SPOILER: Hoe het allemaal begonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een shortlist update gegeven van ons als spelers, met informatie over goals, assists, tackles en meer. Met andere woorden: ben je op weg om een wereldster te worden?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van scenarios.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 185. Je mag per categorie 40 punten besteden.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 200 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.
* RNG = Random Number Generator
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Zie een overzicht verderop in de OP.
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves:
https://test.addictedtofm(...)and-how-to-use-them/
Stuur een PM met je ingevulde speler naar Drizzt
Na ongeveer 20 seizoenen worden alle carrières bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeeld worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19Voornaam: Frans
Achternaam: Okker
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Zweeds
Ik kies scenario: 2
Club: Roda JC
Primaire positie: AMC
Secundaire positie: ST
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 178
Gewicht: 68
Eventueel familielid (plus familierol): Zoon van Henke Larsson
Techniek: 15 finishing, 15 first touch, 10 passing
Mentaal: 14 composure, 16 off the ball, 10 agression
Fysiek: 15 acceleration, 15 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power
Verdeel 40 punten over de technische en mentale vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid, 30 in fysieke vaardigheden en 30 in verborgen eigenschappen. Degene die geen waarde van je ontvangen zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 35 punten besteden in techniek.
Meer info over player attributes
Beter overzicht van player attributesErgens 20 punten in stoppen heeft geen nut, FM zal het omlaagbrengen naar 15, waardoor je dus dure punten kwijt bent!
Forum voor de spelers is alvast aangemaakt: http://fokfmalsspeler.proboards.com/, daar komen shortlists en jaarlijkse statistieken te staan. Gewone screenshots plaats ik uiteraard hier.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik zou gewoon een sollicitatiebrief naar Telstar sturen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:44 schreef KennyPowers het volgende:
Minstens 170 PA
Niet door de proefperiode bij Heracles
Drizzt, welke beker heeft Lejeune gewonnen? Ik kon het niet zien op het forum.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even tot 2 september op vakantie.
Geen interesse meer?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Dreek Suiker![]()
[ afbeelding ]
Best prima stats imoquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Dreek Suiker![]()
[ afbeelding ]
In het spel niet neequote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben niet meer de grootste faalhaas dus
Ik zie alleen dit:quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drizzt, welke beker heeft Lejeune gewonnen? Ik kon het niet zien op het forum.
Met een doorzettingsvermogen van 4 ben je snel klaar helaasquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Dreek Suiker![]()
[ afbeelding ]
Ah, weer een jeugdbeker!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie alleen dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van beide kanten niet, denk ik.quote:
Hoppetee.quote:
Satoshi heeft wel het een en ander gewonnen al geloof ik. Kun je mijlpalen bekijken?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie alleen dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan start Drizzt de maand opnieuw.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk breekt Satoshi een been.
Je kan wel veel spelenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dacht dat ik met een goede natuurlijke fitheid veel zou kunnen spelen.
Helaas speel ik zelden.
De manager van Ajax en Swansea snappen er niks van.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan wel veel spelen
Maar de manager moet dat ook een goed idee vinden
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is manager van Swansea en van Frankrijk?
Wel humor dat Leverkusen bij jou uit komt nadat Ragnar vertrok. Willem II-DNA ditdat.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:
Hmmmmmmmmm
Dat is best goed nieuws eigenlijkHopelijk speel ik nu vaker en weet ik me iets meer te ontwikkelen.
Barcelona gaat hier sowieso spijt van krijgen dat lijkt me duidelijk.
Het zou me niets verbazen als Ragnar een goed woordje heeft gedaan voor Minajquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel humor dat Leverkusen bij jou uit komt nadat Ragnar vertrok. Willem II-DNA ditdat.
3 assists = topvorm . Wat een heerlijk spel is het toch af en toequote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh speel ik bij werder? Totaal gemist haha, huur of transfer?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huurquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:27 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Huh speel ik bij werder? Totaal gemist haha, huur of transfer?
Wat zou de beste nationaliteit zijn om te kiezen?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had niet voor de Griekse nationaliteit moeten gaan.
We kunnen de volgende ronde allemaal voor landen als Noorwegen, Zweden, Schotland, IJsland, Wales, Zwitserland, Oostenrijk,. etc etc. uit kunnen komenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat zou de beste nationaliteit zijn om te kiezen?
Een van de grote 5 competities en dan daarbuiten beginnen? Of Portugal, Nederland, België. Dat soort EU clubs die wel verzekerd zijn van een EK of WK.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat zou de beste nationaliteit zijn om te kiezen?
Haten op Schalkequote:
je vergeet iemandquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:34 schreef Ciscus het volgende:
Leverkusen, Bremen, Schalke, Bayern, Wolfsburg.. We dien het goed in Duitsland. Bijzonder.
Koekoek. Ik ben tevreden (voor nu). Over 2 jaar hoop ik een nieuwe stap te maken!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:48 schreef GGMM het volgende:
Derksen 22 wedstrijden dit seizoen
Lekker bezig maat@:scrummie2.0
Welkom in de Bundesliga, mijn Noord-Koreaanse Amerikaan heeft er al 20 potjes gespeeld dit seizoen.quote:
Satoshi ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Globable reputatie voor Ragnar
Ja, ik zag hoe jouw team van dat van mij verloor ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Welkom in de Bundesliga, mijn Noord-Koreaanse Amerikaan heeft er al 20 potjes gespeeld dit seizoen.
Gaat niet om het teamresultaat..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag hoe jouw team van dat van mij verloor ja.
Wat leuk voor suiker!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op proef bij Den Bosch
Bosche bollen voor Suiker.
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op proef bij Den Bosch
Bosche bollen voor Suiker.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Ruud van Nistelrooy)quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Oh cool, Den Bosch!
Dan kan je misschien in de voetsporen treden van spelers als euhm.. eh..
Oh cool, Den Bosch!!
Joszef Kiprich? Zjelko Petrovic?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Oh cool, Den Bosch!
Oh cool, Den Bosch!!
Van Nistelrooy.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Oh cool, Den Bosch!
Oh cool, Den Bosch!!
Joszefquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Joszef Kiprich? Zjelko Petrovic?
Ja leuk, ik wissel 2 letters om.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joszef
@:onlogisch @:caland @:maxi-mus
Doe je ouders de groeten!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet er nu mee kappen, boys, ff omkleden en dan bij m'n ouders eten, gevolgd door boodschappen doen. Daarna knallen we naar het einde van het seizoen.
Smakelijk Drizzt_. Laat je weten wat je te eten krijgt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet er nu mee kappen, boys, ff omkleden en dan bij m'n ouders eten, gevolgd door boodschappen doen. Daarna knallen we naar het einde van het seizoen.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom staat er dan niet in de biografie dat ie kampioen is geworden van Rusland als ie zoveel wedstrijden heeft gespeeld vorig seizoenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet in de selectie hebben gezeten bij de kampioenswedstrijd, anders telt het niet in FM.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom staat er dan niet in de biografie dat ie kampioen is geworden van Rusland als ie zoveel wedstrijden heeft gespeeld
lullig als je dan geblesseerd bent.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet in de selectie hebben gezeten bij de kampioenswedstrijd, anders telt het niet in FM.
Inderdaad, wat een rare regel.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lullig als je dan geblesseerd bent.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet in de selectie hebben gezeten bij de kampioenswedstrijd, anders telt het niet in FM.
Is dat in fm19 nog steeds zo?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hè, je vergeet de topclubs Stuttgart en Union Berlinquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:34 schreef Ciscus het volgende:
Leverkusen, Bremen, Schalke, Bayern, Wolfsburg.. We dien het goed in Duitsland. Bijzonder.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:09 schreef PierreTT het volgende:
Die Pedro. Gister was ie nog sterspeler van Atletico. Genieten in Spanje. Tapas, Benidorm en Enrique Iglesias, het is er. Je rijdt zelfs in een heuse felrode Seat. Kracht 20 is bereikt. Vrouwen hangen aan je arm terwijl je probeert om nog een hap manchego te nemen. Liters rioja van de beste wijnhuizen staan in je kelder. Kan het leven nog mooier?
Uiteraard!
Want dan verkoop je ineens uit het niets je ziel aan Bayern. Uiteraard nemen we plaats op de bank, want dat is beter dan in de basis staan bij Atletico. De felrode Seat Leon Cupra gaat terug naar Atletico en wordt ingeruild voor een donkergrijze BMW 218 met wieldoppen. Stoffen interieur uiteraard, want we blijven wel een beetje gewoon. De manchego en rioja worden ingeruild voor kleffe Munsterkaas en lauwe Bitburger. Maar hé, dan speel je wel bij Bayern!
En daarna Barcelona of Real, komt goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:09 schreef PierreTT het volgende:
Die Pedro. Gister was ie nog sterspeler van Atletico. Genieten in Spanje. Tapas, Benidorm en Enrique Iglesias, het is er. Je rijdt zelfs in een heuse felrode Seat. Kracht 20 is bereikt. Vrouwen hangen aan je arm terwijl je probeert om nog een hap manchego te nemen. Liters rioja van de beste wijnhuizen staan in je kelder. Kan het leven nog mooier?
Uiteraard!
Want dan verkoop je ineens uit het niets je ziel aan Bayern. Uiteraard nemen we plaats op de bank, want dat is beter dan in de basis staan bij Atletico. De felrode Seat Leon Cupra gaat terug naar Atletico en wordt ingeruild voor een donkergrijze BMW 218 met wieldoppen. Stoffen interieur uiteraard, want we blijven wel een beetje gewoon. De manchego en rioja worden ingeruild voor kleffe Munsterkaas en lauwe Bitburger. Maar hé, dan speel je wel bij Bayern!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Kutkeeper bij Achilles makenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We kunnen de volgende ronde allemaal voor landen als Noorwegen, Zweden, Schotland, IJsland, Wales, Zwitserland, Oostenrijk,. etc etc. uit kunnen komen
Of per land 11 spelers, staan we allemaal in de basis (minus keeper, tenzij iemand dat klusje op wil knappen).
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heb je de stats van mijn god?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En verdient daar meer dan bij Feyenoordquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ALLES HEU IS VEU VEU VEU
daar is mijn neefquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij gewoon aan het spelen bij Bayern. en dan hoppa Man Utdquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je de stats van mijn god?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb je wat info over Toulouse? Tactiek enzo.
#dtv
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:37 schreef napoleonfour het volgende:
Max is gewoon echt een degelijke speler he.
eindelijk samen en dan ga ik weer wegquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:43 schreef PierreTT het volgende:
Ah toch niet op de bank bij Bayern!
Mjaquote:
Ben dadelijk wel overal geweest.quote:
Juahh topscorert van de nummer 1 competitiequote:
Wat is de opstelling van Oranje nu?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
snakequote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaartje Liverpool en op naar City
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, als bankzitter, en helaas nog niet in actie gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 keer in het nieuws, een keer voor gele kaarten en een keer voor een blessure
Drizzt, ben ik erbij op het EK?
Hmm, hopelijk mag ik nog meedoen dan. Wat een droom op een EK actief zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, als bankzitter, en helaas nog niet in actie gekomen.
Jippie, weer bij de -21.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juli 2020!
[ afbeelding ]
Bepalende speler jonguhquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Goed dat je een nieuwe club gevonden hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Bepalende speler jonguh![]()
nog enige promotie kansen voor VVV?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:58 schreef GGMM het volgende:
Heb je een screen van mijn stats van vorig seizoen? Aantal wedstrijden enzo?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jippie, weer bij de -21.
Hoeveel heb ik nou in het eerste van Bayern gespeeld afgelopen seizoen?
Helaas niet, maar Volendam eindelijk welquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Bepalende speler jonguh![]()
nog enige promotie kansen voor VVV?
Nauwelijks gespeeld weer.quote:
Oja fuck, uitslagen competities vergetenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:16 schreef Aguero het volgende:
Heb je een screenshot van de Premier League van afgelopen seizoen?
Overbodigquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
WIe won EK?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van Frankrijk weet ik alleen dat PSG hem heeft gewonnen en dat Toulouse 11e werd, maar de Ligue 1 is nu ingeladen
Hopelijk Sparta.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Drizzt ik sta in de belangstelling van een club. Welke?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:23 schreef Ciscus het volgende:
@:Drizzt_DoUrden Zit Cisco nu bij het grote grote groooote Real?? Screentje?
En misschien ook van zijn eigenschappen/persoonlijkheid/ambities enzo?
Dortmundquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Drizzt ik sta in de belangstelling van een club. Welke?
Halve finales zijn Spanje - Italië en Frankrijk - Duitslandquote:
IK KAN EEN PRIJS WINNENquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Halve finales zijn Spanje - Italië en Frankrijk - Duitsland
Je bent van harte welkom bij Leverkusen makkerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet heel snel weg bij dat Bayern. Dit keer definitief.
Niet om je terecht te wijzen maar je bent ook wel heel negatief hè.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat er in Oekraine een club is die FC Minaj heet.
Wat een gemiste kans.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:34 schreef KennyPowers het volgende:
Inzaghi 2 wedstrijden DM
Nog even en hij staat CB
Dat lijkt mij erg leuk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom bij Leverkusen makker
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat er in Oekraine een club is die FC Minaj heet.
Wat een gemiste kans.
Benieuwd hoeveel jij al in het eerste hebt gespeeld daar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet heel snel weg bij dat Bayern. Dit keer definitief.
Is dat zo?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Keppy houdt even de spitspositie voor mij bezet
wij moeten allemaal weg daar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel jij al in het eerste hebt gespeeld daar.
Ik kreeg wel meer speeltijd in het eerste afgelopen seizoen, als ze mij nu gewoon even in de basis gooien komend seizoen komt het goedquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wij moeten allemaal weg daar.
volgens mij had ik speeltijd maar ging ik ineens naar Man Utd -21quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg wel meer speeltijd in het eerste afgelopen seizoen, als ze mij nu gewoon even in de basis gooien komend seizoen komt het goed
SelectieopvullingGenotquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij had ik speeltijd maar ging ik ineens naar Man Utd -21
wel bekertje gewonnenquote:
Ik vind die tegenstrijdigheid tussen je UI een vaste PI wel schitterend.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik krijg wat speeltijd en prompt +32
Val in een ravijn Chelski
Een kotsende PI zou het compleet maken + mijn kotsende UIquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind die tegenstrijdigheid tussen je UI een vaste PI wel schitterend.
Ragnar 467quote:
Absoluut!quote:
Woutgod Weghorstgenot.quote:
quote:
Staat er vast wel bij als je naar beneden kon scrollen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]trouwens, waarom wordt het kampioenschap bij FC Basel niet genoemd rechts? En ik ben ook heul niet gestart bij Woflsburg.
Vast een verkeerde vertaling met dat laatste, stond bij mij ook dat ik bij Bayern begonnen was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]trouwens, waarom wordt het kampioenschap bij FC Basel niet genoemd rechts? En ik ben ook heul niet gestart bij Woflsburg.
Maar ik was gewoon de eerste spitsquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast een verkeerde vertaling met dat laatste, stond bij mij ook dat ik bij Bayern begonnen was.
En je zal wel niet in de selectie hebben gezeten voor de kampioenswedstrijd.
Inzaghi rond de 412..maar die geniet van het leven en gaat Italië met een hele smerige goal wereldkampioen maken, als supersub.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:28 schreef Sejt het volgende:
Gaylord zit op 476 punten in 2020, en kan nog stukken beter worden als hij meer gaat spelen voor Liverpool.
Baasje is het aan het worden!
Nja net geblesseerd voor die pot misschien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 00:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Maar ik was gewoon de eerste spits
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
40.45 miljoenMaar gaat 'ie?!
40,45 miljoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even Arshavin doen vergeten bij de Gunners
Feyenoord-
Lejeune op 467.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 01:37 schreef Zenit- het volgende:
471! Bayrovskiygod gaat lekkerHeb je ook een scheentje van de vorige winnaars van CL/EL Drizzt? Kan ook weer bragging rights opleveren
Mocht er kots of diarree in het spel zijn, graag pics.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, gaat hier weer genottelijkIk zal jullie de details besparen, maar vandaag zal ik wat langzamer simuleren. We zijn nu onderweg naar 1 augustus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht er kots of diarree in het spel zijn, graag pics.Helaas, geen pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Wat is er aan de hand, als ik zo brutaal mag zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, gaat hier weer genottelijkIk zal jullie de details besparen, maar vandaag zal ik wat langzamer simuleren. We zijn nu onderweg naar 1 augustus.
Heel slecht/onrustig geslapen, duf, kotsen, en enorm aan de schijterij (geen diarree).quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, als ik zo brutaal mag zijn?
Fischer als AMLquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Max en Ragnar gebroederlijk schouder aan schouder in de verdediging
[ afbeelding ]
En 41 mil waard. lol.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fischer als AML
@:jr-style-93 @:maxi-mus
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een flinke dosis Hühnerbein-nieuws!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Livorno dus, dat moet wel wat speeltijd opleveren hopelijk. Serie B denk ik of zijn ze afgelopen seizoen gepromoveerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Simba in het nieuws:
[ afbeelding ]Dit is niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ach in elk geval is dit niet de versie waar Richairo Zivkovic een wereldtopper wordt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fischer als AML
@:jr-style-93 @:maxi-mus
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach in elk geval is dit niet de versie waar Richairo Zivkovic een wereldtopper wordt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Livorno dus, dat moet wel wat speeltijd opleveren hopelijk. Serie B denk ik of zijn ze afgelopen seizoen gepromoveerd?
Godenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Max en Ragnar gebroederlijk schouder aan schouder in de verdediging
[ afbeelding ]
Schalke was wel de kampioen toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yupquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Schalke was wel de kampioen toch?
Koningskoppel vormenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup
Nu moet je met Cervezas om een basisplaats vechten, al is hij nog 6-7 weken blessa:
[ afbeelding ]
Deze grap maakte ik vorig topic ook al.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
Een hernia, die gozer is echt van Suiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |