Ik woon in Valletta, en dat bevalt me primaquote:
Ave plebs!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Parijs is alleen maar goed wonen als je bakken met geld hebt. Net zoals Rome
#plebejer
hmm, ja, dat eigenlijk ook wel jaquote:
Ja dat is wel een leuk stukjequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:39 schreef Harmankardon het volgende:
Parijs heeft wel hele mooi stukken/wijken. Daarboven op die berg bij de Sacré-C½ur bijvoorbeeld vind ik altijd een ding hoor
Voor de banlieus en buiten het centrum: ja.quote:
In de avond bij de Sacre Coeur over de stad uitkijken en dan de disco Eiffeltoren zien blijft mooi.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:39 schreef Harmankardon het volgende:
Parijs heeft wel hele mooi stukken/wijken. Daarboven op die berg bij de Sacré-C½ur bijvoorbeeld vind ik altijd een ding hoor
Ooit krijg ik vast wel toestemming van zusjelief dat ik met mijn drie neefjes naar Disneyland mag.quote:
Ook niet in een leuke peggingspitroast?quote:
Hebben ze met Rotjeknor ook gedaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Parijs wil je niet dood gevonden worden.
Lekker platbombarderen en opnieuw beginnen.
Barcelona ga ik later dit jaar nog naartoe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat is wel een leuk stukje
Maar geef mij maar iets als Berlijn
Of Barcelona of Madrid
Londen is ook leuk ja maar al veel te lang niet geweest
Of, als ik toch budget heb nashville![]()
![]()
Ja ik ben ook al een paar jaar niet in Berlijn geweest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Barcelona ga ik later dit jaar nog naartoe.
Op Berlijn ben ik op de een of andere manier een beetje afgeknapt de laatste keren. Veel geforceerde hipheid op bepaalde plekken voor mijn gevoel.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Alleen al voor de patisserie, j'adore Paris![]()
Patisserie in het algemeen niet nee, maar er zit wel een optimale concentratie aan grote namen zeg maar. En ja, met dit soort dingen vind ik merkgeilheid nog weleens lonenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:13 schreef gcjoel het volgende:
patisserie hoef je niet voor naar Parijs, kun je ook naar de iets minder kutte delen van Frankrijk gaan.
oh ja okquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Patisserie in het algemeen niet nee, maar er zit wel een optimale concentratie aan grote namen zeg maar. En ja, met dit soort dingen vind ik merkgeilheid nog weleens lonen
In Barcelona ga ik hier lekker eten: https://elbarri.com/restaurant/tickets/quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik ben ook al een paar jaar niet in Berlijn geweest.
Ik kom echt nergens meer
Dat doe ik dus ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:13 schreef gcjoel het volgende:
patisserie hoef je niet voor naar Parijs, kun je ook naar de iets minder kutte delen van Frankrijk gaan.
OMG laatst naar zitten kijken om heen te gaan om daar te kunnen etenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Barcelona ga ik hier lekker eten: https://elbarri.com/restaurant/tickets/
Ik heb juist niemand om mee te nemen, zo oneerlijk allemaal![]()
Neem ja Allures mee, twee vliegen, een klap. Hoppa.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Barcelona ga ik hier lekker eten: https://elbarri.com/restaurant/tickets/
Ik heb juist niemand om mee te nemen, zo oneerlijk allemaal![]()
Godsamme wat doe je!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neem ja Allures mee, twee vliegen, een klap. Hoppa.
Niet per se, zeker niet als je kijkt in hoeverre men zelf nog dingen bereidt of überhaupt nog kan bereiden op zo een kleine schaal. Het moet vooral lekker zijn en hoeft niet per se perfect voor mij, dus dat is ook niet per se naamsafhankelijk ofzo. En dan vind ik het ook leuk om te vergelijken, want waarom staat die ene nou bekend voor product x enzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh ja ok
Ik ga juist liever naar de kleine onbekende bakker, die zijn vaak het beste
Oh nee mijn ervaring is juist dat kleine bakkers nog zelf bakken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet per se, zeker niet als je kijkt in hoeverre men zelf nog dingen bereidt of überhaupt nog kan bereiden op zo een kleine schaal. Het moet vooral lekker zijn en hoeft niet per se perfect voor mij, dus dat is ook niet per se naamsafhankelijk ofzo. En dan vind ik het ook leuk om te vergelijken, want waarom staat die ene nou bekend voor product x enzo.
Ik steun dit ideequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neem ja Allures mee, twee vliegen, een klap. Hoppa.
Dat is waar, maar niet meer handmatig betekent ook niet meteen minder lekker. Echter ik bedoelde hier meer dat er ook het nodige pre-fab of half-fab ingekocht wordt. Nu ben ik al een tijdje niet meer in la douce France geweest, maar ik vind het hier wel een beetje om te janken hoeveel dezelfde zut je op veel plekken tegen komt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee mijn ervaring is juist dat kleine bakkers nog zelf bakken.
Grote bekende moeten zoveel productie draaien dat het meeste niet meer handmatig zelf gebeurd.
In Nederland zijn de bakkers om te janken vaak ja. Allemaal hetzelfde spulquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is waar, maar niet meer handmatig betekent ook niet meteen minder lekker. Echter ik bedoelde hier meer dat er ook het nodige pre-fab of half-fab ingekocht wordt. Nu ben ik al een tijdje niet meer in la douce France geweest, maar ik vind het hier wel een beetje om te janken hoeveel dezelfde zut je op veel plekken tegen komt.
Maar als het een onbekende kleine naam is met producten wiens leverancier ik tenminste niet herken ga ik net zo goed voor de bijl hoor
Ik wil weer naar Parijs. Maar durf daar 's avonds niet in m'n eentje rond te lopenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:45 schreef Barbusse het volgende:
Parijs is een mooie stadNet zoals Rome
Veel hetzelfde ja, maar gelukkig hebben we nog best wat leuks te verkrijgen. Leuke zoektocht wel, houd me op straatquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In Nederland zijn de bakkers om te janken vaak ja. Allemaal hetzelfde spul
Ja in IJmuiden zit nog 1 goede. Die hebben een vrij groot pand met voorin een klein hoekje met toonbank enzo. En dan de rest van de zaak ovens en alles waar ze de boel maken. Erg leuk en super lekker, dat proef je meteen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Veel hetzelfde ja, maar gelukkig hebben we nog best wat leuks te verkrijgen. Leuke zoektocht wel, houd me op straatIn beweging is wel zo verstandig
Gaan we samenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weer naar Parijs. Maar durf daar 's avonds niet in m'n eentje rond te lopen
Klinkt goed! Welke is dat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja in IJmuiden zit nog 1 goede. Die hebben een vrij groot pand met voorin een klein hoekje met toonbank enzo. En dan de rest van de zaak ovens en alles waar ze de boel maken. Erg leuk en super lekker, dat proef je meteen.
Neuh die gaat dan wel even bij Yvie voor de deur liggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan we samen
Of word Q dan jaloers?
Oh, wel tijdig zeggen dan, dan was ik even m'n ramen. Valt nu weinig te zienquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh die gaat dan wel even bij Yvie voor de deur liggen.
Soort gedeelde voogdij dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, wel tijdig zeggen dan, dan was ik even m'n ramen. Valt nu weinig te zien
Scheelt ook weer een pension als er iemand niet is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vind ik wel een fijn idee. Alleen verantwoordelijk is ook zo'n taak.
Dan maar hopen dat je via Tinder geen vriend vindt die van onverwachte spontane tripjes houdt, dan hebben we de planning nog niet rondquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scheelt ook weer een pension als er iemand niet is.
wij hebben hier Robertquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja in IJmuiden zit nog 1 goede. Die hebben een vrij groot pand met voorin een klein hoekje met toonbank enzo. En dan de rest van de zaak ovens en alles waar ze de boel maken. Erg leuk en super lekker, dat proef je meteen.
Oeh, daar dan lekkere dingen halen voor je omgekeerde housewarmingquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie hebben ook alles!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:10 schreef Allures het volgende:
[..]
wij hebben hier Robertvan heel Holland bakt
Is goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh, daar dan lekkere dingen halen voor je omgekeerde housewarming
Tijdje terug een brood van geproefd. Lekker, maar had er eigenlijk meer van verwacht..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:10 schreef Allures het volgende:
[..]
wij hebben hier Robertvan heel Holland bakt
Jammer genoeg geen menu onlinequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oscar! hele lekkere tartelettes ook
als je aangereden wordt hoeft jouw fiets niet verzekerd te zijn, maar de persoon die jou aanrijdtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Bijna alle fietsenmakers bieden een 'gelijk meeneem service;. Fietsverzekeringen zijn daar echter nog niet klaar voor want als je dan vooraf je fiets wilt verzekeren dan dat niet want je moet het sleutelnummer invullen dat je thuis nog niet ter beschikking hebt.
M.a.v. je kan altijd aangereden worden zolang het maar niet het eerste ritje maar huis is.
met auto kopen doe je dat toch ook telefonisch ter plekke?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Bijna alle fietsenmakers bieden een 'gelijk meeneem service;. Fietsverzekeringen zijn daar echter nog niet klaar voor want als je dan vooraf je fiets wilt verzekeren dan dat niet want je moet het sleutelnummer invullen dat je thuis nog niet ter beschikking hebt.
M.a.v. je kan altijd aangereden worden zolang het maar niet het eerste ritje maar huis is.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je aangereden wordt hoeft jouw fiets niet verzekerd te zijn, maar de persoon die jou aanrijdt
Ok, goede tip. Aangereden worden is oké maar alleen dus niet overvallen wordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
met auto kopen doe je dat toch ook telefonisch ter plekke?
verder fiets ik ook gewoon onverzekerd rondquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ok, goede tip. Aangereden worden is oké maar alleen dus niet overvallen worden
Pas op hoor, alleen vrouwen vallen voor badboys. Moet je wel wat DM's opleverenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verder fiets ik ook gewoon onverzekerd rond
maar ik draag wel een helmquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pas op hoor, alleen vrouwen vallen voor badboys. Moet je wel wat DM's opleveren
die heeft me wel al een paar keer geholpen bij laag hangende takkenquote:
Q!quote:
Die is bezet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh die gaat dan wel even bij Yvie voor de deur liggen.
Ik had de groep veel groter verwacht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:37 schreef Allures het volgende:
Maar squad, even dat @ proberen hoor...
@:elvi @:gcjoel @:cherrylips wat doet dit nu aan jullie kant eigenlijk?
Berlijn dus? Niet Barcelona en dan sangria en tapas? En shoppen
Nog meer k*tnijd?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had de groep veel groter verwacht.
Er zijn ook freelance leden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat alles goed met je? Omdat je steeds eerder naar huis gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:36 schreef DrMarten het volgende:
Vandaag is druk op weg een kutdag te worden
Nog even een paar uur naar kantoor om wat dingen af te ronden en alles gaat mis. Had nu eigenlijk naar huis gewild maar zit hiet nog wel een uurtje of 2
we hebben het overwogen maar toen kwamen we tot de conclusie dat iedereen hier mij haat dus dat maakt de boel wat lastigerquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Oh pfew, ik dacht dat het omgekeerd wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:45 schreef Allures het volgende:
[..]
we hebben het overwogen maar toen kwamen we tot de conclusie dat iedereen hier mij haat dus dat maakt de boel wat lastiger
En je moet een puni hebben voor deelname
uur geleden wilde je nog met mij gaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:37 schreef Allures het volgende:
Maar squad, even dat @ proberen hoor...
@:elvi @:gcjoel @:cherrylips wat doet dit nu aan jullie kant eigenlijk?
Berlijn dus? Niet Barcelona en dan sangria en tapas? En shoppen
Door deelname krijg je een puni? Kunnen we testenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh pfew, ik dacht dat het omgekeerd was
R&P-style en gewoon met z'n 3enquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
uur geleden wilde je nog met mij gaan
Ja gewoon romantisch jij en ik duhquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
uur geleden wilde je nog met mij gaan
Bijna elke vrouw hier denkt dat iedereen haar haat volgens mij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:45 schreef Allures het volgende:
[..]
we hebben het overwogen maar toen kwamen we tot de conclusie dat iedereen hier mij haat dus dat maakt de boel wat lastiger
En je moet een puni hebben voor deelname
Nee de haatquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Door deelname krijg je een puni? Kunnen we testen
Neuhquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna elke vrouw hier denkt dat iedereen haar haat volgens mij.
Als je alles gelooft wat je hier leest, nou pfffffffff.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:52 schreef Scary_Mary het volgende:
Al lees ik hier op het forum regelmatig dat mannen dankzij de feminisering ook verwijven, dus wie weet..
Insert FOK! op de plaats van FB, jatogniedan!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je alles gelooft wat je hier leest, nou pfffffffff.
Nee ik denk juist dat ik heel erg geliefd benquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna elke vrouw hier denkt dat iedereen haar haat volgens mij.
Heb de komende weken vrij en moest nog een paar dingetjes afmaken en dat duurt dus wat langer dan gepland.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat alles goed met je? Omdat je steeds eerder naar huis gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |