abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188379539
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat zou kunnen en dat zegt op zich niet zoveel. Althans, er komt zeker onderzoek naar zijn dood; mogelijk meerdere onderzoeken ook.
Hahaha..

Je doet echt geforceerd je best om vooral maar geen vraagtekens te hebben. Want stel je voor dat je ook maar een beetje richting een complot denkt !
pi_188379543
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:32 schreef SeLang het volgende:

[..]

Veel van het echte nieuws zou je een paar jaar geleden in ook BNW hebben geplaatst

- Een pedofieleneiland for the rich and powerful inclusief 2 potussen :o
- Negatieve hypotheekrentes :?
- Bitcoin = $15000 :')
- Trump president _O-
- etc
Allee naïevelingen sluiten alternatieve verklaringen dan van de MSM nog bij voorbaat uit.

Hoeveel informatie heb je nodig om te begrijpen dat de politieke wereld van top tot teen corrupt is.

Dat kinderverkrachters op regeringsstoelen zitten. Er zijn al tig reportages over gemaakt, al tientallen jaren lang. Een hele pedo ring in de UK. Zoveel getuigenissen van slachtoffers.

Mensen willen gewoon de realiteit niet onder ogen zien.

Een dag klopt die echter op je eigen deur.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:48:15 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_188379544
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De redelijkheid is hier allang weg, hoor. Al sinds hij de eerste keer vrijspraak kreeg, vanwege een deal.
Ja, nogmaals er zit een AG die op zijn credentials als "generaal cover-up" is aangenomen om het Mueller onderzoek te frustreren, dus ik zou er verder ook niet van opkijken als een andere zaak rond een gepriviligeerde klant van Trump verdwijnt. Maar de case is nu nog niet closed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188379549
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:47 schreef SeLang het volgende:

[..]

Als dit waar is:

[ afbeelding ]

Dan kan alles wat ze in Epsteins huis is gevonden zonder meer worden gebruikt tegen alle betrokkenen. Althans zo begrijp ik het.
Kan. Maar gaat niet gebeuren.

Invloed is alles.
pi_188379553
Heel heel jammer dat hij zich nu nooit meer hoeft te verantwoorden voor zijn daden. En zijn veroordeling en straf op deze manier weet te ontlopen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:48:58 #131
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188379555
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hahaha..

Je doet echt geforceerd je best om vooral maar geen vraagtekens te hebben. Want stel je voor dat je ook maar een beetje richting een complot denkt !
Jij was toch die user die laatst heel krampachtig deed alsof je alleen met videobeelden iets vast kunt stellen?
pi_188379561
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, nogmaals er zit een AG die op zijn credentials als "generaal cover-up" is aangenomen om het Mueller onderzoek te frustreren, dus ik zou er verder ook niet van opkijken als een andere zaak rond een gepriviligeerde klant van Trump verdwijnt. Maar de case is nu nog niet closed.
Ook goed. Maar het gevolg gaat in elk geval zijn dat er niemand meer wordt opgepakt. En we weten allemaal dat die Epstein echt niet alleen 80 (hoeveel waren het er?) meisjes heeft lopen krikken.
pi_188379589
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze hebben bij een huiszoeking videomateriaal verkregen. Als ze geconstateerd hebben dat daar seks met minderjarigen op staat door derden is het vast niet zo dat de onderzoekers dat zomaar even zullen vergeten.
Die beelden raken kwijt, worden per ongeluk gewist, let op mijn woorden!

Als mensen onder druk worden gezet, bedreigd, ineens problemen hebben met hun remleidingen, is er vast wel een oplossing voor dat soort materiaal te vinden!
pi_188379592
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Jij was toch die user die laatst heel krampachtig deed alsof je alleen met videobeelden iets vast kunt stellen?
Is nog steeds zo. Strikt genomen is Epstein onschuldig. Maar dat maakt het feit dat hij zogenaamd zelfmoord heeft gepleegd nog bizarder.

Don't try me :)
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:51:52 #135
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_188379604
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:25 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij vermoord is. Dat was nergens voor nodig. Je hoefde die man alleen maar een halve kans te geven om zelfmoord te plegen, gezien zijn situatie.

Je moet uitzoeken waarom hij niet meer onder suicide watch stond, wie dat heeft geregeld en dat verder onderzoeken. Dan vind je de belanghebbende(n) aan de top.
Dat hij niet onder suicide watch stond is inderdaad vrij vreemd. Hangt natuurlijk af van het suicide watch regime in die gevangenis. Camerabewaking, naakt in een padded cell, of vastgebonden in de stijl van "One flew over the cuckoo's nest"...
Geen probleem bij gewone gevangenen, maar doe je dat bij een miljonair met een leger advocaten, dan kan je als warden verwachten dat je het voor de rechter moet gaan verdedigen. En loop je het risico dat je verliest en je het ook bij andere gevangenen niet meer kan toepassen.

Ik had gelezen dat Epstein eerst een cel deelde met een ex-politieagent. Als hij pas na z'n eerste poging een cel alleen kreeg is het mogelijk dat ze eerder moord- dan zelfmoordpoging vermoedden.
are we infinite or am I alone
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:52:00 #136
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_188379607
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kan. Maar gaat niet gebeuren.

Invloed is alles.
Ik vind dat je hoog van de toren blaast. Je vergeet even dat het aantal arrestaties inzake human trafficking sinds Trump flink is gestegen en dat lijkt me nog niet einde verhaal. Weddenschappen, stoer hoor.
2019: The Great Awakening
pi_188379610
Waar zal die worden begraven. In de zee, naast Osama Binladen?
pi_188379615
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:52 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik vind dat je hoog van de toren blaast. Je vergeet even dat het aantal arrestaties inzake human trafficking sinds Trump flink is gestegen en dat lijkt me nog niet einde verhaal. Weddenschappen, stoer hoor.
Kei-stoer.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:52:36 #139
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188379620
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Die beelden raken kwijt, worden per ongeluk gewist, let op mijn woorden!

Als mensen onder druk worden gezet, bedreigd, ineens problemen hebben met hun remleidingen, is er vast wel een oplossing voor dat soort materiaal te vinden!
Dat is denkbaar als het om een enkeling gaat. Niet een heel team, dat zou echt heel onwaarschijnlijk zijn.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:53:10 #140
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_188379628
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kei-stoer.
Precies, je hebt dan ook weinig substantieels.
2019: The Great Awakening
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:53:25 #141
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_188379643
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:53 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Precies, je hebt dan ook weinig substantieels.
Ja, oke. Doei he
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:54:55 #143
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_188379656
quote:
Epstein wasn't on suicide watch at time of his death: reports

Disgraced financier Jeffrey Epstein was not on suicide watch at the time of his death, according to multiple reports Saturday, raising questions about his time in federal custody while awaiting trial on sex trafficking charges.

Several people familiar with the investigation told NBC News that Epstein was not under supervision when he killed himself in his cell in a Manhattan federal prison.

His body was found early Saturday morning and he was taken to a hospital where he was later pronounced dead, officials said.

The New York Times, citing a prison official, reported that Epstein was in a special unit in the prison with extra security but wasn't specifically under suicide watch.

Epstein was behind bars at the Metropolitan Correctional Center in lower Manhattan over charges of sexually trafficking minors, to which he had pleaded not guilty.

His suicide comes hours after testimony from one of his accusers was made public in unsealed court documents, detailing the inner workings of his alleged operation.

Epstein was reportedly placed on suicide watch after an incident in late July when he was found unconscious in his jail cell with injuries to his neck.

Attorney General William Barr said in a statement Saturday he was “appalled” by Epstein’s death and that the Justice Department's watchdog would open an investigation along with the FBI.

“Mr. Epstein’s death raises serious questions that must be answered. In addition to the FBI’s investigation, I have consulted with the Inspector General who is opening an investigation into the circumstances of Mr. Epstein’s death,” he said in a statement.
https://thehill.com/homen(...)of-his-death-reports
are we infinite or am I alone
pi_188379665
Ik ben benieuwd naar de psychologische evaluatie toen ie onder suicide watch werd gezet, maar daar krijgen we wrs geen inzage in... Als ie oprecht suicidaal was dan zou dat daaruit kunnen blijken. Als ie dat was, dan zou daaruit een heel goed argument voor de voortzetting van de watch blijken en daarmee dus een heel goede reden voor onderzoek naar degene die het stopgezet heeft. Als ie niet suicidaal was, dan had ie wrs geen suicide watch maar wrs naar eigen wens enorm goede beveiliging nodig. In beide gevallen is er iemand die wat te verantwoorden heeft...

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2019 20:02:41 ]
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:56:22 #145
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188379684
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:52 schreef MangoTree het volgende:
Je vergeet even dat het aantal arrestaties inzake human trafficking sinds Trump flink is gestegen en dat lijkt me nog niet einde verhaal.
Dat was fake news. Gecorrigeerde grafiek gebaseerd op echte cijfers uit dezelfde rapportages:

Wel tikje offtopic hier lijkt me echter.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 20:02:35 #146
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188379790
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Precies wat ze willen.
Dan wordt er een of andere agent ontslagen die 2 weken daarna elders wordt aangenomen en geen haan die er verder naar kraait.
Er gaat nu verder ook geen haan naar kraaien let maar op
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 20:03:13 #147
78918 SeLang
Black swans matter
pi_188379803
Ik denk dat de Clintons et al iemand hebben langsgestuurd om even met Epstein te praten.

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 20:07:01 #148
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_188379883
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:32 schreef SeLang het volgende:

[..]

Veel van het echte nieuws zou je een paar jaar geleden in ook BNW hebben geplaatst

- Een pedofieleneiland for the rich and powerful inclusief 2 potussen :o
- Negatieve hypotheekrentes :?
- Bitcoin = $15000 :')
- Trump president _O-
- etc
Wie was de tweede potus?

Bush?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_188379922
Het meest opvallende aan de hele Epstein zaak is imo dat de naam Biden gewoon niet valt.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 20:09:39 #150
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_188379934
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')