Was hands.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Waarom werd Tadic afgefloten na de aftrap? Mag je de bal niet tegenhouden?
Haha, mad.quote:
Dit jaar wordt hoe dan ook gewoon overlevenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:57 schreef Adames het volgende:
Leuk voor twente
Met hun budget moet je ook gewoon in de middenmoot meedoen
Gaat ze ook wel lukken denk ik, kunnen leuk voetbal laten zien als ik ze zo zie combineren af en toe.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:57 schreef Adames het volgende:
Leuk voor twente
Met hun budget moet je ook gewoon in de middenmoot meedoen
Goed ingekochtquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat ze ook wel lukken denk ik, kunnen leuk voetbal laten zien als ik ze zo zie combineren af en toe.
Ook voor de rode kaarten trouwens
Eerste helft tegen PSV was af en toe best genot. Lekker tikkie-takkie en niet bang om te voetballen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat ze ook wel lukken denk ik, kunnen leuk voetbal laten zien als ik ze zo zie combineren af en toe.
Ook voor de rode kaarten trouwens
Klopt ja, die gaan het wel halen hoor als ze dat door weten te trekkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste helft tegen PSV was af en toe best genot. Lekker tikkie-takkie en niet bang om te voetballen.
Huiliequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:02 schreef yats het volgende:
Toch jammer dat Twente met 12 man zo laf countert tegen 9 man...
13, je vergeet de VAR.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:02 schreef yats het volgende:
Toch jammer dat Twente met 12 man zo laf countert tegen 9 man...
Toch zie je technisch soms best aardige dingen. Wellicht wordt het iets als ze wat meer ingespeeld raken.quote:
Waarom huilie? Ik ben geen Groningen noch haat ik Twente.quote:
Dit is vreselijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch zie je technisch soms best aardige dingen. Wellicht wordt het iets als ze wat meer ingespeeld raken.
Ik ondersteun deze mening.quote:
Guzubuyuk had hem ook gegeven. Vraag dat maar aan Lozano.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:06 schreef Alfje het volgende:
De aanvaller gooit zelf zijn been naar rechts tegen dat van de verdediger aan, geen penalty imho
Ariërsquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:07 schreef Paul het volgende:
Zijn alle Twentenaren blond? @:jojoortje
ÜBERMENSCHEDquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:07 schreef Paul het volgende:
Zijn alle Twentenaren blond? @:jojoortje
Zit lekker dutje te doen in haar kooi.quote:
Het gaat nu best aardigquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind ze er soms nog best leuk uitkomen.
Lachwekkend, die linksvoor is op schaatsen gekomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Het gaat nu best aardig
Eerste kwartier was kolderiek
Huren duur joh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:46 schreef Shadowkid053 het volgende: [..] Met een beetje geluk sta ik hoog de lijst om te huren in de nieuwbouw aan de Lage Bothofstraat in Enschede. Als dat lekker loopt een huis kopen
Wim dusseldorp.mp4quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lachwekkend, die linksvoor is op schaatsen gekomen.
Ja ik weet het, maar ik kan dan nog wel even door sparen. BIj mn ouders zitten ben ik ook zat.quote:
Zeer goed. Tijd gaat rap voorbij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik kan dan nog wel even door sparen. BIj mn ouders zitten ben ik ook zat.
Hoe is het bij jou en de kids?
Liever niet. Ik wil nog een gezellige avond thuis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zul je goddomme zien dat dit ook nog 2-2 wordt
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Liever niet. Ik wil nog een gezellige avond thuis.
Uiteraard. Meer is er niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:24 schreef Caland het volgende:
Wat gaan we straks kijken, de grote Yatsshow?
Bier drinken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:24 schreef Caland het volgende:
Wat gaan we straks kijken, de grote Yatsshow?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kom je gezellig op bezoek in Friesland?
Het is ook te debiel voor woorden dat er nog steeds geen zuivere speeltijd wordt gebruikt in het voetbal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Irritatiefactor nummer 1 na invoer VAR. In deze wedstrijd bijvoorbeeld alleen al 14 minuten aan blessuretijd.
Is het niet de enige sport die nog gebruik maakt van onzuivere speeltijd?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is ook te debiel voor woorden dat er nog steeds geen zuivere speeltijd wordt gebruikt in het voetbal.
Dat is helemaal kut. Hoop dat ze dat nooit invoeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is ook te debiel voor woorden dat er nog steeds geen zuivere speeltijd wordt gebruikt in het voetbal.
Nu zijn er zelfs twee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:27 schreef Paul het volgende:
Die zak moet weg, mijn autisme kan dat niet aan
Ook dat nog, ja. Rond 12 uur in Friesland en dan maar even een kroeg opzoeken in dat gehuchtquote:
Bleghquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:27 schreef Paul het volgende:
Die zak moet weg, mijn autisme kan dat niet aan
Lekker man.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat nog, ja. Rond 12 uur in Friesland en dan maar even een kroeg opzoeken in dat gehucht
Moet je nagaan dat er clubs zijn die er niet van kunnen winnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:30 schreef Adames het volgende:
Twente is een parodie op een voetbalclub
Voetbal is emotiequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:30 schreef Arts-assistent het volgende:
Leg maar eens uit wat de charme is van ballen vasthouden, wegtrekken, zeuren bij de scheids en slome wissels. Overtuig me.
Gaat ook nooit gebeuren gelukkigquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut. Hoop dat ze dat nooit invoeren.
leest wat prettiger als je gewoon typt: een goel maken met 9 manquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een goal tegen krijgen tegen 9 man. Was er niet een parodietopic
Ik vind "goel" niet direct prettiger lezen dan "goal".quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:33 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
leest wat prettiger als je gewoon typt: een goel maken met 9 man
weet je ondertussen al wie je moeder is?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bedankt. Dit wisten wij nog niet.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind "goel" niet direct prettiger lezen dan "goal".
Een goel, oke.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:33 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
leest wat prettiger als je gewoon typt: een goel maken met 9 man
Die spelen met de punt naar voren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:35 schreef Caland het volgende:
Fijn ook die rode pijltjes, ik wist niet hoe je zo’n teletekstpagina moest lezen
Maar dat vroegen ze niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga binnenkort een petitie beginnen tegen kutkinderen die op schijtlollige bordjes om spelersshirts vragen
Het deed me er opeens aan denkenquote:
Ik ben het er wel mee eens ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het deed me er opeens aan denken
Sinds wanneer is dat zo’n ding geworden ook
sinds het werkt waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het deed me er opeens aan denken
Sinds wanneer is dat zo’n ding geworden ook
Behalve dan als het in het gelredome was geweestquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:40 schreef -Chakotay- het volgende:
holy yolo
zal maar gebeuren tijdens een wedstrijd
zouden er zeker een aantal doden zijn geweest
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve dan als het in het gelredome was geweest
cc: @:yats
Ja daarom, meteen stadionverbod geven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
sinds het werkt waarschijnlijk
[ afbeelding ]
De kuip was donderdag ook bij lange na niet vol...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
De kuip was donderdag ook bij lange na niet vol...
Jankende Twan is ook aardig weggemoffeld bij FOX.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
De bijdrage van Kees Jansma is nihil.
Maduro?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Raad de trainer:
‘Ik ben ervan overtuigd dat ik een goede trainer zal zijn. Of, laat ik het anders stellen: als iemand in staat is de uitdaging aan te gaan, ben ik het wel. Ik kan spelers goed schatten, ben verbaal redelijk getalenteerd, heb een opleiding van leraar lichamelijke opvoeding achter me plus het hele scala aan Eredivisie-ervaring, Europacupwedstrijden en een buitenlandse periode niet te vergeten. Ik zal niet zeggen dat iedere topspeler ook een toptrainer maakt, maar bij mij zal het toch hooguit een procent risico zijn in de verhouding of het ik wel of niet haal.’
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Fresia is een schatje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jankende Twan is ook aardig weggemoffeld bij FOX.
Hou jij het maar bij pijltjes op teletekst screenshots painten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:33 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
weet je ondertussen al wie je moeder is?
Des te leger Gelredome is, des te korter de rij voor bier. Mij heb je er dus ook niet mee.quote:
Terecht punt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Des te leger Gelredome is, des te korter de rij voor bier. Mij heb je er dus ook niet mee.
Ah, jij hebt ook al een kratje weggetikt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ajax moet echt een dure aankoop doen op VM nu Frenk en Lasse weg zijn. Amrabat heb ik gehoord.
Bier is daar toch nooit uitverkocht. Tenzij Twente langskomt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Des te leger Gelredome is, des te korter de rij voor bier. Mij heb je er dus ook niet mee.
Wel lekker freddy’s, niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
De Belgische kranten he.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook al een kratje weggetikt.
In Twente drinken ze geen bier. Grolsch is slootwater.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Bier is daar toch nooit uitverkocht. Tenzij Twente langskomt.
Weer een terecht punt. Grolsch is mensonterend bier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
In Twente drinken ze geen bier. Grolsch is slootwater.
Wanneer je voetbalfan bent denk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Waarom zou je als Feyenoorder godverdomme naar Ajax willen kijken.
Ooit ga je me wel mogenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer een terecht punt. Grolsch is mensonterend bier.
Van Aken zou voor Don zijn die waarschijnlijk blijft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die Van Aken ofzo was ook totaal geen sprake van.
Daar was dus überhaupt totaal geen sprake van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Van Aken zou voor Don zijn die waarschijnlijk blijft.
Nope, dat is die andere dierentuin met de panda's.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
Dat burgers zoo is toch van Boekhoorn?
Omdat je toch ergens hoopt op een 1-1, maar zoals verwacht is hoop uitgestelde teleurstelling.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Waarom zou je als Feyenoorder godverdomme naar Ajax willen kijken.
Oh, vond het al wat vreemd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, dat is die andere dierentuin met de panda's.
Welles nietes welles nietes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar was dus überhaupt totaal geen sprake van.
Mooie arnhemse sponsoren hebben we dit jaar. Burgers zoo voor uitwedstrijden en het openlucht museum voor thuiswedstrijden.quote:
Ik kan niet geloven dat die jongen een goede keeper gaat worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die was gister weer aardig in vorm.
Ik ook niet, maar dat kon ik bij Onana ook niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat die jongen een goede keeper gaat worden.
Ik vermaak me prima met Lenny. Lekker sfeertje wel met twee sfeervolle vakken tegen elkaar. Redelijk vol uitvak ook, dat is ook lekker.quote:
Oja die was ook niet zo best in het Jong team toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kon ik bij Onana ook niet.
Die maakte elke wedstrijd een blunder. Circus Onana.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Oja die was ook niet zo best in het Jong team toch?
Ik mag hem liever dan die andere Kjeld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Jullie zijn te kritisch over Kjeld.
Omdat het jouw club is dus jouw probleem.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Waarom spreekt die trainer van twente geen Nederlands?
Kjeld zijn kamer is een vuilnisbjelt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Jullie zijn te kritisch over Kjeld.
Wie spreekt dat wel in Enschede dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kjeld je kamer is een vuilnisbjeld - Hans van Bquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mag hem liever dan die andere Kjeld.
Twins.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Kjeld zijn kamer is een vuilnisbjelt.
Ik vind het dus ook een probleem,quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat het jouw club is dus jouw probleem.
Je moeder als ze langskomt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie spreekt dat wel in Enschede dan.
Dat doet de rest van Twente ook niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moeder als ze langskomt.
Die spreekt tagalog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moeder als ze langskomt.
Ten Hag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie spreekt dat wel in Enschede dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |