Wat de prijs weer opdrijft waardoor er nieuwe aanbieders inspringen en de prijs weer daalt. Die aanbieders worden weer gepakt en de prijs stijgt opnieuw, ad infinitum. Ondertussen heb je allemaal kostgangers voor 15 jaar per stuk omdat ze mensen een pilletje verkochten op een festival.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:36 schreef LXIV het volgende:
Levenslang zal het wel niet worden, maar al krijgen ze maar 15 jaar, wat heb je je leven dan vergooid als jonge gast!
Wel effectief beleid, drugsdealers zullen zich wel 2x bedenken voordat ze daar nog gaan dealen.
Op drugssmokkel aldaar staan straffen van tussen de 20 jaar en levenslang (waarbij pas na 40 jaar de kans bestaat om vrij te komen).quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:36 schreef LXIV het volgende:
Levenslang zal het wel niet worden, maar al krijgen ze maar 15 jaar, wat heb je je leven dan vergooid als jonge gast!
Wel effectief beleid, drugsdealers zullen zich wel 2x bedenken voordat ze daar nog gaan dealen.
Die is op borgtocht vrij onder voorwaarde dat hij nooit meer Galway girl zal opvoeren.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:45 schreef SpecialK het volgende:
En Ed Sheeran is zeker weer niet opgepakt.
Ik zie het eigenlijk meer als een beroepsrisico. Ik neem aan dat deze jongens goed hebben nagedacht over de gevolgen van hun beroepskeuze. En anders is het een pittig leer momentje.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:36 schreef LXIV het volgende:
Ho Lee Fuch, dat is nogal wat. Go big or go home.quote:De politie heeft onder andere een kilo xtc-pillen, 451 plastic flesjes met verdovende middelen en 128 gram marihuana in beslag genomen. Volgens Hongaarse media is het de grootste drugsvangst in de geschiedenis van het muziekfestival.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Ed Sheeran kan je ook alleen verdragen als je onder invloed bent dus ik begrijp de rij voor die tent wel.
Niet met wat die lui bij hadden haha.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:19 schreef borbit het volgende:
Beter gewoon in Nederland doen. Hier krijg je gewoon een boete lijkt mij?
Ik heb geen idee. Maar een normaal dealertje gaat toch niet echt naar de gevangenis lijkt mij? Als je hier vandaan komt kun je het ook wel wat handiger aanpakken lijkt mij.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet met wat die lui bij hadden haha.
Met een kilo pillen ben je denk ik geen normaal dealertje meer.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:50 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar een normaal dealertje gaat toch niet echt naar de gevangenis lijkt mij? Als je hier vandaan komt kun je het ook wel wat handiger aanpakken lijkt mij.
Nee maar als je het hier doet als bezorger hoef je niet met je kilo pillen over straat.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met een kilo pillen ben je denk ik geen normaal dealertje meer.
Atleten, actrices. Drugs zijn helemaal mainstream tegenwoordig.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:04 schreef mascara-klodder het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-topatleet~a4005cca/
Kan me niet voorstellen dat het een vetpot is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verdienen die atleten zo weinig of zo dat ze allemaal moeten bijklussen met drugshandel?
Het is direct action protest tegen de War on Drugs.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verdienen die atleten zo weinig of zo dat ze allemaal moeten bijklussen met drugshandel?
Misschien is het een voorwaarde om voor Nederland uit te mogen komen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik meen me te herinneren uit dat topic met die in Duitsland gepakte atlete, dat zij in ieder geval 2300 euro per maand verdiende (ik durf alleen niet te zeggen of dat bruto of netto is), een een lease auto.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nee, maar als je dus wel met een kilo pillen in bezit gepakt wordt die je aan het verhandelen bent (zoals deze gasten), dan ga je ook hier de gevangenis in.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:56 schreef borbit het volgende:
[..]
Nee maar als je het hier doet als bezorger hoef je niet met je kilo pillen over straat.
Hoezo, is de jilla daar geen hotel?quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat ben je dom als je dat in Hongarije doet
Dat weet ik niet. Maar Hongarije heeft geen gedoogbeleid als het gaat om drugs. Dus daar een beetje de dealer uithangen is niet zo slim.quote:
Je moet maar zo denken: Duterte had ze al standrechtelijk laten executeren.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat ben je dom als je dat in Hongarije doet
Dat was weer een anderequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |