SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ich bedoel etwas anders, ja...
Peaches & Herb?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ich bedoel etwas anders, ja...
Ja, dat herinnerde ik me, dus dat leek me wel een leuke reden om weer eens richting het einde van de beschaving te gaanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:20 schreef knokkels het volgende:
DoeDezeMaar: 24 augustus. Vorige keer was het erg leuk
Mindmeltquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat herinnerde ik me, dus dat leek me wel een leuke reden om weer eens richting het einde van de beschaving te gaan
Scary.quote:
Vandaag gingen we niet verder dan Schagen. Daar heeft de tijd echt stilgestaan, daar lopen ze nog in klederdracht en op klompen en rijden met paard en wagenquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vandaag gingen we niet verder dan Schagen. Daar heeft de tijd echt stilgestaan, daar lopen ze nog in klederdracht en op klompen en rijden met paard en wagen
Pffff we hebben vet veel beschaving hier. De beste bieb van de wereld, tegenover het schip van Cloud Atlas. Goed ijs ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat herinnerde ik me, dus dat leek me wel een leuke reden om weer eens richting het einde van de beschaving te gaan
De boot naar texel?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pffff we hebben vet veel beschaving hier.
Ben ik heulniequote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien lag het er ook aan dat het Folkloristische dag was hoor, dat zou ook nog kunnen
Zal niet veel schelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien lag het er ook aan dat het Folkloristische dag was hoor, dat zou ook nog kunnen
Nee, dáár hebben ze beschaving zeg.quote:
Dit is zó erg een one-hit-wonder dat ze niet eens een B-kant konden maken?quote:
Amish Invasion!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vandaag gingen we niet verder dan Schagen. Daar heeft de tijd echt stilgestaan, daar lopen ze nog in klederdracht en op klompen en rijden met paard en wagen
D I S C Oquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit is zó erg een one-hit-wonder dat ze niet eens een B-kant konden maken?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, de B-kant was op speciaal verzoek van Diaan gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kon de tekst niet op tijd vinden?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, de B-kant was op speciaal verzoek van Diaan gedaan.
Dan kon ze de muziek playbacken...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was haar coffee-breakquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Pauze om de stem wat rust te geven. Ik snap.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden vandaag tenminste niet die idiote hitte van vorig jaar (en we werden niet verblind door de tanden van Geer). Overall dus veel beter, deze keer
Schagen gaat er dus op vooruit.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden vandaag tenminste niet die idiote hitte van vorig jaar (en we werden niet verblind door de tanden van Geer). Overall dus veel beter, deze keer
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Zing. App. Like. Pose. Vlog. Dab en Influence
Vorig jaar? 2 weken geleden lag ik nog in mijn opblaaszwembad omdat het gewoon niet te doen was. 43 graden in de tuin, schaduw had een dag vrijquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Je smaak verbeterd naarmate je ouder wordt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:29 schreef livelink het volgende:
Ik weet nog dat ik dit nummer echt een heel idioot nummer vond, toen ik het de eerste keer hoorde. Ik kreeg nog net niet de slappe lach.
Nu vind ik het mooi.
Twee weken zat ik in het ziekenhuis. Lekker koelquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vorig jaar? 2 weken geleden lag ik nog in mijn opblaaszwembad omdat het gewoon niet te doen was. 43 graden in de tuin, schaduw had een dag vrij
Is je moeder nu weer een beetje opgeknapt spijkerbroek?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Twee weken zat ik in het ziekenhuis. Lekker koel
Oeh, niets ernstigs hoop ik?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Anderhalve week ziekenhuis in Portugal, zonder airco, is niet aan te raden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Is je moeder nu weer een beetje opgeknapt spijkerbroek?
Nee, dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Anderhalve week ziekenhuis in Portugal, zonder airco, is niet aan te raden.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef brother52 het volgende:
Kobus gaat naar Appelscha![]()
Oh nee, die andere...
M'n moeder vond dat ze galstenen wilde. En de dokters vonden van niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, niets ernstigs hoop ik?
Was je spijkerbroek vastgesmolten in de hitte?
Toen (2 weken geleden) zijn wij van ellende maar na een dag teruggekeerd van vakantie, wat een hel was datquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vorig jaar? 2 weken geleden lag ik nog in mijn opblaaszwembad omdat het gewoon niet te doen was. 43 graden in de tuin, schaduw had een dag vrij
Ja, je moet wel de plekken uitkiezen om naar het ziekenhuis te gaan hè? Niet zo slim om dat daar te doenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Anderhalve week ziekenhuis in Portugal, zonder airco, is niet aan te raden.
Ja, moet je ook geen vakantie in Den Helder gaan vierenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Toen (2 weken geleden) zijn wij van ellende maar na een dag teruggekeerd van vakantie, wat een hel was dat
Was niet mijn keuze. In Noorwegen was het een stuk koeler.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, je moet wel de plekken uitkiezen om naar het ziekenhuis te gaan hè? Niet zo slim om dat daar te doen
Antarcticaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, je moet wel de plekken uitkiezen om naar het ziekenhuis te gaan hè? Niet zo slim om dat daar te doen
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was niet mijn keuze. In Noorwegen was het een stuk koeler.
En de vakantie afgelopen twee weken was ziekenhuisvrij
Beterquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was niet mijn keuze. In Noorwegen was het een stuk koeler.
En de vakantie afgelopen twee weken was ziekenhuisvrij
Behandeling voor wintertenen.quote:
quote:
Of sneeuwballen!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Behandeling voor wintertenen.
Een reeks geplannede controles, maar geen nachten daar zeg maar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]Goed bezig. Voorlopig geen bezoek meer op het programma hoop ik?
Dat is al mooi.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een reeks geplannede controles, maar geen nachten daar zeg maar.
Bij Kobus in Delft mag je niet meer roken op het terras buitenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Kobus gaat naar Appelscha - Ik ga naar Frankrijk (Engelse versie)
Edit: oeps, amazing stroopwafels dus
Nee, die vogeltjesquote:
Wel vapen?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Bij Kobus in Delft mag je niet meer roken op het terras buiten
quote:
Spuiten en snuiven is geen probleem.quote:
De hele wijk wel. Heet niet voor niets vogelbuurt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is echt een vogelparadijs in jouw straat he?
Ja, dat is de enige logische verklaringquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
De hele wijk wel. Heet niet voor niets vogelbuurt.
...........
.................
*blink*
.....
Oooooooooooooooooooooohhh.. Nu snap ik het. "Die rare vogel, die moeten we ergens plaatsen. De vogelbuurt, daar past ie wel"
Denk dat het zo is gegaan
Ja precies zoals dat, alleen kan ik niet dansen op laarzen met hakken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan samen los
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Spuiten en snuiven is geen probleem.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige logische verklaring
En toch is dat ook eigenlijk wel de functie van muziek, lijkt me.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:45 schreef just me het volgende:
Gisteren was de crematie van 'n Concordiaan, hij is 83 geworden, en toen we langs de kist liepen om afscheid te nemen was er 'n nummer van Frank Sinatra en ik moest echt mijn best doen om niet mee te mompelen
Dat moet toch kunnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:45 schreef just me het volgende:
Gisteren was de crematie van 'n Concordiaan, hij is 83 geworden, en toen we langs de kist liepen om afscheid te nemen was er 'n nummer van Frank Sinatra en ik moest echt mijn best doen om niet mee te mompelen
Hij hield van goede muziek, het was dan ook een kunstenaar en levensgenieterquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
En toch is dat ook eigenlijk wel de functie van muziek, lijkt me.
Dan had hij het ook zeker niet raar gevonden als je een beetje meegezongen had.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
Hij hield van goede muziek, het was dan ook een kunstenaar en levensgenieter
Precies.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan had hij het ook zeker niet raar gevonden als je een beetje meegezongen had.
Hij had vast een knipoog gegeven en gelachenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan had hij het ook zeker niet raar gevonden als je een beetje meegezongen had.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Hij had vast een knipoog gegeven en gelachen
Neuh.quote:
Dat ken ik niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Jermaine Jackson in Never Mind the Buzzcocks.
Nooit zoveel awkwardness bij elkaar gezien. Hilarisch
Muziekquiz in Groot Brittannië. Is al gestopt, maar was altijd geweldigquote:
Dat was ook na jouw bedtijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Stroom weer 's uitgevallen, of weer een orkaan aan land gekomen ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
Wat was er aan de hand met New York?
Die plaat was kaduuk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
vakantiebestemming over een maandjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
Mark Lamarr was op een gegeven moment wel behoorlijk de weg kwijt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muziekquiz in Groot Brittannië. Is al gestopt, maar was altijd geweldig
https://nl.wikipedia.org/wiki/Never_Mind_the_Buzzcocks
Jij ???????quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
vakantiebestemming over een maandje
De knallen die je op Times Square hoort zijn waarschijnlijk een kapotte uitlaat, en geen mass shooting. Just saying.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Echt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch voor de zekerheid maar binnen blijven.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De knallen die je op Times Square hoort zijn waarschijnlijk een kapotte uitlaat, en geen mass shooting. Just saying.
Hij is niet voor niks vervangenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mark Lamarr was op een gegeven moment wel behoorlijk de weg kwijt.
Maar toch een geniaal programma, met als goede tweede Shooting Starsquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mark Lamarr was op een gegeven moment wel behoorlijk de weg kwijt.
Dan hoef je er helemaal niet naartoe.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch voor de zekerheid maar binnen blijven.
quote:
Oh, Snollebollekes komen bij mij in de buurt optredenquote:
Tuurlijk wel. Kun je in ieder geval zeggen dat je er geweest bent en afstrepen van je bucketlistquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan hoef je er helemaal niet naartoe.
Vandaar dat je naar de VS vlucht.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh, Snollebollekes komen bij mij in de buurt optreden![]()
Op 24 augustus?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hup, zo het Marsdiep in...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Times Square staat op geen enkele bucket list van mijquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kun je in ieder geval zeggen dat je er geweest bent en afstrepen van je bucketlist
Oeeeehhhhh!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het lijkt mij de hel op aarde. Symph vond het, uiteraard, geweldigquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Times Square staat op geen enkele bucket list van mij
Met mijn moeder en haar vriend. Werd me tussen neus en lippen door meegedeeldquote:
Misschien komen ze nog wel een keer naar Noorwegen!quote:
Ik heb een übergoede bank, 2 extra bedden. Je bent welkomquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:01 schreef Fogel het volgende:
Ik was in het weekend in Jurmala en liep toevallig voorbij een concert, Latvische volksmuziek. De Sjonnies gebruiken die melodie ook in een van hun nummers (van het album Broodje Bal), en mijn vriendin keek me raar aan toen ik mee begon te zingen...
Ze weet dat ik een brede muzieksmaak heb, maar dat vond ze toch wat ver gaan.
Waarom nou weer hel op aarde?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het lijkt mij de hel op aarde. Symph vond het, uiteraard, geweldig
Ja, klopt. Ik moet nog steeds die aflevering met die gast van Cradle of Filth eens opzoeken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar toch een geniaal programma, met als goede tweede Shooting Stars
Te veel bewegende kleuren, kluwen mensen, als ik het alleen al in een film ofzo zie krijg ik last van claustrofobiequote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom nou weer hel op aarde?
Niet dat het zo bijzonder is, er zijn impossantere plekje in NY, maar een hel?
Visbuurt Feestweekquote:
Ook een manier om een plein schoon te vegen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De knallen die je op Times Square hoort zijn waarschijnlijk een kapotte uitlaat, en geen mass shooting. Just saying.
Nog een keer impliceert dat ze er al zijn geweestquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien komen ze nog wel een keer naar Noorwegen!
Snøllebøllekes - Nåår links, nåår rechts
Thanks!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een übergoede bank, 2 extra bedden. Je bent welkom![]()
En als je een mooie vrouw bent mag je naast me komen liggen
Matt Lucas deed daar de scores, geweldige compilaties van te vinden op youtubequote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik moet nog steeds die aflevering met die gast van Cradle of Filth eens opzoeken.
Shooting stars nog nooit gekeken. Er zijn ook te veel goede britse programma's.
In hoeveel andere steden ben je geweest in de VS?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
#teamSymph
Ik vond alles aan New York geweldig; gewoon die hele uitstraling van die stad
Vergeleken bij Las Vegas is het helemaal niets.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Te veel bewegende kleuren, kluwen mensen, als ik het alleen al in een film ofzo zie krijg ik last van claustrofobie
Ja, daar kunnen jullie als Vogelbuurt niet tegenopquote:
Ik heb ook een comfortabel bed op 1.5 meter van mijn computer. Is dat beter?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog een keer impliceert dat ze er al zijn geweest
[..]
Thanks!
Helaas geen punten voor deel twee. Je zal het met mijn moobs moeten doen...
Matt Lucasquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Matt Lucas deed daar de scores, geweldige compilaties van te vinden op youtube
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb ook een comfortabel bed op 1.5 meter van mijn computer. Is dat beter?
En deze keer is het een computer die het wel stabiel blijft doenquote:
Boston en Buffalo.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
In hoeveel andere steden ben je geweest in de VS?
Heb je het nu over je vriendinquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar deze is dan ook nog nooit aan stuiteren blootgesteld
New York is wel afwijkend van andere grote US steden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Boston en Buffalo.
Dus ik heb niet veel ervaring.
En toen kreeg je prompt heimwee?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Leuk als je in Praag rondloopt, en dan dit hoort bij een openluchtfestivalletje.![]()
Oh, die ook nietquote:
d'awwwwwquote:
Nee, ik zong per ongeluk mee, waarop mijn reisgenote prompt 5 meter verderop ging lopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
En toen kreeg je prompt heimwee?
Voor een duet kan je ook beter wat afstand nemen van elkaar...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik zong per ongeluk mee, waarop mijn reisgenote prompt 5 meter verderop ging lopen.
Heb je nog tips?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
New York is wel afwijkend van andere grote US steden.
In NY leeft men in de binnenstad, in de meeste andere steden zijn het vooral saaie kantoren en weinig leven daarbuiten. San Francisco en San Antonio waren een uitzondering daarop...
You've got to stay at the...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je nog tips?![]()
We zitten in Vanderbilt YMCA
Tip; ga vooral veel lopen en de sfeer opsnuiven.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je nog tips?![]()
Op loopafstand van de beste hotdogs van NY schijnbaar.![]()
Ja, gisterenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Oprichter van the Village People is toch gisteren ofzo overleden?
Tsja, we zijn maar met zijn drieën. We komen niet verder dan YMC. Of MCA.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
You've got to stay at the...[ afbeelding ]
dan ontsnap je toch evenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsja, we zijn maar met zijn drieën. We komen niet verder dan YMC. Of MCA.
Ik zie hier twee verzoekjesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je nog tips?![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsja, we zijn maar met zijn drieën. We komen niet verder dan YMC. Of MCA.
Er is genoeg te beleven in NY.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je nog tips?![]()
quote:
Dat zekerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Tip; ga vooral veel lopen en de sfeer opsnuiven.
Nieuwe logo audities voor het ziekenhuis in Alkmaar?quote:
Op 5th Avenue zit een joekel van een kerk...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar vind zo’n ding maar eens in New York
Ik dacht al, er zullen toch wel kerken zijn in NYC?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 5th Avenue zit een joekel van een kerk...
Je had ook geen taxi moeten nemen met die nieuwe schoenen. Meteen inlopen die hap.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Laatst op de nachtmarkt in Kolhorn ernstig lekker zittende Reebok Sawcut 4.0 gescoord voor 30 euro![]()
Ik ging er heen met de auto met wat collega's, kreeg 50 euro voor de werkzaamheden, en vervolgens had ik nog 20 euro over na de schoenen. Kwamen we thuis, moest ik de taxichauffeur 15 euro betalen.
5 euro over
Ja maar daar doe je zoiets nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht al, er zullen toch wel kerken zijn in NYC?
Koffietentjesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is genoeg te beleven in NY.
Yankees, Central Park incl. Zoo (Madagascar), 5th Avenue, de wijken met de diverse bewoners/shops.
Een ritje over of langs de Hudson.
Vrijheidsbeeld zou ik laten schieten, van een afstand veel impossanter.
En dan natuurlijk nog de vele deli's, koffietentjes en voedseltentjes .
Hot dogs gewoon op straat kopen...
Zat, maar in het centrum van Manhattan niet zo veel.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht al, er zullen toch wel kerken zijn in NYC?
Knokkels kent geen schaamte.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja maar daar doe je zoiets niet
Hmmmmm... 8 kilometer in de regen lopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had ook geen taxi moeten nemen met die nieuwe schoenen. Meteen inlopen die hap.
Die ESTA krijg je toch meteen na aanvraag al?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Koffietentjesyay
![]()
Ben ook wel van plan om even wat schoenen in te slaan als de prijs een beetje normaal is.
Maar eerst mijn ESTA beoordeling maar afwachten.Misschien word ik wel afgewezen. Want Ttrump is mijn vriend. Ohh ik ben zo positief over hem. Overal. Echt waar.
*kuch*
En Melting draait gewoon lekker door.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
En Melting draait gewoon lekker door.
Oeh, misschien is er wel een Amerikaanse versie van Ons' Lieve Heer op Solder daarquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat, maar in het centrum van Manhattan niet zo veel.
Althans, niet openbaar...
livelink kent me beter dan ik dachtquote:
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh, misschien is er wel een Amerikaanse versie van Ons' Lieve Heer op Solder daar
Had Symph maar moeten spelen, dan hadden ze die jengelmuziek niet aangezet. Ik zeg eigen schuld.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij werden vanochtend een beetje naar van de jengelmuziek die ze in de kerk in Schagen aan hadden gezet. Wel erg mooie kerk, met name de gebrandschilderde ramen zijn de moeite waard. Symph was er al 30 jaar ofzo niet meer geweest, vroeger kwam hij er als (inval)toetsenist van het koor nog wel eens.
Had hij best gewild hoor, kerkorgels vindt ‘ie ook leuk om te bespelenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Had Symph maar moeten spelen, dan hadden ze die jengelmuziek niet aangezet. Ik zeg eigen schuld.
Oh, de dochter van een kennis was bijna naar Hofstra gegaan. Uiteindelijk werd het toch Indiana University.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:27 schreef knokkels het volgende:
Oh ja en nog naar een oefenwedstrijd van Hofstra Pride, in Long Island ergens. Via directielid van de Den Helder Suns een uitnodiging gehad
Ik hoor het weer. Ik ga weer 2 kilo aankomenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ESTA krijg je toch meteen na aanvraag al?
Koffie is top, maar ga vooral naar de kleinere deli's met hun mega homemade sandwiches...
Cayun & Soul Food (met shrimpies) in The Bronx en Queens, a must!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoor het weer. Ik ga weer 2 kilo aankomen![]()
Nou ja dat was zo de vorige keer in Amerika![]()
Ik moet echt mijn best doen om aan te komen![]()
Dus dat ga ik doen ook![]()
De vrouw van die vriend is Dominicaanse, die kunnen ook best lekker koken. Anders weten ze ook wel leuke tentjes
quote:Het debuut van Technotronic werd Pump Up the Jam. Op het podium stond Felly Kilingi, maar in de studio werd gerapt door de Zaïrese Manuela Kamosi (Ya Kid K). Manuela Kamosi is de oudere zus van Karoline Kamosi, die later zelf bekend werd onder de naam Leki.
Bedankt, Elf.quote:
Oh ja, die soulfood tent in de Bronx, zag ik bij Anthony Bourdainquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cayun & Soul Food (met shrimpies) in The Bronx en Queens, a must!
Er zitten er zat, zo fuckin' lekker.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja, die soulfood tent in de Bronx, zag ik bij Anthony Bourdain
Bij gebrek aan tijdsslotquote:
Ik ga altijd kwijlen van zijn programma’squote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja, die soulfood tent in de Bronx, zag ik bij Anthony Bourdain
Tip op Netflix: Street Food.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga altijd kwijlen van zijn programma’s
Sam's Soul Foodquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zitten er zat, zo fuckin' lekker.
Niet die dure tenten, gewoon de simpele zaakjes met de big mama's...
Was jij verkleedt als politieman of als indiaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb bij een printer/copierbedrijf gewerkt, en i.v.m. de toner zongen wij
It's fun to play with the YMCK
En ook spjkerbroek kent geen schaamtequote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik was de neger. Duh.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Was jij verkleedt als politieman of als indiaan?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waar hangt Jezus als je ‘m nodig hebt?
Ligt aan de situatiequote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
En ook spjkerbroek kent geen schaamte
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed voor de longen iddquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:38 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij de stichting waar ik werkte, gingen ze de toner uitschudden om zo optimaal gebruik te kunnen maken van de cartridge. Gezond wel
Daar moeten we gewoon heenquote:
Er zitten er nog veel meer, niet te veel bij 1 tent eten...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar moeten we gewoon heen![]()
30 minuten met de metro, of 2 uur lopen
Niets mis mee volgens de directeur. Maar die had wel meer van die vage dingenquote:
Al die kcal moet je er weer af lopen, op je nieuwe schoenenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar moeten we gewoon heen![]()
30 minuten met de metro, of 2 uur lopen
Was ik ook niet van planquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zitten er nog veel meer, niet te veel bij 1 tent eten...
Tegen de tijd dat je longkanker krijgt, ben je allang bij het bedrijf weg idd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niets mis mee volgens de directeur. Maar die had wel meer van die vage dingen
Bijbaantje, just me?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar kennen we die meneer rechts achter ook al weer van?
en 'n ander kleurtjequote:
Er was ook iets met cupcakes in, ik meen, Brooklyn, waar men uren voor in de rij ging staanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan![]()
Eigenlijk wil ook best wel bij Katz gaan eten. Maar dat schijnt wel wat overhyped te zijn
Ik heb er niet gegeten, maar kijk waar de locals zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan![]()
Eigenlijk wil ook best wel bij Katz gaan eten. Maar dat schijnt wel wat overhyped te zijn
Rode veren op je hoofd?quote:
Altijd een goede tipquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb er niet gegeten, maar kijk waar de locals zitten.
Daar moet jij ook zijn. Niet in de toeristententen...
Kijk, dat zijn goede tips.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je moet natuurlijk Koreaans Barbecueen in de Koreaanse wijk bij Madsion Square Garden...
Dat is de zanger van Ca Plan Pour Moi (je hoort hem op deze plaat ook), maar dus niet Plastic Bertrand.quote:
ach ja ik heb ook cleanroomwerk gedaan bij een bedrijf waar de ARBO regels niet zo heel strikt werden nageleefd. Kwam ik achter toen ik uitlegde aan mijn benedenbuurman vroeger. Die is chemicus.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je longkanker krijgt, ben je allang bij het bedrijf weg idd.
quote:Ja we gebruiken dat oplosmiddel om buizen voor medisch gebruik aan mekaar te lassen.
quote:zónder actieve ventilatie en maskers? Weet je wel hoe ongelooflijk slecht dat spul is voor je gezondheid?
Open deur, maar er zijn zoveel kuddedieren die denken dat ze Amerikaans hebben gegeten als ze bij de Mac zijn geweest.quote:
Ja, Korea Town moet ik zeker doenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je moet natuurlijk Koreaans Barbecueen in de Koreaanse wijk bij Madsion Square Garden...
Ik zou toch echt geen half uur in de rij gaan staan voor cupcakes. Zelfs niet in New York.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, Magnolia was van de cupcakes
quote:
Je kunt beter je man in de rij laten staan idd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou toch echt geen half uur in de rij gaan staan voor cupcakes. Zelfs niet in New York.
ik adem een keer in en ik heb meteen een halve toonbank in mijn lichaam zittenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou toch echt geen half uur in de rij gaan staan voor cupcakes. Zelfs niet in New York.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kunt beter je man in de rij laten staan idd.
Ik heb geen manquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die trapt daar niet meer inquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Trucje uitgewerkt. Da's wel jammer.quote:
Let it be, DDM.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan ff geen Beatles meer horen na zondag in het museum. Erg goed geregeld, van twee kanten verschillende Beatlesmuziek, horendol werd ik ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |