Ja, ik zag hoe jouw team van dat van mij verloor ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Welkom in de Bundesliga, mijn Noord-Koreaanse Amerikaan heeft er al 20 potjes gespeeld dit seizoen.
Gaat niet om het teamresultaat..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag hoe jouw team van dat van mij verloor ja.
Wat leuk voor suiker!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op proef bij Den Bosch
Bosche bollen voor Suiker.
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op proef bij Den Bosch
Bosche bollen voor Suiker.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Ruud van Nistelrooy)quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Oh cool, Den Bosch!
Dan kan je misschien in de voetsporen treden van spelers als euhm.. eh..
Oh cool, Den Bosch!!
Joszef Kiprich? Zjelko Petrovic?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Oh cool, Den Bosch!
Oh cool, Den Bosch!!
Van Nistelrooy.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Oh cool, Den Bosch!
Oh cool, Den Bosch!!
Joszefquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Joszef Kiprich? Zjelko Petrovic?
Ja leuk, ik wissel 2 letters om.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joszef
@:onlogisch @:caland @:maxi-mus
Doe je ouders de groeten!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet er nu mee kappen, boys, ff omkleden en dan bij m'n ouders eten, gevolgd door boodschappen doen. Daarna knallen we naar het einde van het seizoen.
Smakelijk Drizzt_. Laat je weten wat je te eten krijgt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet er nu mee kappen, boys, ff omkleden en dan bij m'n ouders eten, gevolgd door boodschappen doen. Daarna knallen we naar het einde van het seizoen.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom staat er dan niet in de biografie dat ie kampioen is geworden van Rusland als ie zoveel wedstrijden heeft gespeeld vorig seizoenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet in de selectie hebben gezeten bij de kampioenswedstrijd, anders telt het niet in FM.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom staat er dan niet in de biografie dat ie kampioen is geworden van Rusland als ie zoveel wedstrijden heeft gespeeld
lullig als je dan geblesseerd bent.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet in de selectie hebben gezeten bij de kampioenswedstrijd, anders telt het niet in FM.
Inderdaad, wat een rare regel.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lullig als je dan geblesseerd bent.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet in de selectie hebben gezeten bij de kampioenswedstrijd, anders telt het niet in FM.
Is dat in fm19 nog steeds zo?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hè, je vergeet de topclubs Stuttgart en Union Berlinquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:34 schreef Ciscus het volgende:
Leverkusen, Bremen, Schalke, Bayern, Wolfsburg.. We dien het goed in Duitsland. Bijzonder.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:09 schreef PierreTT het volgende:
Die Pedro. Gister was ie nog sterspeler van Atletico. Genieten in Spanje. Tapas, Benidorm en Enrique Iglesias, het is er. Je rijdt zelfs in een heuse felrode Seat. Kracht 20 is bereikt. Vrouwen hangen aan je arm terwijl je probeert om nog een hap manchego te nemen. Liters rioja van de beste wijnhuizen staan in je kelder. Kan het leven nog mooier?
Uiteraard!
Want dan verkoop je ineens uit het niets je ziel aan Bayern. Uiteraard nemen we plaats op de bank, want dat is beter dan in de basis staan bij Atletico. De felrode Seat Leon Cupra gaat terug naar Atletico en wordt ingeruild voor een donkergrijze BMW 218 met wieldoppen. Stoffen interieur uiteraard, want we blijven wel een beetje gewoon. De manchego en rioja worden ingeruild voor kleffe Munsterkaas en lauwe Bitburger. Maar hé, dan speel je wel bij Bayern!
En daarna Barcelona of Real, komt goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:09 schreef PierreTT het volgende:
Die Pedro. Gister was ie nog sterspeler van Atletico. Genieten in Spanje. Tapas, Benidorm en Enrique Iglesias, het is er. Je rijdt zelfs in een heuse felrode Seat. Kracht 20 is bereikt. Vrouwen hangen aan je arm terwijl je probeert om nog een hap manchego te nemen. Liters rioja van de beste wijnhuizen staan in je kelder. Kan het leven nog mooier?
Uiteraard!
Want dan verkoop je ineens uit het niets je ziel aan Bayern. Uiteraard nemen we plaats op de bank, want dat is beter dan in de basis staan bij Atletico. De felrode Seat Leon Cupra gaat terug naar Atletico en wordt ingeruild voor een donkergrijze BMW 218 met wieldoppen. Stoffen interieur uiteraard, want we blijven wel een beetje gewoon. De manchego en rioja worden ingeruild voor kleffe Munsterkaas en lauwe Bitburger. Maar hé, dan speel je wel bij Bayern!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Kutkeeper bij Achilles makenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We kunnen de volgende ronde allemaal voor landen als Noorwegen, Zweden, Schotland, IJsland, Wales, Zwitserland, Oostenrijk,. etc etc. uit kunnen komen
Of per land 11 spelers, staan we allemaal in de basis (minus keeper, tenzij iemand dat klusje op wil knappen).
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heb je de stats van mijn god?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En verdient daar meer dan bij Feyenoordquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ALLES HEU IS VEU VEU VEU
daar is mijn neefquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij gewoon aan het spelen bij Bayern. en dan hoppa Man Utdquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je de stats van mijn god?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb je wat info over Toulouse? Tactiek enzo.
#dtv
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:37 schreef napoleonfour het volgende:
Max is gewoon echt een degelijke speler he.
eindelijk samen en dan ga ik weer wegquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:43 schreef PierreTT het volgende:
Ah toch niet op de bank bij Bayern!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |