Hoe kan je trots zijn op de plek waar je woont?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja over het algemeen ben ik er best trots op om Hagenees te zijn.
Omdat Den Haag gewoon een prachtig mooie stad is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan je trots zijn op de plek waar je woont?
Nah centrum en paar wijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat Den Haag gewoon een prachtig mooie stad is.
Mja zijn er een paar die ik liever ontwijk ja maar over het algemeen is het prima.quote:
Als je echt naar schoonheid kijkt denk ik aan binnenhof, lange voorhout en de architectuur van de oudere panden in bv de archipelbuurt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja zijn er een paar die ik liever ontwijk ja maar over het algemeen is het prima.
Binnenstad krijgt toch een prima upgradequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je echt naar schoonheid kijkt denk ik aan binnenhof, lange voorhout en de architectuur van de oudere panden in bv de archipelbuurt.
Qua hoogbouw zijn het niet hele mooie dingen Al ik ben wel benieuwd naar het nieuwe theater op het spui
.
En ze moeten godverdomme die stad ook gewoon upgraden. Is toch geen gezicht zo.
Als je kijk naar hoe ze de grote marktstraat hebben ingericht is toch niet mooi.? En sowieso levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Binnenstad krijgt toch een prima upgrade
Er komt wel een mooie nieuwe woontoren bij van 150 mtr.
Ja daar heb je wel gelijk in ja. Moeten ze toch echt mee aan de slag, ook qua veiligheid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je kijk naar hoe ze de grote marktstraat hebben ingericht is toch niet mooi.? En sowieso levensgevaarlijk![]()
Ja geloof dat er hier naast mij ook 2 torens komen die hoger als strijkijzer worden.
Ja hier bij HS. Waar nu dat oude gebouw van ortel mobile staat. Staat nu redhead technology op. Die gaat weg en komen 2 torens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in ja. Moeten ze toch echt mee aan de slag, ook qua veiligheid.
Maar de passage enzo is wel prima geworden wmb
Oh nog meer torens?
Oef das sowieso een hele verbetering danquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hier bij HS. Waar nu dat oude gebouw van ortel mobile staat. Staat nu redhead technology op. Die gaat weg en komen 2 torens.
Hoop het. Kijk er opquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oef das sowieso een hele verbetering dan
wat zit je nou godverdomme belangrijk te doen johquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je echt naar schoonheid kijkt denk ik aan binnenhof, lange voorhout en de architectuur van de oudere panden in bv de archipelbuurt.
Qua hoogbouw zijn het niet hele mooie dingen Al ik ben wel benieuwd naar het nieuwe theater op het spui
.
En ze moeten godverdomme die stad ook gewoon upgraden. Is toch geen gezicht zo.
Ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop het. Kijk er opDus ze moeten wel mooi worden
Belangrijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat zit je nou godverdomme belangrijk te doen joh
Nee ik ook niet. Beste is om haar een plekje te geven buiten Den Haag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:49 schreef sp3c het volgende:
ik kan hier met mijn pet niet bij hoor
@:haags_kwartiertje
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Beste is om haar een plekje te geven buiten Den Haag.
een mening over je omgeving zie je als belangrijk doen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:50 schreef sp3c het volgende:
ja net als ADO, die zitten tegenwoordig in Zoetermeer
dat krijg je ervan als je belangrijk gaat lopen doen
Echt hèquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:50 schreef sp3c het volgende:
ja net als ADO, die zitten tegenwoordig in Zoetermeer
dat krijg je ervan als je belangrijk gaat lopen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |