SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zonder wrijving geen glans
Gek hé, vroeger toen hij er zo uit zagquote:Op maandag 17 december 2018 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is nu gewoon een knappe jongen. 8.5/10
Zou haar nog met geen stok aanrakenquote:Op maandag 17 december 2018 22:48 schreef skysherrif het volgende:
die lisa ashton was toch ook gewoon lekker
501.quote:Op maandag 17 december 2018 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Hoeveel topics hadden we vorig jaar?
quote:Op maandag 17 december 2018 22:49 schreef RedFever007 het volgende:
treurig weer dit![]()
Wij willen barney
Komt in ieder geval normaal uit zijn woorden, dat is al heel wat. Klasse transformatie inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2018 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gek hé, vroeger toen hij er zo uit zag
[ afbeelding ]
vond ik het echt een walgelijke vent en speler. Tegenwoordig toch wel één van de Nederlanders waar ik voor blijf zitten. Sympatiek etc.
Autismequote:Op maandag 17 december 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gat in haar mouw stoor ik mij wel aan.
Lekker hardloopshirtje aan.quote:Op maandag 17 december 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gat in haar mouw stoor ik mij wel aan.
Elan of bianconeri, wie is erger?quote:Op maandag 17 december 2018 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond 'in discussie' met Elan. Ook ik ben af.
Beide net geen syndroom van down.quote:Op maandag 17 december 2018 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elan of bianconeri, wie is erger?
Op z'n vroegst rond middernacht.quote:
Dit was een DM bericht voor ??quote:Op maandag 17 december 2018 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker hoor bietje dansen!!!!!!111112
Dans maar eens op mijn lulletje!!222
tering jantje zo laatquote:Op maandag 17 december 2018 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hierna. Rond kwart over denk ik.
Oh wacht komt er zo nog een pot?quote:Op maandag 17 december 2018 22:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op z'n vroegst rond middernacht.
Bij bianconeri begin ik daar wel aan te twijfelen.quote:Op maandag 17 december 2018 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beide net geen syndroom van down.
Er loopt sowieso nooit iemand meer mee.quote:Op maandag 17 december 2018 22:52 schreef JanCees het volgende:
Als die vrouw opkomt loopt er dan een mannelijk model mee?
is dat echt nooit meer?quote:Op maandag 17 december 2018 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er loopt sowieso nooit iemand meer mee.
quote:Op maandag 17 december 2018 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker hoor bietje dansen!!!!!!111112
Dans maar eens op mijn lulletje!!222
Een model laten meelopen kan niet in dit Metoo-tijdperk.quote:Op maandag 17 december 2018 22:52 schreef JanCees het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij bianconeri begin ik daar wel aan te twijfelen.
23:15 laat noemen, je bent een grap.quote:
lol is Daniella haar baan kwijt?quote:Op maandag 17 december 2018 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er loopt sowieso nooit iemand meer mee.
In Duitsland wel op de Eurotour. Maar verder dus niet.quote:Op maandag 17 december 2018 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is dat echt nooit meer?
wat een onzin
volgens mij niet. (ik kijk even naar Stijn en wimderon)quote:Op maandag 17 december 2018 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is dat echt nooit meer?
wat een onzin
Scrummie was ook weer genot in het Ajaxtopic vanmiddag.quote:Op maandag 17 december 2018 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Ach, ze hebben verder ook niet zoveel om handen.
Op de valreep 182quote:Op maandag 17 december 2018 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Hoeveel topics hadden we vorig jaar?
Dummiegod.quote:Op maandag 17 december 2018 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie was ook weer genot in het Ajaxtopic vanmiddag.
is het vroeg dan?quote:Op maandag 17 december 2018 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
23:15 laat noemen, je bent een grap.
Op de TV-toernooien niet meer. Wel op Euro Tours (de variant tussenin de Vloer en TV)quote:Op maandag 17 december 2018 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is dat echt nooit meer?
wat een onzin
Lekker op schema dan.quote:Op maandag 17 december 2018 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op de valreep 182
Vorig jaar rond deze tijd op 45 topics. 200 is haalbaar dit jaar
Jawel dus. In de Eurotour.quote:Op maandag 17 december 2018 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
volgens mij niet. (ik kijk even naar Stijn en wimderon)
Terwijl er nog nooit een darter in opspraak over is gekomen. Helaas.quote:Op maandag 17 december 2018 22:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Een model laten meelopen kan niet in dit Metoo-tijdperk.
Ja, Braddie.quote:Op maandag 17 december 2018 22:52 schreef JanCees het volgende:
In nederland ook toch? Mister hearn heeft trots over die uitzondering gepraat tegen arjan.quote:Op maandag 17 december 2018 22:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
In Duitsland wel op de Eurotour. Maar verder dus niet.
Ik ga weer lekker 180000 en OEEE spammen tijdens de finale.quote:
Barryquote:Op maandag 17 december 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
Welke idiote vrouwenhater heeft bedacht dat al die vrouwen hun baan moesten verliezen
Zal dan sowieso op de Eurotours zijn lijkt mij. Of bedoel je ook PL Rotterdam?quote:Op maandag 17 december 2018 22:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In nederland ook toch? Mister hearn heeft trots over die uitzondering gepraat tegen arjan.![]()
hij was er serieus trots op.
Ironisch genoeg komt dat door feministen.quote:Op maandag 17 december 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
Welke idiote vrouwenhater heeft bedacht dat al die vrouwen hun baan moesten verliezen
Pressie op Berrie.quote:Op maandag 17 december 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
Taylorquote:Op maandag 17 december 2018 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl er nog nooit een darter in opspraak over is gekomen. Helaas.
Daarom moet Dobro nu even cumbekken, zodat wij ook de volgende rondes nog iets met cum kunnen doen
Tijdens de finale ben ik er nooit.quote:Op maandag 17 december 2018 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ga weer lekker 180000 en OEEE spammen tijdens de finale.
Anders ik wel. Weg met die clown.quote:Op maandag 17 december 2018 22:55 schreef Nober het volgende:
Wat ben ik trouwens blij dat die Wrightact alweer afgelopen is. Alcinasgod
Hogere regionen van de PDC.quote:Op maandag 17 december 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
Protesten van vrouwen met kortpittige kapsels denk ik.quote:Op maandag 17 december 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
Nee de eurotour inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2018 22:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zal dan sowieso op de Eurotours zijn lijkt mij. Of bedoel je ook PL Rotterdam?
Als er een Nederlander in staat is het altijd 1 groot chaos met dagjesmensenquote:Op maandag 17 december 2018 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tijdens de finale ben ik er nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Smerige opportunisten.quote:Op maandag 17 december 2018 22:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als er een Nederlander in staat is het altijd 1 groot chaos met dagjesmensen
Dat is bij de grote rondes met het wielrennen ook altijd genieten.quote:Op maandag 17 december 2018 22:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mooi toch voor de reeks.quote:Op maandag 17 december 2018 22:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De lafbekken, de dagjesmensen, de raddraaiers, de chauvinisten.quote:
Ik stop dan ook maar met alle berichten meelezen, daar heb ik nu al moeite meequote:Op maandag 17 december 2018 22:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mooi toch voor de reeks.
Als dartpurist kijk ik dan liever zonder het forum.
Met een verchroomde paal erbij is helemaalquote:Op maandag 17 december 2018 22:56 schreef Doevelaer het volgende:
Maar met dames die op t podium dansen is dan weer niks mis.
quote:Op maandag 17 december 2018 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet het nu zeker: C-cupLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd geile mokkel Dobromyslovaquote:Op maandag 17 december 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
Zou Yannick een mening hebben over Dobro?
quote:Op maandag 17 december 2018 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De lafbekken, de dagjesmensen, de raddraaiers, de chauvinisten.
Yannick is aseksueelquote:Op maandag 17 december 2018 22:57 schreef Szura het volgende:
Zou Yannick een mening hebben over Dobro?
En dan de opkomst van Wrightquote:Op maandag 17 december 2018 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met een verchroomde paal erbij is helemaal
De muren zijn bij mij al compleet gewitquote:
In de kleedkamer wel jaquote:Op maandag 17 december 2018 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: tijdens de grand slam of darts 2 vrouwen erbij is leuk.
Opzich. Maar niet iedere editie.quote:Op maandag 17 december 2018 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Voor vrouwen zou het meedarten met de heren toch sowieso goed zijn voor het niveau.quote:Op maandag 17 december 2018 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Legendes zoals Dartfreak Jacco welquote:Op maandag 17 december 2018 22:59 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heeft iemand ooit contact met Yannick gehad?
Geen grote mannen finish voor mij zolang zij geen grote mannen finish doet :/quote:Op maandag 17 december 2018 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De muren zijn bij mij al compleet gewit
De winnares van het WK vrouwen lijkt me logischerquote:Op maandag 17 december 2018 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze helemaal meedoen komen ze nooit door kwalificaties enzo denk ik.quote:Op maandag 17 december 2018 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor vrouwen zou het meedarten met de heren toch sowieso goed zijn voor het niveau.
En Ritsgodquote:Op maandag 17 december 2018 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Legendes zoals Dartfreak Jacco wel
Zoiets ja.quote:Op maandag 17 december 2018 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De winnares van het WK vrouwen lijkt me logischer
En dan ook standaard de #1, indien deze niet samenvallen.quote:Op maandag 17 december 2018 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De winnares van het WK vrouwen lijkt me logischer
Moet ook langzaam groeien, ze hebben niet ineens het juiste niveau.quote:Op maandag 17 december 2018 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze helemaal meedoen komen ze nooit door kwalificaties enzo denk ik.
Komen nooit op het niveau van de mannen denk ik.quote:Op maandag 17 december 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ook langzaam groeien, ze hebben niet ineens het juiste niveau.
Ashton was ook beter.quote:Op maandag 17 december 2018 23:01 schreef sasquatsch het volgende:
Dobromyslova gooit beduidend slechter dan Ashton vorige week
Niet van de top van de heren, maar ook niet van alle middelmaat uit de eerste paar rondes?quote:Op maandag 17 december 2018 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komen nooit op het niveau van de mannen denk ik.
Ze zouden nu ook wel een rondje door komen hier en daar, als Ashton-Dekker first to 5 legs was geweest (niet geheel ongebruikelijk) had ze hem gewoon gewiptquote:Op maandag 17 december 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ook langzaam groeien, ze hebben niet ineens het juiste niveau.
Dat groeit perj aar enorm.quote:Op maandag 17 december 2018 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komen nooit op het niveau van de mannen denk ik.
90 gem of zo kunnen ze wel gooien ja.quote:Op maandag 17 december 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet van de top van de heren, maar ook niet van alle middelmaat uit de eerste paar rondes?
John Michael hatenquote:Op maandag 17 december 2018 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
Blij dat die trilpijlaids niet meedoet.
Reyes heeft toch ook trilpijlen?quote:Op maandag 17 december 2018 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
Deta Hedmanquote:Op maandag 17 december 2018 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, sla de Challenge Tour er maar op na.quote:Op maandag 17 december 2018 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar denk je dat er een vrouw in de top 50 zou staan als ze dit hele jaar meedraaiden?
quote:Op maandag 17 december 2018 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl er nog nooit een darter in opspraak over is gekomen. Helaas.
Daarom moet Dobro nu even cumbekken, zodat wij ook de volgende rondes nog iets met cum kunnen doen
Niks mis mee allen.quote:Op maandag 17 december 2018 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Matta met zijn nieuwe chick
224 Dean Winstanley £50quote:Op maandag 17 december 2018 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, sla de Challenge Tour er maar op na.
Uitgewoond.quote:Op maandag 17 december 2018 23:04 schreef Szura het volgende:
Joyce heeft haar kapot gefinisht in de eerste set. Zo doe je dat Jan.
Met wie had hij eerst ook alweer? Niet een vriendin van Frenkie's vriendin?quote:Op maandag 17 december 2018 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
7,5k.quote:Op maandag 17 december 2018 23:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Volgens mij doet zijn vrouw nu betere zaken dan.
quote:Op maandag 17 december 2018 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met wie had hij eerst ook alweer? Niet een vriendin van Frenkie's vriendin?
had zn zus kunnen zijnquote:Op maandag 17 december 2018 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de dochter van Keje Molenaar.quote:Op maandag 17 december 2018 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met wie had hij eerst ook alweer? Niet een vriendin van Frenkie's vriendin?
Ze zet alles op hoogste uitgooipercentage.quote:Op maandag 17 december 2018 23:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Of Dobro kan er gewoon niet zo veel van
Dobro had enkele spelers gewoon verslagen vandaag. Haar eerste set was helemaal prima, alleen had Joyce drie smerig goede finishes waarbij Dobro twee keer op een dubbel zat te wachten.quote:Op maandag 17 december 2018 23:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Of Dobro kan er gewoon niet zo veel van
Eens, ziet er liever uit.quote:Op maandag 17 december 2018 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vond zijn eerste vriendin wel leuker.
Ja dat was d'r dan.quote:
Lijkt zn zus welquote:Op maandag 17 december 2018 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik niet.quote:Op maandag 17 december 2018 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Is er wel op vooruit gegaan dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Doet ie goed.quote:Op maandag 17 december 2018 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Soit, eerste set was prima. Maar dit was niet wat.quote:Op maandag 17 december 2018 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dobro had enkele spelers gewoon verslagen vandaag. Haar eerste set was helemaal prima, alleen had Joyce drie smerig goede finishes waarbij Dobro twee keer op een dubbel zat te wachten.
Wel knap hoe hij speelt, dat is toch een stukkie professioneler dan dat Dekkertje donderdag overkwam.
Ja die ene ziet er meer uit als golddiggeraids.quote:Op maandag 17 december 2018 23:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens, ziet er liever uit.
En viel wss niet op zijn carriere.
Groot verschil.quote:Op maandag 17 december 2018 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dobro had enkele spelers gewoon verslagen vandaag. Haar eerste set was helemaal prima, alleen had Joyce drie smerig goede finishes waarbij Dobro twee keer op een dubbel zat te wachten.
Wel knap hoe hij speelt, dat is toch een stukkie professioneler dan dat Dekkertje donderdag overkwam.
quote:Op maandag 17 december 2018 23:04 schreef BB-King het volgende:
Krijgen we nog een cumbek van Anastasia jongens?
quote:Op maandag 17 december 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Maar als deze meid nu vrijgezel is sla ik mijn slag!Te jong voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dekker voert altijd een schreeuwact opquote:Op maandag 17 december 2018 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voel je niks van.quote:Op maandag 17 december 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die ene ziet er meer uit als golddiggeraids.
Hebben een skate-off gedaan?quote:Op maandag 17 december 2018 23:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
er mogen maar 2 Belgen naar het wk
Die nieuwe lijkt me ook zon type die het niet meer met je doet zodra je getrouwd bent.quote:
Trouwenquote:Op maandag 17 december 2018 23:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die nieuwe lijkt me ook zon type die het niet meer met je doet zodra je getrouwd bent.
NIet dat ik daar verstand van heb
Ik verwachtte maakt, maar dit was erger.quote:Op maandag 17 december 2018 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://i.pinimg.com/orig(...)3f0a72b50343e0d5.jpg
2% van deze reeks gaat over darts.quote:Op maandag 17 december 2018 23:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gaat dit nog steeds om die voetballer met zijn meid?
Zou hij daar zelf al over uit zijn?quote:Op maandag 17 december 2018 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Is DE setup van Barnie al bekend eigenlijk?
quote:Op maandag 17 december 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat ze ook wel bazig kan zijn.
INTERRACIALEDquote:Op maandag 17 december 2018 23:13 schreef bechirti het volgende:
zou ze die gunfactor ook hebben als ze zwart was
Ben bang van niet.quote:Op maandag 17 december 2018 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou hij daar zelf al over uit zijn?
Daar was hij een tijdje over uit.quote:Op maandag 17 december 2018 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou hij daar zelf al over uit zijn?
Natuurlijk, maar dat is ook dankzij Joyce zelf. Hij maakt een enorm ontspannen en prettige indruk. Bij Dekker zag je zichtbare paniek toen Ashton een geweldige eerste leg gooide en hij ging gelijk ruzie met het publiek maken. Joyce haalt gewoon zijn schouders op, het publiek floot hem ook uit toen hij de 1-1 maakte in de eerste set op een cruciaal punt en hij reageert gewoon niet. Dan houdt het vanzelf op.quote:Op maandag 17 december 2018 23:07 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Groot verschil.
Ashton is een Engelse. De beste Engelse.
Het publiek was echt heel anders.
Nu is het publiek rustig. En laten Joyce met rust.
Die twee partijen kun je niet vergelijken zien we nu.
Dat is Voldermort.quote:Op maandag 17 december 2018 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat HAFCFAN in zijn vrije tijd doet.
Oh is dat HAFCFAN, ik dacht dat die nooit meer terug zou komen.quote:Op maandag 17 december 2018 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat HAFCFAN in zijn vrije tijd doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |