Je moeder.quote:
Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
niet trainen, een crematie straks, alleen jammer dat het regent want erna is het borrelen en dan ga ik liever niet met de auto naar Haarlem
dank je, weduwe van een maat van me die 10 jaar geleden al vertrokken is, vind het wel netjes om te gaanquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, weduwe van een maat van me die 10 jaar geleden al vertrokken is, vind het wel netjes om te gaan
Sterktequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
niet trainen, een crematie straks, alleen jammer dat het regent want erna is het borrelen en dan ga ik liever niet met de auto naar Haarlem
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
Gecondoleerd maat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, weduwe van een maat van me die 10 jaar geleden al vertrokken is, vind het wel netjes om te gaan
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:26 schreef Elan het volgende:
WGR / Tweede woning verhuren en uitkering?
lol
Mijn voorspellingen zijn nu eenmaal goud waard.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User van het niveau Heerenveen oprollen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:36 schreef Elan het volgende:
Totaal geen stress, dit gaat gewoon 4-0 worden.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen zijn nu eenmaal goud waard.
[..]
Lekker bezig Jojoquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben gaatjes boren. Het verloopt uitstekend.
Ik zal jou ff doorborenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Jojoortje het volgende:
Lenny en ik zijn trots op jou!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Jojoortje het volgende:
Pics van je gaatjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Jojoortje het volgende:
Die weet dat toch niet joh.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vindt mevrouw Haags daar van?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die weet dat toch niet joh.
Dit is al de 10e post van jou die over snapchatten met Char gaat. Dit begint wel een beetje kansloos te worden.quote:
Char doet wat met mij. Ik weet niet wat dat is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is al de 10e post van jou die over snapchatten met Char gaat. Dit begint wel een beetje kansloos te worden.
Kijk je wel uit? Voor je het weet sta je op het postkantoor de rituals van je vrouw op te sturen.
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is al de 10e post van jou die over snapchatten met Char gaat. Dit begint wel een beetje kansloos te worden.
Kijk je wel uit? Voor je het weet sta je op het postkantoor de rituals van je vrouw op te sturen.
Uiteindelijk gaan we allemaal makker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb hoofdpijn
Misschien ga ik dood
Kleur van VBL doet me wel aan Ibu denken, dat heeft mijn leven geredquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal makker.
Allemoal, met de neus umhoeg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal makker.
Genoten gisteravond makker?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)je-gewicht~afc97364/
@:JanCees
Rowwen Hezequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Allemoal, met de neus umhoeg.
Prima overwinning, fijn dat je het in één wedstrijd al beslist. Alleen in het Feyenoordtopic word je als zuurpruim weggezet als je Feyenoord traag noemt en Tiblisi vergelijkt met Spakenburg.quote:
Dat is mij ook net iets te negatief, die lui konden er vrij weinig van inderdaad maar hoe vaak hebben we dit zien misgaan de afgelopen jaren tegen dit soort mensjes? Elke club heeft wel een paar van die blunders op hun palmares staan. Prima dat je dan 'gewoon' met 4-0 wint.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima overwinning, fijn dat je het in één wedstrijd al beslist. Alleen in het Feyenoordtopic word je als zuurpruim weggezet als je Feyenoord traag noemt en Tiblisi vergelijkt met Spakenburg.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:49 schreef GGMM het volgende:
Kijk max, en daarom ga je dus nooit een serieus gesprek aan met onlogisch
Ik geef het op ja, dit was de laatste keer. In plaats van op de materie in te gaan rent hij naar zijn computertje om snel een printscreen te maken als iemand een woordje vergeet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:49 schreef GGMM het volgende:
Kijk max, en daarom ga je dus nooit een serieus gesprek aan met onlogisch
Ja, het heeft iets treurigs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef het op ja, dit was de laatste keer. In plaats van op de materie in te gaan rent hij naar zijn computertje om snel een printscreen te maken als iemand een woordje vergeet.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het heeft iets treurigs.
En als je er iets van zegt volgt er een jijbak.
Weer een episode in de Sjonniesquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ALSOF JIJ IEMAND NIET TOT OP HET BOT FILEERT ALS HIJ EEN FOUTJE MAAKT.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het heeft iets treurigs.
En als je er iets van zegt volgt er een jijbak.
in de Sjonniesquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weer een episode in de Sjonnies
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slappeling. Waar is je ruggengraat?
- Abraham Lincoln 1982quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”
Pijnlijk voor @Elan dit.quote:Op maandag 17 december 2018 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond 'in discussie' met Elan. Ook ik ben af.
@GGMMquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga even lunchen. Ik denk een broodje kroket mayo.
"Lunch".quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
"kroket".quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond uit eten/drinken met vrienden, daarna naar de film (Lion King). Voor de rest van het weekend HELEMAAL NIKS!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ga jij nou doen dit weekend?
Lekker. Ik heb een protein papje op, want vanavond blijven we hier op kantoor mario karten, dus zal er wel weer viesdik pizza worden besteld.quote:
?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)je-gewicht~afc97364/
@:JanCees
Je wordt oud maat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:23 schreef Caland het volgende:
Ranzig katertje zeg
Gelukkig verlof straks
Geforceerd meedoen na werktijdquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb een protein papje op, want vanavond blijven we hier op kantoor mario karten, dus zal er wel weer viesdik pizza worden besteld.
Katers van Freddy krijgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:23 schreef Caland het volgende:
Ranzig katertje zeg
Gelukkig verlof straks
koekoekquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Katers van Freddy krijgen
Echt een smerige jood ben je ook he
Beter stad in zuipenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het karten juist wel leuk, vaak organiseer ik het ook zelf met een collegaatje.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Katers van Freddy krijgen
Echt een smerige jood ben je ook he
Gohquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:48 schreef Smoofie het volgende:
Fortuna eigenaar wil eerlijke verdeling tv-geld
Eerlijk naar de hoeveelheid kijkers, dus mag Fortuna blij zijn als ze 10K krijgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:48 schreef Smoofie het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerlijk naar de hoeveelheid kijkers, dus mag Fortuna blij zijn als ze 10K krijgen
Voetbal in de SCquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:48 schreef Smoofie het volgende:
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:48 schreef JanCees het volgende:
Port of Miami 2, an album by Rick Ross on Spotify
@:doublepain
Lol, een kroket mayo. Waarom geen mosterd?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt allemaal mee te vallenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gaat tering hard regenen hier, ik hou van struinen.
Beestquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
@:onlogisch
@:lange_lans
Wanstaltige dikke vetzak dat je bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en een hamburger.
Ga zo uiteten. Lkkr man.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en een hamburger.
Pics van je hamburger?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat voor antwoord krijg je hierop denk je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, een kroket mayo. Waarom geen mosterd?
Nouja, je komt uit Friesland toch? Misschien hebben ze in dat onderontwikkelde gebied nog nooit deze combinatie geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor antwoord krijg je hierop denk je?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, je komt uit Friesland toch? Misschien hebben ze in dat onderontwikkelde gebied nog nooit deze combinatie geprobeerd.
Kroket mosterd, nee dat is echt een uitvinding.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, je komt uit Friesland toch? Misschien hebben ze in dat onderontwikkelde gebied nog nooit deze combinatie geprobeerd.
Ik ga zo sushi halenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt he.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanstaltige dikke vetzak dat je bent.
Een hele gewone hamburger van de appie. En nee, hij wordt niet groen (lol)quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pics van je hamburger?
Recept van @:masterminded ?
Ik heb niet eens iets om het af te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de box voor je liggen inclusief de films, kopen?
Pauperquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iets om het af te kunnen spelen.
Staat allemaal op Youtube (lol)quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schelden met K als mod hoort ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
MED / timmmmmmmmmmmmmmmmmm is weer zwart
En wij zijn timmmmm-moe @:Zipportal
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schelden met K als mod hoort ook gewoon niet.
Die jongen is gewoon ontoerekeningsvatbaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
K?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
(lol)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Ziyech ook geen slimme aankoop is.
Het liefst zie ik hem komen, maar het is een 10 en daar staat Immers en die gaat daar niet weg.
Dan komt Ziyech dus te spelen op een positie waar hij niet thuis hoort. (Maher anyone?)
5 miljoen uitgeven voor een positie waar je al fatsoenlijk dubbel bezet bent i.t.t de linksback of spitspositie zou vreemd zijn.
(lol)quote:
Humor om te lachenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
WC Papier
Wat zou een goed merk voor wc papier zijn?
Feyenoord, daar veegt toch iedereen zijn kont mee af.
![]()
![]()
Die houden we er in.
Wat een irritant wijf zegquote:
Ik lees altijd alles terug. Ben nu in 2014.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zit jij posts uit 2014 te bekijken?
Dit niet doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zit jij posts uit 2014 te bekijken?
What else is newquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie dat jou daar behoorlijk de maat wordt gemeten.
Matige comebackquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tienrittenkaart bij je moeder.
Wat is nou het argument van de politie om hem wel aan te houden?quote:
Omdat het een kuttokkie is waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is nou het argument van de politie om hem wel aan te houden?
Doe ff normaal tegen @Scrummie2.0quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:52 schreef KingRoland het volgende:
Goedemorgen vrienden en Scrummie.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe ff normaal tegen @:Scrummie2.0
Flopland
Niks beters te doen ofzo lolquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:57 schreef Zipportal het volgende:
Computer stofvrij gemaakt. Mag weer alle websites bezoeken van de dokter. Tot zover een inkijkje in het leven van de sympathieke Zipportal.
Oh, nu hoor ik ineens weer bij je vrienden? Komt dat door LinkedIn?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:52 schreef KingRoland het volgende:
Goedemorgen vrienden en Scrummie.
tuurlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, nu hoor ik ineens weer bij je vrienden? Komt dat door LinkedIn?
"In opdracht van". Verder verwijst men naar de persvoorlichter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is nou het argument van de politie om hem wel aan te houden?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
"In opdracht van". Verder verwijst men naar de persvoorlichter.
Dat is niet verboden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roland probeert gewoon contact met jou te maken.
zoek ik iets wat hij leuk vindt dan is het weer niet goed. wat een zuurpruim is scrummie ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roland probeert gewoon contact met jou te maken.
Scrummie is lastig te pleasen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zoek ik iets wat hij leuk vindt dan is het weer niet goed. wat een zuurpruim is scrummie ook
Nou nouquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:44 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een stad
wat een accent
wat een niveau
Ik was op vakantie ook even in kerkquote:
niet kaarsje brandenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik was op vakantie ook even in kerk
Eerste wat je moest doen was geld in vakjes stoppen
Vieze oplichters
Accent van die interviewsterquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:44 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een stad
wat een accent
wat een niveau
nooit hier van gehoordquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:57 schreef Caland het volgende:
Je kan tegenwoordig toch in de ochtend niet voor een bepaalde tijd alcohol kopen op de stations, iemand enig idee hoelaat dit ook alweer is?
Ebolastad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:44 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een stad
wat een accent
wat een niveau
Om 7 uur kan het gewoonquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:57 schreef Caland het volgende:
Je kan tegenwoordig toch in de ochtend niet voor een bepaalde tijd alcohol kopen op de stations, iemand enig idee hoelaat dit ook alweer is?
Ja of de verkoper vond jou zo'n tokkie dat ze je geen bier wilde verkopen, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar kan dat dan verschillen per stad
Hallo zeg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja of de verkoper vond jou zo'n tokkie dat ze je geen bier wilde verkopen, dat kan natuurlijk ook
Is het nou een man of een vrouw? Dom varken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja of de verkoper vond jou zo'n tokkie dat ze je geen bier wilde verkopen, dat kan natuurlijk ook
Kom vechten danquote:
Waarschijnlijk was je al te bezopen op dat tijdstip om het te zien hé, tokkie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het nou een man of een vrouw? Dom varken.
Ik kom net op tijd voor deze oorvijg door onlogisch.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:53 schreef Buitendam het volgende:
Haha Onlogisch veegt met Caland het topic lekker aan.
Ja, hij is goed vandaag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom net op tijd voor deze oorvijg door onlogisch.
quote:Alle massagesalons in de gemeente Haarlemmermeer zijn gesloten omdat de masseurs ook seksuele handelingen deden. Dat ontdekte een mystery guest die in alle zes salons om een ontspanningsmassage van een uur vroeg. Tijdens de massages probeerde hij zoveel mogelijk te weten te komen over de werkomstandigheden van de masseuses, maar hij stuurde niet aan op seks.
De masseuses in alle zes de salons boden hem seks aan, in sommige gevallen begonnen de vrouwen zelfs ongevraagd aan een 'happy ending'. Volgens de gemeente is hij daar niet op ingegaan.
Vervelend werkquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:50 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)m-happy-endings.html
[..]
@:Tarado
Waar kan ik solliciterenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:50 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)m-happy-endings.html
[..]
@:Tarado
Beest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
Een topickill op 19:08:00
Mooier krijg je het niet.
BLACKED.com??quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan alleen hier posten. Als ik naar een andere site ga, word ik door gelinkt naar vage sites
Huh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan alleen hier posten. Als ik naar een andere site ga, word ik door gelinkt naar vage sites
Ja had ik ook, nu geen last meer van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Jaaaaaaa dat dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja had ik ook, nu geen last meer van.
BUG / Vanuit mobiel fok vrijwel continu naar spamsite
Zit daar ook een pedo aan het roer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:46 schreef Caland het volgende:
@:ggmm is FA en de boel stort in elkaar hier
Het lijkt AZ wel
Heyquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaa dat dus.
Oh en hoi jij
Wanneer jij wilquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey
Wanneer ben jij weer eens op overmaas dan?
Je kan denk ik wel op mijn kaart.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je een kaartje voor mij dan?
Ik kom alleen als jij komtquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan denk ik wel op mijn kaart.
Zaterdag decibel
Geilquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom alleen als jij komt
Retweet van Ome Donaldtwitter:w_terrence twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 20:26:26Died of SUICIDE on 24/7 SUICIDE WATCH ? Yeah right! How does that happen#JefferyEpstein had information on Bill Clinton & now he’s deadI see #TrumpBodyCount trending but we know who did this! RT if you’re not Surprised#EpsteinSuicide #ClintonBodyCount #ClintonCrimeFamily https://t.co/Y9tGAWaAxX reageer retweet
quote:Op zondag 11 augustus 2019 07:59 schreef Doublepain het volgende:
Retweet van Ome Donaldtwitter:w_terrence twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 20:26:26Died of SUICIDE on 24/7 SUICIDE WATCH ? Yeah right! How does that happen#JefferyEpstein had information on Bill Clinton & now he’s deadI see #TrumpBodyCount trending but we know who did this! RT if you’re not Surprised#EpsteinSuicide #ClintonBodyCount #ClintonCrimeFamily https://t.co/Y9tGAWaAxX reageer retweet
God
Veel van die Haagse helden die al dood zijnquote:Op zondag 11 augustus 2019 08:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pfff
RIP in vrede idd, was een lieve man
Jammer ja. Allemaal naar de tyfus gegaan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel van die Haagse helden die al dood zijn
Eefgod, Haagse sjonnie, monster van Laak, @:haags_kwartiertje
quote:Op zondag 11 augustus 2019 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel van die Haagse helden die al dood zijn
Eefgod, Haagse sjonnie, monster van Laak, @:haags_kwartiertje
goeie passquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vanaf 4:20
Schelvis refereerde naar een oude Ajax/Barcelona speler
Busquets out lijkt me stugquote:Op zondag 11 augustus 2019 09:22 schreef Doublepain het volgende:
@:el-stinho
Busquets out of samen in?
Dat zijn twee woorden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:54 schreef Doublepain het volgende:
Woord van de dag:
Ongebouwde reetkever
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 11 augustus 2019 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ik neem ook aan dat het om omgebouwde gaat
welke?quote:
Clusterfuck.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:03 schreef aTypisch het volgende:
Jullie die Epstein shizzle nog een beetje gevolgd?
xDquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tellen is niet mijn ding
Woorden ook niet
quote:
beetje dittwitter:docMJP twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 18:36:48The takeaway of the Epstein story from start to finish is simple. There is no rule of law for our ruling class, and the society you live in is far more corrupt and incompetent than you have been taught to think. reageer retweet
Zie appquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:03 schreef aTypisch het volgende:
ja, interessant wel, al zullen we ook hierover de waarheid nooit horenquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:03 schreef aTypisch het volgende:
Ja, dat vat het wel aardig samen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]beetje dittwitter:docMJP twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 18:36:48The takeaway of the Epstein story from start to finish is simple. There is no rule of law for our ruling class, and the society you live in is far more corrupt and incompetent than you have been taught to think. reageer retweet
dat is puur omdat hij levend te gevaarlijk isquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij leeft nog, maar @:tarado gelooft mijn onderbuikgevoel niet
dood ookquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is puur omdat hij levend te gevaarlijk is
twitter:Tiff_FitzHenry twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 21:19:22Now that Epstein is dead, all evidence uncovered at all his properties, EVERYTHING, will be admisable against any other defendant without possibility of suppression.https://t.co/U7kXyE3e1i reageer retweet
Trump heeft geretweet dat Bill erachter zit :’)quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja, interessant wel, al zullen we ook hierover de waarheid nooit horen
HAHA echt?quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trump heeft geretweet dat Bill erachter zit :’)
het is nog niet voorbij maar het komt meestal wat harder binnen als de persoon in kwestie in een rechtbank zaken verklaardquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dood ooktwitter:Tiff_FitzHenry twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 21:19:22Now that Epstein is dead, all evidence uncovered at all his properties, EVERYTHING, will be admisable against any other defendant without possibility of suppression.https://t.co/U7kXyE3e1i reageer retweet
Nah, niet echt.quote:
(ook dom natuurlijk)twitter:w_terrence twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 20:26:26Died of SUICIDE on 24/7 SUICIDE WATCH ? Yeah right! How does that happen#JefferyEpstein had information on Bill Clinton & now he’s deadI see #TrumpBodyCount trending but we know who did this! RT if you’re not Surprised#EpsteinSuicide #ClintonBodyCount #ClintonCrimeFamily https://t.co/Y9tGAWaAxX reageer retweet
ik ben er even wat ingedoken de afgelopen week, maar besloten niet verder te gaanquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is nog niet voorbij maar het komt meestal wat harder binnen als de persoon in kwestie in een rechtbank zaken verklaard
Gewoon een retweetquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nah, niet echt.
Hij retweette een tweet met die strekking:(ook dom natuurlijk)twitter:w_terrence twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 20:26:26Died of SUICIDE on 24/7 SUICIDE WATCH ? Yeah right! How does that happen#JefferyEpstein had information on Bill Clinton & now he’s deadI see #TrumpBodyCount trending but we know who did this! RT if you’re not Surprised#EpsteinSuicide #ClintonBodyCount #ClintonCrimeFamily https://t.co/Y9tGAWaAxX reageer retweet
ThinkPad x1 carbonquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welke?
Ik een tv
https://www.bol.com/nl/p/(...)KJQ_0.1.ProductTitle
dat is tegenwoordig ook een beetje het probleem, de hoeveelheid info die op je af komt van zowel links als rechts, je weet ook niet meer wat je wel of niet moet geloven, helaas geloven de meeste mensen wat hun het beste uitkomt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben er even wat ingedoken de afgelopen week, maar besloten niet verder te gaan
shit is echt fucked up
Beidenquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zo zo
waarom zo'n dikke laptop en geen desktop met een goedkopere laptop?
naja, belangrijkste wat ik hieruit haal is:quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig ook een beetje het probleem, de hoeveelheid info die op je af komt van zowel links als rechts, je weet ook niet meer wat je wel of niet moet geloven, helaas geloven de meeste mensen wat hun het beste uitkomt.
dat is het makkelijkste deel maar dat hij dit "in dienst van Israel" deed vind ik wel een interessantere invalshoekquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
naja, belangrijkste wat ik hieruit haal is:
veel prominente mensen zijn met Epstein de lucht in gegaan in zijn plezier vliegtuigje
mag je zelf invullen wat ze daar doen
Wel leuk om dit de komende weken te volgen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
naja, belangrijkste wat ik hieruit haal is:
veel prominente mensen zijn met Epstein de lucht in gegaan in zijn plezier vliegtuigje
mag je zelf invullen wat ze daar doen
jup, maar niet via nu.nlquote:Op zondag 11 augustus 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wel leuk om dit de komende weken te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |