De Cashmere is zachter aan de keel. De Citra is scherper maar ook fris. Daarom drink ik ze in die volgorde.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Citra klinkt wel heel lekker.
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:52 schreef Straatverlichting het volgende:
Zit Dylan er nu nog bij of niet?
Zeker van zijn piemel zal die van Jens wel iets te klein zijnquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:52 schreef PsychPablo het volgende:
Mylene is nog steeds gecharmeerd van Gerrit en die anderen kunnen dat niet uitstaan![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:52 schreef Straatverlichting het volgende:
Zit Dylan er nu nog bij of niet?
Sterke drank?quote:
Yup , heel normaal . .quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:54 schreef snetje het volgende:
Wow! Mylene geeft nu toe dat ze vreemd is gegaan tijdens haar relatie met Gerrit ...
Over een paar uur komt er weer zo'n stumper in een ambulance het terrein op...kijk ze nou toch zitten...quote:
Thx, ja zag m op 3 wat murmelen... overbodige vraag.quote:
Gebeurt toch in elke relatie. Niks mis mee. Maar ik ben dan ook van de open relaties.quote:
Maar daar maak je dan afspraken over. Lijkt mij dan .quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:57 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Gebeurt toch in elke relatie. Niks mis mee. Maar ik ben dan ook van de open relaties.
Logisch zonder afspraken werkt dat toch niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:58 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Maar daar maak je dan afspraken over. Lijkt mij dan .
Adriaan ook al.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Andrea heeft maar één missie : Gerrit eruit.
Sneu toch dat een volwassen vrouw van 31 zo geobsedeerd is door een studentje van 24? Die zou in een compleet andere levensfase moeten zitten. Onbegrijpelijk die obsessie.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Andrea heeft maar één missie : Gerrit eruit.
Sorryquote:Op maandag 12 augustus 2019 02:03 schreef PsychPablo het volgende:
Dylan is echt walgelijk . Watje , zo'n grote bek had hij niet tegen Kaylee
quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wil Gerrit niet dwars te bomen.
Dat was ik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 02:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Net vroeg iemand hier waarom Andrea op tafel zat
Dat zei ze echt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |