abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:13:03 #76
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188376484
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:11 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Europa League is toch totaal niet interessant voor Wolves, kom op zeg. Het levert geen drol op.
Alleen voor geld spelen :').
pi_188376498
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, juist voor die club.

Ze doen namelijk toch niet mee voor de CL-plaatsing of de prijzen, dan kan je beter een leuk Europees avontuur hebben.
We hebben gezien wat voor gevolgen Europese wedstrijden kan hebben met Burnley een poos terug. Weliswaar heeft Wolves een betere squad, maar het kan drukken op je Premier League seizoen. Dát is de jackpot, de Europa League niet. Extra potjes naar Verweggistan met een niet al te brede selectie gaat drukken op je Premier League prestaties. De Europa League win je toch niet.
pi_188376504
Groepsfase komt Wolves wel door met B-team, dat moet ook geen probleem zijn in EL
pi_188376508
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:12 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Snellere route naar CL-voetbal, maar Wolverhampton kan toch niet meedoen om de eindprijs.
Voor clubs als Arsenal en United begrijp ik het nog wel, inderdaad vanwege die vrij haalbare ticket, maar Wolves gaat dat natuurlijk never nooit halen.
pi_188376527
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:14 schreef Bolasie het volgende:

[..]

We hebben gezien wat voor gevolgen Europese wedstrijden kan hebben met Burnley een poos terug. Weliswaar heeft Wolves een betere squad, maar het kan drukken op je Premier League seizoen. Dát is de jackpot, de Europa League niet. Extra potjes naar Verweggistan met een niet al te brede selectie gaat drukken op je Premier League prestaties. De Europa League win je toch niet.
De Europa League win je zeker niet met die mentaliteit.

Maar als ze er veel op zetten kunnen ze best ver komen hoor.
Oh.
pi_188376538
Voor sommige spelers is het ook een podium om je te laten zien en een stukje prestige dat je ver bent gekomen in Europa. CL gaan ze ook niet halen.
pi_188376547
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De Europa League win je zeker niet met die mentaliteit.

Maar als ze er veel op zetten kunnen ze best ver komen hoor.
Geloof ik niets van. De enige reden die ik kan bedenken om een beetje serieus te voetballen is omdat ze sinds wat is het zo'n 39 jaar geleden weer Europees voetballen. Nu even allemaal lachen voor de camera's en doen alsof het je boeit, maar als het Premier League geweld weken bezig is er meteen weer uitvliegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2019 16:18:14 ]
pi_188376553
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:17 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Geloof ik niets van. De enige reden die ik kan bedenken om een beetje serieus te voetballen is omdat ze sinds wat is het zo'n 39 jaar geleden voor het laatst Europees voetballen. Nu even allemaal lachen voor de camera's en doen dat het je boeit, maar als het Premier League geweld weken bezig is er meteen weer uitvliegen.
Ik geloof niet dat de spelers zo denken. Die willen gewoon elke wedstrijd winnen.
pi_188376563
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor sommige spelers is het ook een podium om je te laten zien en een stukje prestige dat je ver bent gekomen in Europa. CL gaan ze ook niet halen.
Gezien de reële kans dat Wolverhampton in de top 6 kan eindigen, denk ik dat dat meer prestige is dan ver komen in met alle respect de Europa League.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188376565
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat de spelers zo denken. Die willen gewoon elke wedstrijd winnen.
Oh dat zal best, ik ben alleen van mening dat het long-term echt niet waard is voor Wolves. That's it.
pi_188376576
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:18 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Gezien de reële kans dat Wolverhampton in de top 6 kan eindigen, denk ik dat dat meer prestige is dan ver komen in met alle respect de Europa League.
Volledig mee eens. Dit jaar is hét jaar dat het kan.
pi_188376582
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:18 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Gezien de reële kans dat Wolverhampton in de top 6 kan eindigen, denk ik dat dat meer prestige is dan ver komen in met alle respect de Europa League.
Dit seizoen is wellicht wel met uitstek de kans om top-6 te halen ja.
pi_188376589
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:17 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Geloof ik niets van. De enige reden die ik kan bedenken om een beetje serieus te voetballen is omdat ze sinds wat is het zo'n 39 jaar geleden weer Europees voetballen. Nu even allemaal lachen voor de camera's en doen alsof het je boeit, maar als het Premier League geweld weken bezig is er meteen weer uitvliegen.
Dat vind ik dus maar een vreemde mentaliteit als je een heel jaar speelt om je te plaatsen voor de Europa League.
Oh.
pi_188376607
Roy Hodgson heeft een fikse onderkin.
Oh.
pi_188376613
Alsof het zo simpel is om te stellen dat ze wel even hun prioriteiten op de EL moeten neerleggen. De Premier League is eenmaal een geldpers. Alsof je kan zeggen: hahaha, leuk allemaal maar we gaan ons best doen voor de prestige in de EL xdxd. Romantische gedachte, maar naïef.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188376614
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat vind ik dus maar een vreemde mentaliteit als je een heel jaar speelt om je te plaatsen voor de Europa League.
Zou Nuno aan het eind van afgelopen seizoen echt 'Yes, Europa League!' gedacht hebben? Ik betwijfel het.
pi_188376624
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

als je een heel jaar speelt om je te plaatsen voor de Europa League.
Ik denk dat dat in de toplanden allerminst leeft, eigenlijk.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188376645
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat vind ik dus maar een vreemde mentaliteit als je een heel jaar speelt om je te plaatsen voor de Europa League.
Die mentaliteit is er alleen in de C-competities
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188376649
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik denk dat dat in de toplanden allerminst leeft, eigenlijk.
Dat vind ik vreemd.

Alsof het dan boeiend is dat je 6e wordt zodat je je plaatst voor de Europa League die je dan niet serieus neemt om wellicht weer 6e te worden. Gaat echt nergens over.
Oh.
pi_188376665
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat vind ik vreemd.

Alsof het dan boeiend is dat je 6e wordt zodat je je plaatst voor de Europa League die je dan niet serieus neemt om wellicht weer 6e te worden. Gaat echt nergens over.
Nou ja, qua prestige is PL natuurlijk wel wat hoger dan EL. Voor Ajax/PSV is EL dan weer groter dan Eredivisie
pi_188376678
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat vind ik vreemd.

Alsof het dan boeiend is dat je 6e wordt zodat je je plaatst voor de Europa League die je dan niet serieus neemt om wellicht weer 6e te worden. Gaat echt nergens over.
Ik weet niet in wat voor fantasie jij leeft, maar het geld regeert. Zeker daar.
pi_188376681
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat vind ik vreemd.

Alsof het dan boeiend is dat je 6e wordt zodat je je plaatst voor de Europa League die je dan niet serieus neemt om wellicht weer 6e te worden. Gaat echt nergens over.
Omdat de Europa League slechts een bokaal oplevert waar je onmogelijk over kunt zeggen of dat op volle 100 procent door alle ploegen gespeeld is. Safe bet; pas in 2024 wordt het voor de ploegen in de Europese subtop weer interessant om te presteren in Europa.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188376714
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:25 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik weet niet in wat voor fantasie jij leeft, maar het geld regeert. Zeker daar.
Hoeveel krijg je dan extra voor 6e worden tov 8e worden? En alsof spelers het boeiend vinden of de club een paar miljoen meer krijgt, dat is relevant voor de penningmeester maar niet voor de linksbuiten die volgend jaar weer ergens anders speelt.
Oh.
pi_188376723
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:26 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Omdat de Europa League slechts een bokaal oplevert waar je onmogelijk over kunt zeggen of dat op volle 100 procent door alle ploegen gespeeld is. Safe bet; pas in 2024 wordt het voor de ploegen in de Europese subtop weer interessant om te presteren in Europa.
De Europa League winst levert gewoon een CL-ticket op.

En dat is het vele geld waar Bolasie het over heeft, maar dan gaat alles voor het geld blijkbaar niet op.
Oh.
pi_188376735
En clubs als Wolves kunnen gewoon ver komen als je ziet welke andere clubs dat ook hebben gedaan de afgelopen jaren met veel minder te besteden.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')