Proletenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tja, blijft je cluppie he. Maar soms zit ik tussen mensen, stinken naar stront en lekker blowen en spugen en bier zuipenWalgelijk
Eens. Ben meer een billenman.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap dat gegeil op van die grote tieten echt niet, die zitten alleen maar in de weg man
Dit jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Ben meer een billenman.
Waarvoor zitten ze in de weg dan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap dat gegeil op van die grote tieten echt niet, die zitten alleen maar in de weg man
Voor de liefde, ik zie er geen voordeel inquote:
Beetje handvaten is wel prima.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben eenmaal een tettenman, dat gedoe van dikke twerkbillen tegenwoordig heb ik niks mee
pics?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken een griet die heeft een hernia vanwege dr cup H
ben meer van een compacte maar ronde stevigequote:Op zondag 11 augustus 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje handvaten is wel prima.
Twerken vind ik ook niks nee, maar ik kijk liever naar een goede billenpartij dan naar van die opgepompte uiersquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben eenmaal een tettenman, dat gedoe van dikke twerkbillen tegenwoordig heb ik niks mee
Ja ook leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben meer van een compacte maar ronde stevige
opgepompt heb ik ook niks mee, als je daarmee siliconen bedoeltquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Twerken vind ik ook niks nee, maar ik kijk liever naar een goede billenpartij dan naar van die opgepompte uiers
Iedereen is welkom.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die komen de ONZ-SC sowieso niet binnen!
Ik bedoel gewoon hele grote, echt of niet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
opgepompt heb ik ook niks mee, als je daarmee siliconen bedoelt
Dat zit je wel hoog hé?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten gaan man, jij kan daar toch gewoon prima posten johquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje wel zeg ik eerlijk
Tast mijn trots wel aan
Maak je niet zo druk joh.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Of tenminste, je wilt gewoon dat iedereen je aardig vindt en je met iedereen kan opschieten.
En als dan een hele groep tegen je keert omdat je een ander denkniveau hebt vind ik wel oprecht jammer
We hebben een poort en hooivorken en brandende fakkels.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jullie zijn echt hommoosssquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Ben meer een billenman.
Doe ik nietquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh.
Jij moet toch wel met iets beters komenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hebben een poort en hooivorken en brandende fakkels.
We zullen je stoppen!!!!!!
Daar dacht je moeder anders overquote:
Dan hooivorken en brandende fakkels?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij moet toch wel met iets beters komen
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe ik niet
Vind het alleen jammer
Je penis vergelijken met een afgekluifde VBL grapquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Minimaal 40-45cm ja, wat is dit toch eigenlijk een bescheiden forum
Dat werkt denk beter ja, hooivorken zijn zo naarquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hooivorken en brandende fakkels?
Ik overlaad mensen vaak met knuffels
Heb het niet over mijn eigen penis, wel blijven opletten makkerquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Je penis vergelijken met een afgekluifde VBL grapEnige positieve draai die ik er aan kan geven is dat die dan wel heel vaak gebruikt wordt
Ik zal volgende keer dr kunstgebit netjes teruggeven aan haar. Zat nog om mijn lul gevouwen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:51 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
beejte goeie tetten en lekkere strakke kont.. dat is wat elke gezonde man wilt
Goeie tetten hoeven toch niet groot te zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:51 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
beejte goeie tetten en lekkere strakke kont.. dat is wat elke gezonde man wilt
Jaja, je had het over "een vriend"quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb het niet over mijn eigen penis, wel blijven opletten makker
Ik zag vandaag een film waar iemand werd dood geprikt met een hooivorkquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat werkt denk beter ja, hooivorken zijn zo naar
Gewoon goed gevormdquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goeie tetten hoeven toch niet groot te zijn?
Gelukkig een film en niet echtquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een film waar iemand werd dood geprikt met een hooivork
Was niet best
ok man... goed verhaalquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer dr kunstgebit netjes teruggeven aan haar. Zat nog om mijn lul gevouwen.
Nee over andere users op FOK! die ik iets beter ken, dat zijn niet meteen allemaal vrienden hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Jaja, je had het over "een vriend"
tja.. als ze er nog een beetje aardig uit zien.. dan welquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goeie tetten hoeven toch niet groot te zijn?
Oh ja bah. Zou dan overgevenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig een film en niet echt
oei dat lijkt me wel pijnlijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een film waar iemand werd dood geprikt met een hooivork
Was niet best
Ja, en wanneer ga je haar nou eens aan mij voorstellen? Want straks word ik nog jaloersquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kon pijpen als de beste.
Wanneer jij tijd hebtquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:55 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ja, en wanneer ga je haar nou eens aan mij voorstellen? Want straks word ik nog jaloers
Scary storiesquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oei dat lijkt me wel pijnlijk
welke film heb je gekeken?
Zolang je maar geen grotere tieten hebt dan je vriendinquote:
Ik haal cup D niet nee, dan moet ik nog even dooreten.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zolang je maar geen grotere tieten hebt dan je vriendin
Maja de bij?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef -Chakotay- het volgende:
nee maar.. is gewoon een goeie film
een echte klassieker
[ afbeelding ]
Gaarne.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:58 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
moet ik zeker naar den haag komen
Dat wil niemand neequote:Op zondag 11 augustus 2019 00:58 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
moet ik zeker naar den haag komen
Ik schrik tyfus makkelijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wist niet dat jij van de horror was
Dan moet je vooral niet in het FB topic kijkenquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik haal cup D niet nee, dan moet ik nog even dooreten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Waarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
[..]Dan zou ik mijn shirt niet meer uit durven doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
[..]gadverdamme okey?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is moeilijk bescheiden te blijven...
Zing ik iedere morgen voor de spiegel.quote:
Dat recht heb je ookquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zing ik iedere morgen voor de spiegel.
Waar de neuk kom jij vandaan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:06 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
500 km fietsen.. ben je mallie?
Ik veras liever niet. Verrassen vind ik niet ergquote:
Het is zondag, net na 12u. Dat komt in de ochtend wel weer.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet in het FB topic kijken
ja.. maar ik hou er rekening dat ik verkeerd rijquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar de neuk kom jij vandaan?
Zal jou eens verassenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik veras liever niet. Verrassen vind ik niet erg
[..]
Het is zondag, net na 12u. Dat komt in de ochtend wel weer.
Gewoon helemaal niet doen joh, wordt niemand gelukkig vanquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:06 schreef Flippiee het volgende:
Het is zondag, net na 12u. Dat komt in de ochtend wel weer.
Pfoeeeequote:Op zondag 11 augustus 2019 01:07 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ja.. maar ik hou er rekening dat ik verkeerd rij
en ik ben bang dat als ik in den haag ben.. dat er dan allemaal groeperingen achter mij aankomenquote:
Je kan rustig een shirtje van ajax aandoen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:08 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
en ik ben bang dat als ik in den haag ben.. dat er dan allemaal groeperingen achter mij aan komen
Ach of ik wel of niet reageer en wat ik ook reageer, achter mijn rug om wordt er toch van alles gezegd. Dus ga me daar niet druk om maken op dit tijdstipquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet doen joh, wordt niemand gelukkig van
Dat is eigenlijk ook mijn advies: nooit druk om makenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach of ik wel of niet reageer en wat ik ook reageer, achter mijn rug om wordt er toch van alles gezegd. Dus ga me daar niet druk om maken op dit tijdstip
Alleen maar goede dingen hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach of ik wel of niet reageer en wat ik ook reageer, achter mijn rug om wordt er toch van alles gezegd. Dus ga me daar niet druk om maken op dit tijdstip
Doe ik sowieso nietquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook mijn advies: nooit druk om maken
Dat komt omdat jij met bijna 1 miljoen posts bijna alles heb meegemaaktquote:
Schat aan ervaring jonge.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij met bijna 1 miljoen posts bijna alles heb meegemaakt
gadverdammequote:Op zondag 11 augustus 2019 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan rustig een shirtje van ajax aandoen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Zuipen tot we dood gaanquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zorg jij jou maar dat je zo of kan fietsenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:19 schreef wadslak het volgende:
Wat in gebruik is moet je goed gebruiken.
Haags godquote:
Goed smurf. Met jou dan?quote:
Ik ook knuffelgodquote:
SMURF?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Goed smurf. Met jou dan?
De cocktails gaan erin als zoete broodjes.
Ik als Adam ben het daar mee eensquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Eerst paar mensen wegtyfen begreep ik van eva
Echt hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:23 schreef wadslak het volgende:
Haagsie God. Man man man. Lang geleden, voelt als het stenen tijdperk.
Sorry, fokken of fok. Keuzes he.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hoor
Je laat fok gruwelijk in de steek ;'(
Zitten samen op terrasquote:
Dakterras?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zitten samen op terras
Met de fiets
Aan de cocktails
O en ik moet alweer plassen
Dit
Nee hahaquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:25 schreef wadslak het volgende:
Is dts dicht door de leegte die ik achter liet? Dtv, @:haags_kwartiertje
Lekker bezigquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zitten samen op terras
Met de fiets
Aan de cocktails
O en ik moet alweer plassen
Dit
Jij noemt mij ouwe.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
SMURF?![]()
Goed goed ook, met jou ook dan zo te lezen hehe
Ik ben het hier mee eensquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij noemt mij ouwe.![]()
Ben een jonge godin. Vraag maar aan iedereen.
O dacht ik, ik ben ook zo gezellig. Iedereen is mijn vriend.quote:
Doe dit maar niet meer.quote:
Kom nou gewoon wat vaker op fokquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:26 schreef wadslak het volgende:
[..]
O dacht ik, ik ben ook zo gezellig. Iedereen is mijn vriend.
Floep, zo in je kontquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:26 schreef Already_in_use het volgende:
Als dat geen neuken word hi ha hootjes
Bedoel ouwe vriend hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij noemt mij ouwe.![]()
Ben een jonge godin. Vraag maar aan iedereen.
Dat geeft ook zo'n rotzooi johquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom nou gewoon wat vaker op fok
Vaker niet dan wel. Druk druk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom nou gewoon wat vaker op fok
Beter insomnia dan ik kom niet ja.quote:
Lolquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:28 schreef wadslak het volgende:
[..]
Beter insomnia dan ik kom niet ja.
Lekker manquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan niet man zit aan de medicijnen
Ik Ben niet oud. En ik ben geen jongen.quote:
Ik moest zelf ook lachenquote:
Moeje zelf doen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik Ben niet oud. En ik ben geen jongen.![]()
Ben een jonge vriendin.
Toch?
Even plassen hoor
Jaaaa weet ik maar bedoel lang niet gezien enzoquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik Ben niet oud. En ik ben geen jongen.![]()
Ben een jonge vriendin.
Toch?
Even plassen hoor
Netjes ja, ik ben minstens 3x per dag boosquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ben al week niet boos geweest
nieuwe wereld
Love youquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sno3ssssssss
Haagmans
Worstmans
3x al gehad? Dan kunnen we chillen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Netjes ja, ik ben minstens 3x per dag boos
Ja dat heb ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Netjes ja, ik ben minstens 3x per dag boos
Doe dit maar niet. Blijf. Voor het ene moment.quote:
Sorry man, ben moe.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:31 schreef wadslak het volgende:
[..]
Doe dit maar niet. Blijf. Voor het ene moment.
Nice, kunnen wij altijdquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:31 schreef wadslak het volgende:
[..]
3x al gehad? Dan kunnen we chillen.
Moe? Bende gij een koe?quote:
Dat heb ik van Codeïnequote:Op zondag 11 augustus 2019 01:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook
maar nu antibiotica word ik suf van dan kan ik niet zo inspannen
Maar laatste dag vandaag dus als ik dalijk wakker word kan ik weer los
Beter als cocaïne. Hihi.quote:
Heel terras deed meetjesquote:
Net gedaan. Maar moet weer.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heel terras deed meetjes
[..]
Net gedaan. Maar moet weer.
Goffer .
Gelukkig .. Ik ben trots op je. Al een week.nuey boos geweestquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaaaa weet ik maar bedoel lang niet gezien enzo![]()
Jonge vriendin is prima hoor
Love you tooooquote:
Ja klopt, heerlijk het een verkoudheid, stopt het hoesten ook nog eensquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja pijnstiller he, word je ook rustiger van. Het iets zwaardere spul dan
Schapen tellen dan.quote:
Govver moet ook plassenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heel terras deed meetjes
[..]
Net gedaan. Maar moet weer.
Goffer .
Ja lekker manquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, heerlijk het een verkoudheid, stopt het hoesten ook nog eens
Haha ja heul goed zelfsquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat alles goed honnepon?
* R-woud93 boekt een vakantie naar texelquote:
Schijt heel leuk te zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
* R-woud93 boekt een vakantie naar texel
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:35 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga zo kei hard weg rennen. Kan slak die 30 moscouw mule betalen![]()
Hahaatjes
Gooit een steen*quote:
Te vaak gedaan, wordt er nu een beetje moe vanquote:
Veeg je anuns wel af gaarne. Anders lik ik hem.zo niet hoorquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoewoon laten lopen ..doe ik ook. Is lekker warm
Bart de Graaff gooit baksteen door raam en snuift een dikke lijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bartje bid nie veur bruune boon’n
@:Amarantha
Douw je wel in de doche zo thuis.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:37 schreef wadslak het volgende:
Kont open en de hele tent slopen? Weet niet Wat het is, maar klinkt niet fris.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bartje bid nie veur bruune boon’n
@:Amarantha
Klein baasje was dat jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bart de Graaff gooit baksteen door raam en snuift een dikke lijn
Dies dood...quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bart de Graaff gooit baksteen door raam en snuift een dikke lijn
DeGroteDonorShowquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:46 schreef wadslak het volgende:
Bart fijne vent was dat. Ik mis hem iedere dag. Wat zou zijn fok naam zijn?
Andere mensen van fok ontmoeten, geloof je het zelf nogquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee over andere users op FOK! die ik iets beter ken, dat zijn niet meteen allemaal vrienden hoor.
Wat ga jij gigantisch de mist in hier
Lizoenquote:
Oké hoor haahsquote:
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal niet naar je zwaaien op Utrecht CS.
Altijd maar gemeen doen jijquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HA, heb ik jou even mooi tuk.
Ik ben altijd liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben altijd liefIk weet het. Op 1 na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Wie dan?quote:
Haahsquote:
Excuus... Haagsquote:
Katertjequote:
Vanmiddag wel naar het strandquote:
Hele week kut weer geweest maar vandaag 24 graden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het zo lekker weer bij jou ja?
Ah das prima te doen. Volgens mij hier 21 graden maar wel zonnig. Morgen duiken we de herfst inquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hele week kut weer geweest maar vandaag 24 graden.
Dan zal ze wel niet mooi zijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eentje die bij jou niet zo populair is.
Ja zag de voorspelling. Mooi weer om binnen te zittenquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah das prima te doen. Volgens mij hier 21 graden maar wel zonnig. Morgen duiken we de herfst in
Om te werkenquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zag de voorspelling. Mooi weer om binnen te zitten
Aan mezelfquote:
Valt mee... Vooral slapen en series kijkenquote:
Ah lkkr.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt mee... Vooral slapen en series kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |