SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.„Dat kán helemaal niet!”
Dit trouwens ook hoor.. en nu vraagt er eigenlijk nooit iemand meer naar tenzij ik er zelf over begin.. helemaal top!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:34 schreef Tally het volgende:
Ik kon gewoon niet meer tegen de opmerking: zo’n baby staat je goed of wanneer gaan jullie eens aan de slag. Dat soort bemoeizuchtige opmerkingen. Dus heb ik alles op tafel gegooid. Ook toen het misging. Of als ik weer eens een week plat moest ivm overstimulatie en al mijn afspraken moest afzeggen. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je het pas zegt als je voorbij de eerste weken bent. Iedereen moet lekker doen waar zij zich goed bij voelt
quote:Op zondag 11 augustus 2019 04:35 schreef AnneX het volgende:
Echt een nadenkertje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.„Dat kán helemaal niet!”Jeugd
Let me see you stripped down to the bone
The Ikea saga 2.0quote:Op zondag 11 augustus 2019 07:21 schreef minilot het volgende:
Zo. Straks onze inner-SunTAV channelen en elkaar niet de strot afbijten bij het voor het eerst opzetten van onze vers aangekochte tent.
Ach, dat is tegenwoordig zo simpel dat je daar geen ruzie meer over krijgt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 07:21 schreef minilot het volgende:
Zo. Straks onze inner-SunTAV channelen en elkaar niet de strot afbijten bij het voor het eerst opzetten van onze vers aangekochte tent.
Dat was het in festivaltijden ook theoretisch al met van die tweepersoons koepeltentjes, maar soepel ging het nimmer.quote:Op zondag 11 augustus 2019 08:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach, dat is tegenwoordig zo simpel dat je daar geen ruzie meer over krijgt.
Activiteit bedacht. Op bezoek bij.quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:12 schreef sigme het volgende:
Deeg voor appeltaart staat klaar, deeg voor gebakken cheesecake staat klaar. Nu eerst koffie met de logé, en dan verder met de taarten.
La Cubanitaquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:30 schreef Kreator het volgende:
Ik had gisteren een mega kater. Vier keer in slaap gevallen en zoveel had ik niet eens gehad.
Toch nog even bij la cubanita gegeten en bier gedronken op de oude markt.
Vandaag maar eens iets actief bedenken.
Heh, dat dilemma weet ik nog wel. Bekend staan als foodie en daardoor trakteerdrukquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:33 schreef Myraela het volgende:
Ik moet even bedenken wat ik volgende week op mijn werk wil trakteren. We zijn met veel mensen, de meeste mensen zetten dus gewoon een aantal pakken supermarktkoekjes neer. Maar ik vind dat ik daar niet echt mee weg kan komen aangezien ik zoveel over eten praat.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Activiteit bedacht. Op bezoek bij.
Iets zelfgebakken voor je afdeling, koek voor de rest van het bedrijf doe ik altijd.quote:Op zondag 11 augustus 2019 09:33 schreef Myraela het volgende:
Ik moet even bedenken wat ik volgende week op mijn werk wil trakteren. We zijn met veel mensen, de meeste mensen zetten dus gewoon een aantal pakken supermarktkoekjes neer. Maar ik vind dat ik daar niet echt mee weg kan komen aangezien ik zoveel over eten praat.
Hoeveel is veel? Brownies een idee? En/of soesjes makkelijk om veel tegelijk te makenquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:33 schreef Myraela het volgende:
Hele bedrijf begin ik niet aan, het ministerie is iets te groot. Maar onze afdeling is al erg groot. Te groot voor taart in ieder geval.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Iets zelfgebakken voor je afdeling, koek voor de rest van het bedrijf doe ik altijd.
Paar maanden geleden trakteerde bij ons iemand op mini loempia’s. Die waren niet aan te slepenquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:09 schreef borisz het volgende:
Ik ga trakteren op saucijzenbroodjes volgende week. 🙃 Wel goede broodjes van de bakker in de buurt van werk. Afgelopen jaren had ik Hamburgers en broodjes worst. (of de vegavariant ervan).
Omdat iedereen taart doet, doe ik wat anders 😋
Zij deed dat in overleg met de kantine. Maar het was maar voor 30 mensen (degenen die nooit gebak eten namen nu wel)quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:16 schreef Myraela het volgende:
Hartig vind ik ook altijd wel tof, maar je kan bij ons niets warm maken.
Hmm hier had collega 3 verschillende cakes gebakken... dat ging er goed inquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:33 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ben ik bezig met kanelbullar. Met kardemom in het deeg![]()
Origineel hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ben ik bezig met kanelbullar. Met kardemom in het deeg![]()
Extra praktisch bij verkoudheidquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet ook nog even voor woensdag kijken of ons luchtbed nog functioneert. Heb alleen geen pomp.
Ik kom straks een fris gedouchte overhoorhond brengenquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Ah, mijn buik doet ook mee met ellendig voelen
Vandaag OITNB afgewisseld met schoolopdracht.
En neem een schepje mee om geulen te graven om de tentquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet ook nog even voor woensdag kijken of ons luchtbed nog functioneert. Heb alleen geen pomp.
Ja, precies wat ik dachtquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Extra praktisch bij verkoudheid
Als ie er maar niet de hele tijd doorheen blaftquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kom straks een fris gedouchte overhoorhond brengenIk verwacht hem op te halen met gedegen kennis van privaatrecht
Daar gaat dan ook nog iets misquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:47 schreef Lonaa het volgende:
Tevens heb ik zelf niet eens een gedegen kennis van het privaatrecht
Weet ik.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar gaat dan ook nog iets mis![]()
Kun je dus mooi samen oefenenquote:Op zondag 11 augustus 2019 10:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar gaat dan ook nog iets mis![]()
dat was precies wat ik in gedachten hadquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik niet he.. Sam mag dat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna was ik uitgenodigd voor een bruiloft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mooie stad, hopelijk kunnen jullie veel zienquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:21 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag eens in Kopenhagen wandelen.. kijken of dat beetje gaat
Sterktequote:Op zondag 11 augustus 2019 10:29 schreef minilot het volgende:
Bepakt en bezakt onderweg naar veldje aan de Binnenmaas. Niet alleen tenttest maar ook eens zien of ons tweepersoons luchtbed na jaren onaangeraakt op zolder nog functioneert
Is half uur hiervandaanquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mooie stad, hopelijk kunnen jullie veel zien
quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:47 schreef Sarabi het volgende:
Die Alpacas
Gisteren mijn verjaardag gevierd (beter laat dan nooit). Veel geluk gehad met het weeren iedereen was erg te spreken over de pulled pork en coleslaw.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:47 schreef Sarabi het volgende:
Die Alpacas
Gisteren mijn verjaardag gevierd (beter laat dan nooit). Veel geluk gehad met het weeren iedereen was erg te spreken over de pulled pork en coleslaw.
Droomhuwelijk was hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Awquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:35 schreef Lonaa het volgende:
Sam en Ziva vinden elkaar best intressant maar het is ook best wel superspannend en een beetje eng. Ik denk dat ze straks allebei goed moe zijn.
Bezige bij, jij! Hoe gaat het met het herstel?quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Brood in de rijs zoals gezegd, in de tussentijd veel troep opgeruimd die (omdat wat ramen nog openstonden/op kiertjes) door de storm naar binnen was gewaaid.
Zo de kattenbak doen, weer ff mixen en 2e rijs en dan wandelen.
En dan de krant lezen, muziek maken, eten en dan is het wel eind vd middag, pizzaen Wende
/dagboek
Alle stokken pasten?quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:56 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukt! Van links naar rechts: tent, J., Günther, bal
Geen flauw idee, ik ben op tenminste vijftien meter afstand gebleven bij het opzetprocesquote:
Zo te zien minstens 30 meterquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ben op tenminste vijftien meter afstand gebleven bij het opzetproces
Fysiek prima. Mentaal ben ik er nog (lang) niet. Wilde aankomende week uitbreiden op werk met 3x 4 uurtjes maar ben vrijdag tikkie ingestort daar. Loop tegen rare cognitieve beperkingen aan die zich vooral op t werk openbaren en dat frustreert mezelf enormquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bezige bij, jij! Hoe gaat het met het herstel?
quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:56 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
He, wat naarquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fysiek prima. Mentaal ben ik er nog (lang) niet. Wilde aankomende week uitbreiden op werk met 3x 4 uurtjes maar ben vrijdag tikkie ingestort daar. Loop tegen rare cognitieve beperkingen aan die zich vooral op t werk openbaren en dat frustreert mezelf enorm
Wanneer heb je weer een afspraak met de b.a.?quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fysiek prima. Mentaal ben ik er nog (lang) niet. Wilde aankomende week uitbreiden op werk met 3x 4 uurtjes maar ben vrijdag tikkie ingestort daar. Loop tegen rare cognitieve beperkingen aan die zich vooral op t werk openbaren en dat frustreert mezelf enorm
Zo'n beetje welquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En iedereen nog een kilo coleslaw mee moeten geven?
quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:56 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beschrijft het wel het beste:quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:12 schreef Barreltje het volgende:
Wat bedoel je met cognitieve beperkingen Bluez?
quote:Cognitieve functies zoals waarneming, taalverwerking, aandachtsprocessen, geheugenfuncties en abstract denken zijn cruciaal voor de uitvoering van normale dagelijkse activiteiten, variërend van autorijden en koken tot interactie met andere personen. Men spreekt van een cognitieve disfunctie indien deze processen niet normaal verlopen. Patiënten omschrijven de disfunctie vaak als vergeetachtigheid, concentratieverlies of traagheid in handelen en denken.
Alle begrip gelukkig. Samen met coll vrijdag gekeken naar hoe het beter voor mij kan. En niet voor het werkquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
He, wat naarWord je op je werk goed begeleid?
Dat uurschema wilde ik 'gewoon' volgen, maar dat gaat dus nietquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:17 schreef AnneX het volgende:
Wanneer heb je weer een afspraak met de b.a.?
Kan zij je vertellen óf / dat je jezelf mogelijk overvraagt.
Je stond op een soort van uurschema per week. Niet voor niets. Sterkte ondertussen.![]()
Gewoon volkorenquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:32 schreef Lot_1 het volgende:
Broodbakken @:Bluez:wat leuk. Wat voor brood wordt het?
Dankquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:26 schreef Clubsoda het volgende:
Wat naar Bluezz, dat je de nasleep nog zo merkt. Ik kan er beroepsmatig wel iets nuttigs over zeggen, denk ik, maar ik kan me ook voorstellen dat je niet op allerlei ongevraagd advies zit te wachten. Laat maar weten of ik met je mee kan denken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik al. Maar ik raakte in de war door 'bruidje is een kennis van me' wat er natuurlijk helemaal niet op hoeft te wijzen dat je uitgenodigd was voor een echte bruiloftquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Lot_1 het was geen echte bruiloft
Maar de rode draad in een theaterfestival. Ik neem aan dat artiesten ermee om kunnen gaan dat ze op internet staan.
Kudos voor je uitgebreide bijleespost
Lolquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:53 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar ik raakte in de war door 'bruidje is een kennis van me' wat er natuurlijk helemaal niet op hoeft te wijzen dat je uitgenodigd was voor een echte bruiloft
Het heeft zelfs een medische term: POCD.quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:56 schreef Lot_1 het volgende:
@:bluez: ik zie een vergelijkbaar herstel bij een goede vriendin die ernstig ziek is geweest. Het lijkt me heel lastig om zulke cognitieve beperkingen te hebben na een fysieke aandoening. Mooi dat je op zoek bent naar inzicht, hopelijk zorgt het begrip ook voor minder frustratie
Ik zag het in het Engels.quote:Op zondag 11 augustus 2019 15:29 schreef Lot_1 het volgende:
Wel wat verwarrend dat dat ook gebruikt wordt voor pedofiele OCD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |