Was hands.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Waarom werd Tadic afgefloten na de aftrap? Mag je de bal niet tegenhouden?
Haha, mad.quote:
Dit jaar wordt hoe dan ook gewoon overlevenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:57 schreef Adames het volgende:
Leuk voor twente
Met hun budget moet je ook gewoon in de middenmoot meedoen
Gaat ze ook wel lukken denk ik, kunnen leuk voetbal laten zien als ik ze zo zie combineren af en toe.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:57 schreef Adames het volgende:
Leuk voor twente
Met hun budget moet je ook gewoon in de middenmoot meedoen
Goed ingekochtquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat ze ook wel lukken denk ik, kunnen leuk voetbal laten zien als ik ze zo zie combineren af en toe.
Ook voor de rode kaarten trouwens
Eerste helft tegen PSV was af en toe best genot. Lekker tikkie-takkie en niet bang om te voetballen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat ze ook wel lukken denk ik, kunnen leuk voetbal laten zien als ik ze zo zie combineren af en toe.
Ook voor de rode kaarten trouwens
Klopt ja, die gaan het wel halen hoor als ze dat door weten te trekkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste helft tegen PSV was af en toe best genot. Lekker tikkie-takkie en niet bang om te voetballen.
Huiliequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:02 schreef yats het volgende:
Toch jammer dat Twente met 12 man zo laf countert tegen 9 man...
13, je vergeet de VAR.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:02 schreef yats het volgende:
Toch jammer dat Twente met 12 man zo laf countert tegen 9 man...
Toch zie je technisch soms best aardige dingen. Wellicht wordt het iets als ze wat meer ingespeeld raken.quote:
Waarom huilie? Ik ben geen Groningen noch haat ik Twente.quote:
Dit is vreselijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch zie je technisch soms best aardige dingen. Wellicht wordt het iets als ze wat meer ingespeeld raken.
Ik ondersteun deze mening.quote:
Guzubuyuk had hem ook gegeven. Vraag dat maar aan Lozano.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:06 schreef Alfje het volgende:
De aanvaller gooit zelf zijn been naar rechts tegen dat van de verdediger aan, geen penalty imho
Ariërsquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:07 schreef Paul het volgende:
Zijn alle Twentenaren blond? @:jojoortje
ÜBERMENSCHEDquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:07 schreef Paul het volgende:
Zijn alle Twentenaren blond? @:jojoortje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |