door Tanatos op 16-08-2019 19:41:50 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_188481741
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:32 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Alleen dan wel weer jammer dat er 5 man bemanning wordt ingevlogen om de boot weer terug in Europa te krijgen. :')
Bron? Ik geloof dat namelijk niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')