hoopte er al opquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ER IS MAAR 1 ECHTE MIKEYYY
ergens wel.quote:
leuke docu over ADO op fox.quote:
het jaar van de tsaar.quote:
Oh die ken ik wel ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het jaar van de tsaar.
van de brom Toornstra Bulykin dat seizoen.
sterktequote:Op maandag 12 augustus 2019 17:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vandaag nacontrole gehad.
Zag er allemaal redelijk uit, gaat alleen iets minder snel dan verwacht omdat ik nog enige irritatie heb in het linkeroog. Probleem is wel dat ik nu een week extra niet mag sporten waardoor ik uit vorm ga raken. Matig!
Sterktequote:Op maandag 12 augustus 2019 17:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zag er allemaal redelijk uit, gaat alleen iets minder snel dan verwacht omdat ik nog enige irritatie heb in het linkeroog. Probleem is wel dat ik nu een week extra niet mag sporten waardoor ik uit vorm ga raken. Matig!
Zelfs geen kleine thuisoefeningen die je mag doen? Beetje rekken en strekken?quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Niet inspannenquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Zelfs geen kleine thuisoefeningen die je mag doen? Beetje rekken en strekken?
Man man man, ik leef met je mee hoe jij je nu gelimiteerd voelt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet inspannen
Ik doe eig alleen heffen en dat mag niet
Gewoon 50% van de week die ik moet opvullenquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man, ik leef met je mee hoe jij je nu gelimiteerd voelt.
Ga je die invullen met literatuur, Netflix, huisdier...quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon 50% van de week die ik moet opvullen
Dan zit ik denk onder de krassenquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je die invullen met literatuur, Netflix, huisdier...
Ach dan kan de kat zich ook een keer degelijk krabben tochquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan zit ik denk onder de krassen
GA ZO KOKENquote:
aardappelenquote:
Niet gewoon de hele rit gaan slapen in eerste klasquote:
Heb een keer een hele vlucht heerlijk geslapen in business class.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet gewoon de hele rit gaan slapen in eerste klas
Moet jij weten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kook ze in champagne en een lading saffraan
Ja maar jij hoeft geen kaartjes te controlerenquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb een keer een hele vlucht heerlijk geslapen in business class.
Aan de ene kant wel een beetje zonde, maar het was wel echt nodig!
Wat een supergaaffantastisch land dat ik dat helemaal zelf mag wetenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft geen kaartjes te controleren
Ik geef jou die vrijheid.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een supergaaffantastisch land dat ik dat helemaal zelf mag weten
Je ziet m'n UI tochquote:
Ik snap trouwens niet wat er zo bijzonder aan saffraan is op de prijs na.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kook ze in champagne en een lading saffraan
Nu nietquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaags kwartiertje
Plukproces maakt ze duurquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet wat er zo bijzonder aan saffraan is op de prijs na.
Tijdje geleden een gerecht gegeten waar ze die troep overal doorheen hadden geflikkerd (door de rijst, door de groenten en over het vlees) en ik heb maar een paar happen gegeten. De smaak overstemde echt alles en maakte het zo monotoon als de tyfus.
Ooooo je UI! Hahaha!quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je ziet m'n UI tochEn nee dat ben ik niet op de foto als je dat denkt
Dat heb ik nu door iddquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi. Dat is de hemarookworst meneer
Waarom zou ik foto van mezelf hier plaatsenquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ooooo je UI! Hahaha!
Bah vies![]()
Waar is je foto dan?
Ze hebben al dure krabpalen!quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Ach dan kan de kat zich ook een keer degelijk krabben toch
Was zelfs duurder dan het gewicht in goud, geloof ik?quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
Een liter printerinkt is ook duurder dan de meeste champagnes
Misschien had ik dat bij userfoto's moeten plaatsenquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi. Dat is de hemarookworst meneer
Dat vraag ik me al jaren af bij al die userfoto topics hier op fok.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zou ik foto van mezelf hier plaatsen
Dat vroeg ik toch niet?quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zou ik foto van mezelf hier plaatsen
Zo vang je een visquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al jaren af bij al die userfoto topics hier op fok.
Kun je doen. Krijg je geheid reacties als "hey knapperd", "met jou wil ik wel een worstje eten".quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien had ik dat bij userfoto's moeten plaatsen
Wat vraag je danquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik toch niet?
Omdat je zei dat ben jij niet
Of je bent het stiekem wel maar doet alsof je het niet bentquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien had ik dat bij userfoto's moeten plaatsen
Saffraan is gewoon een fok dingetje net als 450 honten en kadden..Hallo hallo met de brandweerquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet wat er zo bijzonder aan saffraan is op de prijs na.
Tijdje geleden een gerecht gegeten waar ze die troep overal doorheen hadden geflikkerd (door de rijst, door de groenten en over het vlees) en ik heb maar een paar happen gegeten. De smaak overstemde echt alles en maakte het zo monotoon als de tyfus.
Wellichtquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Of je bent het stiekem wel maar doet alsof je het niet bent
Hebbie dan ??quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vissen is eig wel een goed ideequote:Op maandag 12 augustus 2019 18:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Een vis vangen voor Hema zodat hij zijn rookworst kan delen
Ogen gelaserd week geledenquote:
Niet als je je ogen gebruiktquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen weet je pas of het vis of een afgekloven kippepoot is als het te laat is
Sommige houden van aandacht, sommige houden zich op de achtergrond. Het is net als werken, het moet in je aard liggen zei een wijs man uit Assen ooitquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al jaren af bij al die userfoto topics hier op fok.
Werkenquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sommige houden van aandacht, sommige houden zich op de achtergrond. Het is net als werken, het moet in je aard liggen zei een wijs man uit Assen ooit
Alsof jij dat doetquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet geweoon ww trekken en halve liters bier klappen in je witte tuinstoel met BBQ en kut roepen naar de buuf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, in dat geval post ik ook maar snel een foto van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, verdorrie, ik stalk je PF niet hequote:Op maandag 12 augustus 2019 18:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Had het gisteren op Discord als profielfoto.
Welke van de 100 discord servers? Ik kwam alleen nog maar op de DTS, maar dat zal nu wel niet meer bestaan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Had het gisteren op Discord als profielfoto.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, in dat geval post ik ook maar snel een foto van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze is een afgekloven kippenpoot
quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, verdorrie, ik stalk je PF niet he
Van FOK! oaquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke van de 100 discord servers? Ik kwam alleen nog maar op de DTS, maar dat zal nu wel niet meer bestaan.
Maybequote:Op maandag 12 augustus 2019 18:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zal het vast ooit nog wel zien
I know!quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Saffraan is gewoon een fok dingetje net als 450 honten en kadden..Hallo hallo met de brandweer
Iedereen is af en toe een beetje aandachtsgeilquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Sws niet verplicht, ik ben alleen soms beetje aandachtsgeil dus pleur het er gewoon op
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 12 augustus 2019 18:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het wordt erg achter de schermen gehouden, heb nog niks ontvangen qua inside info
Ja truequote:Op maandag 12 augustus 2019 18:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Iedereen is af en toe een beetje aandachtsgeil
Als ik wat hoor laat ik het weten, maar Dev en Murp zijn er nu aan bezigquote:
Top, ben benieuwd wat er uitkomt. Moet wel iets heel groots zijn, gezien de tijd die het duurt om dit nieuwe spel te ontwikkelenquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja true
[..]
Als ik wat hoor laat ik het weten, maar Dev en Murp zijn er nu aan bezig
Hoop het, maar verwacht niet te veel. Zit weinig tijd in hoor, ja in het coderen wel natuurlijker maar denk dat het spelelement er nagenoeg uit gaatquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Top, ben benieuwd wat er uitkomt. Moet wel iets heel groots zijn, gezien de tijd die het duurt om dit nieuwe spel te ontwikkelen
Gaan dan alleen @eNGine10, @ToT en ik hier weer alleen baggeren?quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Top, ben benieuwd wat er uitkomt. Moet wel iets heel groots zijn, gezien de tijd die het duurt om dit nieuwe spel te ontwikkelen
We wachten af.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop het, maar verwacht niet te veel. Zit weinig tijd in hoor, ja in het coderen wel natuurlijker maar denk dat het spelelement er nagenoeg uit gaat
Dts hoeft niet open met dit topicquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gaan dan alleen @:eNGine10, @:ToT en ik hier weer alleen baggeren?
👊quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dts hoeft niet open met dit topic
Jawel joh.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dts hoeft niet open met dit topic
Als je je lul weer eens op meet, leg de lat dan wel aan de goede kantquote:
Inchesquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je je lul weer eens op meet, leg de lat dan wel aan de goede kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Fancy2
@Kopjechino
Hebben jullie een idee?Wij mannen zijn niet zo kundig met dit soort dingen.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:49 schreef ToT het volgende:
We hebben een nieuwe vaatwasser, maar zijn niet echt onder de indruk van de resultaten.
Etensresten blijven gewoon zitten en de vaat eindigt meestal aan scherven.
Zou hij stuk zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder wrijving geen glans
We hebben een nieuwe vaatwasser, maar zijn niet echt onder de indruk van de resultaten.
Zou hij stuk zijn?HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Fancy2
@:Kopjechino
Ik zwaai naar dieren.
Zou hij stuk zijn?Je doet iets fout denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Fancy2
@:Kopjechino
![]()
Ja de afwasborstel ligt daar op dat bord achter onze afwasmachine, maar hij doet er helemaal niks mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |