Wel een beetje een gewaagde foto om ons aller timmmmm gelijk op transport te zettenquote:
Goed verhaal, lekker kort, we nemen het mee naar achter. Oh nee, dat kan helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je voelt gewoon de tijd en liefde die erin gestoken is
Oh, dat zei de bankquote:
Wat een kutfotoquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje een gewaagde foto om ons aller timmmmm gelijk op transport te zetten
De bank vroeg aan mij waar ik mijn afscheidstopic wilde hebben. Nou niet in FP want daar had ik neit zo veel zin in en niemand komt in FOK dus daar ook niet, dus heb ik FC doorgegeven.quote:
Heb ne nog meds?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De bank vroeg aan mij waar ik mijn afscheidstopic wilde hebben. Nou niet in FP want daar had ik neit zo veel zin in en niemand komt in FOK dus daar ook niet, dus heb ik FC doorgegeven.
Over meds hebben we het volgens mij niet gehad
Oh dan heeft de bank het foutquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De bank vroeg aan mij waar ik mijn afscheidstopic wilde hebben. Nou niet in FP want daar had ik neit zo veel zin in en niemand komt in FOK dus daar ook niet, dus heb ik FC doorgegeven.
Over meds hebben we het volgens mij niet gehad
Ik geef mijn goede vriend @GGMM de schuld, dat is dus vanaf nu mijn aartsvijandquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh dan heeft de bank het fout
DAN MOT JE DE FA DIE JE OP ZWART GEZET HEEFT RIPPEN.
En ik zeg lekker niet wie dat was
Dan moet die alle FA's maar met een bot hakmes te lijf gaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh dan heeft de bank het fout
DAN MOT JE DE FA DIE JE OP ZWART GEZET HEEFT RIPPEN.
En ik zeg lekker niet wie dat was
Ja nu ligt ie te huilen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef mijn goede vriend @:GGMM de schuld, dat is dus vanaf nu mijn aartsvijand
Dit is terechtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja nu ligt ie te huilen.
Kijk eens in de OP? een lief eendje
Dat is Willie W., die donkere jongen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Samuel L Jackson ziet er wel slecht uit
Willie Wonka?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is Willie W., die donkere jongen.
Wartaalquote:
Nu wil ik een loempiashop met lilliputters en dan noem ik het Oempa Loempia.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als zwarte piet niet meer mag, dan oempa loempa's ook niet
Wat is dit voor ebolaaids?quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:43 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nu wil ik een loempiashop met lilliputters en dan noem ik het Oempa Loempia.
Ik heb gisteren nog een loempia op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:43 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nu wil ik een loempiashop met lilliputters en dan noem ik het Oempa Loempia.
Ja gelukkig is er weer wat meer levenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:42 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Het is hartstikke druk, serieus. Niet meer zoals 5 jaar terug maar zeker drukker dan normaal.
Ik had eergister bijna ebola.quote:
Omdat we allemaal zo ontdaan waren natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gelukkig is er weer wat meer leventoen ik vorig jaar im krankenhaus lag was het hier 1 post per week ofzo
Ja ik ben ermee langs je huis gelopen dus misschien dat je het aanvoelde.quote:
Ik ben heel blij te zegen dat ik je loempia niet voelde, goorlapquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben ermee langs je huis gelopen dus misschien dat je het aanvoelde.
Dat viel ook wel weer mee, ik postte toen zelf ook nauwelijks omdat ik halve dagen stijf stond van de ketamine en oxycodon en weet ik veel wat voor zooi ik allemaal kreeg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat we allemaal zo ontdaan waren natuurlijk
Daar kwam je dus vandaan met die loempia, even bij de pizzaria keta halenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat viel ook wel weer mee, ik postte toen zelf ook nauwelijks omdat ik halve dagen stijf stond van de ketamine en oxycodon en weet ik veel wat voor zooi ik allemaal kreeg.
Het was nog wel een speciale met saté en een gebakken banaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben heel blij te zegen dat ik je loempia niet voelde, goorlap
Volgens mij kan ik met keta op geen rondjes meer lopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar kwam je dus vandaan met die loempia, even bij de pizzaria keta halen
Rare man.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was nog wel een speciale met saté en een gebakken banaan.
Kan makkelijk, David doet dat dagelijks.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik met keta op geen rondjes meer lopen.
Dat staat gewoon op het menu hier bij de lokale Chinees.quote:
Wel als je er een pilletje X bij paktquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik met keta op geen rondjes meer lopen.
Ik vond die oxycodon een zware tegenvaller.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat viel ook wel weer mee, ik postte toen zelf ook nauwelijks omdat ik halve dagen stijf stond van de ketamine en oxycodon en weet ik veel wat voor zooi ik allemaal kreeg.
Maar die pakt daar ook altijd gelijk een sleuteltje pep bij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:48 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Kan makkelijk, David doet dat dagelijks.
Tegenvallen als in?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond die oxycodon een zware tegenvaller.
Pijn kwam er dwars doorheen.quote:
Hmm had ik dan weer weinig last van, werkte prima, het afbouwen ervan is wel kut.quote:
Alles is kutquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm had ik dan weer weinig last van, werkte prima, het afbouwen ervan is wel kut.
Enter.quote:
Er is de afgelopen tijd niet echt iets boeiends uitgekomen geloof ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe hier maar eens een update
F&S / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Valt "Dark" er niet onder?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is de afgelopen tijd niet echt iets boeiends uitgekomen geloof ik
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geef mijn goede vriend @:GGMM de schuld, dat is dus vanaf nu mijn aartsvijand
Weet ik niet, heb ik niet gezien. Maar het staat je vrij om daar zelf een post aan te wijden hequote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Mens , ga kijken!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb ik niet gezien. Maar het staat je vrij om daar zelf een post aan te wijden he
Maar die was in het Duits toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Mens , ga kijken!
Hier nog racistische uitspraken doen ook...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Diep!
Dit is een zwarte bladzijde in mijn carrière
Ja en daar merk je na 2 minuten niets meer van, het kán eik ook niet anders dan Duits zijn, hoort helemaal bij het moment.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als we Tim moe zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:32 schreef LTVDK het volgende:
MED / timmmmmmmmmmmmmmmmmm is weer zwart
Ik heb geen ogen nodig om naar jou te kunnen kijken. Ik heb geen zicht nodig om jou te kunnen zien. Voor jouw aandacht ga ik over lijken. Jouw aandacht is graag wat ik verdien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Mens , ga kijken!
Heb je ook een tomtom?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben timtim en we hebben moemoe. Timmoe of moetim bestaan niet
Oooooooh waar kom jij vandaan!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:43 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb geen ogen nodig om naar jou te kunnen kijken. Ik heb geen zicht nodig om jou te kunnen zien. Voor jouw aandacht ga ik over lijken. Jouw aandacht is graag wat ik verdien.
Een Turkse cel.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen ogen nodig om naar jou te kunnen kijken. Ik heb geen zicht nodig om jou te kunnen zien. Voor jouw aandacht ga ik over lijken. Jouw aandacht is graag wat ik verdien.
Ja. 2 achter elkaar. Heb 2/3 e maand op zo'n oprol-matje geslapen. Lijden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:47 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Was je op zomerkampje of zo? Ik heb je gemist.
Team Skymoe bestaat wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben timtim en we hebben moemoe. Timmoe of moetim bestaan niet
Aansteller.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. 2 achter elkaar. Heb 2/3 e maand op zo'n oprol-matje geslapen. Lijden.
Ik mocht dictatortje in eigen land spelen. Inclusief brandmerken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:52 schreef LTVDK het volgende:
Wel verdacht dit, Triggertje en d1v4d die tegelijkertijd weer hier opduiken, volgens mij zijn ze gewoon samen op een romantische sensuele vakantie geweest naar Turkije.
Ik zie hem weinig..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Team Skymoe bestaat wel.
Vooral ‘s nachts en bij spelletjes.
@:skysherrif
Triggertje is geen dönerschraper maar een baklavavouwer.quote:
Turken achtervolgen wel vaker vreemde vrouwen hé.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even genieten van jouw aanwezigheid.
Yvonne is inmiddels wel bekend met mijn gestalk inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Turken achtervolgen wel vaker vreemde vrouwen hé.
Je wilt zeker dat ze met je dürümpje speelt het viezerik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne is inmiddels wel bekend met mijn gestalk inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |