Heb je ook een tomtom?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben timtim en we hebben moemoe. Timmoe of moetim bestaan niet
Oooooooh waar kom jij vandaan!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:43 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb geen ogen nodig om naar jou te kunnen kijken. Ik heb geen zicht nodig om jou te kunnen zien. Voor jouw aandacht ga ik over lijken. Jouw aandacht is graag wat ik verdien.
Een Turkse cel.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen ogen nodig om naar jou te kunnen kijken. Ik heb geen zicht nodig om jou te kunnen zien. Voor jouw aandacht ga ik over lijken. Jouw aandacht is graag wat ik verdien.
Ja. 2 achter elkaar. Heb 2/3 e maand op zo'n oprol-matje geslapen. Lijden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:47 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Was je op zomerkampje of zo? Ik heb je gemist.
Team Skymoe bestaat wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben timtim en we hebben moemoe. Timmoe of moetim bestaan niet
Aansteller.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. 2 achter elkaar. Heb 2/3 e maand op zo'n oprol-matje geslapen. Lijden.
Ik mocht dictatortje in eigen land spelen. Inclusief brandmerken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:52 schreef LTVDK het volgende:
Wel verdacht dit, Triggertje en d1v4d die tegelijkertijd weer hier opduiken, volgens mij zijn ze gewoon samen op een romantische sensuele vakantie geweest naar Turkije.
Ik zie hem weinig..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Team Skymoe bestaat wel.
Vooral ‘s nachts en bij spelletjes.
@:skysherrif
Triggertje is geen dönerschraper maar een baklavavouwer.quote:
Turken achtervolgen wel vaker vreemde vrouwen hé.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even genieten van jouw aanwezigheid.
Yvonne is inmiddels wel bekend met mijn gestalk inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Turken achtervolgen wel vaker vreemde vrouwen hé.
Je wilt zeker dat ze met je dürümpje speelt het viezerik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne is inmiddels wel bekend met mijn gestalk inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |