SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ich bedoel etwas anders, ja...
Peaches & Herb?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ich bedoel etwas anders, ja...
Ja, dat herinnerde ik me, dus dat leek me wel een leuke reden om weer eens richting het einde van de beschaving te gaanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:20 schreef knokkels het volgende:
DoeDezeMaar: 24 augustus. Vorige keer was het erg leuk
Mindmeltquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat herinnerde ik me, dus dat leek me wel een leuke reden om weer eens richting het einde van de beschaving te gaan
Scary.quote:
Vandaag gingen we niet verder dan Schagen. Daar heeft de tijd echt stilgestaan, daar lopen ze nog in klederdracht en op klompen en rijden met paard en wagenquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vandaag gingen we niet verder dan Schagen. Daar heeft de tijd echt stilgestaan, daar lopen ze nog in klederdracht en op klompen en rijden met paard en wagen
Pffff we hebben vet veel beschaving hier. De beste bieb van de wereld, tegenover het schip van Cloud Atlas. Goed ijs ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat herinnerde ik me, dus dat leek me wel een leuke reden om weer eens richting het einde van de beschaving te gaan
De boot naar texel?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pffff we hebben vet veel beschaving hier.
Ben ik heulniequote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien lag het er ook aan dat het Folkloristische dag was hoor, dat zou ook nog kunnen
Zal niet veel schelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien lag het er ook aan dat het Folkloristische dag was hoor, dat zou ook nog kunnen
Nee, dáár hebben ze beschaving zeg.quote:
Dit is zó erg een one-hit-wonder dat ze niet eens een B-kant konden maken?quote:
Amish Invasion!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vandaag gingen we niet verder dan Schagen. Daar heeft de tijd echt stilgestaan, daar lopen ze nog in klederdracht en op klompen en rijden met paard en wagen
D I S C Oquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit is zó erg een one-hit-wonder dat ze niet eens een B-kant konden maken?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, de B-kant was op speciaal verzoek van Diaan gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kon de tekst niet op tijd vinden?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, de B-kant was op speciaal verzoek van Diaan gedaan.
Dan kon ze de muziek playbacken...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was haar coffee-breakquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Pauze om de stem wat rust te geven. Ik snap.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden vandaag tenminste niet die idiote hitte van vorig jaar (en we werden niet verblind door de tanden van Geer). Overall dus veel beter, deze keer
Schagen gaat er dus op vooruit.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden vandaag tenminste niet die idiote hitte van vorig jaar (en we werden niet verblind door de tanden van Geer). Overall dus veel beter, deze keer
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Zing. App. Like. Pose. Vlog. Dab en Influence
Vorig jaar? 2 weken geleden lag ik nog in mijn opblaaszwembad omdat het gewoon niet te doen was. 43 graden in de tuin, schaduw had een dag vrijquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Je smaak verbeterd naarmate je ouder wordt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:29 schreef livelink het volgende:
Ik weet nog dat ik dit nummer echt een heel idioot nummer vond, toen ik het de eerste keer hoorde. Ik kreeg nog net niet de slappe lach.
Nu vind ik het mooi.
Twee weken zat ik in het ziekenhuis. Lekker koelquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vorig jaar? 2 weken geleden lag ik nog in mijn opblaaszwembad omdat het gewoon niet te doen was. 43 graden in de tuin, schaduw had een dag vrij
Is je moeder nu weer een beetje opgeknapt spijkerbroek?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Twee weken zat ik in het ziekenhuis. Lekker koel
Oeh, niets ernstigs hoop ik?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Anderhalve week ziekenhuis in Portugal, zonder airco, is niet aan te raden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Is je moeder nu weer een beetje opgeknapt spijkerbroek?
Nee, dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Anderhalve week ziekenhuis in Portugal, zonder airco, is niet aan te raden.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef brother52 het volgende:
Kobus gaat naar Appelscha![]()
Oh nee, die andere...
M'n moeder vond dat ze galstenen wilde. En de dokters vonden van niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, niets ernstigs hoop ik?
Was je spijkerbroek vastgesmolten in de hitte?
Toen (2 weken geleden) zijn wij van ellende maar na een dag teruggekeerd van vakantie, wat een hel was datquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vorig jaar? 2 weken geleden lag ik nog in mijn opblaaszwembad omdat het gewoon niet te doen was. 43 graden in de tuin, schaduw had een dag vrij
Ja, je moet wel de plekken uitkiezen om naar het ziekenhuis te gaan hè? Niet zo slim om dat daar te doenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Anderhalve week ziekenhuis in Portugal, zonder airco, is niet aan te raden.
Ja, moet je ook geen vakantie in Den Helder gaan vierenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Toen (2 weken geleden) zijn wij van ellende maar na een dag teruggekeerd van vakantie, wat een hel was dat
Was niet mijn keuze. In Noorwegen was het een stuk koeler.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, je moet wel de plekken uitkiezen om naar het ziekenhuis te gaan hè? Niet zo slim om dat daar te doen
Antarcticaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, je moet wel de plekken uitkiezen om naar het ziekenhuis te gaan hè? Niet zo slim om dat daar te doen
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was niet mijn keuze. In Noorwegen was het een stuk koeler.
En de vakantie afgelopen twee weken was ziekenhuisvrij
Beterquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was niet mijn keuze. In Noorwegen was het een stuk koeler.
En de vakantie afgelopen twee weken was ziekenhuisvrij
Behandeling voor wintertenen.quote:
quote:
Of sneeuwballen!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Behandeling voor wintertenen.
Een reeks geplannede controles, maar geen nachten daar zeg maar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]Goed bezig. Voorlopig geen bezoek meer op het programma hoop ik?
Dat is al mooi.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een reeks geplannede controles, maar geen nachten daar zeg maar.
Bij Kobus in Delft mag je niet meer roken op het terras buitenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Kobus gaat naar Appelscha - Ik ga naar Frankrijk (Engelse versie)
Edit: oeps, amazing stroopwafels dus
Nee, die vogeltjesquote:
Wel vapen?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Bij Kobus in Delft mag je niet meer roken op het terras buiten
quote:
Spuiten en snuiven is geen probleem.quote:
De hele wijk wel. Heet niet voor niets vogelbuurt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is echt een vogelparadijs in jouw straat he?
Ja, dat is de enige logische verklaringquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
De hele wijk wel. Heet niet voor niets vogelbuurt.
...........
.................
*blink*
.....
Oooooooooooooooooooooohhh.. Nu snap ik het. "Die rare vogel, die moeten we ergens plaatsen. De vogelbuurt, daar past ie wel"
Denk dat het zo is gegaan
Ja precies zoals dat, alleen kan ik niet dansen op laarzen met hakken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan samen los
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Spuiten en snuiven is geen probleem.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige logische verklaring
En toch is dat ook eigenlijk wel de functie van muziek, lijkt me.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:45 schreef just me het volgende:
Gisteren was de crematie van 'n Concordiaan, hij is 83 geworden, en toen we langs de kist liepen om afscheid te nemen was er 'n nummer van Frank Sinatra en ik moest echt mijn best doen om niet mee te mompelen
Dat moet toch kunnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:45 schreef just me het volgende:
Gisteren was de crematie van 'n Concordiaan, hij is 83 geworden, en toen we langs de kist liepen om afscheid te nemen was er 'n nummer van Frank Sinatra en ik moest echt mijn best doen om niet mee te mompelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |