Neff heeft er al weken zin inquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:28 schreef heywoodu het volgende:
Lenzerheide, beste plek op aarde
Neff heeft er zin in ook, goeiedag.
Red Bull TV en Ziggo Sport zoals altijd, welke zender van Ziggo Sport zou ik niet weten, daar let ik nooit op want ik heb het toch welquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Neff heeft er al weken zin in
Wordt de heren straks alleen via betaalpakketten en redbull tv uitgezonden?
Ziggo Sport Extraquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Red Bull TV en Ziggo Sport zoals altijd, welke zender van Ziggo Sport zou ik niet weten, daar let ik nooit op want ik heb het toch wel
Redbull tv voor mij dan. Ze hebben bij redbull tv de resolutie aangepast waardoor ik het op de tv niet meer fullscreen zie en er een zwarte rand rondom zit....quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Red Bull TV en Ziggo Sport zoals altijd, welke zender van Ziggo Sport zou ik niet weten, daar let ik nooit op want ik heb het toch wel
Ja was ook al aan het googlen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Is Terpstra inmiddels gekwalificeerd voor Tokio of heeft ze nog steeds geen wedstrijd aangemerkt als kwalificatiemoment?
Ik zou het lekker niet proberen als ik hun wasquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:14 schreef Faraday01 het volgende:
Klopt het dat zowel Tauber als Terpstra niet op de weg of in het veld rijden? Ben wel benieuwd wat ze kunnen op de crossfiets
Terpstra doet af en toe mee aan wedstrijden in het veld, maar de sporten zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:14 schreef Faraday01 het volgende:
Klopt het dat zowel Tauber als Terpstra niet op de weg of in het veld rijden? Ben wel benieuwd wat ze kunnen op de crossfiets
Daar is Neff ook achter gekomen, behalve Baal natuurlijkquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Terpstra doet af en toe mee aan wedstrijden in het veld, maar de sporten zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.
Tauber schaatst trouwens marathons in de winter.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:14 schreef Faraday01 het volgende:
Die gaan samen. Nederland moet dan hoog genoeg staan op de Olympic Qualification Ranking van de UCI voor 2 plekken, maar dat mag geen probleem zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:50 schreef Slobeend het volgende:
Zouden Tauber en Terpstra allebei naar de OS kunnen of mag er maar één?
PFP is charming genoeg voor 3quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo charming , maar dat doet niets af aan de prestatie die deze dames hebben geleverd
Lekker boeiend, niks is in de sport meer 'charming' dan iemand die uit ongeveer het diepste dal terugkeert en weer wintquote:Op zondag 11 augustus 2019 12:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo charming , maar dat doet niets af aan de prestatie die deze dames hebben geleverd
Niemand minder dan Bart Brentjensquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:51 schreef Szura het volgende:
Wie is de co-commentator bij Red Bull, klinkt als een Nederlander?
Kijk je voor het eerst?quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:51 schreef Szura het volgende:
Wie is de co-commentator bij Red Bull, klinkt als een Nederlander?
quote:Op zondag 11 augustus 2019 13:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niemand minder dan Bart Brentjens
Ah okequote:Op zondag 11 augustus 2019 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk je voor het eerst?
Is het ookquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:54 schreef Slobeend het volgende:
Dit zou toch te zien zijn op ZS Extra?
Hij deed een poging.....quote:Op zondag 11 augustus 2019 14:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schurter heeft al aangeven dat Van der Poel niet te kloppen is in de slotronde. Zijn enige tactiek is vanaf ronde 1 volle bak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als een speer
In het hol van de leeuwquote:Op zondag 11 augustus 2019 14:52 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is wel iets, om Schurter op hoogte voor het thuispubliek los te rijden
quote:Op vrijdag 6 april 2018 21:59 schreef heywoodu het volgende:
Marit wint alvast de 5km klassiek. Heidi kansloos, zelfs erop gelegd door het 16-jarige supertalent Helene Marie Fossesholm, die de hele Noorse juniorenwereld aan puin langlauft sinds ze in januari (van dit jaar!) haar debuut maakte.
Die schrijven we alvast even op voor over niet al te lange tijd.
Nu dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 09:54 schreef H.Vviv het volgende:
De NOS heeft zaterdag een livestream van het WK mountainbike. De vrouwen starten om 18.15 en de mannen om 20.45
Die worden zo te zien ingehaald door langlaufster Mourćoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ondertussen zijn ONZE meisjes keihard aan het lossen.
dat zie je wel vaker, het kan keihard lossen zijn of verstandig eigen tempo. Dat weten we over 1-2 rondesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ondertussen zijn ONZE meisjes keihard aan het lossen.
ah dat is jouw favorietequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die worden zo te zien ingehaald door langlaufster Mourćo
Daar juichen we dus niet voor. Sowieso is er een Braziliaanse verdwenen: de nationaal kampioene zou rijden en is in Canada, maar rijdt ineens niet en nu staat er een totaal onbekende 33-jarige aan de start waar ook m'n vriendin (die de ins en outs van het Braziliaanse mountainbiken wel weet) echt nog nooit van gehoord heeft. Raar.quote:
Die rijdt vaak een heel vreemde race jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:28 schreef Faraday01 het volgende:
Neff is ondertussen iedereen op een hoop aan het rijden. Maar ze blaast zich ook regelmatig op
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:28 schreef H.Vviv het volgende:
Wel een heerlijk mountainbikeparcours
Morgen? Dat is straks toch al?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]dit mag er zijn
Hier had het fenomeen morgen de regenboog op kunnen halennu maar in Yorkshire
Dank, anders had ik die gemistquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Morgen? Dat is straks toch al?
Ook?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Prima parcours.![]()
Staan hier straks bij de mannen ook Noord-Amerikanen aan de start die je normaal niet in de wereldbeker ziet?
Amerikanen willen nog wel eens hun eigen ding doen dus misschien hebben ze ook wel een eigen MTB cup met als gevolg dat ze dat verkiezen boven de WB.quote:
die had de NOS een dagje in mogen hurenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:35 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer dat Bart Brentjens er uitgerekend vandaag niet is
Ik dacht dat je bedoelde dat we die nu bij de vrouwen ergens voorin zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Amerikanen willen nog wel eens hun eigen ding doen dus misschien hebben ze ook wel een eigen MTB cup met als gevolg dat ze dat verkiezen boven de WB.
Het zou mij niet verbazen als Neff nog wat in stort en dat PFP iedereen op rolt in de laatste 2 rondesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:44 schreef Szura het volgende:
Courtney is aan het wegzakken, aan dit seizoen te zien ook iets boven haar stand nu
Mij wel. Neff is nu de sterkste bergop, terwijl ze in de meeste wereldbekerwedstrijden toen ze een terugval kreeg vooral probeerde mee te gaan in het tempo van de anderen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Neff nog wat in stort en dat PFP iedereen op rolt in de laatste 2 rondes
als ik het goed gezien heb is PFP in de 2e ronde ruim 10 seconden dichter gekomenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Mij wel. Neff is nu de sterkste bergop, terwijl ze in de meeste wereldbekerwedstrijden toen ze een terugval kreeg vooral probeerde mee te gaan in het tempo van de anderen.
Ik doelde vooral op het eerste en zie Neff niet zo snel instorten doordat ze nu zelf het tempo aan het bepalen is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
als ik het goed gezien heb is PFP in de 2e ronde ruim 10 seconden dichter gekomen
Dat is relatief natuurlijk. PFP komt dichter en ligt inmiddels derdequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op het eerste en zie Neff niet zo snel instorten doordat ze nu zelf het tempo aan het bepalen is.
Iemand die dit jaar in de World Cup al tweede werd en vijfde staat in het klassement.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even serieus, wie is die Australische?
Inmiddels 3 seconden voorsprong.quote:
Goed gezien en ik zat duidelijk misquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Neff nog wat in stort en dat PFP iedereen op rolt in de laatste 2 rondes
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Goed gezien en ik zat duidelijk mis
Over één uur.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Start mannen over half uur of anderhalf uur?
Via de site van NOSquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:49 schreef No-P het volgende:
Waar te zien. Niet bij red bull zo te zien.
Ah mooi. Even wennen wie wie is in deze shirtjes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:50 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Via de site van NOS
https://nos.nl/livestream(...)try-voor-mannen.html
Die kwam naar binnen, lekke band dacht ik.quote:
Zonde, die Tempier wordt ook alweer weggereden door Schurterquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die kwam naar binnen, lekke band dacht ik.
Wie Tempier ook moge zijn, totaal langs me heen gegaan tijdens de World Cups schijnbaar, en die heb ik toch echt allemaal gezienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Zonde, die Tempier wordt ook alweer weggereden door Schurter
Ik begrijp sowieso niet waarom dit niet te combineren zou zijn met een WK weg dat pas over 4 weken plaatsvindt. Na zo'n seizoen had hij hier de titel op kunnen halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:04 schreef heywoodu het volgende:
Deze race heeft meer Van der Poel nodig.
Hij rijdt OS kwali mtbquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom dit niet te combineren zou zijn met een WK weg dat pas over 4 weken plaatsvindt. Na zo'n seizoen had hij hier de titel op kunnen halen.
Tempier wordt toch regelmatig genoemd tijdens de World Cups.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie Tempier ook moge zijn, totaal langs me heen gegaan tijdens de World Cups schijnbaar, en die heb ik toch echt allemaal gezien
Het is niet even een kwestie van de MTB of de racefiets uit de kast halen en naar een wedstrijd reizen. Ook Van de Poel heeft even een transitie periode nodig en specifieke voorbereiding op de betreffende discipline. In de eerste World Cup na zijn wegperiode werd VdP ook zoekgereden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom dit niet te combineren zou zijn met een WK weg dat pas over 4 weken plaatsvindt. Na zo'n seizoen had hij hier de titel op kunnen halen.
Het zal me wel ontschoten zijn doordat Schurter, Van der Poel, Avancini, Flückiger, Kerschbaumer, Sarrou, Marotte en Carod doorgaans voor hem eindigen. Boeit ook niet zo verder, het verbaasde me gewoon hoe goed hij reedquote:Op zondag 1 september 2019 08:42 schreef No-P het volgende:
[..]
Tempier wordt toch regelmatig genoemd tijdens de World Cups.
Dat viel wel mee, hij werd tweede. Hij werd zoekgereden in de eerste wereldbeker na de hoogtestage die na het eerste deel van het MTB seizoen gepland was. En die wereldbeker wilde hij in eerste instantie helemaal niet rijden.quote:Op zondag 1 september 2019 08:42 schreef No-P het volgende:
[..]
Tempier wordt toch regelmatig genoemd tijdens de World Cups.
[..]
Het is niet even een kwestie van de MTB of de racefiets uit de kast halen en naar een wedstrijd reizen. Ook Van de Poel heeft even een transitie periode nodig en specifieke voorbereiding op de betreffende discipline. In de eerste World Cup na zijn wegperiode werd VdP ook zoekgereden.
Klopt, je hebt gelijk. Ik haalde ze door elkaar. Neemt niet weg dat een voorbereidingsperiode wel nodig blijft; helemaal voor een piekmoment zoals het WK.quote:Op zondag 1 september 2019 08:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, hij werd tweede. Hij werd zoekgereden in de eerste wereldbeker na de hoogtestage die na het eerste deel van het MTB seizoen gepland was. En die wereldbeker wilde hij in eerste instantie helemaal niet rijden.
Die trui is weinig waard dit jaar. Volgend jaar is het WK al in juni. En daarnaast is het natuurlijk uitermate sympathiek van Mathieu om Nino nog twee records binnen 8 dagen te gunnen. Daarna is het Zwitserse feestje echt voorbij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sterker nog, nu trekt ze het gas zelf weer open.quote:Op zondag 8 september 2019 19:22 schreef H.Vviv het volgende:
Terpstra blijft goed volgen op de aanvallen van PFP
Denk dat er misschien meer reactie komt als je je vraag hier stelt:quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:25 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb gezien dat er wat mooie gravelroutes bij mij in de buurt liggen, vooral door de heide en het bos.
Nu heb ik een racefiets - maar daar gaan geen bredere wielen / banden in dan degene die ik nu heb - en een mountainbike (hardtail) die ik tot nu toe gebruik voor de bestaande MTB-routes in de buurt.
In mijn MTB zitten 29" DT Swiss M1700 spline 2 velgen met als aanduiding 622-22.5 en er zitten nu 2.2 inch (55-622) continental X-king en MountainKing banden op.
Ik wil - als test - een keer andere gravelachtige banden erop zetten om wat beter te bollen op verharde wegen en onververharde heide- en bospaden en zat er aan te denken om bijv. Schwalbe g-one (40/42 - 622) te kopen en af en toe op mijn MTB te zetten. Als het bevalt kan ik altijd nog een keer een extra wielset kopen.
Maar, ik kom er niet echt goed uit wat hierin een goede keuze zal zijn. Kan de velg-band-combi zoals ik hierboven heb beschreven (22.5-622 met 40-622) bijvoorbeeld? En hoe smal kan ik in theorie gaan met mijn velgen, zou ik hier bijv. Ook 25 mm banden op kunnen leggen?
Is er überhaupt wel voordeel om smallere banden te monteren of kan ik net zo goed voor 'MTB'-banden met minder profiel kiezen? Of zijn mijn huidige banden eigenlijk al wel snel genoeg en valt er niet zo veel winst te behalen? Ik vind ze zelf wat stroperig aandoen op verhard en licht onverhard. Is er hier iemand die een soortgelijke actie heeft gedaan en wat is dan een goede setup? Zijn er nog zaken waar ik specifiek rekening moet houden, aanraders, afraders?
Het is dus de bedoeling om hier af en toe gebruik van te maken om toch wat snelheid te behouden op plaatse waar ik met de racefiets niet graag kom.
Ik hoop dat er hier iemand is die hier ervaring mee heeft en er wat meer over kan vertellen!
Is dit ook jullie ervaring en advies? Om als je op de grens tussen 2 framematen zit de kleinere te pakken?quote:Ga er liever vanuit dat je een mountainbike zo klein mogelijk koopt; waarbij je met de standaard zadelpen en een normale insert (de lengte waarmee de zadelpen in het frame steekt) een dusdanige zitpositie kunt bereiken dat je fatsoenlijk bij de pedalen kunt, én je niet het gevoel hebt continue met je knieėn tegen het stuur aan te rossen in iedere bocht. Of, minstens net zo erg, dat je het idee hebt tussen zadel en stuur door te zakken omdat je zo ver moet reiken naar je stuur dat het niet lekker meer aanvoelt. Tevens moet je op een normale manier met gebogen armen kunnen rijden! Mountainbiken met gestrekte armen bestaat niet.
Er is een ezelsbruggetje (of die van bovengenoemde louche verkoper komt weet ik niet) die iets zegt over de lijn oog-stuur-vooras, maar ik heb hem even niet voorhanden. Bedenk je in ieder geval één ding: een groter frame is zwaarder, en dus ga je er minder hard mee. (nee, het verschil is klein, maar wie weet is men voor dat argument wel gevoelig)
Rijd je xc wedstrijden en is gewicht het allerbelangrijkste? Dan neem de kleinere. Ga je er eventueel ook mee de Ardennen in of zelfs de Alpen? Dan neem de langere en zet er eventueel een iets kortere stuurpen op.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:06 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben aan het kijken om mijn 1e mountainbike aan te schaffen. Als beginner zoek ik een beetje met een budget van rond de 1000 euro. Het 1e wat opviel tijdens mijn zoektocht is dat ik niet de enige ben geweest die tijdens de corona-crisis op het idee kwam om te beginnen met mountainbikenDe voorraden bij de fietsenzaken zijn behoorlijk beperkt op dit moment.
Bij een fietsenzaak in de buurt hadden ze nog een aardig model staan: Scott Scale 970. Ik zit alleen te twijfelen over de framemaat. Ik heb een lengte van tegen de 1,78.
De M maat is voor lengtes tussen de 1,68-1.78. De L maat voor lengtes tussen de 1,76-186. Ik zit dus net op de grens. Ze hadden de fiets alleen nog in de L framemaat. Ik heb op een andere fiets even de M maat geprobeerd. Zowel de L als de M zaten op zich prima, maar de M voelde toch wat fijner en compacter aan.
In de link met beginnersadvies kwam ik het volgende tegen:
[..]
Is dit ook jullie ervaring en advies? Om als je op de grens tussen 2 framematen zit de kleinere te pakken?
Dank voor je reactiequote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:27 schreef knoopie het volgende:
[..]
Rijd je xc wedstrijden en is gewicht het allerbelangrijkste? Dan neem de kleinere. Ga je er eventueel ook mee de Ardennen in of zelfs de Alpen? Dan neem de langere en zet er eventueel een iets kortere stuurpen op.
Ja een kleinere fiets is lichter, maar een iets langer frame is bergaf veel stabieler.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Seizoensopener in het altijd fraaie Lenzerheide
Les Gets is ook afgelast.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Seizoensopener in het altijd fraaie Lenzerheide
Nadat Evie Richards bij haar seniorendebuut bij de vrouwen gelijk de winst pakte na een mooie sprint met Ferrand-Prevot. Vandaag de eerste twee cross-countrywedstrijden, de vrouwen beginnen bijnaquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:14 schreef H.Vviv het volgende:
De Mexicaan Ulloa wint de shortrace bij de wereldbeker in Nove Mesto
Ja maar toch erg sterk van hem. Nu volg ik het MTB niet echt maar dit niveau had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laatste ronde is er te veel aan
Is bijzonder lastig in te schatten in zo’n vreemd seizoen maar ziet er wel goed uit voor Vader met een podiumplaatsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja maar toch erg sterk van hem. Nu volg ik het MTB niet echt maar dit niveau had ik niet verwacht.
De wat? Gaan ze dan met 50+ km/u de bergpaden op?quote:
Ik geloof dat Sven Nys mee ging doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De wat? Gaan ze dan met 50+ km/u de bergpaden op?
Waar gaan we dit dan kijken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Huh, waarom staat mountainbiken zowel vandaag als morgen helemaal niet op het programma bij Ziggo? Op Red Bull TV zit voor Nederland een geoblock, ik ging er vanuit dat dat vanwege Ziggo was
Apart dat Lecomte vanochtend al reed in plaats van straks.quote:
Nee, de UCI verkoopt de wereldkampioenschappen pakketten altijd als geheel. veldrijden, mountainbiken, baan en weg zitten allemaal in een pakket. Sporza zend de dames en heren (XCO) sowieso uit op de website.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Huh, waarom staat mountainbiken zowel vandaag als morgen helemaal niet op het programma bij Ziggo? Op Red Bull TV zit voor Nederland een geoblock, ik ging er vanuit dat dat vanwege Ziggo was
Ja, dat las ik inmiddels. Heel vreemd natuurlijk, want de kans dat men in Nederland alles van het mountainbiken uit gaat zenden is bijzonder klein, maar ja. Daar zit je dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:05 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, de UCI verkoopt de wereldkampioenschappen pakketten altijd als geheel. veldrijden, mountainbiken, baan en weg zitten allemaal in een pakket. Sporza zend de dames en heren (XCO) sowieso uit op de website.
Jammer weer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
"WK mountainbike met Terpstra, Tauber en Van Berswordt"
#werkenbijdenos
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef heywoodu het volgende:
Nou, de stream is live. De commentatoren schitteren nog door afwezigheid.
Die mag zijn verjaardag rustig thuis vieren.quote:
Is hij zelfs helemaal niet aanwezig bij Red Bull TV?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
[..]
Die mag zijn verjaardag rustig thuis vieren.
In de vorige wedstrijden was PFP aan het einde iets minder sterk, maar er moet nu wel een joekel van een inzinking komen om het spannend te makenquote:
Volgend jaar doet Rutte mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:42 schreef heywoodu het volgende:
Make Your Mark is gewoon een marketingdingetje/campagne van Shimano
Al jaren toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:46 schreef heywoodu het volgende:
De oude Absalon heeft een relatie met Ferrand-Prévot
Geen idee, ik volg de roddelkrantjes nietquote:
Snap wel dat de NOS het niet op tv uitzendt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:55 schreef heywoodu het volgende:
Nul strijd, ontzettend slechte regie, gigantisch gebrek aan nuttige graphics...als je in het woordenboek zoekt naar 'anticlimax' wordt je doorverwezen naar deze race.
Maar de downhill morgen gaat zeker wel spanning hebben en dat zenden ze ook niet uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Snap wel dat de NOS het niet op tv uitzendt.
Tijd dat Red Bull TV een publieke omroep wordt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar de downhill morgen gaat zeker wel spanning hebben en dat zenden ze ook niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |