Proletenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tja, blijft je cluppie he. Maar soms zit ik tussen mensen, stinken naar stront en lekker blowen en spugen en bier zuipenWalgelijk
Eens. Ben meer een billenman.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap dat gegeil op van die grote tieten echt niet, die zitten alleen maar in de weg man
Dit jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Ben meer een billenman.
Waarvoor zitten ze in de weg dan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik snap dat gegeil op van die grote tieten echt niet, die zitten alleen maar in de weg man
Voor de liefde, ik zie er geen voordeel inquote:
Beetje handvaten is wel prima.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben eenmaal een tettenman, dat gedoe van dikke twerkbillen tegenwoordig heb ik niks mee
pics?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken een griet die heeft een hernia vanwege dr cup H
ben meer van een compacte maar ronde stevigequote:Op zondag 11 augustus 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje handvaten is wel prima.
Twerken vind ik ook niks nee, maar ik kijk liever naar een goede billenpartij dan naar van die opgepompte uiersquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben eenmaal een tettenman, dat gedoe van dikke twerkbillen tegenwoordig heb ik niks mee
Ja ook leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben meer van een compacte maar ronde stevige
opgepompt heb ik ook niks mee, als je daarmee siliconen bedoeltquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Twerken vind ik ook niks nee, maar ik kijk liever naar een goede billenpartij dan naar van die opgepompte uiers
Iedereen is welkom.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die komen de ONZ-SC sowieso niet binnen!
Ik bedoel gewoon hele grote, echt of niet.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
opgepompt heb ik ook niks mee, als je daarmee siliconen bedoelt
Dat zit je wel hoog hé?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten gaan man, jij kan daar toch gewoon prima posten johquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje wel zeg ik eerlijk
Tast mijn trots wel aan
Maak je niet zo druk joh.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Of tenminste, je wilt gewoon dat iedereen je aardig vindt en je met iedereen kan opschieten.
En als dan een hele groep tegen je keert omdat je een ander denkniveau hebt vind ik wel oprecht jammer
We hebben een poort en hooivorken en brandende fakkels.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jullie zijn echt hommoosssquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Ben meer een billenman.
Doe ik nietquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh.
Jij moet toch wel met iets beters komenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hebben een poort en hooivorken en brandende fakkels.
We zullen je stoppen!!!!!!
Daar dacht je moeder anders overquote:
Dan hooivorken en brandende fakkels?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij moet toch wel met iets beters komen
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe ik niet
Vind het alleen jammer
Je penis vergelijken met een afgekluifde VBL grapquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Minimaal 40-45cm ja, wat is dit toch eigenlijk een bescheiden forum
Dat werkt denk beter ja, hooivorken zijn zo naarquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hooivorken en brandende fakkels?
Ik overlaad mensen vaak met knuffels
Heb het niet over mijn eigen penis, wel blijven opletten makkerquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Je penis vergelijken met een afgekluifde VBL grapEnige positieve draai die ik er aan kan geven is dat die dan wel heel vaak gebruikt wordt
Ik zal volgende keer dr kunstgebit netjes teruggeven aan haar. Zat nog om mijn lul gevouwen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:51 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
beejte goeie tetten en lekkere strakke kont.. dat is wat elke gezonde man wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |