Dat nieuws kwam al 2 weken geleden naar buiten.quote:
Feyenoord heeft ook genoeg interesse in spelers, maar om bekende redenen stokt dat ook.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat nieuws kwam al 2 weken geleden naar buiten.
Als dat echt concreet zou zijn zou Ayoub inmiddels toch al wel verkocht zijn lijkt mij?
Ik ook, want die Ie is toch weer een huurling? Ik snap dat niet. We hebben bijna 20 miljoen opgehaald en dan gaan we daar dus niets van uitgeven?quote:
Wtf is dat voor een babyface? Dacht dat ze een slager gingen halen afgaande op deze foto:quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat morgen gepresenteerd worden
het donkere broertje van Bilal afgaande op z'n kledingstijlquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat morgen gepresenteerd worden
Kan me niet voorstellen dat dit zo'n geweldige speler is als je zijn clubs bekijkt en nu ook weer wordt verhuurd.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
Die Ié heeft wel zo'n Afrikaanse tackle die van 3 meter afstand wordt ingezet.
Geen idee of het wat is. Als hij snel kan rennen zal het al een verbetering zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit zo'n geweldige speler is als je zijn clubs bekijkt en nu ook weer wordt verhuurd.
Feyenoord moet, nu het kan en als ze daar van overtuigd zijn, gewoon haast maken met zo'n Senesi en een Gaich en daar flink wat miljoenen voor neertellen. Wat gaan we anders met het geld doen? Die huurlingen kosten natuurlijk bijna niets.
Ik snap niet waarom jij denkt dat we even 20 miljoen te besteden hebbenquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit zo'n geweldige speler is als je zijn clubs bekijkt en nu ook weer wordt verhuurd.
Feyenoord moet, nu het kan en als ze daar van overtuigd zijn, gewoon haast maken met zo'n Senesi en een Gaich en daar flink wat miljoenen voor neertellen. Wat gaan we anders met het geld doen? Die huurlingen kosten natuurlijk bijna niets.
Uhm. Vilhena 9, St Juste 10, Amrabat en Boetius samen 5 of zo? Dat is 24 miljoen. Snap dat we daar niet alles van uit kunnen geven, maar een miljoen of 15 moet wel lukken zou je zeggen. Dat eeuwige huren van middelmatige spelers word ik ook een beetje moe van.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij denkt dat we even 20 miljoen te besteden hebben
Elke speler die nu wordt gekocht gaat van extern geld gehaald worden
We hebben de havenbaronnen toch? WTF MANquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij denkt dat we even 20 miljoen te besteden hebben
Elke speler die nu wordt gekocht gaat van extern geld gehaald worden
Sowieso meer, want we hebben schijnbaar 6 miljoen geboden op Senesi, maar ze willen 10. De onderhandelaar in mij vertelt me dat je dan op ongeveer 8 miljoen uit gaat komen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds wanneer hebben wij 20 mil?
Hoogstens 5.
Zet die Argentijnen nou uit je hoofd joh.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel daarvan weer weggesluisd wordt. Die transfersommen worden daarnaast ook nog eens opgesplitst, als je ziet dat Heerenveen al zo'n 2 miljoen krijgt van de transfersom van St. Just gaat het al hard. Weet ook niet welk gedeelte van het geld er in het trainingscomplex gestoken is en nog zal worden. De VVF zullen wellicht ook nog wel een uitkering krijgen. De afscheidspremie van v. Geel en de Jong etc.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Uhm. Vilhena 9, St Juste 10, Amrabat en Boetius samen 5 of zo? Dat is 24 miljoen. Snap dat we daar niet alles van uit kunnen geven, maar een miljoen of 15 moet wel lukken zou je zeggen. Dat eeuwige huren van middelmatige spelers word ik ook een beetje moe van.
Er is geen geld.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook, want die Ie is toch weer een huurling? Ik snap dat niet. We hebben bijna 20 miljoen opgehaald en dan gaan we daar dus niets van uitgeven?
Haal gewoon die Senesi en een spits.
Soms denk ik oprecht dat ik het beter zou kunnen dan onze 'td'![]()
![]()
Dat er iets niet goed gaat daar zijn we het wel over eens ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:56 schreef fetX het volgende:
Snap oprecht niet waar dat geld van ons dan elke keer blijft. Dan doe je iets dus niet helemaal goed.
Ach, proberen kan altijd. We hebben schijnbaar 6 geboden en ze willen 10. Daar zou je toch uit moeten komen. Als de speler uiteindelijk niet wil dan zij dat zo.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zet die Argentijnen nou uit je hoofd joh.
Die gaan echt niet komen, kan ik me niet voorstellen. Gewoon not in our League.
Als je ziet welk prijskaartje eraan hangt en welke clubs nog meer geïnteresseerd zijn dan gaan we het daar helaas tegen afleggen.
Feyenoord zal met pijn en moeite 10 tot 12 miljoen bij elkaar geschraapt krijgen terwijl die andere clubs lachend 20 miljoen contant neerleggen vanuit hun binnenzak bij wijze van spreken.
Vervelend hé, dat realisme.
Van ontvangen transfersommen gaat nog een flink bedrag af altijd. Opleidingsvergoedingen, zaakwaarnemers, eventuele doorverkooppercentages..en dan zal ik nog wel wat vergeten zijn. Je kan dat altijd goed zin in de jaarverslagen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Uhm. Vilhena 9, St Juste 10, Amrabat en Boetius samen 5 of zo? Dat is 24 miljoen. Snap dat we daar niet alles van uit kunnen geven, maar een miljoen of 15 moet wel lukken zou je zeggen. Dat eeuwige huren van middelmatige spelers word ik ook een beetje moe van.
Ach als elk gerucht toch echt waar zou zijn. Dan zou Troost echt aan het werk zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso meer, want we hebben schijnbaar 6 miljoen geboden op Senesi, maar ze willen 10. De onderhandelaar in mij vertelt me dat je dan op ongeveer 8 miljoen uit gaat komen.
Er is inmiddels heus wel geld, alleen geen 20 miljoen (wat al niet genoeg is voor beide Argentijnen).quote:
Ik ben wel heel benieuwd naar het jaarverslag deze keerquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van ontvangen transfersommen gaat nog een flink bedrag af altijd. Opleidingsvergoedingen, zaakwaarnemers, eventuele doorverkooppercentages..en dan zal ik nog wel wat vergeten zijn. Je kan dat altijd goed zin in de jaarverslagen.
Dat snap ik ook wel. Alleen als je dus alles bij elkaar optelt kom je op ongeveer 24 miljoen uit. Daar kan je dan toch wel 12-15 van uitgeven lijkt me? Of verdampt er echt zoveel? Dat vind ik best bizar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van ontvangen transfersommen gaat nog een flink bedrag af altijd. Opleidingsvergoedingen, zaakwaarnemers, eventuele doorverkooppercentages..en dan zal ik nog wel wat vergeten zijn. Je kan dat altijd goed zin in de jaarverslagen.
Lijkt me dat Botteghin gewoon blijft staan en dat er een vervanger voor de vertrekkende vd Heijden wordt gezocht met van Beek erachter.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ié is een RCV toch? Dus op de plek van Botteghin?
Benieuwd of Japie z'n aanvoerder gaat wisselen.
Wat is dit voor gelul dan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach als elk gerucht toch echt waar zou zijn. Dan zou Troost echt aan het werk zijn.
Dat geloof ik niet.
Inderdaad. Iedereen weet dat het Rob Janssen en de Dirkteur zijn die de technische lijnen uitzetten.quote:
Dus Ié dan op de bank?quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me dat Botteghin gewoon blijft staan en dat er een vervanger voor de vertrekkende vd Heijden wordt gezocht met van Beek erachter.
Wie tekent er dan? Weet zeker dat hij een volmacht heeft van de aandeelhouders.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:09 schreef Caland het volgende:
Sjaak Troost is niet eens tekenbevoegd (lol)
Zodat je Van Beek kan lozen en een jaar hebt om een vervanger te zoeken?quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dus Ié dan op de bank?
Waarvoor huur je 'm dan?
Of zou het weer niet overlegd zijn met Stam?
Van Beek gaan ze nu echt niet lozen hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zodat je Van Beek kan lozen en een jaar hebt om een vervanger te zoeken?
Lijkt me ook niet dat een club hem wil hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Beek gaan ze nu echt niet lozen hoor.
Goed puntquote:Op maandag 12 augustus 2019 23:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat een club hem wil hebben.
Denk rode cijfers door missen ELquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd naar het jaarverslag deze keer
Geen idee, eerlijk gezegd zou ik dat ook wel eens willen weten..wat ze met die euro's doen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Alleen als je dus alles bij elkaar optelt kom je op ongeveer 24 miljoen uit. Daar kan je dan toch wel 12-15 van uitgeven lijkt me? Of verdampt er echt zoveel? Dat vind ik best bizar.
Je hebt normaal gesproken een salarisbudget en een transferbudget. Welke los van elkaar staan .quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijkt mij dat het salaris van Karsdorp ook van het transferbudget af gaat.
Waarom? We betalen die 1,5 mln waarschijnlijk ook niet volledig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijkt mij dat het salaris van Karsdorp ook van het transferbudget af gaat.
Omdat het salaris van Karsdorp in principe een eenmalige uitgave is. Daarnaast was het transferbudget voller dan het salarisbudget toen Karsdorp kwam. Het lijkt mij dat een miljoen oid van het transferbudget is overgeheveld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt normaal gesproken een salarisbudget en een transferbudget. Welke los van elkaar staan .
Hmmm dat zou kunnen ja, omdat het een huurspeler betreft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 00:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het salaris van Karsdorp in principe een eenmalige uitgave is. Daarnaast was het transferbudget voller dan het salarisbudget toen Karsdorp kwam. Het lijkt mij dat een miljoen oid van het transferbudget is overgeheveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |