Er is inmiddels heus wel geld, alleen geen 20 miljoen (wat al niet genoeg is voor beide Argentijnen).quote:
Ik ben wel heel benieuwd naar het jaarverslag deze keerquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van ontvangen transfersommen gaat nog een flink bedrag af altijd. Opleidingsvergoedingen, zaakwaarnemers, eventuele doorverkooppercentages..en dan zal ik nog wel wat vergeten zijn. Je kan dat altijd goed zin in de jaarverslagen.
Dat snap ik ook wel. Alleen als je dus alles bij elkaar optelt kom je op ongeveer 24 miljoen uit. Daar kan je dan toch wel 12-15 van uitgeven lijkt me? Of verdampt er echt zoveel? Dat vind ik best bizar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van ontvangen transfersommen gaat nog een flink bedrag af altijd. Opleidingsvergoedingen, zaakwaarnemers, eventuele doorverkooppercentages..en dan zal ik nog wel wat vergeten zijn. Je kan dat altijd goed zin in de jaarverslagen.
Lijkt me dat Botteghin gewoon blijft staan en dat er een vervanger voor de vertrekkende vd Heijden wordt gezocht met van Beek erachter.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ié is een RCV toch? Dus op de plek van Botteghin?
Benieuwd of Japie z'n aanvoerder gaat wisselen.
Wat is dit voor gelul dan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach als elk gerucht toch echt waar zou zijn. Dan zou Troost echt aan het werk zijn.
Dat geloof ik niet.
Inderdaad. Iedereen weet dat het Rob Janssen en de Dirkteur zijn die de technische lijnen uitzetten.quote:
Dus Ié dan op de bank?quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me dat Botteghin gewoon blijft staan en dat er een vervanger voor de vertrekkende vd Heijden wordt gezocht met van Beek erachter.
Wie tekent er dan? Weet zeker dat hij een volmacht heeft van de aandeelhouders.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:09 schreef Caland het volgende:
Sjaak Troost is niet eens tekenbevoegd (lol)
Zodat je Van Beek kan lozen en een jaar hebt om een vervanger te zoeken?quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dus Ié dan op de bank?
Waarvoor huur je 'm dan?
Of zou het weer niet overlegd zijn met Stam?
Van Beek gaan ze nu echt niet lozen hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zodat je Van Beek kan lozen en een jaar hebt om een vervanger te zoeken?
Lijkt me ook niet dat een club hem wil hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Beek gaan ze nu echt niet lozen hoor.
Goed puntquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat een club hem wil hebben.
Denk rode cijfers door missen ELquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd naar het jaarverslag deze keer
Geen idee, eerlijk gezegd zou ik dat ook wel eens willen weten..wat ze met die euro's doen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Alleen als je dus alles bij elkaar optelt kom je op ongeveer 24 miljoen uit. Daar kan je dan toch wel 12-15 van uitgeven lijkt me? Of verdampt er echt zoveel? Dat vind ik best bizar.
Je hebt normaal gesproken een salarisbudget en een transferbudget. Welke los van elkaar staan .quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijkt mij dat het salaris van Karsdorp ook van het transferbudget af gaat.
Waarom? We betalen die 1,5 mln waarschijnlijk ook niet volledig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijkt mij dat het salaris van Karsdorp ook van het transferbudget af gaat.
Omdat het salaris van Karsdorp in principe een eenmalige uitgave is. Daarnaast was het transferbudget voller dan het salarisbudget toen Karsdorp kwam. Het lijkt mij dat een miljoen oid van het transferbudget is overgeheveld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt normaal gesproken een salarisbudget en een transferbudget. Welke los van elkaar staan .
Hmmm dat zou kunnen ja, omdat het een huurspeler betreft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het salaris van Karsdorp in principe een eenmalige uitgave is. Daarnaast was het transferbudget voller dan het salarisbudget toen Karsdorp kwam. Het lijkt mij dat een miljoen oid van het transferbudget is overgeheveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |