Neem mij neem mij neem mijquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoop toch wel iets te kunnen scoren in een hogere klasse.
haags_kwartiertje is wel dorstig heb ik het ideequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoop toch wel iets te kunnen scoren in een hogere klasse.
Ik vind Yasmin gewoon een leuke naam.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
haags_kwartiertje is wel dorstig heb ik het idee
Niet eens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het mooiste als er een e achter staat. En die staat er ook achter want 23 is 2+3=5, letter vijf van het alfabet is de e en dat maakt dus Yasmine
Als dit het soort dingen is waar je je graag mee bezig houdt, drink ik liever in mijn eentje, maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het mooiste als er een e achter staat. En die staat er ook achter want 23 is 2+3=5, letter vijf van het alfabet is de e en dat maakt dus Yasmine
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als dit het soort dingen is waar je je graag mee bezig houdt, drink ik liever in mijn eentje, maar bedankt voor het aanbod
Zeker. Prachtige naamquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Yasmin is gewoon goed. Geen flauwekulletjes er bij.
Behalve een randje borderline.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Yasmin is gewoon goed. Geen flauwekulletjes er bij.
Toch niet in mijn naam.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve een randje borderline.
Haags_yasminnetje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |