vd Kerkhof?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:26 schreef R-woud93 het volgende:
Rene steeds met dat dingetje in zijn hand
Feyenoord heeft geen tegenstander?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:27 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het Feyenoord topic. Drie clubs één topic.![]()
MRSTYLOquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen tegenstander?
Zichzelf.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen tegenstander?
zondag?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een dag?
Genieten van rode koolquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef Mansjester het volgende:
Ik geniet van mijn rijst met rode kool en kip
Rode koolquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef Mansjester het volgende:
Hoe is het mogelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef Mansjester het volgende:
Niet vega zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef Mansjester het volgende:
Niemand lacht, wat pijnlijk weerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgende keer moet je het dan ook koken ipv frituren dikke
druk met werk/studie. Maar hoe is het met jou?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt wel je was best lang afwezig.
Ja gaat wel. Dat ik jou zie posten maakt m'n dag goedquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
druk met werk/studie. Maar hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niemand lacht, wat pijnlijk weer
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja gaat wel. Dat ik jou zie posten maakt m'n dag goed
Lief dagboek, doe dit lekker op tinder joh battiesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja gaat wel. Dat ik jou zie posten maakt m'n dag goed
Iemand is mad omdat PSV voorstaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:36 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Lief dagboek, doe dit lekker op tinder joh batties
Dat lijkt mij wel zo handig.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zouden ze daarvoor instructies krijgen voor elke wedstrijd?
Leuk talent inderdaadquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:37 schreef Bugno2 het volgende:
Die Kökcü is wel een erg fijn spelertje. Zie 'm nu eigenlijk voor het eerst.
Dat is toch die speler uit dat kutland?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:37 schreef Bugno2 het volgende:
Die Kökcü is wel een erg fijn spelertje. Zie 'm nu eigenlijk voor het eerst.
Omdat Botteghin een vreemde actie maakte.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het was kortstondig inderdaad.
Kloptquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch die speler uit dat kutland?
Geniet je al van Stamball?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Botteghin een vreemde actie maakte.
De timing kan beter, maar het is niet enorm slecht of zo. Al kijk ik voornamelijk naar AZ.quote:
Maak me daar ook zorgen omquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:39 schreef RipCity het volgende:
Schiet niet zo op dit spel van PSV he. Telkens snel eruit op rechts maar dan kunnen ze 'm nooit voorgeven want dan staat alleen Malen daar die toch geen kopduel wint. Dus moet die altijd weer terug en daarna de drukte weer in breien. Tegen verdedigende teams gaat dit lekker moeilijk worden elke week.
Komt een Feyenoorder bij De Kuip, zegt ie: heeft u een kaartje voor de wedstrijd vanavond?quote:
Hij was nog niet helemaal op de hoogte neequote:
Nee hoor, blij dat je clubje 0-1 voorstaat tegen de Noorse nummer 8, anders qua coefficient gelijkwaardig aan Trencin en coquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand is mad omdat PSV voorstaat.
Heb je die passmap van Twente-PSV gezien?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:39 schreef RipCity het volgende:
Schiet niet zo op dit spel van PSV he. Telkens snel eruit op rechts maar dan kunnen ze 'm nooit voorgeven want dan staat alleen Malen daar die toch geen kopduel wint. Dus moet die altijd weer terug en daarna de drukte weer in breien. Tegen verdedigende teams gaat dit lekker moeilijk worden elke week.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:41 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Nee hoor, blij dat je clubje 0-1 voorstaat tegen de Noorse nummer 8, anders qua coefficient gelijkwaardig aan Trencin en co
Niet gelachenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:41 schreef Zorro het volgende:
Komt een Feyenoorder bij De Kuip, zegt ie: heeft u een kaartje voor de wedstrijd vanavond?
- Kassamedewerker: STRAFSCHOP!
Er valt bij Feyenoord dan ook weinig te lachen.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er valt bij Feyenoord dan ook weinig te lachen.
Of op de AZ-site.quote:
Dikke strepen jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je die passmap van Twente-PSV gezien?
Wow, nog meer mad dan verwacht.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:41 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Nee hoor, blij dat je clubje 0-1 voorstaat tegen de Noorse nummer 8, anders qua coefficient gelijkwaardig aan Trencin en co
Zo gedaan joh.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Verdomme, moet je inloggen
Is het zo erg ja? Met een odd van 13 nog wat leek me dat wel een gokje waard.quote:
Hallo hé!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hangt in de lucht.
Net als Antonie Kamerling
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hangt in de lucht.
Net als Antonie Kamerling
Prima odd ja, maar Feyenoord gaat dit vrij gemakkelijk winnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Met een odd van 13 nog wat leek me dat wel een gokje waard.
Ik vrees ook. Ook voor x2quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is het zo erg ja? Met een odd van 13 nog wat leek me dat wel een gokje waard.
Het blijft wel Nederlands voetbal.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima odd ja, maar Feyenoord gaat dit vrij gemakkelijk winnen.
Jawel joh, komt wel goedquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:49 schreef Slobeend het volgende:
Dit wordt weer zo'n wedstrijd waar de goal niet gaat vallen.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:49 schreef Slobeend het volgende:
En dan de blunder van Jan Schariequote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:49 schreef Slobeend het volgende:
Zelden zoiets slechts gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het blijft wel Nederlands voetbal.
Lachwekkend ja, man man manquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Jezus wat is die Bottegihn slecht zeg.
Die kan alleen mee als de ruimtes om hem heen danig klein zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Jezus wat is die Bottegihn slecht zeg.
Ook niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die kan alleen mee als de ruimtes om hem heen danig klein zijn.
Waarom speelde die vorig jaar zelden?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:59 schreef Slobeend het volgende:
@:Koffieplanter geniet je ook van landgenoot Sinisterra?
Hij moest even wennen aan het Feyenoord systeem.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom speelde die vorig jaar zelden?
Het gio systeemquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij moest even wennen aan het Feyenoord systeem.
Neemt iemand Vollenhoven serieus?quote:
Ié is echt een kutnaam.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:55 schreef Slobeend het volgende:
Binnenkort kijken we naar Ié en Johnston.
Dat is geen trollen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeveel maanden is Vollen nou aan het trollen?
Die was toch op anoniem?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeveel maanden is Vollen nou aan het trollen?
Jaquote:
Hoe zijn de conditietrainers van Feyenoord over het algemeen?quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Het is een wat waardeloze avond qua voetbal
Dat is wel heel ernstigquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Helaas leest hij mee en doet hij mee aan haxball (het is niet zo dat als je op anoniem gaat dat je opeens een leven hebt natuurlijk)
AZ is wel leuk, Feyenoord ook wel. PSV was niet om aan te zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Ze moeten meer jagenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staat Feyenoord nog op 0-0 tegen een paar programmeurs en zakkenrollers?
Je bent ook niet goed bij je paasei als je bij PSV en Feyenoord spektakel verwacht.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:59 schreef Slobeend het volgende:
@:Koffieplanter geniet je ook van landgenoot Sinisterra?
Geen zorgen, Bommel heeft een donderspeech in de rust gegevenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AZ is wel leuk, Feyenoord ook wel. PSV was niet om aan te zien.
Er zit geen hond gaat niet op dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij AZ zitten er ook drie mensen op de tribune die net hun hond aan het uitlaten waren
Tijd om dat kansloze prestigestrijdje met Lozano te beëindigen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Geen zorgen, Bommel heeft een donderspeech in de rust gegeven
Lozano gaat toch wel weg.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tijd om dat kansloze prestigestrijdje met Lozano te beëindigen.
Die van Cocu hadden meer effect.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Geen zorgen, Bommel heeft een donderspeech in de rust gegeven
Stam laat ze harder trainen dan Gio, Arno Philips voert het nog steeds uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe zijn de conditietrainers van Feyenoord over het algemeen?
Wedstrijd van de eeuw voor hagesundquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV heeft flink wat moeite met FK Haugesund...
Zit je in het stadion?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:06 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het toch pover
WAAROM BEN IK GEGAAN???
Vraag je dat jezelf niet af bij elke wedstrijd?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:06 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het toch pover
WAAROM BEN IK GEGAAN???
Volgens max is het wel een leuke wedstrijd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:06 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het toch pover
WAAROM BEN IK GEGAAN???
Gelukkig is het mooi weerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:06 schreef onlogisch het volgende:
Wat is het toch pover
WAAROM BEN IK GEGAAN???
Ze zullen vast niet bekend maken hoeveel meer sprints ze trekken in vergelijking met #Gioballquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stam laat ze harder trainen dan Gio, Arno Philips voert het nog steeds uit.
Haha.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:07 schreef Adames het volgende:
Was toch wel gratis he? Voor sk houders
Dat is wel langquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:10 schreef TLC het volgende:
Feyenoord kan voetballen tot Sinterklaas en Kerst op 1 dag vallen en dan nog scoren ze niet.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:10 schreef TLC het volgende:
Feyenoord kan voetballen tot Sinterklaas en Kerst op 1 dag vallen en dan nog scoren ze niet.
Vrolijk Sinterklaas en Kerstquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:10 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:10 schreef TLC het volgende:
Je gaat in op TLC.quote:
Ik had er ooit weleens 12 goed hoor in de Toto 13 dus ehmquote:
nou nou nouquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jouw zusje heb ik verkracht in een steegje
sowquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goeiedagquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
picsquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ziedend.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
9quote:
Was op osm altijd wel een godquote:
SBS 6 maar dan omgekeerdquote:
Ik keek aan het begin van de avond naar Flodder met de aflevering gemeente frauderen. Einde bericht.quote:
Hmmquote:
OSM speelt toch niemand meer sinds 2010?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Was op osm altijd wel een god
Dat heb ik je net gezegd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm
Even zoeken waar die zender zit (niet op 9 davy, voordat je weer zo'n leuke grap maakt! Daar zit Veronica bij mij!)
Bushalte voor de deur genot.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik keek aan het begin van de avond naar Flodder met de aflevering gemeente frauderen. Einde bericht.
Goedquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goed van AZ afgekeurd wegens hands.
19quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm
Even zoeken waar die zender zit (niet op 9 davy, voordat je weer zo'n leuke grap maakt! Daar zit Veronica bij mij!)
Weet ik niet, ik kijk nu voor het eerst.quote:
Magneetgenot.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bushalte voor de deur genot.
Nee hoor, op 19quote:
Vooral die staantribune achter de goalie van Haugesund.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een HEKSENKETEL bij dat Haugesund zeg.
Volgens mij meer een filmzender, maar komt niet echt van de grond.quote:
De Gelbe Wand verbleekt daarbij.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vooral die staantribune achter de goalie van Haugesund.
Volgens mij zendt sbs9 vooral series uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Volgens mij meer een filmzender, maar komt niet echt van de grond.
RTL 4, Net5, TLC zijn echte wijvenzenders.
Net5 is meer een zender voor GGMM.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En huiswijvenprogramma's ook, hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij zendt sbs9 vooral series uit.
Een compleet overbodige zender vooral.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ook regelmatig films.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als fan van PSV ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef Wave103 het volgende:
hoe kan je als jezelf respecterende nederlandse ploeg zo mokerslecht zijn
Ik heb alleen nog televisie voor voetbal en alles wat daar bij hoort eigenlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Series kijken op SBS9quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |