Proletenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tja, blijft je cluppie he. Maar soms zit ik tussen mensen, stinken naar stront en lekker blowen en spugen en bier zuipenWalgelijk
Eens. Ben meer een billenman.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap dat gegeil op van die grote tieten echt niet, die zitten alleen maar in de weg man
Dit jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Ben meer een billenman.
Waarvoor zitten ze in de weg dan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap dat gegeil op van die grote tieten echt niet, die zitten alleen maar in de weg man
Voor de liefde, ik zie er geen voordeel inquote:
Beetje handvaten is wel prima.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben eenmaal een tettenman, dat gedoe van dikke twerkbillen tegenwoordig heb ik niks mee
pics?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken een griet die heeft een hernia vanwege dr cup H
ben meer van een compacte maar ronde stevigequote:Op zondag 11 augustus 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje handvaten is wel prima.
Twerken vind ik ook niks nee, maar ik kijk liever naar een goede billenpartij dan naar van die opgepompte uiersquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben eenmaal een tettenman, dat gedoe van dikke twerkbillen tegenwoordig heb ik niks mee
Ja ook leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben meer van een compacte maar ronde stevige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |