Haha ja die is gekquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat "dat gedoe met De Taap" wordt overdreven. Als Stam hem blijft opstellen zullen ze op een gegeven moment wel om de tafel gaan voor een korte contractverlenging met een clausule dat ie voor een vast bedrag weg mag.
Als ie nu ineens weer uit de basis verdwijnt en geen speelminuten meer krijgt is het wel zorgwekkend.
Bron?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Stam komt juist uit de koker van de RvC en de VVF.
Martin van Geel zat eigenlijk helemaal niet op Jaap Stam te wachten en was eigenlijk al min of meer akkoord met Dick Advocaat. Maar Martin van Geel is overruled door de RvC en de VVF.
Martin van GOUDquote:In het persbericht van de komst van Stam licht Van Geel de keuze toe. "We kennen elkaar al heel lang, dus we weten bij Feyenoord wat voor iemand we binnen halen. Jaap is een indrukwekkende verschijning. Met hem komt er straks letterlijk en figuurlijk echt iemand binnen", vindt hij. "Logisch dus dat ik zeer blij ben dat we met de medewerking van PEC Zwolle hem nu al hebben kunnen vastleggen voor de komende seizoenen."
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:10 schreef Elan het volgende:
Benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen trouwens @:9:05:
Wat bedoel je precies? Dat liedje?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:10 schreef Elan het volgende:
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Dat liedje?
Omdat antisemitische uitlatingen strafbaar zijn?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou dat een staartje moeten krijgen?
Als dit een staartje zou krijgen krijgen we elke week wel een staartje. Of denk je dat het uniek is dat dat voorbij kwam in de legioenzaal?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:58 schreef Elan het volgende:
Omdat antisemitische uitlatingen strafbaar zijn?
Even los van het gekonkel onderling wat genant genoeg inderdaad heel duidelijk is alweer, denk ik dat je Kuijt tekort doet dan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:49 schreef alopio het volgende:
...
En dan mogen wij onder Kuijt weer kijken naar hard dom rennen en mouwen opstropen non voetbal.
Zelf al hadden ze niet geroepen "Alle Joden aan het gas" dan nog is het om te kotsen dit zooitje dronken en doorgesnoven legionairs.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:10 schreef Elan het volgende:
Ik weet niet of het zo is, maar daarvoor hoef je toch alleen maar naar O19 te kijken dat hij op dit moment coacht?quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Even los van het gekonkel onderling wat genant genoeg inderdaad heel duidelijk is alweer, denk ik dat je Kuijt tekort doet dan.
Kuijt was als speler tactisch ijzersterk en is daardoor -samen met zijn instelling- zo ver gekomen. Als stelde je hem als linksback op, hij voerde al zijn taken uit en was daardoor perfect coachbaar en in het veld al een coach. Zijn lijf en manier van spelen verhulden eigenlijk wat een klasbak hij op dat gebied was.
Ik denk dus niet dat hij een trainer zou zijn die zijn spelers dom zou laten rennen, integendeel.
Geen idee, kom verder nooit in dat proletenhoekje.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als dit een staartje zou krijgen krijgen we elke week wel een staartje. Of denk je dat het uniek is dat dat voorbij kwam in de legioenzaal?
Die kregen allemaal een boete van 500 euro. Zou vervolgens wel vreemd zijn als je het als club gewoon toe zou staan, sterker nog faciliteren middels een DJ inclusief beeldmateriaal op Youtube. Niet echt reclame, en bovendien ook strafbaar dus.twitter:Politie_Rdam twitterde op zondag 27-01-2019 om 17:38:325 supporters vonden het nodig antisemitische leuzen te roepen bij aankomst #Ajax spelersbus bij het stadion De Kuip. Niet te tolereren, aangehouden. -2- reageer retweet
Moet maar, ben je meteen van al die kinderachtige sjonnies afquote:Op maandag 12 augustus 2019 13:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als dit een staartje zou krijgen krijgen we elke week wel een staartje. Of denk je dat het uniek is dat dat voorbij kwam in de legioenzaal?
Mee eens. Maar het gaat hier wel om Feyenoord, een ploeg die eigenlijk mee zou moeten doen om de titel en waarbij alles lager dan een derde plaats een faal is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat deze wedstrijden een ontzettend goede les geweest zijn voor Burger. Hij kwam vandaag vreselijk tekort, maar het is ook een jongen van 18 op een belangrijke positie die pas zijn tweede officiële wedstrijd speelt. Hij heeft een prima basistechniek en zijn mentaliteit op het veld is echt heel goed. Met name zijn motoriek is niet heel goed, maar verder ontbreekt het hem ook duidelijk aan slimmigheidjes en ervaring. Dat verschil zie je heel erg tussen hem en Tapia, laatstgenoemde doorziet de acties van zijn tegenstanders goed, positioneert zich beter over het veld, en verder gebruikt Tapia zijn lichaam véél beter. Met name dat laatste is bij Burger nog echt onderontwikkeld; hij heeft in principe het lichaam om echt een beest te worden, maar nog niet de spierkracht (het is nog maar een jochie van 18) en de slimmigheid hoe hij daar gebruik van kan maken.
Ik denk dat Burger nog een heel leuke speler kan worden voor Feyenoord, zeker met de juiste begeleiding. Het is geen voetballend wonder maar de potentie is er echt. Het is alleen nog te vroeg voor hem.
Dit gebeurt echt letterlijk iedere week.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat antisemitische uitlatingen strafbaar zijn?
Wat een sneue bendequote:Op maandag 12 augustus 2019 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gebeurt echt letterlijk iedere week.
Ok dan is het goed.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gebeurt echt letterlijk iedere week.
Precies.quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook altijd schrijnend als Kuyt beschreven wordt als een ‘Immers maar dan beter’. Naast zijn goede mentaliteit en fysiek was hij technisch en tactisch ook een heel goede speler.
Op zich vind ik het ook een logische discussie. Kuyt heeft onbeperkt krediet bij Feyenoord, dus hij kan zeggen dat Feyenoord er met eigen jeugd bovenop moet komen. Heel erg denkend in de lange termijn. Echter, voetbal is opportunistisch als de tering, en Stam moet dus voor zijn eigen plaatje direct succes boeken. Als hij dan merkt dat, uitgezonderd Kökcü, de meeste jeugdspelers er niet veel van kunnen nog, dan kan hij ze simpelweg niet opstellen. Anders krijg je weer een Mario Been-seizoen, en Stam zou dat nooit overleven.
Ik vind dat Stam gelijk heeft. Eigen jeugd moet je waar nodig kansen geven, maar niet te hard forceren.
plus als je er teveel in je team hebt is de kans groter dat ze ondersneeuwenquote:Op maandag 12 augustus 2019 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies.
Bovendien moeten we niet doen alsof iedere jeugdspeler de potentie heeft om een internationale of zelfs maar een nationale topper te worden.
De realiteit is eerder dat er heel veel Woudenbergjes, Schuurmannen, Sleegertjes, Achahbars en Cabralletjes tussen zitten.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik lees dat nu al een paar keer, maar waar komt het vandaan?
Had ik hem 3 weken terug ook wel kunnen vertellen. Of 3 maanden terug...quote:Feyenoord-trainer Jaap Stam gooit nu al de handdoek in de titelstrijd met Ajax en PSV. De selectie van de Rotterdammers is momenteel verre van honderd procent fit, vertelt de oud-verdediger in De Telegraaf.
Onder meer Leroy Fer ontbrak tegen sc Heerenveen (1-1) omdat hij nog geen drie wedstrijden in een week aankan. "Niet alle spelers zijn topfit. Bij mijn basisopstelling en wissels moet ik rekening houden wie ik wel en wie ik niet vol kan belasten", legt Stam uit. "Op training geldt hetzelfde. Hou ik daar geen rekening mee in ons drukke speelschema dan ligt het gevaar op de loer dat ik spelers zomaar voor langere tijd kwijtraak met zware blessures."
"Dit geldt ook voor Fer en daarom lieten we hem thuis", vervolgt Stam. Ook spelers als Bart Nieuwkoop, Renato Tapia, Yassin Ayoub, Jens Toornstra, Nicolai Jörgensen, Justin Bijlow en de nieuwkomers Rick Karsdorp en George Johnston zitten nog niet op honderd procent. "Ik hoop daarom dat we deze periode zo snel mogelijk achter ons kunnen laten, maar wanneer precies: ik weet het echt niet."
Na de remises tegen Sparta (2-2) en Heerenveen trekt Stam al wel zijn conclusies in de titelstrijd. "Het is spijtig, maar wij kunnen niet meedoen om de titel. Zo reëel moet je zijn." De Rotterdammers zijn wel goed van start gegaan in de voorrondes van de Europa League. Het eerste duel met Dinamo Tbilisi leverde een 4-0 zege op.
Schijnbaar vind je het zo spraakmakend en opzienbarend dat je het nodig vindt om het al een paar keer te moeten pluggen.quote:
Vind het zo zielig voor Jaap om dit na 2 wedstrijden te moeten concluderen, en ja dat had ik hem ook kunnen zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schijnbaar vind je het zo spraakmakend en opzienbarend dat je het nodig vindt om het al een paar keer te moeten pluggen.
Wat vindt je er zo opzienbarend aan?
Hij zegt daar niks geks toch?
Ik dacht dat hij wel wat langer zou proberen om mee te doen. Had @GGMM toch gelijk... Die riep dit ook al eerder.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schijnbaar vind je het zo spraakmakend en opzienbarend dat je het nodig vindt om het al een paar keer te moeten pluggen.
Wat vindt je er zo opzienbarend aan?
Hij zegt daar niks geks toch?
Aha, dank!quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:01 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]
Had ik hem 3 weken terug ook wel kunnen vertellen. Of 3 maanden terug...
Dit is toch gewoon lekker.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind het zo zielig voor Jaap om dit na 2 wedstrijden te moeten concluderen, en ja dat had ik hem ook kunnen zeggen.
Toch triest,
Maart dit jaar Stam naar Feyenoord.
Vervolgens stapt iedereen op.
Wat een club
Ik heb het interview niet gezien, maar het zal waarschijnlijk zelfs een antwoord zijn op een vraag. "Zeg Japie, worden jullie nog kampioen dit jaar?" > antwoord.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Aha, dank!
Nou ja, dit wisten we toch allemaal al? Fijn dat Stam er nu ook achter is.
Gelukkig geloven de spelers in het veld er nog wel gewoon in. Karsdorpgod.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het interview niet gezien, maar het zal waarschijnlijk zelfs een antwoord zijn op een vraag. "Zeg Japie, worden jullie nog kampioen dit jaar?" > antwoord.
Ik vind Stam ook prima. Blij dat hij aanvallende intenties heeft en bij vlagen ziet het aanvalsspel er, op Heerenveen-uit na, heel aardig uit. Bovendien spelen we niet met onze basiself.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon lekker.
Beter dan dat kansloze geneuzel van bv Jens vorig jaar, met we moeten elke wedstrijd winnen blabla en dan wie weet win je de titel blabla.
Vind die stam wel mooie vent. Ben alleen bang dat dit geen goed huwelijk gaat worden.
die Johnston gaat toch wel spelen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Stam ook prima. Blij dat hij aanvallende intenties heeft en bij vlagen ziet het aanvalsspel er, op Heerenveen-uit na, heel aardig uit. Bovendien spelen we niet met onze basiself.
In september zal het zoiets zijn:
Vermeer
Haps
Aankoop
Botteghin/Aankoop
Karsdorp
Fer
Toornstra
Kokcu
Sinisterra
Jorgensen/Aankoop
Berghuis
Ik kan het me nog niet echt voorstellen tbhquote:Op maandag 12 augustus 2019 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Johnston gaat toch wel spelen?
Ik denk dat Tapia wel basisspeler blijft. Ik durf niet te zeggen of dat ten koste zal gaan van Fer, Toornstra of Kökcü, voor alledrie valt wel wat te zeggen. Zeker als we de groepsfase EL halen denk ik dat Stam gaat rouleren tussen die vier.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Stam ook prima. Blij dat hij aanvallende intenties heeft en bij vlagen ziet het aanvalsspel er, op Heerenveen-uit na, heel aardig uit. Bovendien spelen we niet met onze basiself.
In september zal het zoiets zijn:
Vermeer
Haps
Aankoop
Botteghin/Aankoop
Karsdorp
Fer
Toornstra
Kokcu
Sinisterra
Jorgensen/Aankoop
Berghuis
Dat vraag ik me af, maar zou zomaar kunnen. Hoe dan ook komt er nog wel een verdediger bij gezien de interesse in Senesi. Al is het maar zodat Jan Arie kan vertrekken. Die kan er echt helemaal niets (meer) van. Lekker nog 2/3 jaar bij Vitesse ballen en dan stoppen of zo. En als die Senesi echt zo goed is, zou ik daar gewoon lekker 8/9 miljoen voor betalen en die jongen een 4-jarig contract aanbieden. Tegenwoordig zijn dit niet meer zulke uitzonderlijke prijzen. En inmiddels is er 18 miljoen binnengekomen plus nog wat van vorig jaar Boetius/Amrabat, dus het geld moet je toch ruim hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Tapia wel basisspeler blijft. Ik durf niet te zeggen of dat ten koste zal gaan van Fer, Toornstra of Kökcü, voor alledrie valt wel wat te zeggen. Zeker als we de groepsfase EL halen denk ik dat Stam gaat rouleren tussen die vier.
Ligt eraan. Wellicht komen er nog 2 centrale verdedigers. Dan gaat hij niet spelen denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt me dat (indien hij niet met een grote dip te maken krijgt) Kökcu het meest zeker is van zijn plaats, aangezien dat de enige is die steekballen kan geven. Ik denk dat Burger buiten de boot gaat vallen en dat Tapia en Toornstra het mogen gaan uitvechten, met een lichte voorkeur voor Toornstra. Waarom zou Stam aan een team beginnen bouwen waarvan één persoon al gegarandeerd weg gaat komend seizoen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Tapia wel basisspeler blijft. Ik durf niet te zeggen of dat ten koste zal gaan van Fer, Toornstra of Kökcü, voor alledrie valt wel wat te zeggen. Zeker als we de groepsfase EL halen denk ik dat Stam gaat rouleren tussen die vier.
Heb het ook gelezen. Daarom erg bang de we een Thommy Beugeldijk hebben gekocht. Met dank aan Kuyt. Dirk Kuyt. Dirk de almachtige!quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt eraan. Wellicht komen er nog 2 centrale verdedigers. Dan gaat hij niet spelen denk ik.
Maar ik kan ook nog helemaal niet inschatten hoe goed dat hij is.
Ik las ergens dat Jaap Stam zou hebben gezegd over Johnston dat het een échte verdediger is, maar dat er nog gekeken moest worden hoe zijn andere kwaliteiten in te passen zouden zijn in de groep ofzoiets.
Ik interpreteer dat als een 2e soort Botteghin, verdedigend sterk (man uitschakelen) maar opbouwend zwak.
In ieder geval ben ik heel erg benieuwd naar die Johnston.
maar dat had hij voor aanvang van het seizoen ook wel kunnen zien en zeggen denk ik, nu komt het een beetje vreemd over na 2 wedstrijdenquote:Op maandag 12 augustus 2019 15:41 schreef Elan het volgende:
Stam heeft wel gelijk met zijn titelaspiraties. Eigenlijk zijn alleen Berghuis, Haps en Karsdorp geschikt voor het niveau dat men kennelijk nog steeds ambieert. Wellicht ook een Jorgensen als hij voor de verandering een keer 3 maanden fit is.
Jorgensen heeft 1 seizoen gepresteerd. Ik moet het met hem ook nog maar zien. Voetballen kan hij wel, maar of het echt een structurele topspits is kunnen we niet zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:41 schreef Elan het volgende:
Stam heeft wel gelijk met zijn titelaspiraties. Eigenlijk zijn alleen Berghuis, Haps en Karsdorp geschikt voor het niveau dat men kennelijk nog steeds ambieert. Wellicht ook een Jorgensen als hij voor de verandering een keer 3 maanden fit is.
Die gisteren even tussendoor onder 19 naar de toernooiwinst leidde. Doet Dirk gewoon ff.quote:Op maandag 12 augustus 2019 15:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Heb het ook gelezen. Daarom erg bang de we een Thommy Beugeldijk hebben gekocht. Met dank aan Kuyt. Dirk Kuyt. Dirk de almachtige!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |