hoopte er al opquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ER IS MAAR 1 ECHTE MIKEYYY
ergens wel.quote:
leuke docu over ADO op fox.quote:
het jaar van de tsaar.quote:
Oh die ken ik wel ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het jaar van de tsaar.
van de brom Toornstra Bulykin dat seizoen.
sterktequote:Op maandag 12 augustus 2019 17:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vandaag nacontrole gehad.
Zag er allemaal redelijk uit, gaat alleen iets minder snel dan verwacht omdat ik nog enige irritatie heb in het linkeroog. Probleem is wel dat ik nu een week extra niet mag sporten waardoor ik uit vorm ga raken. Matig!
Sterktequote:Op maandag 12 augustus 2019 17:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zag er allemaal redelijk uit, gaat alleen iets minder snel dan verwacht omdat ik nog enige irritatie heb in het linkeroog. Probleem is wel dat ik nu een week extra niet mag sporten waardoor ik uit vorm ga raken. Matig!
Zelfs geen kleine thuisoefeningen die je mag doen? Beetje rekken en strekken?quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Niet inspannenquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Zelfs geen kleine thuisoefeningen die je mag doen? Beetje rekken en strekken?
Man man man, ik leef met je mee hoe jij je nu gelimiteerd voelt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet inspannen
Ik doe eig alleen heffen en dat mag niet
Gewoon 50% van de week die ik moet opvullenquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man, ik leef met je mee hoe jij je nu gelimiteerd voelt.
Ga je die invullen met literatuur, Netflix, huisdier...quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon 50% van de week die ik moet opvullen
Dan zit ik denk onder de krassenquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je die invullen met literatuur, Netflix, huisdier...
Ach dan kan de kat zich ook een keer degelijk krabben tochquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan zit ik denk onder de krassen
GA ZO KOKENquote:
aardappelenquote:
Niet gewoon de hele rit gaan slapen in eerste klasquote:
Heb een keer een hele vlucht heerlijk geslapen in business class.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet gewoon de hele rit gaan slapen in eerste klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |