Ja maarja daar doe je niks meer aanquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Treurig genoeg dat het geroepen kan worden
Denk dat zodra Jaap een geolied team heeft het heel goed kan gaan draaien. Als die Sinatra loskomt en Jorgensen kan je zomaar 2de worden, PSV heel matig ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja nee niet op die manier, ik denk vooral dat wij een heel slecht seizoen gaan draaien.
AZ is ook niet veel hoor maar maakt op mij wel een stabielere indruk
Heel knapquote:
Ja zou zomaar kunnen, maar ik zie het nog nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Denk dat zodra Jaap een geolied team heeft het heel goed kan gaan draaien. Als die Sinatra loskomt en Jorgensen kan je zomaar 2de worden, PSV heel matig ook
Wat je donderdag zag doortrekken met nieuwe verdediging maak je best kansquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zou zomaar kunnen, maar ik zie het nog niet![]()
PSV is ook wel kapot slecht ja, heel matig
Ja maar die lui konden er ook echt helemaal niets van héquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat je donderdag zag doortrekken met nieuwe verdediging maak je best kans
Ja maar dat doet er even niet toe, gaat vooral om het positiespelquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar die lui konden er ook echt helemaal niets van hé
Tempo zal dan wel iets omhoog moeten hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar dat doet er even niet toe, gaat vooral om het positiespel
Ja Sinatra bracht wel dreiging vond ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tempo zal dan wel iets omhoog moeten hoor
Ja klopt, er gebeurde in ieder geval iets dat niet van berghuis kwam, maakt het toch weer wat minder voorspelbaar allemaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja Sinatra bracht wel dreiging vond ik
Ja precies lol.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, er gebeurde in ieder geval iets dat niet van berghuis kwam, maakt het toch weer wat minder voorspelbaar allemaal
Die wat genieten jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja precies lol.
En die aka van Larssen
Zou wel nice zijn jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij een beetje opleven onder Stam
Dan verkopen voor 14M ofzo
Ging meer over die vleugelspeler.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sorry, niet elitair genoeg?
Oh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ging meer over die vleugelspeler.
Wees blij dat ie zo nu en dan een leuke actie maakt.
Feyenoord is wel zijn top.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh.
Ja is niet veel idd. Daarom hoop ik op een goed Europees jaar, dan is er vast wel een club die het in hem ziet.
Moet Japie wel tijd krijgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Denk dat zodra Jaap een geolied team heeft het heel goed kan gaan draaien. Als die Sinatra loskomt en Jorgensen kan je zomaar 2de worden, PSV heel matig ook
Ja vooralsnog is die de held door de 4-0quote:
Naast de saaie dagelijkse inlichtingen en dossiers probeer ik sommige dingen van het voetbal mee te volgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:22 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wist niet dat jij van de voetbal was
Naar zo'n club zal hij ook wel weer gaan.quote:
En anders staan JPvG altijd wel klaar om het over te nemen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja vooralsnog is die de held door de 4-0
Zal nog wel even hebben
Sowieso willen ze bij Fey liever herkenbaar voetbal dan schijtvoetbal
Dus ook al verlies je paar potjes in t begin wordt dat wel vergeven denk
Daar zou hij ook niet slagenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die flioritiona wou hem hebben toch
Weet niet of dat hoger is dan Fey, volg de Serie A niet
Die zit er al zolang ook he lolquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:24 schreef stokj het volgende:
[..]
En anders staan JPvG altijd wel klaar om het over te nemen.
Maakt toch niet uit als je er maar winst op maaktquote:
Ja is ook zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maakt toch niet uit als je er maar winst op maakt
Praat dan over je levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Praat dan over je levenWaren er maar meer als jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Praat dan over je levenNiet liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Totale rampspoed zou ons treffenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waren er maar meer als jou
Raak je zo ontroerd dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn ogen tranen als ik rook
dat is nie goe nie
Ben je zo chaotischquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Totale rampspoed zou ons treffen
Dat leed bij die sigaret is toch wel verdrietig jaquote:
wtfquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee gek.
31 alweer.
Vanaf de 30 wordt alles wat minder chaotisch.
Confirmed!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee gek.
31 alweer.
Nog een bejaarde in tha housequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee gek.
31 alweer.
Jij bent dan weer te jong, broertjequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet je het maar met mij doen hier he
Fokkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:36 schreef Regilio_ het volgende:
Wat gaan de fokkers hier vanavond doen?
2 jaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij bent dan weer te jong, broertje
Wachten op de warequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:36 schreef Regilio_ het volgende:
Wat gaan de fokkers hier vanavond doen?
Nee, wat dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nope, true.
Maar je kent de verantwoordelijkheid van een broertje he?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij bent dan weer te jong, broertje
Je bent al gepositioneerdquote:
Ouderen moeten nu eens de verantwoordelijkheid nemen over hoe de jeugd van tegenwoordig zich heeft ontwikkeldquote:
Hoe?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:40 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ouderen moeten nu eens de verantwoordelijkheid nemen over hoe de jeugd van tegenwoordig zich heeft ontwikkeld
Broertje, bemoei niet met mijn leven hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet je op letten en in het gareel houden
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om erop te klikken?
Waw!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Misschien.
En misschien komt ze op fok..
Laatst hoorde ik iets anders, dus er is hoopquote:
Nouquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Broertje, bemoei niet met mijn leven hoor
Wat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik iets anders, dus er is hoop![]()
[..]
Nou
Ik heb erop geklikt via een VPN.quote:
Jij doet het toch prima.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat zij deze jeugd hebben opgevoed
Haha ja. T valt ook reuze meequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Je moet wel weten waar je grenzen zijn met bemoeienis he
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij doet het toch prima.
Je bent een voorbeeldige dame.
Maar vertel eens Flat, waarom ben jij omgevallen en is er een Flat 2 gemaakt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha ja. T valt ook reuze mee
HaaHAAhaHaAquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar vertel eens Flat, waarom ben jij omgevallen en is er een Flat 2 gemaakt?
Ik ben omgevallen omdat ik mijn spieren niet in proportie getraind heb.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar vertel eens Flat, waarom ben jij omgevallen en is er een Flat 2 gemaakt?
Op het werk hebben we een viswijf die zich met alles ongevraagd bemoeit.quote:
Heb je geen MSDN?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:50 schreef vosss het volgende:
Nou mijn Schiit Magni heb ik gevonden!! Alleen kut dat ik die windows 7 cd nog altijd niet gevonden heb.!
Wat een dag heb jij!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:50 schreef vosss het volgende:
Nou mijn Schiit Magni heb ik gevonden!! Alleen kut dat ik die windows 7 cd nog altijd niet gevonden heb.!
Lolz die website had zoeen verkeerd linkje geplaatst. Wel lief dat je zoveel moeite hebt gedaan <3quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb erop geklikt via een VPN.
Er staat dat ik moet inloggen. Heb je ook een gebruikersnaam en wachtwoord voor ons?
Heb je die site zelf geprogrammeerd?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Op het werk hebben we een viswijf die zich met alles ongevraagd bemoeit.
Sommige mensen hebben zich al uitgesproken om haar inderdaad te klappen zoals die emoticonmaar i.p.v. op haar achterhoofd op haar bek
![]()
![]()
Aha, de bovenkant was te proportioneel t.o.v. de onderkant. Tja als de basis niet stevig genoeg is dan zakt het in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben omgevallen omdat ik mijn spieren niet in proportie getraind heb.
Verder.. no comment
Ik vond legday niet belangrijk. Toen had ik ineens 50kg spier boven, ja toen hield het op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, de bovenkant was te proportioneel t.o.v. de onderkant. Tja als de basis niet stevig genoeg is dan zakt het in.
Dus je hebt jezelf weer opgebouwd!
Geen idee. Ben wel MCSE-er van vroeger uit.quote:
Misschien vergaat de aarde.. dan zijn er helemaal geen dagen meer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het voor mij geld
Tijd zal altijd bestaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien vergaat de aarde.. dan zijn er helemaal geen dagen meer.
Of gaan dagen voor altijd door, zelfs zonder aarde?
Tijd is een illusie..
Beetje iets alsquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tijd zal altijd bestaan.
Tot er niks is.
Er zal vast iets blijven leven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje iets als
Tijd zal blijven bestaan, al is er niemand meer om het te tellen
Noice
Kakkerlakken kunnen aardig wat hebben geloof ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er zal vast iets blijven leven.
Welke de invloed van tijd en ritme ervaart.
Neequote:
Aha, alleen maar lucht en alquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik vond legday niet belangrijk. Toen had ik ineens 50kg spier boven, ja toen hield het op.
Maar na jaren opbouwing ben ik weer een hele flat
In de sportschool zijn tegenwoordig ook jongeren die puberen actief. Eentje zat met te zware gewichten te trainen die hij amper omhoog kreeg. De Popeye van de sportschool zei hem om lichtere gewichten te pakken maar de jongen weigerde. Hij wou snel spieren kweken zodat meiden naar hem omkeken want meiden houden van gespierdheid.quote:
Damn...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
In de sportschool zijn tegenwoordig ook jongeren die puberen actief. Eentje zat met te zware gewichten te trainen die hij amper omhoog kreeg. De Popeye van de sportschool zei hem om lichtere gewichten te pakken maar de jongen weigerde. Hij wou snel spieren kweken zodat meiden naar hem omkeken want meiden houden van gespierdheid.![]()
![]()
Achja, de meeste pubers lezen nooit iets en gaan gewoon met trial en error verderquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Damn...![]()
Die heeft zich niet ingelezen dus
Om eerlijk te zijn begon ik ook wel zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Achja, de meeste pubers lezen nooit iets en gaan gewoon met trial en error verder
Inderdaad en dan moet je jezelf corrigeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn begon ik ook wel zo![]()
Maar dat gaat tegen je werken, merk je wel.
Yep. Er is ook een overvloed aan onrelevante informatie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad en dan moet je jezelf corrigeren.
Iedereen wilt een influencer zijn en een mening hebben die anderen dan opvolgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Yep. Er is ook een overvloed aan onrelevante informatie.
Daar het verschil tussen maken is ook moeilijk. Sommige raken helemaal in de war.
Ik volg ook maar 1 YT kanaal eig, daar haal ik al m'n info vandaan, het werkt voor mij dus dan hou ik het ook zo. Maar er zijn zoveeeeel verschillende bronnen die allemaal iets anders zeggen
Ja gaat niet best zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Iedereen wilt een influencer zijn en een mening hebben die anderen dan opvolgen.
Waar gaat het toch heen met de wereld![]()
![]()
Beste advies is denk toch de echte profs bekijken. Als iemand biceps van 40cm omtrek heeft vertrouw ik het welquote:
Ik dacht dat het was omdat je nog niet aan je nieuwe schoenen was gewendquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben omgevallen omdat ik mijn spieren niet in proportie getraind heb.
Verder.. no comment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat je nog niet aan je nieuwe schoenen was gewendNouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik dacht dat het was omdat je nog niet aan je nieuwe schoenen was gewendJe staat juist heel stabiel met zo'n brede basis toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Dat is waar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beste advies is denk toch de echte profs bekijken. Als iemand biceps van 40cm omtrek heeft vertrouw ik het wel
[..]
Ik dacht dat het was omdat je nog niet aan je nieuwe schoenen was gewendDie voeten kunnen tegen een stootje zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwacht je nu een knuffie en een kussie?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:53 schreef devzero het volgende:
Had iemand al gezegd dat dit een lieve TT is?
Zeker nog niet afgestudeerd. Nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je staat juist heel stabiel met zo'n brede basis toch?
SPOILER: bewijs dmv navier-stokesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeker nog niet afgestudeerd. Nee.Kan jij Fourier uit je hoofd bewijzen?SPOILER: bewijs dmv navier-stokesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zeker nog niet afgestudeerd. Nee.dat gaat toch om beweging, ik had het over staanSPOILER: bewijs dmv navier-stokesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Nee. Gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan jij Fourier uit je hoofd bewijzen?
Staan zal vast wel goed gaan, maar probeer omgevallenflat2 maar eens stil te houden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat gaat toch om beweging, ik had het over staan
Als ik ergens een hekel aan had dan was het bewijzen van stellingen en in het bijzonder die van Fourier. Man man man...quote:
[..]
Zeker nog niet afgestudeerd. Nee.Dit is geen ONZ-SC heSPOILER: bewijs dmv navier-stokesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In ONZ-SC zullen ze er over beginnen dat het het over vloeistof/gas en zo gaat en niet over een semi-afgetrainde gozer in clownschoenenquote:
Een flat hoort juist stabiel stil te staanquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Staan zal vast wel goed gaan, maar probeer omgevallenflat2 maar eens stil te houden.
Duurt veels te lang joh, dan heb je geen tijd meer om iemand af te zeiken. Moet kort maar krachtig zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
In ONZ-SC zullen ze er over beginnen dat het het over vloeistof/gas en zo gaat en niet over een semi-afgetrainde gozer in clownschoenen
Ik was er vroeg bijquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:53 schreef devzero het volgende:
Had iemand al gezegd dat dit een lieve TT is?
Topic loopt nou eenmaal niet zo snelquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Op pagina 1 van een topic beginnen is zooooo overrated
Het is nogal 'dood' inderdaad..quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Topic loopt nou eenmaal niet zo snel
Wat een nostalgie héquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is nogal 'dood' inderdaad..![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is nogal 'dood' inderdaad..![]()
Het is topic pas 4 uur oud en gaat met vlagen. Als je een snel lopend topic wil moet je maar naar COS of de 40+ SCquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Topic loopt nou eenmaal niet zo snel
Hardop gelachenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is topic pas 4 uur oud en gaat met vlagen. Als je een snel lopend topic wil moet je maar naar COS of de 40+ SC
Alles goed lieverd?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Toen het nog een paradox was, was het leuker..
[..]![]()
Je had ooit een topic dat wel goed liep in de nachtquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, ONZ is niet zo actief meer, 's nachts ligt alles hier zo'n beetje plat.
Komt ook een klein beetje door de vakantietijd natuurlijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, ONZ is niet zo actief meer, 's nachts ligt alles hier zo'n beetje plat.
Gelukkig maar.quote:
De HOMO-SC, maar die zitten tegenwoordig bij forum.eo.nl nu die alles accepteren.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je had ooit een topic dat wel goed liep in de nacht
Alsof al die werkloze fokkers daar iets van merkenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Komt ook een klein beetje door de vakantietijd natuurlijk
Eerder de slijm-SC, gleed er allemaal vrij soepel inquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:05 schreef devzero het volgende:
[..]
De HOMO-SC, maar die zitten tegenwoordig bij forum.eo.nl nu die alles accepteren.
Nee klopt, de dag is net 7 minuten begonnen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Hey, haags. Ik had je nog niet gezien vandaag
De meeste FOK! users die ik iets beter ken hebben echt allemaal een baanquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof al die werkloze fokkers daar iets van merken
Zelfs ik heb een baanquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De meeste FOK! users die ik iets beter ken hebben echt allemaal een baan
Als we zo gaan rekenen staat mijn teller op 0quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een baan
En ik heb geen eens 7 masters en 46 universitaire opleidingen afgerond!
Zeker ook geen lul van 30cmquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De meeste FOK! users die ik iets beter ken hebben echt allemaal een baan
Goed goed, nu met mr-april en broer van mr-april beetje aan het bankhangen en zuipen.. afgelopen nacht beetje laat en bezopen geworden, dus vanavond wat rustiger aan doen 😅quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mooi
Wang en lip van oudste zijn gelukkig al een stuk minder dik dan vanmiddag..
Goed bezigquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Goed goed, nu met mr-april en broer van mr-april beetje aan het bankhangen en zuipen.. afgelopen nacht beetje laat en bezopen geworden, dus vanavond wat rustiger aan doen 😅
Minimaal 40-45cm ja, wat is dit toch eigenlijk een bescheiden forumquote:
Ja.. Was echt ff schrikken, nadat ze was gevallen stond ze met haar mond wijdt open en ze kon haar mond niet meer dicht doen.. Dacht echt dat ze haar kaak gebroken had of uit de kom was.. en ze huilde ook heel anders dan ik van haar gewend ben..quote:
Dat is op zich niet zo vreemd als ze haar mond niet dicht kan doen. Maar snap dat je er wel flink van schriktquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja.. Was echt ff schrikken, nadat ze was gevallen stond ze met haar mond wijdt open en ze kon haar mond niet meer dicht doen.. Dacht echt dat ze haar kaak gebroken had of uit de kom was.. en ze huilde ook heel anders dan ik van haar gewend ben..
Neejoh heb hem vandaag goede back-up gegeven in onz FBquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij is ie uitgeteld.
xD
Oh nou oke.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neejoh heb hem vandaag goede back-up gegeven in onz FB
Waardeert die wel
Hij is weer artikelen aan het zoeken voor morgen. Heeft vandaag gestormd namelijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja
Normaal komt hij elke avond wel langs
Nee is ook zo, maar ik heb zelf natuurlijk heel vaak 'ernstige' dingen gehad (kaak uit de kom, jukbeen gebroken, dat soort dingen).. Dus schiet best wel snel in de stress bij dat soort dingen..quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo vreemd als ze haar mond niet dicht kan doen. Maar snap dat je er wel flink van schrikt
Ja hij strijdt mee tegen de opkomst van elitaire pisvlekkenquote:
Zou het?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hij is weer artikelen aan het zoeken voor morgen. Heeft vandaag gestormd namelijk
nah weekend = weekendquote:
Hoe komt dat?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee is ook zo, maar ik heb zelf natuurlijk heel vaak 'ernstige' dingen gehad (kaak uit de kom, jukbeen gebroken, dat soort dingen).. Dus schiet best wel snel in de stress bij dat soort dingen..
Was nog wel in het FB topicquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja
Normaal komt hij elke avond wel langs
Ik heb geen idee waar je het over hebt...quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja hij strijdt mee tegen de opkomst van elitaire pisvlekken
Een ware bondgenoot in een loodzware oorlog
[..]
Zou het?
Goed hè?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja hij strijdt mee tegen de opkomst van elitaire pisvlekken
Een ware bondgenoot in een loodzware oorlog
[..]
Zou het?
Oh, ja geen ideequote:
Hij welquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt...
Toch alleen maar gezeik lolquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik lees FB topics maar zelden.
ook niet van je eigen subforum?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Yoooooo, jij bent mod!quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er was een tijd dat er zo'n 2 FB topics per week over mij werden gemaakt. Ben dik geworden van het popcorn eten destijds.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Toch alleen maar gezeik lol
Dat is nu lachen man, ik kijk iedere ochtend evenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Soms, als ik zin heb.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook niet van je eigen subforum?
Van ding?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er was een tijd dat er zo'n 2 FB topics per week over mij werden gemaakt. Ben dik geworden van het popcorn eten destijds.
Ja ik kan nu geloof ik wel raden waar het over gaat.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is nu lachen man, ik kijk iedere ochtend even
Goed geraden makker!quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik kan nu geloof ik wel raden waar het over gaat.
Ah, dat verklaart het wel een beetje! Dacht dat je een nogal wild leven hebtquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb een chronische ziekte, dus dat soort dingen heb ik helaas regelmatig..
Is verleden tijd man.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt lol
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja bedankt, nu weet ik wat je gedaan hebt
HAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Maak er een topic over zou ik zeggenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is al een klacht opzich
haha
Nehquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maak er een topic over zou ik zeggen![]()
Dan kan @:haags_kwartiertje 'm weer sluiten
Zo is de cirkel weer rond
Haags durft dat niet hoorquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maak er een topic over zou ik zeggen![]()
Dan kan @:haags_kwartiertje 'm weer sluiten
Zo is de cirkel weer rond
ook al tijdje niet gezienquote:
Mja ken er een paar die nu een seizoenkaart hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe is het met de Haagse maten bij Feyenoord?
Thanks Sherlockquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel paar uurtjes geleden online geweest
Wie niet?quote:
Dat kan snel veranderen als je mijn topic sluitquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja ken er een paar die nu een seizoenkaart hebben.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat kan snel veranderen als je mijn topic sluit
Sjaak Troost is mijn achterneef
Ik had een x een hele ruzie op YT over Feyenoord, ging die jongen ineens dreigen dat Stefan zijn neef is. Maar ik snapte het eerst niet, bedoelt hij Stevenquote:
Wat een figuren joh.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik had een x een hele ruzie op YT over Feyenoord, ging die jongen ineens dreigen dat Stefan zijn neef is. Maar ik snapte het eerst niet, bedoelt hij Steven![]()
Was wel mooi, kind werd helemaal gestoord ook 'JIJ KOMT NOOIT MEER IN DE KUIP IK GA HEM BELLEN!!!11'
Niet geklikt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:36 schreef -Chakotay- het volgende:
wat vinden jullie hiervan?
https://www.dumpert.nl/me(...)op_in_de_morgen.html
Doet mij helemaal nietsquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:36 schreef -Chakotay- het volgende:
Gewoon niet meer gaan. Doe ik ook niet meer.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ik er zit schaam ik me soms ook echt. Is wel jammer altijd.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:36 schreef -Chakotay- het volgende:
Tja, blijft je cluppie he. Maar soms zit ik tussen mensen, stinken naar stront en lekker blowen en spugen en bier zuipenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon niet meer gaan. Doe ik ook niet meer.
Ja herkenbaar.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tja, blijft je cluppie he. Maar soms zit ik tussen mensen, stinken naar stront en lekker blowen en spugen en bier zuipenWalgelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |