Vandaar dat haags zich zovaak herhaalt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schijnt vrij vaak voor te komen bij mensen die hormoon therapie ondergaan
IK GODquote:
Nieuwe geheugensticks in doen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die laptop wel ja na enkele jaren
Ik was eig van een plan een nieuwe te kopen die ook redelijk is voor gamen, mja, 600 euro, zonder die universitaire opleiding is dat lastig ophoestenquote:
2e handse kopen van een website die er in handelt. Dan kun je echt leuk spul krijgen voor weinig!quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik was eig van een plan een nieuwe te kopen die ook redelijk is voor gamen, mja, 600 euro, zonder die universitaire opleiding is dat lastig ophoesten
WIJ GODEN?quote:
Ja die 600 euro is al redelijk goedkoop zegmaarquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
2e handse kopen van een website die er in handelt. Dan kun je echt leuk spul krijgen voor weinig!
ToTverdomme daarentegenquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
SoS87verdomme!
Dat rolt niet echt handig uit de bek...
Waarom een laptop? Waarom niet gewoon een desktop zodat je af en toe een component kunt vervangen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja die 600 euro is al redelijk goedkoop zegmaarIs al met gerecycelde parts enz.
Sosverdommequote:Op zondag 11 augustus 2019 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
SoS87verdomme!
Dat rolt niet echt handig uit de bek...
Ja die ik wil kopen is dus ook een desktop. Maar 600 euquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom een laptop? Waarom niet gewoon een desktop zodat je af en toe een component kunt vervangen?
Laat de luchtpolitie dit niet horenquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je zijn pen0r in je wil ontvangen?
Een dual-monitor desktop pc sleur je niet zo handig naar de Starbucks om daar achter te gaan werken met een latté macchiato naast je toetsenbord.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom een laptop? Waarom niet gewoon een desktop zodat je af en toe een component kunt vervangen?
Oeps!quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Laat de luchtpolitie dit niet horen
Bahquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Een dual-monitor desktop pc sleur je niet zo handig naar de Starbucks om daar achter te gaan werken met een latté macchiato naast je toetsenbord.
Das bijna 3 nachten werkenquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja die ik wil kopen is dus ook een desktop. Maar 600 eu
Dat doen alleen studenten en hipsters met mislukte startups. Flat wil iets om mee te gamen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Een dual-monitor desktop pc sleur je niet zo handig naar de Starbucks om daar achter te gaan werken met een latté macchiato naast je toetsenbord.
Heel de GOeDquote:Op zondag 11 augustus 2019 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
IK GODTE
JIJ GODTE
IK HEB GEGOD?
Jij GODINquote:
Je hebt alles al?quote:
Lachertjequote:Op zondag 11 augustus 2019 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
450 euro op je bankrekening hebben staan?
Het transferbudget van Feyenoord past in mijn broekzak.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen passen beter in de ONZ-SC
Eckte fokkers hebben minimaal 40 tot 45 miljard op hun lopende rekening staanquote:
Tegenwoordig staat dat op een bankpas, niet echt een prestatie dus.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Het transferbudget van Feyenoord past in mijn broekzak.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat dat op een bankpas, niet echt een prestatie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |