Je moeder.quote:
Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
niet trainen, een crematie straks, alleen jammer dat het regent want erna is het borrelen en dan ga ik liever niet met de auto naar Haarlem
dank je, weduwe van een maat van me die 10 jaar geleden al vertrokken is, vind het wel netjes om te gaanquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, weduwe van een maat van me die 10 jaar geleden al vertrokken is, vind het wel netjes om te gaan
Sterktequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
niet trainen, een crematie straks, alleen jammer dat het regent want erna is het borrelen en dan ga ik liever niet met de auto naar Haarlem
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
Gecondoleerd maat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, weduwe van een maat van me die 10 jaar geleden al vertrokken is, vind het wel netjes om te gaan
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:26 schreef Elan het volgende:
WGR / Tweede woning verhuren en uitkering?
lol
Mijn voorspellingen zijn nu eenmaal goud waard.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User van het niveau Heerenveen oprollen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:36 schreef Elan het volgende:
Totaal geen stress, dit gaat gewoon 4-0 worden.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen zijn nu eenmaal goud waard.
[..]
Lekker bezig Jojoquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben gaatjes boren. Het verloopt uitstekend.
Ik zal jou ff doorborenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Jojoortje het volgende:
Lenny en ik zijn trots op jou!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Jojoortje het volgende:
Pics van je gaatjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:49 schreef Jojoortje het volgende:
Die weet dat toch niet joh.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vindt mevrouw Haags daar van?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die weet dat toch niet joh.
Dit is al de 10e post van jou die over snapchatten met Char gaat. Dit begint wel een beetje kansloos te worden.quote:
Char doet wat met mij. Ik weet niet wat dat is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is al de 10e post van jou die over snapchatten met Char gaat. Dit begint wel een beetje kansloos te worden.
Kijk je wel uit? Voor je het weet sta je op het postkantoor de rituals van je vrouw op te sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |