De Cashmere is zachter aan de keel. De Citra is scherper maar ook fris. Daarom drink ik ze in die volgorde.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Citra klinkt wel heel lekker.
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:52 schreef Straatverlichting het volgende:
Zit Dylan er nu nog bij of niet?
Zeker van zijn piemel zal die van Jens wel iets te klein zijnquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:52 schreef PsychPablo het volgende:
Mylene is nog steeds gecharmeerd van Gerrit en die anderen kunnen dat niet uitstaan![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:52 schreef Straatverlichting het volgende:
Zit Dylan er nu nog bij of niet?
Sterke drank?quote:
Yup , heel normaal . .quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:54 schreef snetje het volgende:
Wow! Mylene geeft nu toe dat ze vreemd is gegaan tijdens haar relatie met Gerrit ...
Over een paar uur komt er weer zo'n stumper in een ambulance het terrein op...kijk ze nou toch zitten...quote:
Thx, ja zag m op 3 wat murmelen... overbodige vraag.quote:
Gebeurt toch in elke relatie. Niks mis mee. Maar ik ben dan ook van de open relaties.quote:
Maar daar maak je dan afspraken over. Lijkt mij dan .quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:57 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Gebeurt toch in elke relatie. Niks mis mee. Maar ik ben dan ook van de open relaties.
Logisch zonder afspraken werkt dat toch niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:58 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Maar daar maak je dan afspraken over. Lijkt mij dan .
Adriaan ook al.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Andrea heeft maar één missie : Gerrit eruit.
Sneu toch dat een volwassen vrouw van 31 zo geobsedeerd is door een studentje van 24? Die zou in een compleet andere levensfase moeten zitten. Onbegrijpelijk die obsessie.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Andrea heeft maar één missie : Gerrit eruit.
Sorryquote:Op maandag 12 augustus 2019 02:03 schreef PsychPablo het volgende:
Dylan is echt walgelijk . Watje , zo'n grote bek had hij niet tegen Kaylee
quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wil Gerrit niet dwars te bomen.
Dat was ik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Net vroeg iemand hier waarom Andrea op tafel zat
Dat zei ze echt.quote:
Wat een verschil met UTO 1.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:11 schreef PsychPablo het volgende:
En deze mensen zouden puur zijn ? Uhmm oke .
quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:10 schreef snetje het volgende:
Zow!! De haat qua Gerrit komt er nu echt uit ...
Mariska?quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:13 schreef Inca het volgende:
[..]
Heeft die een wilde nacht gehad met wie???????????
febofriemelen voor wat pepquote:Op maandag 12 augustus 2019 02:13 schreef Inca het volgende:
[..]
Heeft die een wilde nacht gehad met wie???????????
quote:
quote:
Die heeft gewoon haar zender niet om,deed ze vorige week ook.quote:
Die dacht natuurlijk nooit andere mensen tegen te komen op dit tijdstip.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die heeft gewoon haar zender niet om,deed ze vorige week ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Grapjequote:Op maandag 12 augustus 2019 02:16 schreef snetje het volgende:
Staat die gast weer in de rook cel waar hij niets te zoeken geeft want hij rookt niet meer !!
[ afbeelding ]
Da's wel een tegeltje waardig .quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
als jij dusdanig goed bent in je zelf bent dan zal iedereen je kunst kopen
milani
Nee was niet de rook cel ... foutje van mijn kant en al gewist ...quote:
Was wel de rookcel zo te zien.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee was niet de rook cel ... foutje van mijn kant en al gewist ...
Klopt, daar stond hij net inquote:Op maandag 12 augustus 2019 02:20 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Was wel de rookcel zo te zien.
Hij stond zeker wel in/bij de rookcelquote:Op maandag 12 augustus 2019 02:20 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Was wel de rookcel zo te zien.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:18 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Da's wel een tegeltje waardig .
quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:20 schreef Amphorapotje het volgende:
Shell: Ik ben the devil WARS prada.
Maar blijft het hangen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Als Dylan goed heeft geluisterd, heeft hij veel info nu.
Mariska zat van de week te janken dat ze naar huis wildequote:Op maandag 12 augustus 2019 02:28 schreef Maria. het volgende:
ik zit te denken...wie zou de regie nu weg willen hebben....?.....hiske maakt weinig tv meer..vind ik......dylan en brandon ook.....moet toch wel 1 van deze 3 zijn..?.....of franny...omdat haar rol nu wel teneinde is....?...blijft moeilijk inte schatten...
quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:32 schreef snetje het volgende:
Eigenlijk is het heel mean wat die Creepy Twins doen ... op het gevoel van Mylene inspelen
Huh?quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:28 schreef PsychPablo het volgende:
Kaylee heeft dus een noodsprong naar de familie/kennissen kring van Shelley gedaan . Een soort noodsprong eigenlijk . Om Dylan te promoten
die snapte ik ook niet...waar denk jij aan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Oooh ik zie wat daar op de grond ligt en ruik je hand ook gewoon.
Beetje verdacht dit.
ja das waar....quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:30 schreef Inca het volgende:
[..]
Mariska zat van de week te janken dat ze naar huis wilde
kaylee heeft met heel veel oud-utopianen contackt....niks bijzonders dus...quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:36 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Kaylee heeft contact met de fam van Shelley gehad .
Joint? Of gewoon peuk?quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:35 schreef Maria. het volgende:
[..]
die snapte ik ook niet...waar denk jij aan?
Icm de cap van Snetje een jointje,maar dit is een aanname.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:35 schreef Maria. het volgende:
[..]
die snapte ik ook niet...waar denk jij aan?
Dat laatste valt niet op .quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2019 02:37 schreef Maria. het volgende:
[..]
kaylee heeft met heel veel oud-utopianen contackt....niks bijzonders dus...
[/quo[quote]Op maandag 12 augustus 2019 02:37 schreef Maria. het volgende:
[..]
kaylee heeft met heel veel oud-utopianen contackt....niks bijzonders dus...
Klinkt plausibel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:54 schreef Poesjuh het volgende:
Dylan rookte gewoon een peuk van shelley's shag. Iets wat shelley draaide ieg.
Maaaar Dylan rookt eigenlijk niet meer dus is betrapt door Andrea. Die rookt niet meer dus vond de tabakslucht bij dylan stinken, zelfs aan zijn hand rook ze het zij ze.
Shelley zei toen ssst vanavond niet
Andrea hield en erover op.
Dylan hield wijselijk zn mond
Was idd tof eindelijk weer normaal streams te mogen meekijken. Lijkt wel een eeuwigheid geleden zo'n laat feestje on stream! Was leukquote:Op maandag 12 augustus 2019 02:47 schreef Flow3r het volgende:
Nou, die fking luie regie heeft het weer verpest, valt me nog mee dat we tot nu toe hebben mogen kijken
Ze zijn vast nog wakker, ik vind het BSquote:Op maandag 12 augustus 2019 02:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Was idd tof eindelijk weer normaal streams te mogen meekijken. Lijkt wel een eeuwigheid geleden zo'n laat feestje on stream! Was leuk![]()
![]()
yep idioot gwoon....quote:Op maandag 12 augustus 2019 03:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zijn vast nog wakker, ik vind het BS
[ afbeelding ]
Gelukkig nog zonder geluidquote:Op maandag 12 augustus 2019 07:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel en Jessie aan de ochtend gymnastiek?
Of het zijn de rukwindjes die de spiegel doet bibberenquote:Op maandag 12 augustus 2019 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Zal de camera die op de spiegel gericht is op de boot staan. Het beeld in de spiegel gaat heen en weer![]()
[ afbeelding ]
Ruk winden hebben de boot bereiktquote:Op maandag 12 augustus 2019 07:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of het zijn de rukwindjes die de spiegel doet bibberen
Hoe laat komt die dan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 07:27 schreef Poezewoes het volgende:
Nog geen aanstalten dus om alles op te ruimen voor de wens ambulance eraan komt.
om 10 uur staat de ambulance voor de poort,quote:Op maandag 12 augustus 2019 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe laat komt die dan?
Jes en Merel zijn wakker, die zullen de rest wel wakker maken mochten ze nog in bed liggen
Voor dat Merel klaar is met douchen/kut onsmetten/make uppen is het wel 10:30 oh en Dylanquote:Op maandag 12 augustus 2019 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe laat komt die dan?
Jes en Merel zijn wakker, die zullen de rest wel wakker maken mochten ze nog in bed liggen
Zo dan, wat vroeg.quote:Op maandag 12 augustus 2019 07:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
om 10 uur staat de ambulance voor de poort,
Ja, die neemt de tijd er wel voor.quote:Op maandag 12 augustus 2019 07:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor dat Merel klaar is met douchen/kut onsmetten/make uppen is het wel 10:30 oh en Dylan
wilde uitslapen die bleef liggen.
Dylan is een halve zool, kan bij de collectie batterijen van Brandon, twee muur bloemetjes.quote:Op maandag 12 augustus 2019 07:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor dat Merel klaar is met douchen/kut onsmetten/make uppen is het wel 10:30 oh en Dylan
wilde uitslapen die bleef liggen.
Duurt niet lang meer voor Jessie 'n uitvaartcentrum begintquote:Op maandag 12 augustus 2019 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, wat vroeg.
Ze komen wel achter elkaar nu he
Wilde hij dat in 1 ook al niet?quote:Op maandag 12 augustus 2019 07:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer voor Jessie 'n uitvaartcentrum begint
Netjes.quote:
Ook netjes.quote:
Ha, ze hebben het dan uit eindelijk toch gedaan. Of valt die bij Franny nog onder droogneuken?quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:06 schreef 5thencounter het volgende:
Merel.. Of Gerrie in de tent geslapen heeft, His ja, maar hij kwam wel heel laat…
Klopt, eerst effe scoren, écht scoren na een uur argumenteren/afpersen
[ afbeelding ]
Nee, dit was echt, incl tongen, wat ze dus wél kanquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, ze hebben het dan uit eindelijk toch gedaan. Of valt die bij Franny nog onder droogneuken?
Voor een chimpansee!quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren zei Franny, "Gerrit vindt dat ik een mooie gezicht heb".
[ afbeelding ]
Ik zag net toch Mariska nog in diepe rust?quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie gaat een rondje doen,mensen wakker maken,volgens mij slaapt alleen Dylan nog.
Ha, ze is overstag gegaan. Zeker een hoop alcohol achter de kiezen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, dit was echt, incl tongen, wat ze dus wél kan
En Dylan is nu wel wakker.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag net toch Mariska nog in diepe rust?
Heb je dat wel goed gezien, ze zegt altijd als eerste op te staan, om 6 uur wel te verstaanquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag net toch Mariska nog in diepe rust?
Ze zijn best vroeg naar bed gegaan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, ze is overstag gegaan. Zeker een hoop alcohol achter de kiezen.
Of ze denkt Shel een hak te zetten omdat de vriend van SHel haar 'bedreigd"heeft
Ik had ook niet verwacht dat ze er om half 8 allemaal uit waren.quote:
Ik zag het net ook.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat wel goed gezien, ze zegt altijd als eerste op te staan, om 6 uur wel te verstaan
Daar valt ze iedere dag mee door de mand. Ze houdt het vol ook al hebben mensen gezien dat ze nog lag te slapenquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat wel goed gezien, ze zegt altijd als eerste op te staan, om 6 uur wel te verstaan
Nou door twee personen vastgesteld, dat moet wel goed zitten danquote:
En toch valt het me best mee.Myl,Dyl,Andrea en Shelley waren de laatsten die gingen slapen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ze er om half 8 allemaal uit waren.
Het kwam er min of meer op neer dat Gerrie NU neuken wilde of anders ging stoppen met droogneuk knuffel flauwekul.. Frustie heeft in dat bijna een uur debateren wel 3x gezegd "moet ik effe over nadenken" en ging toen vol eropquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, ze is overstag gegaan. Zeker een hoop alcohol achter de kiezen.
Of ze denkt Shel een hak te zetten omdat de vriend van SHel haar 'bedreigd"heeft
Ja het valt mij ook mee. Ben benieuwd wie er vanmiddag allemaal naar bed gaan. Vroeg op en regen geeft slaapstreams op de dag.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toch valt het me best mee.Myl,Dyl,Andrea en Shelley waren de laatsten.
Ze zuipt iedere dagquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Lang leven de alcohol, zegt Myl Voor het eerst in 4 weken heb ik lekker geslapen en dat komt niet door me zelf
Geef ze eens ongelijk. Wat moet je anders daar doenquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het valt mij ook mee. Ben benieuwd wie er vanmiddag allemaal naar bed gaan. Vroeg op en regen geeft slaapstreams op de dag.
Die was echt bezopen,ik heb wel gelachen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Lang leven de alcohol, zegt Myl Voor het eerst in 4 weken heb ik lekker geslapen en dat komt niet door me zelf
Lekker belangrijk, ik ben dat Ger / Franny gedoe zo zat ,fijn naar huis allebeiquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kwam er min of meer op neer dat Gerrie NU neuken wilde of anders ging stoppen met droogneuk knuffel flauwekul.. Frustie heeft in dat bijna een uur debateren wel 3x gezegd "moet ik effe over nadenken" en ging toen vol erop
Hooi hooi, we hebben mariska de harde werker nogquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. Wat moet je anders daar doen
Werken doen ze een dag voor de markt, verder is daar geen fuck te doen
Ja straten, maar dat zie buiten Jens, Adje en Brandon er niet veel doen.
Ja ff voor de tv beelden maar dan haken ze ook weer af
Ik was gisteren zo kapot dat ik om 21.30 uur al in bed lagquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die was echt bezopen,ik heb wel gelachen.
Het is hun Showtje idd, het gaat alleen even over de beeldvorming , Gerrie die geen relatie wil in Utopia maar wel neuken wil, en Frustie die haar beentjes nooit meer uitelkaar ging doen samen gisteren dus een overeenstemming hebben afgeslotenquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik ben dat Ger / Franny gedoe zo zat ,fijn naar huis allebei
Nee,die heeft het netjes gehouden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was gisteren zo kapot dat ik om 21.30 uur al in bed lag
Van de hele markt niets gezien.
Van het feestje het begin,
Heeft Shel nog iets tegen Fran en Merel gezegd over wat ze van haar bezoek heeft gehoord?
Psies..quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Jessie tegen Franny dat ze zich niet moet laten gebruiken als een stuiterbal.
Ze hebben wat gedaan, ze vinden het leuk, vinden het leuk met elkaar in bed te liggen
Maar verder zijn ze allebei vrij en zien ze wel
Er kan een leuke meid binnen komen maar ook een leuke vent, we zien het wel zegt Franny
Ik zie een rap aankomen
Neuk maar raak voor een knaak
Franny doet hij benen wijd, Ger kan weer zijn kwakkie kwijt
We zijn allebei vrij en neuken maar raak
Tot er een mooi meisje binnen komt, dan is Fran weer de sjaak
Maar Fran laat zich niet tegenhouden, die wil het lieft 24/7 een piemel er in houden
Ach Merel laat zich naaien voor de pinpasquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Jessie tegen Franny dat ze zich niet moet laten gebruiken als een stuiterbal.
Ze hebben wat gedaan, ze vinden het leuk, vinden het leuk met elkaar in bed te liggen
Maar verder zijn ze allebei vrij en zien ze wel
Er kan een leuke meid binnen komen maar ook een leuke vent, we zien het wel zegt Franny
Ik zie een rap aankomen
Neuk maar raak voor een knaak
Franny doet hij benen wijd, Ger kan weer zijn kwakkie kwijt
We zijn allebei vrij en neuken maar raak
Tot er een mooi meisje binnen komt, dan is Fran weer de sjaak
Maar Fran laat zich niet tegenhouden, die wil het lieft 24/7 een piemel er in houden
Ik neuk jequote:Op maandag 12 augustus 2019 08:06 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gaat vandaag een nummer schrijven, hij denkt een ode aan Merel.
Er wordt wat af geneukt daarquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:25 schreef goldback het volgende:
[..]
Ik neuk je
De spanning moet eraf
Ik neuk je
Met mijn ogen dicht
Ik neuk je
Na 2 minuten mag ik weer af
Ik neuk je
Enz enz
Ik heb altijd het idee dat je op een gegeven moment die injectie punten gaat zien als het uitgewerkt is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:26 schreef mazaru het volgende:
Die botox maakt ze niet mooier. Zeker niet als ze net uit bed komen
Of niet danquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er zijn ook heel wat spanningen daar
Dat zou het helemaal af maken. Je ziet wel de plakkaten zitten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat je op een gegeven moment die injectie punten gaat zien als het uitgewerkt is.
Jee, hij probeert ook in alles Jessie voor te zijn hequote:Op maandag 12 augustus 2019 08:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ger en Fruts waren sneller 2min incl een SL , Gers nood was wel hoog
Wie???quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of niet dan
Ik moet zeggen dat Brandon zich netjes gedraagt
Ja, ik zou het nooit laten doen in ieder geval.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou het helemaal af maken. Je ziet wel de plakkaten zitten.
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zou het nooit laten doen in ieder geval.
Je pikt ze er 9 van de 10 keer uit als ze het gedaan hebben,
Denk het niet Fran heeft het net al aan Jessie verteldquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
Gaan gerrit en Franny nu net doen alsof ze niet hebben geneukt? Heeft Gerrit Franny er van overtuigd er over te liegen?
Niks gemist aan de markt hoor. Het bezoek van Shelley was wel grappigquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:31 schreef lonneberga het volgende:
De hele markt gemist,geen zin om terug te lezen.
Het zal allemaal wel weer.
Hij bedoeld natuurlijk haar mooie lippenquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa jessie. Dat is makkelijkquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet Fran heeft het net al aan Jessie verteld
Ja ze moet wat bedenken over de reden dat Gerrit haar wil neuken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ze zit onder de poeder, kijk maar achter haar oor hoe bleek ze eigenlijk isquote:Op maandag 12 augustus 2019 08:33 schreef lonneberga het volgende:
Zonder al die make-up heeft ze best een mooi koppie.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ze er om half 8 allemaal uit waren.
Ze worden echt met de dag groter.quote:
Deze week zullen ze zo hard niet groeien. We krijgen weinig zon.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze worden echt met de dag groter.
Ze wordt...... ze is!quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ze overdrijft nu met die wenkbrauwen...ze wordt steeds meer een evilqueen...
[ afbeelding ]
Ik ben niet dom.quote:Op maandag 12 augustus 2019 08:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley;Soms hebben bepaalde dingen de de overheft.
En ook daar een wesp...quote:
Die komen op zoetigheid af. Ik denk dat ze parfum op heeft. Dat vinden die beestjes heerlijkquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En ook daar een wesp...![]()
Ik herken dat panische wel.![]()
Jens verteld net dat er bij de bar 20 wespen om hun heen hingen.
WTF je draait het hele gesprek om...quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:12 schreef 5thencounter het volgende:
Sjel toch maar weer het Jessie vind me leuk verhaal opdissen nu Fruts met Gerrie gaat en Sjellie eigenlijk buitenspel staat
Ze doet me meer aan Cruella denken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:14 schreef Rhosyn het volgende:
De boze stiefzusters...![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Neehoor, Jessie vroeg erom, of MamaLenie het nog over Jessie gehad heeft, en toen kwam dat Jessievindmelleuk verhaal weerquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
WTF je draait het hele gesprek om...
Je kan het wel..quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, Jessie vroeg erom, of MamaLenie het nog over Jessie gehad heeft, en toen kwam dat Jessievindmelleuk verhaal weer
hij kan het niet verkroppen als ger langer zou blijven als hij zelf,ja het is persoonlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jessie spreekt Adriaan aan. Of hij Gerrit de zwakste schakel vindt.
Adriaan vindt het voor de samenstelling van de groep het goed dat hij en Gerrit weg gaan.
Dat is het hele eiereten. Hem moet de 15 maanden gegund worden, maar Gerrit mag de 15 maanden niet halen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:24 schreef krabje het volgende:
[..]
hij kan het niet verkroppen als ger langer zou blijven als hij zelf,ja het is persoonlijk.
Merel heeft de Kardashianreet foto gevonden van Gerrie ,, enige reactie ohw ohw ohw Gerrie tochquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:23 schreef chufi het volgende:
GGreet heeft allerlei pollies van leuke meisjes .... stiekeme jongen
Voor slechts 10 euro van Merel overgenomen en Merel is met haar schuld aan het wegwerken, over de rug van haar vriendinnetje.quote:
Daarvan moet je kotsen?quote:
Zonder dat petertje van Maikel, was Gerrit al waarschijnlijk weggeweest.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:24 schreef krabje het volgende:
[..]
hij kan het niet verkroppen als ger langer zou blijven als hij zelf,ja het is persoonlijk.
Ja. Ik ben bang voor wespen. Je kan toch niet normaal lopen of zitten dan?quote:
Ik moet er ook niks van hebben, maar dat is indd op passen waar je gaat zitten..misschien zit er wel een wespen nest ergensquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ik ben bang voor wespen. Je kan toch niet normaal lopen of zitten dan?
juist,het ligt er zo dik bovenop.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het hele eiereten. Hem moet de 15 maanden gegund worden, maar Gerrit mag de 15 maanden niet halen.
Triest, iedereen geschokt natuurlijk, straks komt er weer een, ze moeten er maar snel wennenquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:34 schreef mazaru het volgende:
De terminale vrouw die er afgelopen week was is gisteren overleden.
Wat heeft ze toch een goed hart......."leent/pikt van iedereen, dan is het wel heel lief van haar dat je bij haar de dingen kan kopen......quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:33 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Voor slechts 10 euro van Merel overgenomen en Merel is met haar schuld aan het wegwerken, over de rug van haar vriendinnetje.
Nou, geschokt. Terminaal betekent dat je elk moment kan overlijden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Triest, iedereen geschokt natuurlijk, straks komt er weer een, ze moeten er maar snel wennen
nou nou iets genuanceerder, we zijn allemaal terminaalquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou, geschokt. Terminaal betekent dat je elk moment kan overlijden.
Joh!quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou nou iets genuanceerder, we zijn allemaal terminaal
Dat was toch een man met zijn moeder en broers die er vorige week waren.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:34 schreef mazaru het volgende:
De terminale vrouw die er afgelopen week was is gisteren overleden.
Precies, als Miloontje dan roept ik hou niet van dat soort dingen/berichten heeft ze het niet begrepenquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou, geschokt. Terminaal betekent dat je elk moment kan overlijden.
Die heb ik niet gezien. Wel dat tengere vrouwtje op die brancardquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch een man met zijn moeder en broers die er vorige week waren.
Die vrouw was er 31 juliquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch een man met zijn moeder en broers die er vorige week waren.
En nog leuke ookquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kan weer gifjes maken![]()
[ afbeelding ]
Oh, waarvan dat kleintje steeds aan dat slangentje zat.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien. Wel dat tengere vrouwtje op die brancard
Ja Katie, ik kijk niet veel streams meer maar dan mis je de dieren streams welquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, waarvan dat kleintje steeds aan dat slangentje zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |