Karsdorp zei al dat hij moet inleveren. Hopelijk is het hem elke cent waard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:26 schreef Oldground het volgende:
[..]
Waarom? We betalen die 1,5 mln waarschijnlijk ook niet volledig.
Nou, feest..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nelom naar... jawel.. Willem II.
Daar zal Van Geel wel iets mee te maken hebben.
Mooi man. Vast breed gedragen besluit in Tilburg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De supporters van W2 zijn woest. Maar voor nu is het nog een gerucht. Hopelijk blijft het daarbij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:40 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Mooi man. Vast breed gedragen besluit in Tilburg.
Waarom? Lord Nelom is voor elke club een absolute versterking.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De supporters van W2 zijn woest. Maar voor nu is het nog een gerucht. Hopelijk blijft het daarbij.
Nelom gaat jullie naar de subtop brengen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De supporters van W2 zijn woest. Maar voor nu is het nog een gerucht. Hopelijk blijft het daarbij.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:25 schreef satecl het volgende:
Ben benieuwd naar de analyse van Stam over 2 weken van lé. Zal hij goed genoeg zijn voor Feyenoord 1? Ze zullen het wel zien op de training!
Die gast kan er geen reet van. Leuk om naast Paul Gladon op de bank te zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Lord Nelom is voor elke club een absolute versterking.
Wacht nou maar...over een jaar loopt iedereen in Tilburg met de cornrows van Lord Nelom rond, zoals dat bij Pelle-kapsel ook is gegaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gast kan er geen reet van. Leuk om naast Paul Gladon op de bank te zetten.
Hoe durf je zo te praten over de Lord, walgelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gast kan er geen reet van. Leuk om naast Paul Gladon op de bank te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Achterhaald door de ligtgodquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:34 schreef Elan het volgende:
'De Vrij bestbetaalde Nederlander in Serie A, Kluivert en Karsdorp volgen op gepaste afstand'
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-afstand~a4c26092/
1.5 miljoen,valt mee.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:46 schreef satecl het volgende:
Leuk, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is wel nettoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:34 schreef Elan het volgende:
'De Vrij bestbetaalde Nederlander in Serie A, Kluivert en Karsdorp volgen op gepaste afstand'
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-afstand~a4c26092/
1.5 miljoen,valt mee.
genot jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:58 schreef Elan het volgende:
Voor rechtsback zitten we wel goed de komende jaren, Karsdorp huren en straks Janmaat transfervrij oppikken.
#nooitmeerdiks
Dat zeg ik.quote:
Netwerk van Van Geelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Aangezien we het gister over nostalgie tv hadden:quote:
Huh, dat was er toch al. Ik meen daar wel eens langs gezapt heb. Of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aangezien we het gister over nostalgie tv hadden:
Kees & Co komt overigens dit jaar weer op tv in nieuwe uitvoering, nieuwe cast met alleen Simone Kleinsma van de oude cast.
Einde bericht
twitter:FRTransfers twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 11:53:23Transferupdate: Edgar Ié tekent waarschijnlijk vandaag al, Gaich wordt een moeilijk verhaal, rondom Senesi is het momenteel stil. Uitgaande transfer Emil Hansson nog steeds niet rond, maar speelt wel op achtergrond. reageer retweet
Vrouw staat op punt van bevallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:08 schreef satecl het volgende:
Ayoub niet mee naar Georgie. Exit neem ik aan? of was hij niet ingeschreven. (dacht van wel)
Lees het nu ook. Aha. Daar moet je toch juist niet bij willen zijn?quote:
Ja dat is in maart al op de tv geweest. Je loopt weer eens hopeloos achter de feiiten aan. Heet jij toevallig Sjaak?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kees & Co komt overigens dit jaar weer op tv in nieuwe uitvoering, nieuwe cast met alleen Simone Kleinsma van de oude cast.
Einde bericht
Dat gaan we zien zodra hij eindelijk 'ns gepresenteerd wordt. Ze nemen er wel de tijd voor...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem aan dat ze wel een optie tot koop hebben bedongen?
Dat zou mij verbazen, Trabzonspor heeft hem net gekocht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is maanden geleden al uitgezonden Hansquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Einde bericht
Het, ongetwijfeld geinige, filmpje is nog niet af waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gaan we zien zodra hij eindelijk 'ns gepresenteerd wordt. Ze nemen er wel de tijd voor...
Was bij Kasdorp ook al het geval dat de presentatie de hele dag op zich liet wachten.
Vast niet, Trabzanspor heeft hem deze transferperiode gekocht, maar moest hem gelijk weer verhuren wegens te veel buitenlanders geloof ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Racistenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vast niet, Trabzanspor heeft hem deze transferperiode gekocht, maar moest hem gelijk weer verhuren wegens te veel buitenlanders geloof ik
Lekker kansloos weer dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vast niet, Trabzanspor heeft hem deze transferperiode gekocht, maar moest hem gelijk weer verhuren wegens te veel buitenlanders geloof ik
Ook lekker voor zo'n speler, denk je eerst in Turkije te mogen spelen en dan moet je ineens halsoverkop naar Nederland toe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |