quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Scheringa zijn handen in onschuld wast dan kan je ervan uitgaan dat hij de oorzaak is van het probleem. Heeft altijd bekend gestaan als een vrek dus het verhaal in het AD komt heel plausibel over. Goedkoop is duurkoop Dirk, AZ is je dankbaar.
Is er een uitvak? Voldoet het aan de veiligheidsnormen denk je?quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:07 schreef hollandia02 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom het OS stadion niet UEFA proof is?
briljant. waterdicht. stop de onderzoeken. we zijn er uit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Scheringa zijn handen in onschuld wast dan kan je ervan uitgaan dat hij de oorzaak is van het probleem. Heeft altijd bekend gestaan als een vrek dus het verhaal in het AD komt heel plausibel over. Goedkoop is duurkoop Dirk, AZ is je dankbaar.
We wachten het onderzoek maar af. Maar dat er bezuinigd is op de bouwkosten lijkt mij aannemelijk. Als de grenzen zijn opgezocht van wat juridisch mogelijk is m.b.t. het dak dan zijn de zonnepanelen misschien wel een factor. Daar was bij de bouw geen rekening mee gehouden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]niemand gaat bouwen zonder dat het overeind blijft. Het dak vokdeet gewoon, staal is prima voor dit soort daken dus het moet iets anders zijn. Bouw fout/zonnepanelen die icm de wind het zetje gaven.. Maar niet de schuld leggen op gierigheid van scheringa
Elk normaal bedrijf dat zonnepanelen legt zal van te voren de dakconstructie doorrekenen op de gewichtsbelasting.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We wachten het onderzoek maar af. Maar dat er bezuinigd is op de bouwkosten lijkt mij aannemelijk. Als de grenzen zijn opgezocht van wat juridisch mogelijk is m.b.t. het dak dan zijn de zonnepanelen misschien wel een factor. Daar was bij de bouw geen rekening mee gehouden.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Elk normaal bedrijf dat zonnepanelen legt zal van te voren de dakconstructie laten doorrekenen op de gewichtsbelasting.
wat een zielig gedoe, verlaag de prijzen en zorg dat het vol zit dan zie je die stoeltjes ook nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
HET DAK GAAT ERAF VANAVONDquote:Op donderdag 15 augustus 2019 10:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat je voor 14 september het stadion wel weer toegankelijk moet hebben, en 14 september is pas na zondag de dan eerstvolgende thuiswedstrijd in Nederlands competitieverband.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen ze de stukken niet weghalen en de rest van het stadion het dak tijdelijk extra ondersteunen.
Moet in 5 werkdagen toch kunnen?
Dan heb je eventjes geen dak ... Het kan vermaakt worden tijdens de zomerstop
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen ze de stukken niet weghalen en de rest van het stadion het dak tijdelijk extra ondersteunen.
Moet in 5 werkdagen toch kunnen?
Dan heb je eventjes geen dak ... Het kan vermaakt worden tijdens de zomerstop
Nou nee dus. Het hele dak blijkt een groot gevaar te zijn. In het beste geval zal de hele constructie herstelwerkzaamheden nodig hebben en in het slechtste geval moet er een heel nieuw dak op. Het gaat hoe dan ook vele maanden duren voor er weer gevoetbald kan worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:03 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je voor 14 september het stadion wel weer toegankelijk moet hebben, en 14 september is pas na zondag de dan eerstvolgende thuiswedstrijd in Nederlands competitieverband.
tenzij ze het dak eraf halen, dat zou moeten lukken in een maandquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Nou nee dus. Het hele dak blijkt een groot gevaar te zijn. In het beste geval zal de hele constructie herstelwerkzaamheden nodig hebben en in het slechtste geval moet er een heel nieuw dak op. Het gaat hoe dan ook vele maanden duren voor er weer gevoetbald kan worden.
Nog meer wind daar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
tenzij ze het dak eraf halen, dat zou moeten lukken in een maand
bedoelde je 2020?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:03 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je voor 14 september het stadion wel weer toegankelijk moet hebben, en 14 september is pas na zondag de dan eerstvolgende thuiswedstrijd in Nederlands competitieverband.
Lijkt me voorlopig de enige optie, dak eraf en dan in de winterstop/zomerstop volgend jaar een nieuw dak plaatsen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
tenzij ze het dak eraf halen, dat zou moeten lukken in een maand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |