SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook dit jaar belooft de Premier League dus spektakel en vuurwerk. De rechten zijn in Nederland nog steeds exclusief in handen van Ziggo Sport. Ik zit er in ieder geval al klaar voor en kan niet wachten tot het weer begint. Hey, tell you what. Football's back!
Fixtures
Match of the Day
Fantasy Premier League
Programma ZiggoWhat can change the nature of a man?
Dus Jurgen moet niet doen aan overacting terwijl Pep de psychopaat mag uithangen ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:20 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jurgen, Jurgen, waarom altijd die overacting?
Moeten we dan juichen voor City? De club die iedereen verafschuwde sinds de overname, maar nu Pep er zit ineens omarmd moet worden?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:18 schreef T3hTommay het volgende:
Ja, sorry. Iedereen doet overdreven romantisch over die club. Ondertussen al god mag weten hoe lang niet de beste van Engeland geweest, joe.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Moeten we dan juichen voor City? De club die iedereen verafschuwde sinds de overname, maar nu Pep er zit ineens omarmd moet worden?
Kun jij ook je obsessies een plekje geven?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat -ED gedoe is voor mensen met een negatief IQ.
Juich nou maar lekker voor wie je wilt, wat een gedoe.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Moeten we dan juichen voor City? De club die iedereen verafschuwde sinds de overname, maar nu Pep er zit ineens omarmd moet worden?
Je wilt dat ik stop met Rodrizontal?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kun jij ook je obsessies een plekje geven?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Juich nou maar lekker voor wie je wilt, wat een gedoe.
Ik heb het gevoel dat je ietwat doorslaat, maar dat mag je me best uitleggen. Je ergernis omtrent Griezmann vind ik voor 100 procent gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je wilt dat ik stop met Rodrizontal?
Alles en iedereen in Europa gunt Liverpool het beste, maar zo langzamerhand leek het er de afgedlopen jaren meer op dat men medelijden kreeg met die club. Beetje het Engelse Feyenoord dan.quote:
Ik heb altijd een lichte voorkeur voor Arsenal gehad, vooral de vroege jaren van Wenger. Ik kijk voetbal voor m'n plezier en juich vooral leuk voetbal toe. Het Barca van Guardiola, City afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind jij wel leuke clubs in Europa?
Jij mag juichen voor wie je wil, he. Ík juich voor de ploeg die het beste voetbalt, of de club nou twee miljard heeft betaald voor de spelers of 150 miljoen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Arsenalquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:27 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lichte voorkeur voor Arsenal gehad, vooral de vroege jaren van Wenger. Ik kijk voetbal voor m'n plezier en juich vooral leuk voetbal toe. Het Barca van Guardiola, City afgelopen jaar.
Vandaar dat ik Arsenal al een tijdje niet meer actief volg, maar ze hebben redelijke spelers binnen gehaald dit jaar. Wie weet wordt 't ooit nog wat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal
Dan speelt Liverpool toch veel leuker voetbal de laatste jaren.
Rodrizontal vind ik gewoon een bijzonder geestige bijnaam, niks meer niks minder. Ik hou van Rodri en heb wekelijks van hem genoten. Griezmann zal ik de rest van m'n dagen verloochenen, bespugen en neertrappen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je ietwat doorslaat, maar dat mag je me best uitleggen. Je ergernis omtrent Griezmann vind ik voor 100 procent gerechtvaardigd.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:28 schreef Coco. het volgende:
Ik ken Gert alleen als een gemiddelde haxballer.
Geert daarentegen is de beste die ooit op een veld heeft gestaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:28 schreef Coco. het volgende:
Ik ken Gert alleen als een gemiddelde haxballer.
Die worden ook nooit meer kampioen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vandaar dat ik Arsenal al een tijdje niet meer actief volg, maar ze hebben redelijke spelers binnen gehaald dit jaar. Wie weet wordt 't ooit nog wat.
Middenveldje met Ljungberg , Gilberto, Vieira en Piresquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:29 schreef Coco. het volgende:
Arsenal vond ik vroegah leuk, Bergkamp periode.
Redelijk inderdaad. 80m voor Pepe, Tierney terwijl ze al Bellerin hebben maar centraal is het extreem lachwekkend. David Luiz is een doekje voor het bloeden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vandaar dat ik Arsenal al een tijdje niet meer actief volg, maar ze hebben redelijke spelers binnen gehaald dit jaar. Wie weet wordt 't ooit nog wat.
Hij werd hard genegeerd door Messi vorige week he.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rodrizontal vind ik gewoon een bijzonder geestige bijnaam, niks meer niks minder. Ik hou van Rodri en heb wekelijks van hem genoten. Griezmann zal ik de rest van m'n dagen verloochenen, bespugen en neertrappen.
Ik vond het al zo vreemd gezien je posts vorig jaar. Maar het is buiten het veld om ook wel een tof/bijzonder geval. Nauwelijks social media, slimme jongen, noem het op. Kan je moeilijk op haten denk ik zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
. Ik hou van Rodri en heb wekelijks van hem genoten.
Bellerin is een rechtsback, Tierney een linksback, maat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tierney terwijl ze al Bellerin
Prachtig, schitterend, magnifiek. Alles wat Griezmann bij Barcelona doet of gaat doen is onbelangrijk. Iedere pass, iedere goal, iedere prijs zal te danken zijn aan Messi. Griezmann is de nieuwe Durant. Alles wat gewonnen wordt is niets waard.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij werd hard genegeerd door Messi vorige week he.
Tierney en Bellerin zul je nooit aan dezelfde kant van het veld zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Redelijk inderdaad. 80m voor Pepe, Tierney terwijl ze al Bellerin hebben maar centraal is het extreem lachwekkend. David Luiz is een doekje voor het bloeden.
Jahanbakhsh zit niet eens in het team bij Brighton straks. Die jongen had weg moeten gaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd gezien je posts vorig jaar. Maar het is buiten het veld om ook wel een tof/bijzonder geval. Nauwelijks social media, slimme jongen, noem het op. Kan je moeilijk op haten denk ik zo.
Schijnt terug naar Nederland te hebben gekund maar wil gewoon voor zijn kans gaan. Naïef.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jahanbakhsh zit niet eens in het team bij Brighton straks. Die jongen had weg moeten gaan.
Ah kijk. Kolasinac al afgeschreven dan of moet die naar centrumquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bellerin is een rechtsback, Tierney een linksback, maat.
De fans hebben 'm grotendeels afgeschreven, maar willen hem nu een contract voor het leven geven na dat incident met Özil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah kijk. Kolasinac al afgeschreven dan of moet die naar centrum
De competitie zullen ze weer lachend binnenhalen, maar ik heb wel weer zin in de volgende CL-meltdown van Barcelona.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Prachtig, schitterend, magnifiek. Alles wat Griezmann bij Barcelona doet of gaat doen is onbelangrijk. Iedere pass, iedere goal, iedere prijs zal te danken zijn aan Messi. Griezmann is de nieuwe Durant. Alles wat gewonnen wordt is niets waard.
Jij pijpt liever pep.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:23 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb niets met Liverpool omdat voor mijn gevoel meer op sfeer en zelfpijperij gebaseerd is. Het elftal zelf kan ik moeilijk bekritiseren of uitkotsen.
Ik blijf het bizar vinden dat ze nu paar dagen voor begin van competitie nog in Amerika zijn. Ik zag gisteren een stukje van BarcaTV waarin Suarez in 8 minuten durende samenvatting 7 minuten lang zat te zeiken over al het reizen en het acclimatiseren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De competitie zullen ze weer lachend binnenhalen, maar ik heb wel weer zin in de volgende CL-meltdown van Barcelona.
Ik vind het vooral vermakelijk dat we, met alleen nog vanavond te gaan, nog steeds niet weten hoe de basic-XI eruit lijkt te zien. Goede kans dat we tegen Athletic Club voor het eerst de 'waardige' basiself zien. Dan moet je er nog rekening mee houden dat dat ongetwijfeld een fysiek duel wordt, waardoor Vidal zal spelen. In februari ging Messi ook met de staart tussen de benen van het veld af.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat ze nu paar dagen voor begin van competitie nog in Amerika zijn. Ik zag gisteren een stukje van BarcaTV waarin Suarez in 8 minuten durende samenvatting 7 minuten lang zat te zeiken over al het reizen en het acclimatiseren.
En jij hebt jaren geroepen dat Ajax defensief voetbal moest gaan spelen. Wat zal het jou pijn hebben gedaan dat een zeer aanvallend Ajax de helft van Europa overhoop gevoetbald heeft.quote:
Barcelona is geen clubquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat ze nu paar dagen voor begin van competitie nog in Amerika zijn. Ik zag gisteren een stukje van BarcaTV waarin Suarez in 8 minuten durende samenvatting 7 minuten lang zat te zeiken over al het reizen en het acclimatiseren.
Newcastle uit morgen gaat wel leuk worden met die waslijst aan afwezigen. Al lijkt Lacazette het nipt wel te halen, maar ook dat is nog even afwachten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:39 schreef T3hTommay het volgende:
Overigens is een verdediging van Tierney, Luiz, Sokratis en Bellerin niet verkeerd. Je wordt er uiteraard geen kampioen mee, maar het is een verbetering tov Monreal, Mustafi, Holding en Lichtsteiner.
Ja leuk. Dat waren de jaren dat we spelers hadden die nog net de bal 1 keer naar dezelfde kleur konden spelen en het salatisplafond 1 miljoen bruto was. Met dat materiaal is het makkelijker om defensief en compact te spelen in europa dan aanvallend te spelen met ruimte in de rug.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En jij hebt jaren geroepen dat Ajax defensief voetbal moest gaan spelen. Wat zal het jou pijn hebben gedaan dat een zeer aanvallend Ajax de helft van Europa overhoop gevoetbald heeft.
Geen idee, ligt eraan welke ik (gratis) bij Ziggo kan zienquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijken we uit naar Crystal Palace - Everton?
Het is vooral schrijnend hoe slecht ze dingen kunnen uitleggen, vooral op tactisch gebied. Ze kunnen nauwelijks aangeven waar het mis gaat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:56 schreef Dejannn het volgende:
Die Nederlandse analisten bakken er negen van de tien keer weinig van. Zou ook verfrissend zijn om eens mensen te horen van buiten het voetbalwereldje. Die ex-voetballers kennen vaak niet eens de helft van de spelers die er op het veld staan.
Ligt eraan of ze de groepsfase EL halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:57 schreef dvdfreak het volgende:
wolvesgenot gaat het beter doen dan everton
Denk dat Wolverhampton dan nog genoeg breedte heeft. Everton niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze de groepsfase EL halen.
Ik zou er zo snel mogelijk uit willen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wolves moet wel play-off ronde overleven tegen Torino. Dat wordt een mooie match-up
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zou er zo snel mogelijk uit willen.
Europa League is toch totaal niet interessant voor Wolves, kom op zeg. Het levert geen drol op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar speel je dan heel het jaar voor?
Natuurlijk wel, juist voor die club.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Europa League is toch totaal niet interessant voor Wolves, kom op zeg.
Snellere route naar CL-voetbal, maar Wolverhampton kan toch niet meedoen om de eindprijs.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Europa League is toch totaal niet interessant voor Wolves, kom op zeg. Het levert geen drol op.
Alleen voor geld spelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Europa League is toch totaal niet interessant voor Wolves, kom op zeg. Het levert geen drol op.
We hebben gezien wat voor gevolgen Europese wedstrijden kan hebben met Burnley een poos terug. Weliswaar heeft Wolves een betere squad, maar het kan drukken op je Premier League seizoen. Dát is de jackpot, de Europa League niet. Extra potjes naar Verweggistan met een niet al te brede selectie gaat drukken op je Premier League prestaties. De Europa League win je toch niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, juist voor die club.
Ze doen namelijk toch niet mee voor de CL-plaatsing of de prijzen, dan kan je beter een leuk Europees avontuur hebben.
Voor clubs als Arsenal en United begrijp ik het nog wel, inderdaad vanwege die vrij haalbare ticket, maar Wolves gaat dat natuurlijk never nooit halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snellere route naar CL-voetbal, maar Wolverhampton kan toch niet meedoen om de eindprijs.
De Europa League win je zeker niet met die mentaliteit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
We hebben gezien wat voor gevolgen Europese wedstrijden kan hebben met Burnley een poos terug. Weliswaar heeft Wolves een betere squad, maar het kan drukken op je Premier League seizoen. Dát is de jackpot, de Europa League niet. Extra potjes naar Verweggistan met een niet al te brede selectie gaat drukken op je Premier League prestaties. De Europa League win je toch niet.
Geloof ik niets van. De enige reden die ik kan bedenken om een beetje serieus te voetballen is omdat ze sinds wat is het zo'n 39 jaar geleden weer Europees voetballen. Nu even allemaal lachen voor de camera's en doen alsof het je boeit, maar als het Premier League geweld weken bezig is er meteen weer uitvliegen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Europa League win je zeker niet met die mentaliteit.
Maar als ze er veel op zetten kunnen ze best ver komen hoor.
Ik geloof niet dat de spelers zo denken. Die willen gewoon elke wedstrijd winnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. De enige reden die ik kan bedenken om een beetje serieus te voetballen is omdat ze sinds wat is het zo'n 39 jaar geleden voor het laatst Europees voetballen. Nu even allemaal lachen voor de camera's en doen dat het je boeit, maar als het Premier League geweld weken bezig is er meteen weer uitvliegen.
Gezien de reële kans dat Wolverhampton in de top 6 kan eindigen, denk ik dat dat meer prestige is dan ver komen in met alle respect de Europa League.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor sommige spelers is het ook een podium om je te laten zien en een stukje prestige dat je ver bent gekomen in Europa. CL gaan ze ook niet halen.
Oh dat zal best, ik ben alleen van mening dat het long-term echt niet waard is voor Wolves. That's it.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de spelers zo denken. Die willen gewoon elke wedstrijd winnen.
Volledig mee eens. Dit jaar is hét jaar dat het kan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien de reële kans dat Wolverhampton in de top 6 kan eindigen, denk ik dat dat meer prestige is dan ver komen in met alle respect de Europa League.
Dit seizoen is wellicht wel met uitstek de kans om top-6 te halen ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien de reële kans dat Wolverhampton in de top 6 kan eindigen, denk ik dat dat meer prestige is dan ver komen in met alle respect de Europa League.
Dat vind ik dus maar een vreemde mentaliteit als je een heel jaar speelt om je te plaatsen voor de Europa League.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. De enige reden die ik kan bedenken om een beetje serieus te voetballen is omdat ze sinds wat is het zo'n 39 jaar geleden weer Europees voetballen. Nu even allemaal lachen voor de camera's en doen alsof het je boeit, maar als het Premier League geweld weken bezig is er meteen weer uitvliegen.
Zou Nuno aan het eind van afgelopen seizoen echt 'Yes, Europa League!' gedacht hebben? Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus maar een vreemde mentaliteit als je een heel jaar speelt om je te plaatsen voor de Europa League.
Ik denk dat dat in de toplanden allerminst leeft, eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
als je een heel jaar speelt om je te plaatsen voor de Europa League.
Die mentaliteit is er alleen in de C-competitiesquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus maar een vreemde mentaliteit als je een heel jaar speelt om je te plaatsen voor de Europa League.
Dat vind ik vreemd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in de toplanden allerminst leeft, eigenlijk.
Nou ja, qua prestige is PL natuurlijk wel wat hoger dan EL. Voor Ajax/PSV is EL dan weer groter dan Eredivisiequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd.
Alsof het dan boeiend is dat je 6e wordt zodat je je plaatst voor de Europa League die je dan niet serieus neemt om wellicht weer 6e te worden. Gaat echt nergens over.
Ik weet niet in wat voor fantasie jij leeft, maar het geld regeert. Zeker daar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd.
Alsof het dan boeiend is dat je 6e wordt zodat je je plaatst voor de Europa League die je dan niet serieus neemt om wellicht weer 6e te worden. Gaat echt nergens over.
Omdat de Europa League slechts een bokaal oplevert waar je onmogelijk over kunt zeggen of dat op volle 100 procent door alle ploegen gespeeld is. Safe bet; pas in 2024 wordt het voor de ploegen in de Europese subtop weer interessant om te presteren in Europa.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd.
Hoeveel krijg je dan extra voor 6e worden tov 8e worden? En alsof spelers het boeiend vinden of de club een paar miljoen meer krijgt, dat is relevant voor de penningmeester maar niet voor de linksbuiten die volgend jaar weer ergens anders speelt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor fantasie jij leeft, maar het geld regeert. Zeker daar.
De Europa League winst levert gewoon een CL-ticket op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat de Europa League slechts een bokaal oplevert waar je onmogelijk over kunt zeggen of dat op volle 100 procent door alle ploegen gespeeld is. Safe bet; pas in 2024 wordt het voor de ploegen in de Europese subtop weer interessant om te presteren in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |