vd Kerkhof?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:26 schreef R-woud93 het volgende:
Rene steeds met dat dingetje in zijn hand
Feyenoord heeft geen tegenstander?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:27 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het Feyenoord topic. Drie clubs één topic.![]()
MRSTYLOquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen tegenstander?
Zichzelf.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen tegenstander?
zondag?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een dag?
Genieten van rode koolquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef Mansjester het volgende:
Ik geniet van mijn rijst met rode kool en kip
Rode koolquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef Mansjester het volgende:
Hoe is het mogelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef Mansjester het volgende:
Niet vega zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef Mansjester het volgende:
Niemand lacht, wat pijnlijk weerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgende keer moet je het dan ook koken ipv frituren dikke
druk met werk/studie. Maar hoe is het met jou?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt wel je was best lang afwezig.
Ja gaat wel. Dat ik jou zie posten maakt m'n dag goedquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
druk met werk/studie. Maar hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niemand lacht, wat pijnlijk weer
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja gaat wel. Dat ik jou zie posten maakt m'n dag goed
Lief dagboek, doe dit lekker op tinder joh battiesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja gaat wel. Dat ik jou zie posten maakt m'n dag goed
Iemand is mad omdat PSV voorstaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:36 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Lief dagboek, doe dit lekker op tinder joh batties
Dat lijkt mij wel zo handig.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zouden ze daarvoor instructies krijgen voor elke wedstrijd?
Leuk talent inderdaadquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:37 schreef Bugno2 het volgende:
Die Kökcü is wel een erg fijn spelertje. Zie 'm nu eigenlijk voor het eerst.
Dat is toch die speler uit dat kutland?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:37 schreef Bugno2 het volgende:
Die Kökcü is wel een erg fijn spelertje. Zie 'm nu eigenlijk voor het eerst.
Omdat Botteghin een vreemde actie maakte.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het was kortstondig inderdaad.
Kloptquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch die speler uit dat kutland?
Geniet je al van Stamball?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Botteghin een vreemde actie maakte.
De timing kan beter, maar het is niet enorm slecht of zo. Al kijk ik voornamelijk naar AZ.quote:
Maak me daar ook zorgen omquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:39 schreef RipCity het volgende:
Schiet niet zo op dit spel van PSV he. Telkens snel eruit op rechts maar dan kunnen ze 'm nooit voorgeven want dan staat alleen Malen daar die toch geen kopduel wint. Dus moet die altijd weer terug en daarna de drukte weer in breien. Tegen verdedigende teams gaat dit lekker moeilijk worden elke week.
Komt een Feyenoorder bij De Kuip, zegt ie: heeft u een kaartje voor de wedstrijd vanavond?quote:
Hij was nog niet helemaal op de hoogte neequote:
Nee hoor, blij dat je clubje 0-1 voorstaat tegen de Noorse nummer 8, anders qua coefficient gelijkwaardig aan Trencin en coquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand is mad omdat PSV voorstaat.
Heb je die passmap van Twente-PSV gezien?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:39 schreef RipCity het volgende:
Schiet niet zo op dit spel van PSV he. Telkens snel eruit op rechts maar dan kunnen ze 'm nooit voorgeven want dan staat alleen Malen daar die toch geen kopduel wint. Dus moet die altijd weer terug en daarna de drukte weer in breien. Tegen verdedigende teams gaat dit lekker moeilijk worden elke week.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:41 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Nee hoor, blij dat je clubje 0-1 voorstaat tegen de Noorse nummer 8, anders qua coefficient gelijkwaardig aan Trencin en co
Niet gelachenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:41 schreef Zorro het volgende:
Komt een Feyenoorder bij De Kuip, zegt ie: heeft u een kaartje voor de wedstrijd vanavond?
- Kassamedewerker: STRAFSCHOP!
Er valt bij Feyenoord dan ook weinig te lachen.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er valt bij Feyenoord dan ook weinig te lachen.
Of op de AZ-site.quote:
Dikke strepen jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je die passmap van Twente-PSV gezien?
Wow, nog meer mad dan verwacht.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:41 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Nee hoor, blij dat je clubje 0-1 voorstaat tegen de Noorse nummer 8, anders qua coefficient gelijkwaardig aan Trencin en co
Zo gedaan joh.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Verdomme, moet je inloggen
Is het zo erg ja? Met een odd van 13 nog wat leek me dat wel een gokje waard.quote:
Hallo hé!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hangt in de lucht.
Net als Antonie Kamerling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |